TomSkarsts - E36 318is -> 323is -> 320i

Profila bilde
TomSkarsts
Ziņojumi: 1562
Pievienojies: 18 Okt 2015, 22:19
Braucu ar: Sudraba IS
Atrašanās vieta: Lielvārde
Reputācija: 1
 
erda rakstīja:
18 Feb 2018, 19:35
redzi nelauž,nekropļo? :rolleyes:
Braucot mājās gan automātiski pār plecu skatījos tāpat. Jāpierod.
Vienīgais, kas man nepatīk, ka sanāk pašam sevi spogulī redzēt, bet nu tur vēl braukājot jāpatestē kā labāk un ērtāk.
Mašīnas gan pa vidu izskatās bišku tālāk nekā reāli ir, bet pie tā var pierast.
Attēls
Being second is being the first of the losers. /Senna/
riebeklis
Ziņojumi: 1402
Pievienojies: 04 Jan 2016, 20:14
Contact:
Spogulis nav domats pie lielam ielai, tad kad tev bus berzīte biķerniekos novertesi šo upgrade.
Profila bilde
TomSkarsts
Ziņojumi: 1562
Pievienojies: 18 Okt 2015, 22:19
Braucu ar: Sudraba IS
Atrašanās vieta: Lielvārde
Reputācija: 1
 
riebeklis rakstīja:
18 Feb 2018, 20:17
Spogulis nav domats pie lielam ielai, tad kad tev bus berzīte biķerniekos novertesi šo upgrade.
Kāpēc lai nederētu ielai?
Attēls
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Profila bilde
skrv
Ziņojumi: 447
Pievienojies: 01 Mai 2011, 09:54
Braucu ar: slotu pa stiklu
Atrašanās vieta: Jugla
Reputācija: 1
 
Taksisti tak braukā ar tādiem pa ielu :hahaha:
Loud N' Proud
cipruss18
Ziņojumi: 9855
Pievienojies: 19 Jan 2013, 15:32
Braucu ar: A8 4.2 d3 q cabrio
Reputācija: 4
 
riebeklis rakstīja:
18 Feb 2018, 20:17
Spogulis nav domats pie lielam ielai, tad kad tev bus berzīte biķerniekos novertesi šo upgrade.


Vot šitais ir pizģets 😃😃
ar kompatu pa brugji
Profila bilde
TomSkarsts
Ziņojumi: 1562
Pievienojies: 18 Okt 2015, 22:19
Braucu ar: Sudraba IS
Atrašanās vieta: Lielvārde
Reputācija: 1
 
skrv rakstīja:
18 Feb 2018, 23:07
Taksisti tak braukā ar tādiem pa ielu :hahaha:
so?
Attēls
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Profila bilde
TomSkarsts
Ziņojumi: 1562
Pievienojies: 18 Okt 2015, 22:19
Braucu ar: Sudraba IS
Atrašanās vieta: Lielvārde
Reputācija: 1
 
Topiks mazliet nomiris.

Jānobeidz tās skolas lietas, lai beidzot var darboties ap auto. Savādāk detaļas tiek tikai pirktas, bet viss stāv un auto krāj putekļus.
33037476_1754526971257729_4829797535893684224_n.jpg
33037476_1754526971257729_4829797535893684224_n.jpg (306.2 KiB) Skatīts 791 reizes
Pagaidām salikts visur poly aizmugurē, izņemot peldošās bukses pie bļodām. Daži vīri saka, ka bija jāliek poly, daži saka ka arī zem bļodām otrām svirām bija jāliek peldošās ne-poly.
Liekot poly atklājās, ka apakšā nav skrūves ar ekscentru bet gan random skrūves. Nopirktas vietā BMW OE.
Atbalsti pagaidām Meyle. Ja neturēs LC amjus, tad gan amim gan atbalstam nāks poly bukses arī.

Zinu gan, ka LC amji ir gateris, bet šobrīd risinājumu vajadzēja. Uzliks un pabrauks, kamēr nav HSD/BC/KW koilas, ko uzlikt. B8 bilsteini vēl naudas robežās ir pieļaujami, bet pagaidām uzliks LC. Ja nepatiks, pārdos kādam drifterim, par cik svaigi.

Visapkārt arī salikti jauni FAG gultņi. Nezinu pa kādiem neceļiem un bedrēm tas auto bija mocīts, jo tie visi kopā beidzās tik ātri, ka pat ar plānu mainīt nācās vienkārši vienā dienā pēkšņi sūtīt.

