Jā,tikai atliek pārējās trīs sadzīt kkur,pa visu golfklubu man viens tikai piedāvāja
Tad nu tā,šis tas vēl ir sadarīts,kā jau minēju,gāzās eļļa iekšā pie svecēm,tad nu pasūtiju blīves un sāku rīkoties
Viss ko vajag noravēt noravēts
Vārstu vākam izvēlējos nevis zilo,bet sudraboto toni,patiesībā jau ja tur normāli viņam no galu nokrāsot,tad vajag ar kaut ko špaktelēt,bet ātrumu nemazina
Tā tas viss notika,pacelts jo izplūdes blīves uz biksi arī mainiju,tur gan švakāks storijs ir,katrai trubai pa vienai skrūvei nolauztai/aprautai,jāmetina un jāgriež ārā,bet ar svarku pagaidām negribēju čakarēties,pūš protams garām
Šitā notizloties laikam ir jāmāk
Vārstu vāka blīvi uzliku veco,izskatijās vēl ok jo studentu dzīve - max leeti laba ceena
Ap svecēm gan jaunas,negribēju lai atkal kādā svarīgā momentā atsakās pāris stobri
Čoms brauca uz siguldu pēc detaļām(teikšu ka tā ir labākā vieta kur tās pirkt) un atveda man skaistu vāku ar uzrakstu BMW,viss finished
Mainiju eļļu,bet shit just happens un trauks kurā to nolēju izrādijās caurs,how cool is that?
Vakardiena ar ne bez pārsteigumiem,domāju aizbraukšu uz garažu,paskatīšos kā džeki jauc ārā nemotoržurku un tā,braucot dzirdu kaut kādu dīvainu skaņu,apstājos pie veikala,skatos riepai mīkstais
labi ,ka brālēns ar bračku izglāba,piebrauca ar seatu,no kura i dankrots derēja i riteņatslēga(man tas viss drošības labad stāv garažā
) un aizbraucām uzpumpēt noņemto ratu,atradu caurumu - iedūries šķembas gabals vienkārši,iedzinu garažā,ievelku diegu,izdzenu ārā,visu dienu laižu fuflo itkā nekas nebūtu jādara,kāpšu bembī un braukšu - negriež starteris....dalaaaaaaabi
sākam meklēt problēmu,kaut kāds pavasara aptumsums galvās un neiedomājamies nočekot vai vispār strāva līdz X20 štepselim atnāk un bez tā tiek izdarīts secinājums,ka vadiņš pie startra ir kirdik,jo sajūta viņu kustinot,ka kustās izolācijā.Nu labi jārauj nost kolektors ko darīs...rauju šo nost
izdomāju aiziet uz mūsu wannabe parts noliktavu,jo zināju,ka ir kaut kādi kolektori,šitas tāds lodēts,un šāds tāds,un ir,no M50B25,no M50B20 un no M52 arī ,M52 neaiztieku,bet tos abus M50 savācu,ar seeingman izdomājām noeksperimentēt - vajag tak uzlikt no diu piec,pamēģināt kas būs.Sprauslas kā jau rakstiju arī man labās,divas no bembja,pārējās audi,seeingmans no bagažnieka izvelk 6 vienādas diu piec sprauslas,cik no viņa muldēšanas saprast,tad tādas pašas vien ir,un viņa 2,0 arī tādas stāv un krč labāk tādas 6 vienādas nekā kišmiš,nu davai,liekam arī tās virsū
Te jau kolektors virsū
ā jā,aizrāvos ar kolektor tuningu ,ka aizmirsu par to ,ka nevaru iedarbināt auto,vainīgs bija relejs zem stūres,izjaucu seeingman žurku a tam releja nav,pa taisno savienots,savienojām arī manam un iet tas verķis,bet gribētos gan noskaidrot,kādas vēl funkcijas veic tas relejs tur.
Braucās diezgan jau labāk nekā iepriekš atsaucīgāks pedālis,nezinu vai tur var vainot kolektoru,drīzāk to,ka vienādas sprauslas.Pašlaik labi iet tikai pie lielākiem rpm,kad uzsilst,jāpabrauc,lai dzinējs adaptējas pie tām sprauslām laikam.
Tālākie plāni - savest kārtībā to izplūdi,bet moš lol nau verc jo vakar dabūju turbīnu,vajag vēl m52 kolektoru izpludes,lai var sākt kaut ko interesantāku darīt
un sazīmēt tās trūkstošās arku uzlikas,ar vienu kaut kā dīvaini
Un vakar sanāk tika atklāta vasaras sezona,visu šito ar kolektoriem un starteri dariju ārā,jo iekšā mētājās kaut kāda melna miskaste,laikam seeingmana žurka