A bit 318iA m20b30

Profila bilde
A bit
Ziņojumi: 446
Pievienojies: 31 Okt 2016, 17:28
Braucu ar: ēTrīmdesmit M20B30
Reputācija: 4
 

11 Feb 2019, 20:36

1341 rakstīja: 11 Feb 2019, 20:24 :super: par izdarībām ar motoru.

Kas tev tās par atsperēm aizmugurē? Cik kg un garums/diametrs?
būs jau vēl :drink: :D

ēm, sūtītas ADParts, kā jau koilu atsperes, neatceros ražotāju. ar garumu ir tā, ka lai arī kā baigi mērīju, par īsu nopirku :lol: man apakšā ir izvirpots 20mm (ja nemaldos) speiseris. kg un precīzi izmēri bija e30 forumā, bet tur topiks sen kā izdzēsts, tāpēc pats vairs neatceros...
M Power or no power..
Profila bilde
Lācis
Ziņojumi: 1810
Pievienojies: 31 Jūl 2013, 07:16
Braucu ar: m54b25
Atrašanās vieta: Limbaži, Rīga
Reputācija: 5
 

11 Feb 2019, 21:04

Sen nebiju sēdējis topikā kas aizrauj. Labs darbs, skaists auto un turpini cīnīties ;)
Profila bilde
A bit
Ziņojumi: 446
Pievienojies: 31 Okt 2016, 17:28
Braucu ar: ēTrīmdesmit M20B30
Reputācija: 4
 

12 Feb 2019, 12:24

Lācis rakstīja: 11 Feb 2019, 21:04 Sen nebiju sēdējis topikā kas aizrauj. Labs darbs, skaists auto un turpini cīnīties ;)
Paldies :drink:

pienāca ziema, atkal pietrūka nedaudz pauwera tam m20...pakonsultējos ar vienu vietējo kolēgu, un sapratu, ka vajag uztaisīt 3.0l m20

ar konkrēto 90mm kloķeni cik zinu neviens vismaz nekur forumos utt, nebija taisījis, biju nedaudz pionieris :D

visu laiku gan bija kkādas aizķeršanās un problēmas, pārsvarā ar metālpastrādes uzņēmumiem, kas man sačakarēja vienu zobenes zobratu, gredzenu uztaisīja nekvalitatīvu, utt.....tas pats kantoris, kas sačakarēja ieplūdes vārstus pāris gadus atpakaļ, bet nu atradu labu virpotāju un tad jau kkas sanāca.(un viss dēļ tā, ka mans virpotājs slimoja, eh.)

tātad talkā nāks m57 90mm koķene
uztaisīts gredzens priekš blīvslēga - uzlikts, pārtaisīts zobenes zobrats, jāsāk kkas mērīt.
Attēls

:gigigi:
Attēls
no sākuma likās ka vārsti būs virzulī, taču izrādījās ka tur pat labāka situācija nekā m20b28 variantā
Attēls

bēēēēt....
virzulis pret galvu gan īsti labi nav :gigigi:
Attēls

kkā tā izskatījās TDC
Attēls

tātad plānākajiem BMW virzuļiem jākļūst plānākiem :D
Attēls

uz šādu
Attēls

jau daudz labāk
Attēls

tā kā BMW inženieri konstuējot m20 bloku, to taisīja kkādām 75mm kloķenēm, tad ieliekot šo kloķvārpstu, viss ir priķikā :lol:
eļļas sūkņa asij jākļūst slaidākai
Attēls

tātad beidzot arī būs normāla NA motoram pieklājīga kompresijas pakāpe ~11.4:1

viss satīrīts, sakārtots, saskrūvēts
Attēls

kā arī iepirku eļļas skrāpi. ķip kas paredzēts m20b25
Attēls

protams, man viņš īsti nederēja, vajadzēja pielāgot
Attēls

tād spararats, visu laiku likās ka man ir ''vieglais'' m20 spararats, kā izrādījās nē...tagad laikam ir :gigigi:
Attēls