Priekšā plauktiem MeyleHD. Galu bukses jāieliek poly, nākotnē - poly ekscentriskās.
Priekšā arī uzliks no vecā sasistā TA koilas (cerams dzīvas) ar M3 atbalstiem (liks otrādāk un pēc vajadzības apakšā kādu šaibu pieliks pie stupicām, lai lielāks camber).

Palicis stabilizatora stieņiem pielikt poly, aizmugurējām atsaitītēm jaunām pārpresēt poly buksītes un priekšā Mondeo atsaites (vismaz tās dod iespēju atbrīvoties no oriģinālā kronšteina un stiprinās pa taisno plauktā).

Visādas lietiņas kā M bamperis, spoileris, abšivkas, melnie griesti, e46 recaro, izjauktas pusgadatavas "hella dark" lēcu lampas etc. stāv neaiztiktas un cerams drīz atradīs savu vietu uz auto. Tāpat arī parastie moldingi tiks pielikti uz svaigiem klipšiem pirms tiek meklēti/pirkti M moldingi, jo šobrīd daži vienkārši norauti.
33085406_1754541681256258_3702507047489634304_n.jpg
33085406_1754541681256258_3702507047489634304_n.jpg (182 KiB) Skatīts 791 reizes
32843105_1753381094705650_2170888174631387136_n.jpg
32843105_1753381094705650_2170888174631387136_n.jpg (315.46 KiB) Skatīts 791 reizes
Riepas pagaidām priekšā sunfull SF888 pamēģinās kamēr nekādos trackday netiek braukts, kamēr viss nav kārtībā. Diski gan izrādījās, ka sver 11.5 kg :hahaha:
32247320_1745847672125659_8780790594898231296_n.jpg
32247320_1745847672125659_8780790594898231296_n.jpg (171.84 KiB) Skatīts 791 reizes
31598638_1745831162127310_3306349980049997824_n.jpg
31598638_1745831162127310_3306349980049997824_n.jpg (190.62 KiB) Skatīts 791 reizes
Bremzes un armētās sļauciņas ir tuvākos plānos, tāpat kā no sistā M52B25, kuram pie reizes, ka izcelts, vēl šis tas tiks pamainīts un smuki nomazgāts.
31100350_1759167114171365_8288310987400937472_n.jpg
31100350_1759167114171365_8288310987400937472_n.jpg (251.34 KiB) Skatīts 791 reizes
Random/noname zirneklis mazliet tālākos plānos. Izplūdē vispirms nāks Simons/Simon rezonators un gala bundulis. Cerams būs labs tonis. Izvēle tāda, jo pieejama draudzīga cena un "straight through"
Attēls

Cerams tuvākā mēneša laikā būs jauni updates un auto beigs krāt putekļus un būs atpakaļ ielās ar svaigu piekari kā nākas. :rolleyes:

Edit: Ieraudzīju, ka uz galda stāv jaunas OEM buksītes un washeri ZF kulises likšanai, kas arī mētājas kaut kur tepat un tiks uzlikta pirms tiek taisīts kaut kas custom. Tādas detaļas, kas kaut kur nopirktas stāv un gaida savu kārtu laikam tik daudz, ka uzskaitīt nereāli. Pašam jau skumji, ka viss stāv. Bet nu drīz drīz.. :drink:

Edit2:
Vēl interesanta parādība gan ar pusasīm. Sāka kreisā tikšķēt/klabēt dodot gāzi. Nopirku citu, rokās luftes nekādas. Uzliekot virsū atkal tas pats. Kardānu pārbaudīju, izskatās, ka viss ok. Kreiso ratu pagrozot jūt, ka ir kaut kāds tikšķis.
Vecajam auto, kuram nebija nekādu problēmu - pusasis noņēmu, bet rokās kustinot ir mazliet lufte pie granātām, ja mēģina savērpt. Nesaprotu ir jēga mēģināt likt virsū vai būs tas pats.. Pirmo reizi ar ko tādu saskaros.
Attēls
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Profila bilde
TomSkarsts
Ziņojumi: 1562
Pievienojies: 18 Okt 2015, 22:19
Braucu ar: Sudraba IS
Atrašanās vieta: Lielvārde
Reputācija: 1
 
Nometu uz zemes.
IMG_20180714_190854.jpg
IMG_20180714_190854.jpg (409.12 KiB) Skatīts 600 reizes
Attēls
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Profila bilde
RENIO
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 10776
Pievienojies: 15 Mar 2011, 17:30
Braucu ar: 2 BMW
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 18
 
Labi nomest ;)
Profila bilde
ikey07
Ziņojumi: 3358
Pievienojies: 26 Mar 2013, 14:44
Braucu ar: '99 Cabrio
Atrašanās vieta: Mārupe
Contact:
Reputācija: 7
 
TomSkarsts rakstīja:
15 Jūl 2018, 02:08
Nometu uz zemes.

