E36-A bit spōrt
Atbilde saņemta: 09 Dec 2016, 10:32
Kādu laiku jau lasu šo forumu, skatos citiem arī ir braucamo aparātu topiki, tāpēc domāju padalīties arī ar savu ''projektu''
Nekāds kosmoss gan šeit nebūs, jo prōtams auto ir ''budžetnieks'' cik nu tas patiesībā ir nereāli jebkurā gadījumā
Mašīnu iepirkām kopā ar lietotāju Kretīns, lai būtu ko palauzt.
Auto bija nomētājies laikam kādus 2 gadus pie servisa, kkad bija izieta skate, nobeidzies starteris, to bij noņēmuši un mašīna palika vnk mētājamies. Izdomājām ka vajag atpirkt.
tātad 1996 gada m43b16 kompakts
sākumā izskatījās pēc zolīda auto, te jau ar sapumpētām riepām utt. pats pirmais testdraivs, iestūmām un aiziet, jo nebija startera
kā redzams, jauda līst pa visām malām, to pussauli laikam pat ar 2ro uzmeta bet nu neko, izdomājām ka labs būs
https://www.youtube.com/watch?v=DJv2OB4qEv8
pirmais izvācām visu salonu, lai tip visu smuki satīrītu un nokonstatētu virsbūves stāvokli pirmstam auto jau bija metināts, kkāds slieksnis utt, pa lielam no apakšas izskatījās ok, nekas tip draudīgs, izņemot paklāju vien sapratām ka aizmugurē grīdā jāaizmetina viens lielais ''korķis'', bet nu tas īzī geim.
tā kā auto bija stāvējis un iepriekšējais saimnieks auto laikam uzturēja vnk kārtībā lai tas brauc, tad nu praktiski visi gumijas izstrādājumi motortelpā bija jāmaina
motors viss bija eļļā + putekļi, svecēm kontaktsprauga bija kā pornozvaigznei vienā vietā, svečvadi arī bija jāmaina, nedaudz uzsilstot st. pastiprinātāja sūknis sāka gaudot uttttt
tūnētas gofras un cauras ventilācijas trubas, pilns komplekts kad motora darbība tika savesta kkādā kārtībā, sākās testdraivi lauku stilā
https://www.youtube.com/watch?v=PfQIXGALzm4
ātri tika saprasts, ka auto ir bāigais galerts
tad sākās eksperimenti ar aizmuguri, pirmais bija e30 oem bilšteini + e30 sēdina'tās atsperes, bija ok, bet auto bija pārāk zems un uz asākām kočkām sita cauri, tad uzlikām plazas, bija jau labāk, bet atbalsti izrādīja pretestību, tāpēc tos uzvārījām niknākus priekšā setups sanāk ekscentriskās bukses, šaibas lenķim, kkādi alko amji un 6cyl laikam ar zaļo indikāciju spirāles, liekas ok.
tad vajadzēja piekrāsot aizmuugres arkas, bet tika saprasts, ka vajag vispirms viāns paŗmetināt, nu neko, tā kā viss ir budžetnieks, ievārīju sedana arkas, jo tās bija stīpri lētākas tād vēl tika uzmetināta svaiga izplūde, jo kkur procesā likās ka aizmugurs bundulis ir ciet, tas tika nogrizts, uttt, jebkurā gadījumā, no tā jau mati nāca ārā,
tad nu sportinieks tika pie jaunas izplūdes visā garumā
https://www.youtube.com/watch?v=62Y1wERKbmc
plus tika uztaisīts šōrtšifts lai ērtāk slēgāties kkā tā izskatījās puspabeigtā stāvoklī tā kā auto taisījām gāzšanai tip, nāca gonka teperī, kas tad arī skaitījās deadline
ātri uzlikām īsāku reduktoru un uzvārījām (4.27) spēx un tika protams iztestējs, 1.6 uzreiz jutās uz grunts savādāk
kkā tā pagaidām
Nekāds kosmoss gan šeit nebūs, jo prōtams auto ir ''budžetnieks'' cik nu tas patiesībā ir nereāli jebkurā gadījumā
Mašīnu iepirkām kopā ar lietotāju Kretīns, lai būtu ko palauzt.
Auto bija nomētājies laikam kādus 2 gadus pie servisa, kkad bija izieta skate, nobeidzies starteris, to bij noņēmuši un mašīna palika vnk mētājamies. Izdomājām ka vajag atpirkt.
tātad 1996 gada m43b16 kompakts
sākumā izskatījās pēc zolīda auto, te jau ar sapumpētām riepām utt. pats pirmais testdraivs, iestūmām un aiziet, jo nebija startera
kā redzams, jauda līst pa visām malām, to pussauli laikam pat ar 2ro uzmeta bet nu neko, izdomājām ka labs būs
https://www.youtube.com/watch?v=DJv2OB4qEv8
pirmais izvācām visu salonu, lai tip visu smuki satīrītu un nokonstatētu virsbūves stāvokli pirmstam auto jau bija metināts, kkāds slieksnis utt, pa lielam no apakšas izskatījās ok, nekas tip draudīgs, izņemot paklāju vien sapratām ka aizmugurē grīdā jāaizmetina viens lielais ''korķis'', bet nu tas īzī geim.
tā kā auto bija stāvējis un iepriekšējais saimnieks auto laikam uzturēja vnk kārtībā lai tas brauc, tad nu praktiski visi gumijas izstrādājumi motortelpā bija jāmaina
motors viss bija eļļā + putekļi, svecēm kontaktsprauga bija kā pornozvaigznei vienā vietā, svečvadi arī bija jāmaina, nedaudz uzsilstot st. pastiprinātāja sūknis sāka gaudot uttttt
tūnētas gofras un cauras ventilācijas trubas, pilns komplekts kad motora darbība tika savesta kkādā kārtībā, sākās testdraivi lauku stilā
https://www.youtube.com/watch?v=PfQIXGALzm4
ātri tika saprasts, ka auto ir bāigais galerts
tad sākās eksperimenti ar aizmuguri, pirmais bija e30 oem bilšteini + e30 sēdina'tās atsperes, bija ok, bet auto bija pārāk zems un uz asākām kočkām sita cauri, tad uzlikām plazas, bija jau labāk, bet atbalsti izrādīja pretestību, tāpēc tos uzvārījām niknākus priekšā setups sanāk ekscentriskās bukses, šaibas lenķim, kkādi alko amji un 6cyl laikam ar zaļo indikāciju spirāles, liekas ok.
tad vajadzēja piekrāsot aizmuugres arkas, bet tika saprasts, ka vajag vispirms viāns paŗmetināt, nu neko, tā kā viss ir budžetnieks, ievārīju sedana arkas, jo tās bija stīpri lētākas tād vēl tika uzmetināta svaiga izplūde, jo kkur procesā likās ka aizmugurs bundulis ir ciet, tas tika nogrizts, uttt, jebkurā gadījumā, no tā jau mati nāca ārā,
tad nu sportinieks tika pie jaunas izplūdes visā garumā
https://www.youtube.com/watch?v=62Y1wERKbmc
plus tika uztaisīts šōrtšifts lai ērtāk slēgāties kkā tā izskatījās puspabeigtā stāvoklī tā kā auto taisījām gāzšanai tip, nāca gonka teperī, kas tad arī skaitījās deadline
ātri uzlikām īsāku reduktoru un uzvārījām (4.27) spēx un tika protams iztestējs, 1.6 uzreiz jutās uz grunts savādāk
kkā tā pagaidām