karteris utt virsū, liekam iekšā.
Attēls

un tad sākās kārtējās epopejas..
ielikām, viss čotka, savelku ar kārbu, ielecu mašīnā, pārbaudīt vai sajūgs, viss šancē.. jā, viss iedeal, izkāpju, izgriezt motoru....ķīlis :hahaha:
kaut nēēdaudz atvelkot uzreiz motors giezās, bez nekādām liekām skaņām..
domājam domājam, skaidrs, ka jārauj motors ārā
kārbas primārā ass iespiedās kloķenē un pabīdīja to uz priekšu, līdz atdūrās aksiālajās šālēs..
nedaudz custom fabrication..saliekam, un ir tēma
Attēls

konstruktors
Attēls

gatavs
Attēls

šādi izskatās kloķenes gals, kā jau dīzelim, 4ras skrūves, nav vairs kā benzo 1na.
Attēls

pirmais starts
laikam no stāvēšanas vienā pozīcijā, kur vaļā vārsts, sākumā pēc skaņas liekas nebij kompresijas, bet jau pēc pirmās iedarbināšanas viss čotka.
plus spoles nebija kārtīgi uzlikušās, gribēja rīstīties tip. bet jau likās interesanti..

iedarbināju, biš parūca, vēlreiz iedarbināju vēl biš, noslāpēju...un pēc brīža atskan kkāds knikšķis no motora...
galvas skrūve :grrr:
Attēls

galvu galīgi negribējās raut uzreiz nost...
tā kā blokā tālāk bija vēl kur iedzīt vītni, tad tika izmēģināts mans gatrera plāns..
Attēls

pat izdevās savilkt :hahaha:
Attēls
motors salikts, jāiepauzē.
M Power or no power..
Profila bilde
takeshi
Ziņojumi: 633
Pievienojies: 25 Jūl 2011, 03:03
Braucu ar: sport vagonu!
Atrašanās vieta: rigas

12 Feb 2019, 22:19

taka tads serials visu laiku gaidi turpinajumu :D
Profila bilde
Kaskadieris
Ziņojumi: 228
Pievienojies: 20 Mai 2012, 19:27
Braucu ar: 318is
Atrašanās vieta: Norway

12 Feb 2019, 23:47

Tiešām labs seriāls! :hahaha:
Gaidu turpinājumu :super:
Profila bilde
Linda
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 2798
Pievienojies: 23 Feb 2013, 22:23
Braucu ar: netīru 3.0
Atrašanās vieta: Lielvārde
Reputācija: 14
 

13 Feb 2019, 00:30

Fanstastiski, kā vienmēr :super:
It's all about the win

bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām :gigigi:
Profila bilde
takeshi
Ziņojumi: 633
Pievienojies: 25 Jūl 2011, 03:03
Braucu ar: sport vagonu!
Atrašanās vieta: rigas

14 Feb 2019, 13:15

tew vajag rakstit kad gaidit turoinajumu lai nau alins pa tukso jadzer :)
Profila bilde
RENIO
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 11570
Pievienojies: 15 Mar 2011, 17:30
Braucu ar: 2 BMW
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 20
 

15 Feb 2019, 06:09

Ļoti interesanti šādu lasīt :super: :supeer:
Profila bilde
A bit
Ziņojumi: 446
Pievienojies: 31 Okt 2016, 17:28
Braucu ar: ēTrīmdesmit M20B30
Reputācija: 4
 

18 Feb 2019, 20:59

tā pērējie divi gadi laikam brīvi saies vienā postā, jo nekas baigi vairs nenotiks :sad: :D

tātad 2017. gada pavasaris, motors salikts, jau kādu brīdi pabraukāts, bet baigajā safe režīmā, jo vnk nevarēja pāri ~3,5k apgriezieniem iegriezt, sāka detonēt...tomēr iepriekšējais regulējums laikam bija stipri asāks ko varēja atļauties uz tās super zemās CR.

