E46 lsd reduktors.

turbounderpants
Ziņojumi: 40
Pievienojies: 27 Sep 2016, 15:36

Atbildēt 07 Jan 2018, 12:48

Labas rītas,dienas,vakaras.
Interesē,cik viegli vai grūti ir dabūs e46 lsd reduktoru.un kādās summās tas iet.vēl "latu" laikos atceros,ka cenas gāja no 500-600ls.Bet kā ir "eiro" laikos?
janjis313
Ziņojumi: 434
Pievienojies: 08 Mar 2017, 21:45
Reputācija: 3
 
http://e46.lv/forum/viewthread.php?thread_id=7&pid=758

Nu un tie elementi svārstās cenās - attiecības, lielumu dēļ. var no 200e līdz 400e atstāt par e36 lsd un tad jau cik prasmīgs pats esi, lai visu saliktu iekšā
quaife maksā ap 1300e ja pareizi atceros
M3 reduktors nederēs, jo jāliek M3 tilts pie reizes
Profila bilde
Sancix
Ziņojumi: 1022
Pievienojies: 23 Aug 2012, 09:12
Braucu ar: ti
Atrašanās vieta: Cēsis
Contact:
Reputācija: 11
 
Ja interesē, ir šāds salikts gatavs. Jauni blīvslēgi, eļļa. 3.64 attiecība. 500 Eur.
Attēls
Šāds elements tiek ielikts starp satelītiem (tie novirpoti pareizā izmērā).
Attēls
Pie salikšanas jauns crush sleeve, viss pievilkts ar pareizajiem Nm, iestatīta sazobe kā pēc grāmatas. PM
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 2501
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Contact:
Reputācija: 41
 
Lad ielikšanas peocedūrā nekas īsti nav mainījies, cilvēku darbs lētāks nav palicis un nigeri joprojām to nemāk darīt, tākā šā vai tā jārēķinās ar 500+
Daudzi gudrinieki padomās , ka huiņa pats māku. Ok ja ja galva ir uz pleciem tad tik tiešām sapratīs kā tai lietai jāizskatās, jāstrādā un ko tur vajag pilnveidot, bet long story short.
Gadījumā ar 210mm elementu un 3.0d
Atrodam elementu- vēlams atrestaurējam, nevis tupa saliekam jaunus diskus un plates, bet attiecīgi samēram kopējos biezumus un uzvirpojam jaunu kompensējošo plāksni.
Tālāk saprotam ka 210mm īsti neder, jeb pielikt nevar plug n play, jāpiedzen gultņu sēžas attiecīgi tā, lai varētu noregulēt sazobi, un vajadzības gadījumā vēl ir jāizvirpo speiseris lielajam vainagam.
Izklausās easy, tik vien ka pareizi samērīt attālumus precīzi, lai turās iekšā, lai gulņi nav pārspiesti, lai sazobe ir normāla. Pretējā gadījumā tas pasākums ātri vien sadalīsies reizinātājos, pakerot vēl kādu svarīgu detaļu.
Ja tomēr pats negrib pisties, lūdzu nr. kas to var izdarīt par attiecīgo summu 26097304 jeb MaxIXT

Ar 188mm ir drusku vieglāk, bet mainoties attiecībai attiecīgi precīzi ir jāsavirpo spacers priekš zobrata-vainaga.
Te var palīdzēt arī gan maxixt, gan cits censonis 28444645-Artūrs.

Ir vēl viens čalītis Jūrmalā, draugs iepisa kapeiku un salika 3.0d reduktoru pie viņa ar lsd, uzreiz spēcīgi gaudoja, tagad būs jāpārtaisa.

Un tie kas cer iepist kapeiku un darīt paši kaut kur pie Jāņonkuļa un cer kaut kur dabūt visus parametrus, jo īpaši nemitīgi šo jautājumu uzdodot man - aptbildu, ne velti par šo info cilvēki naudu prasa, un realitātē nav konstanta skaitļa, kur cik daudz kas jāvirpo nost vai klāt, tas katrā gadījumā ir jāmēra un jārēķina individuāli.
turbounderpants
Ziņojumi: 40
Pievienojies: 27 Sep 2016, 15:36
-AF- rakstīja:
07 Jan 2018, 19:22
Lad ielikšanas peocedūrā nekas īsti nav mainījies, cilvēku darbs lētāks nav palicis un nigeri joprojām to nemāk darīt, tākā šā vai tā jārēķinās ar 500+
Daudzi gudrinieki padomās , ka huiņa pats māku. Ok ja ja galva ir uz pleciem tad tik tiešām sapratīs kā tai lietai jāizskatās, jāstrādā un ko tur vajag pilnveidot, bet long story short.
Gadījumā ar 210mm elementu un 3.0d
Atrodam elementu- vēlams atrestaurējam, nevis tupa saliekam jaunus diskus un plates, bet attiecīgi samēram kopējos biezumus un uzvirpojam jaunu kompensējošo plāksni.
Tālāk saprotam ka 210mm īsti neder, jeb pielikt nevar plug n play, jāpiedzen gultņu sēžas attiecīgi tā, lai varētu noregulēt sazobi, un vajadzības gadījumā vēl ir jāizvirpo speiseris lielajam vainagam.
Izklausās easy, tik vien ka pareizi samērīt attālumus precīzi, lai turās iekšā, lai gulņi nav pārspiesti, lai sazobe ir normāla. Pretējā gadījumā tas pasākums ātri vien sadalīsies reizinātājos, pakerot vēl kādu svarīgu detaļu.
Ja tomēr pats negrib pisties, lūdzu nr. kas to var izdarīt par attiecīgo summu 26097304 jeb MaxIXT

Ar 188mm ir drusku vieglāk, bet mainoties attiecībai attiecīgi precīzi ir jāsavirpo spacers priekš zobrata-vainaga.
Te var palīdzēt arī gan maxixt, gan cits censonis 28444645-Artūrs.

Ir vēl viens čalītis Jūrmalā, draugs iepisa kapeiku un salika 3.0d reduktoru pie viņa ar lsd, uzreiz spēcīgi gaudoja, tagad būs jāpārtaisa.

Un tie kas cer iepist kapeiku un darīt paši kaut kur pie Jāņonkuļa un cer kaut kur dabūt visus parametrus, jo īpaši nemitīgi šo jautājumu uzdodot man - aptbildu, ne velti par šo info cilvēki naudu prasa, un realitātē nav konstanta skaitļa, kur cik daudz kas jāvirpo nost vai klāt, tas katrā gadījumā ir jāmēra un jārēķina individuāli.
Paldies par info! :super:
Izsecināju to,ka nav man jēga tādu "pisaku" veidot,jo nopietni slīpēt ar e46 nedomāju.Vairāk vai mazāk gribēju,lai slapjos vakaros var arī slīpi iemest,bet nu palikšu pie "inerces iemetiena" :D
Profila bilde
kars
Ziņojumi: 2630
Pievienojies: 10 Apr 2011, 23:11
Braucu ar: 328
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 15
 
Ar lsd jebkurā gadijumā ir patīkamāk braukt, arī ikdienas braukšanā/nekrāmējot, kaut vai no caurgājamības viedokļa
Pa manam pakaļpiedziņai bloķim ir jābūt obligāti, imho labāk sametināt ne kā braukt atvērto diffu :rolleyes:
Atbildēt