IMG_20180714_190854.jpg
Ziema nāk, sniegs jāšķūrē, tapēc jābut zemu :lol:
Profila bilde
TomSkarsts
Ziņojumi: 1562
Pievienojies: 18 Okt 2015, 22:19
Braucu ar: Sudraba IS
Atrašanās vieta: Lielvārde
Reputācija: 1
 
ikey07 rakstīja:
09 Sep 2018, 20:42

Ziema nāk, sniegs jāšķūrē, tapēc jābut zemu :lol:
Kā reiz jānokrāso uzlikas un pakas bampers, lai normāla šķipele priekšā. :hahaha:

Bet nu nezinu kā 205/40 īpašnieki braukā pa Rīgu. Krasteni piemēram. Es pāris reizes uz krastenes mainot joslas ar šādu augstumu + 205/45 esmu max atsitis grīdu.


Apgreidu pagaidām baigi nav. Saliku jaunu roceni, skatē izdrāza par roceni un dzeses/ellas noplūdēm. Dzesei visi hamuti un trubas jaunas saliktas. Stūres pastūzim jaunas šaibiņas un šļaukas ar hamutiem. Aizbraucu uz atkārtoto. Rocene 0.5/0.5
Atbraucu, sareguleju, aizbraucu velreiz 1.2 un 1.0. Pēc formulas sanāk ka kopsummai 2.7-2.8 jābūt (lieki piebilst, ka kolēģiem kādām 6 mašīnām ar svaigām TA neatbilst formulai, bet TA ir). Jāuztaisa catch can tikai vēl. Un jāuzliek camber plates lai var savirzi normāli saregulēt un braukt.
Attēls
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Profila bilde
TomSkarsts
Ziņojumi: 1562
Pievienojies: 18 Okt 2015, 22:19
Braucu ar: Sudraba IS
Atrašanās vieta: Lielvārde
Reputācija: 1
 
Asa sižeta sērijas turpinās, beidzot var upgrade uz nelegālākām lietiņām, jo logā jauna TA. Neforši, ka CSDD bez nodokļa tikai par skatēm vien atstāju 100e jo katru reizi kaut kas jauns nepatika.
Sākās ar to, ka 2.0 dūmoja un pārlasot piekari un motora blīves, nebiju ticis līdz bremžu sļauciņām.
Tad jau atkārtotajā ar 2.5 pārbaudīaj vēlreiz bremzes un pēkšņi rocene bija par maz. Samaksāju pilno lai iedod vēlvienu mēnesi. Roceni saregulējām, aizbraucu un 0.5 katrā sānā (jauni loki, atsperītes, regulatori, troses. krč viss :D), aizskrēju atkal saregulēt un 1.2/1.0 pa maz :D Tad nu vairs nebija laika, tagad ar 1 dienas atļauju aizbraucu lai no 0 pārbauda. Paraudāja par reikas sulošanu (pirksti ar stūres stieņiem lemforder, gumiajs svaigas, jaunas šļaukas no trauka, visur jauni hamuti un šaibiņas) un kārbas sulošanu (lol getrags 15e kāda jēga blīvslēgus mainīt, vēl vairāk tecēs)

Būtu papriecājušies, ka visur FAG/MeyleHD/Lemforder/Poly tā vietā lai "kaut kādas cietās bukses", "sītas baigi zems", "nav reduktors sametināts?" utt. Kamēr tajā pašā laikā sencīts rezerves lauku auto 90.g. Coltam ar 1.3 karbi un tik bēdīgu, ka durvju enģes jāmetina vietās, iziet skati ar 1mo :hahaha:

Jākrāso M bampers (priekšā protams, pakaļējais ir oligarhiem :hahaha: ), jāuzliek uzlikas, spoilers un tad jau drīz ziemas MIM jāliek.