tātad atkal braucam uz Turbochip

AF uzreiz saka, ka būs tāpt pa īsu, piedāvāja pūtēju.. :gigigi:
Attēls

pieslēdzām mūziku un sākām braukāt
Attēls

viss sanāca, motors iet tiešām patīkami, pat Turbochip Artūrs esot pēc tam AF teicis, ka esot ok, tas jau kko nozīmē :hahaha:
Attēls

braucot mājās pavirināju..nu mēģināju papontoties pa Rīīg :hahaha: un konstatēju, ka pāris reizes mašīna dīvaini noraustās slodzē, nu neko, nākamajā dienā sākās visu vizināšana, rādīšana, kā iet/neiet utt, un tika konstatēts, ka problēma pastiprinās.
respektīvi, laikam 1. un 2. pārnesumā pie 4k auto tā kā aizrijās...atmeties, aizgāja - missfire. bij aizdomas uz aizdedzes sistēmu, jo šogad nebiju nomainījis sveces, nezinu kāpēc gan nesamainīju pirms regulēšanas :doh:

pēc apspriešanās ar pāris gudriem cilvākiem, tika nolemts ielikt vienu soli aukstākas sveces
iepriekš visus gadus braucu ar platīna bosch WR7DP un senāk WR8DP, tagad ieliku BPR6ES (oem ir ngk ZGR5A)
plus vēl bonusā čekojot komponentes, tika vēl nomainīta 1 spole un 1 pīpe, un viss notiek!
Attēls

tad nāca Burnout izbrauciens, skaidrs, ka auto bija nedaduz jāpielabo, jo bija saguris, tā kā aizmugurē arkas ir jāpārmetina, bet ja nemaldos jau nedēļas beigās bija izbrauciens :gigigi: , tika čih pih salabotas aizmugures arkas un viss auto ātri sapulēts, par ko paldies Vilcienam

mazliet puteklītis :D
Attēls


no 5 metri ideal :gigigi:
Attēls

tālāk Kandavā, uzliku kkādus vecus slikveida Kumho un aiziet, kaujas apstākļos :gigigi:
Attēls

pēc tam tika iemēģināts biš dorifō, atceros, ka bija pamatotas bažas, ka neturē sajūgs, jo iepriekš tinot saules ar 3. , tas 3. sāka slīdēt, laikam veiksme, ka uz r14 nebij baigās saķeres, un vieglāk bija izlidināt riepas, ne sajūgu un turēja arī 3. pārnesumu :gigigi:
Attēls
Attēls

vēlāk atputās bāzē zālītē
Attēls

un no otras puses, mājupceļā no Kurzemes gala :D
Attēls
Attēls

tā, pēc Kandavas zureiz tika saprasts, ka motora bukses liekas par mīkstu, saliku kkādu poly, un kārbai no e21 bukses
Attēls
Attēls
Attēls

tad viens no best upgrade, jauns logs :supeer:
Attēls

kā arī tika vēl vairāk iznīcināta IS lūpa, tika nomainīta atpakaļ pret veco
Attēls
Attēls

tad pa ceļam uz gonku, sanāca uzsist pāris bildes
Attēls
Attēls

ūūūūņ, nevaram aizmirst šo!
:hahaha:

tad vēl soundcheck :gigigi:

černobļā
Attēls

te arī kko ākstījāmies, žēl gan ka Gopro nav laba skaņas izjūta :sad: :D

tāāād pienāca ziema...izdomāju beidzot uztaisīt vienu sen plānotu tūningu
Attēls

vouvaa viuvaaa
Attēls

....bet te, vedam pie krāsotāja? nē.... :gigigi:
bija jau kkāds 2018. gada aprīļa vidus, viss ,kā tika nolikts tā arī stāvēja, ziemas gonkas, kompakts, karoč nebija laika/iedvesmas
Attēls

izbruacot aplīti, jāteic ka mīlestība atgriezās gan.... :hahaha:
Attēls

plus vēl bija iemeties poltergeists, kas salīdzīnoši ātri tika atrasts, pie izslēgtas aizdedzes..aizdedze bija ieslēgta :gigigi:
respektīvi drošinātāju kastē viens + vadiņs bija piespiedies pret citu, pārrīvējies nedaudz un padeva pa tāisno +.
(bildē to varēja redzēt, bet nu jau pats pats neredzu..nu vismaz ir random bilde :lol: )
Attēls

