Sajūga nepatījama darbība

kampis13
Ziņojumi: 2
Pievienojies: 27 Mai 2019, 19:29

16 Jūn 2019, 23:05

2008.gada bmw 320d e91 ar n47 motoru.
Saistībā ar sajūgu. Varbūt kāds ir saskāries vai ir laba ideja.

Tātad ir 2 lietas, ko es vēlos autiņam izmainīt:
1. Sajūga pieķeršanās punkta augstums (par zemu) Šim auto ir hidrauliskais sajūgs ar pašregulējošo sajūga kurvi. Pašlaik automobīlim sajūga pieķeršanās punkts atrodas apmēram pie 25-40% no pilnība atlaista (diezgan tuvu pie grīdas) gribētos, lai tad būtu apmēram pie 55-70%. Varbūt kādam ir ideja kā to panākt? Zinu, ka izspiedējgulti var uzlikt divās pozīcijās - augstajā uz zemajā. Pašlaik stāv zemajā, jo instrukcijā, kad tikai mainīts sajūgs norādīts, ka jāliek zemajā. Vai pamainot uz augsto pozīciju mainīsies pieķeršanās punkts? Kāds ir mēģinājis?

2.sajūgs pārāk strauji saslēdzas, tātad no sajūga saķeršanās punkta sākumam līdz pilnai sajūga saslēgšanās ir apmēram 1-2mm.. Līdz ar to pārslēdzoties jābūt ļoti precīzam un ātram... Tikko, kad tika nomainīts sajūgs, tas bija mīksts un perfekts, saķeršanās zona bija ap 10-20 mm. Bet tas prieks ilga tikai kādas 3 dienas, kamēr sajūgs piedila. Kā sajūgu dabūt tā, lai tas strādātu tā pat kā nepiedilis? Galvā pat iešāvās tāda doma, ka varētu diskā iegriezt papildus rievas frikcijas materiālā,lai mazāk saķeras uz reiz, bet nezinu vai tā ir laba ideja. Vai ir kāds līdzeklis ar ko var sapūst/samērcēt sajūgu? (eļļu neiesakiet😁) Varbūt kāds zin, ko var darīt lietas labā?

P. S. Pašam nav problēmu braukt arī šadi, bet šis auto ikdienā tiek izmantots kā mācību auto, tāpēc pašam nepatīk dien dienā kratīties, kamēr kursants iemācas precīzi rīkoties ar sajūgu.

Laika gaitā ir mainīts gan spararats, gan sajūgs, gan kurvis, gan izpiedejgultnis, gan gultņa turētājs. Detaļās nav vaina