Derētu beidzot no bagažnieka izņemt un uzlikt moldingus, salikt "hella dark yo" lēcu lampas (cerams nav sasistas vēl bagāžnieka, tur jau vesels šrots līdzi) un iemest hrenonus (nee neesmu tas mudaks kas brauc ar nenoreguletiem hrenoniem un dedzina visiem acis)

Jāatrod tikai vaina kāpēc adaptācijas ir dir*ā ja viss motoram strādā un visiem devējiem, rādījumiem viss ir ok. Rezultātā mazāk jaudas (cik nu 2.5 viņa ir) un rij 12L braucot kā opim un pa šoseju 100kmh čillā ripinot ēd 10L
Attēls
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Profila bilde
Kaktuss
Ziņojumi: 287
Pievienojies: 07 Apr 2016, 02:15
Atrašanās vieta: Jūrmala
TomSkarsts rakstīja:
18 Sep 2018, 21:52
Asa sižeta sērijas turpinās, beidzot var upgrade uz nelegālākām lietiņām, jo logā jauna TA. Neforši, ka CSDD bez nodokļa tikai par skatēm vien atstāju 100e jo katru reizi kaut kas jauns nepatika.
Sākās ar to, ka 2.0 dūmoja un pārlasot piekari un motora blīves, nebiju ticis līdz bremžu sļauciņām.
Tad jau atkārtotajā ar 2.5 pārbaudīaj vēlreiz bremzes un pēkšņi rocene bija par maz. Samaksāju pilno lai iedod vēlvienu mēnesi. Roceni saregulējām, aizbraucu un 0.5 katrā sānā (jauni loki, atsperītes, regulatori, troses. krč viss :D), aizskrēju atkal saregulēt un 1.2/1.0 pa maz :D Tad nu vairs nebija laika, tagad ar 1 dienas atļauju aizbraucu lai no 0 pārbauda. Paraudāja par reikas sulošanu (pirksti ar stūres stieņiem lemforder, gumiajs svaigas, jaunas šļaukas no trauka, visur jauni hamuti un šaibiņas) un kārbas sulošanu (lol getrags 15e kāda jēga blīvslēgus mainīt, vēl vairāk tecēs)

Būtu papriecājušies, ka visur FAG/MeyleHD/Lemforder/Poly tā vietā lai "kaut kādas cietās bukses", "sītas baigi zems", "nav reduktors sametināts?" utt. Kamēr tajā pašā laikā sencīts rezerves lauku auto 90.g. Coltam ar 1.3 karbi un tik bēdīgu, ka durvju enģes jāmetina vietās, iziet skati ar 1mo :hahaha:

Jākrāso M bampers (priekšā protams, pakaļējais ir oligarhiem :hahaha: ), jāuzliek uzlikas, spoilers un tad jau drīz ziemas MIM jāliek.

Derētu beidzot no bagažnieka izņemt un uzlikt moldingus, salikt "hella dark yo" lēcu lampas (cerams nav sasistas vēl bagāžnieka, tur jau vesels šrots līdzi) un iemest hrenonus (nee neesmu tas mudaks kas brauc ar nenoreguletiem hrenoniem un dedzina visiem acis)

Jāatrod tikai vaina kāpēc adaptācijas ir dir*ā ja viss motoram strādā un visiem devējiem, rādījumiem viss ir ok. Rezultātā mazāk jaudas (cik nu 2.5 viņa ir) un rij 12L braucot kā opim un pa šoseju 100kmh čillā ripinot ēd 10L

Kur gāji skati? Ogrē?
Ogrē zbis inspektori, piesienās par visu, nu tur kaut kādi audi fanāti laikam strādā.
Profila bilde
TomSkarsts
Ziņojumi: 1562
Pievienojies: 18 Okt 2015, 22:19
Braucu ar: Sudraba IS
Atrašanās vieta: Lielvārde
Reputācija: 1
 
Rīgā. It kā jau piesējās legit, rocenei nebija vajadzīgais spēks. eļļa kaut kāda bija. Neveicas vnk :D

Rēcīgākais, ka kolēģi etc apkārtējie var ierēkt, nelabojot savas miskastes, braucot ar beigtām buksēm un visādiem dīzeļaudi, bet iziet skati ar 1mo.

Rocenes formulu izrēķinājām uz kādiem 5-10 auto darba teritorijā. Tikai vienam atbilda prasībām. Bet visiem skate.
Attēls
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Atbildēt