ar Ch diustastoto
Attēls

..bet nu pēc mašīnas izvilkšanas no garāzas, tā atkal nostāvēja pie mājas, un sāka nākt skate, kur zināju, ka šogad vajadzēs kko padarīt.
tā nu atkal laikam entuziasms bija atgriezies, kko sāku....zināju jau ka nebūs tas viss tik vienkārši :gigigi:
Attēls
protams iekšējā arka, tad parāvu līdzi kabatu..... nū vēl bonusā tika pārmetināts viens ''grīdas korķis'' un sēdekļa stiprinājuma vieta, kas bija diezgan custom fabrication, jo vairāki bleķi viens virs otra, utt.
Attēls

un tad mašīna praktiski 3 mēnešus nostāvēja nekustināta...apnika.
tik cik izdzinu lai kompaktam vietu atbrīvot uz pacēlāja....bija arī brīdis kad tie abi bija kopā...kad tika nonesta kompaktam aizmugure :hahaha:
Attēls

tad gonkas jau bija beigušās, kkad oktobrī sākās otrais cēliens :gigigi:
barnfind
Attēls

tā kā aizmugurē fartuks apakšā bija tāds neapmierinošs un bagažnieka augšējo kanti gateriski jau bija labojuši Jelgavā pirms nopirku auto, nolēmu ka jāmaina viss panelis
Attēls

kkāds ātrais testfit
Attēls

ā jā, m buferi tika pārdoti, izdomāju ka negribu tomēr, mēģināšu vairāk tomēr kā stock atstāt.
uz e36 arī labi izskatījās īstenībā :gigigi:
Attēls

tālāk. no sākuma kkāds test fittings, pieķerta kabatai apakša, pa lielam izskatās ka +- rovna būs, varam turpināt
Attēls
Attēls

tad sākām ar patīkamāko :hahaha:
nokasīju visu transporta grunti no detaļām un samatēju detaļas ko krāsošu/metināšu.
Attēls
Attēls

raujam klāt :sarunats:
Attēls

sāāāies :gigigi:
Attēls

tālāk jāsāk domāt par arku,
te gan bija miljons testa pielaikošanas, šķībi, greizi, tad labi, tad atkal slikti uttt :hahaha:
ķip šitā...davai poh, vāru klāt :lol:
Attēls

ķip tā.
Attēls

bandicss
Attēls

un šādi tas viss atkal stāv, nu jau no decembra sākuma :D
Attēls

tagad līdz update, gan laikam būs kāds brīdis jāpagaida, bet cerams, uznāks iedvesma drīzaumā :hahaha:
M Power or no power..
Profila bilde
RENIO
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 11570
Pievienojies: 15 Mar 2011, 17:30
Braucu ar: 2 BMW
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 20
 

18 Feb 2019, 21:40

Mega kruta :super:
cipruss18
Ziņojumi: 11873
Pievienojies: 19 Jan 2013, 15:32
Braucu ar: A8 4.2 d3 q cabrio

18 Feb 2019, 21:48

Diski smuki :super:
ar kompatu pa brugji
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 

18 Feb 2019, 22:54

Foršas bremzes :gigigi:
Profila bilde
ikey07
Ziņojumi: 4212
Pievienojies: 26 Mar 2013, 14:44
Braucu ar: '99 Cabrio
Atrašanās vieta: Mārupe
Reputācija: 9
 

18 Feb 2019, 22:54

Beidzot mūsdienas :hahaha:

Labs darbs ieguldīts. :super:
- ikey07
Profila bilde
A bit
Ziņojumi: 446
Pievienojies: 31 Okt 2016, 17:28
Braucu ar: ēTrīmdesmit M20B30
Reputācija: 4
 

18 Feb 2019, 22:58

-AF- rakstīja: 18 Feb 2019, 22:54 Foršas bremzes :gigigi:
aizmugurē sporta, jā :gigigi:
kādus 3 gadus stāvēja plaukti, nesaņēmos sataisīt, un tad šogad aizgāja viens uz kompaktu kad salocīju.
bet nu būs būs diski..kkad :hahaha:
M Power or no power..