Tad kādu laiku tika aizmirsts par E36, bet beigās vairs nevarēju izturēt un sāku kautko meklēt... Ņemt protams īsti nebija ko par saprātīgu cenu. Un tas, ka gatavu negribu pirkt, arī bija skaidrs.
Tad pieķēru sevi, ka vairākas reizes atvēru sludinājumu ar šo kupeju.
Atceros, ka vasarā jau biju viņu manījis sludinājumos, bet tad cena bija, ja nemaldos, kautkādi 1600eur, kas par auto bez skates likās neadekvāti.
Pirmais, kas tik ļoti uzrunāja, bija krāsa, jo jau sen patika sarkanas kupejas. Kas atceras, pašam reiz bija tāda viena jau.
viewtopic.php?f=34&t=1268
Nu un tad nu nostaļģijas un sapņu vadīts, nelikos mierā. Sāku vākt info par to auto un uzdūros šim topikam.
viewtopic.php?f=249&t=2990
Skaidrs, ka nu miera vairs vispār nav, jo tur tak poly bukses un vēl
Magnaflow izplūde.
Nakts pa pusei negulēta un jau nākamajā dienā sazvanu pārdevēju, norunājam uz vakarpusi tikties. Līdz tam sazīmēju trūkstošo naļiku un braucu pēc auto. Sludinājumā cena bija 1150eur un aptuveni tik arī man bija uz rokas. Braucu pēc auto ar domu nosist cenu vismaz līdz 900eur, lai sanāk apdrošināšanai un mājupceļam. Bet ieraugot auto dzīvē, sapratu, ka būtu bezkaunīgi īdēt par cenu.
Pirmais acīs iekrita salons - neizdriskāti ādas sēdekļi. Visi plastmasi un paneļi savās vietās. Melnie griesti, mazliet gan atkarājušies, bet toties
OEM. Motors kluss,
Magnaflows smuki murrā. Sliekšņa aizmugurējā daļā gan kulaku varēja iebāzt, bet par to jau biju informēts pa telefonu. Nolīdu aizmugurē zem auto, lai pārliecinātos par poly esamību - jap, ne velti novārtīju ceļgalus dubļos, poly viss vēl vietā kopš 2014. gada.
Skaidrs - jāņem!
Parunājos ar pārdevēju, noskaidroju, ka ar auto vispār braukusi meitene. Parunāju par cenu un pa 1050eur viņu arī savācu. Sarunājam distances pārrakstīšanu un braucu mājās.
Nezinu, vai aiz priekiem, vai uztraukuma, ka naudas nesanāks, bet tikai samaksājot naudu un braucot prom arī sanāca pirmais testa brauciens, kurā konstatēju, ka aizmugurējie gultņi nenormāli gaudo, bet tas kautkā nelikās baigi svarīgi pat vairs.
Tātad, par auto - 1992. gada 11. decembra izlaiduma
Brilliantrot 318is ar
M44 dzinēju.
No ekstrām gan nekā nav, ja neskaita jau pieminētos nedaudz atlipušos melnos griestus.
Lūka, parastā pečka, parastais pulkstens un ādas sēdekļi.
Ā, elkoņbalsts.
Te jau savās jaunajās mājās un ar jauniem apaviem
Ar tām zemajām atsperēm priekšā esmu ļoti apmierināts, pat koilas īsti neprasās, par cik, ziema tāpat tuvojas. Aizmuguri gan vajag zemāku.
Varat piedāvāt tas pašas mīkstās aizmugurējās atsperes no koilu komplektiem!
Btw, un šos diskus var iegādāties.
Jau pirmie skrūvēšanās darbi, mazliet spraugas jāsaregulē, purns jāpataisno.
Tālāk savesta kārtībā izplūde, jo gala bundulis tur tā brutāli karājās iepriekš.
Bet vispār izlēmu to izplūdi tirgot nost, jo vidējais bundulis sanāk baigi zemu un gribas klusāku skaņu, lai neesmu tik uzkrītošs.
Tālāk jau nopietna gatavošanās apskatei. Jāmetina sliekšņi aizmugurē, gribas bremžu trubas pārvilkt un vēl ir vietas, kuras tur jāpametina. Nolēmu ņemt nost bāku un tiltu, lai visu pa smuko sadarītu.
Grīdā arī izbakstījās caurums, un jo vairāk baksti, jo vairāk, protams, jāmetina.
Bilžu trūkst no tā, kas konkrēti sametināts un kā izskatās sametināts, jo bija baigā steiga. Bet kopskats beigās kautkā tā.
Tālāk ķeramies klāt pašam tiltam, mazliet jāatsvaidzina. Salikti arī aizmugurē jauni gultņi
FAG firmas.
Reduktoram nomainīts viens blīvslēgs, jo uz pusass gala bija pazīmes, ka eļļa tecējusi.
Protams, uzreiz arī sametināts.
Gandrīz kopskats
Atkal nakts negulēta un īsti skatei gatavs neesmu, tāpēc dodamies vien pēc mēnešnieces. Pat diskus nemainiju.
Magnaflowu arī nointervēja uz 96db
Pa lielam, sīkumi.
Nu vismaz var legāli pārvietoties beidzot.
Pie reizes jau mazais lampu apgreids.
Un te zaķis izskrēja
Tapēc pagaidu variantā miglinieks turas ar savilcējiem.
Pirmais tālākais izbrauciens
Vakar uzlikts AC Schnitzer spoileris, bet vēl īsti pats nesaprotu patīk vai nepatīk.
Katrā ziņā, šis nav gala produkts, jo gribu to širmīti vēl, tikai nav idejas no kā viņu uztaisīt.
Pagaidām viss. Jā, tuvākajā laikā gribas sapulēt, jo spīdums galīgi pazudis vietām.