Pacha - #BUDGETBUILD universālis
Atbilde saņemta: 10 Okt 2018, 12:08
Sveiciens visiem! :)
Tad nu, kā lai saka, kāds laiks ir pagājis, kopš pēdējā e36.. Līdz ar to, laiks atsākt
Radās interesanta ideja, ar liet. BUHARDI, uztaisīt "budžeta" auto, bet tajā pašā laikā, veiktspējīgu/konkurēt spējīgu priekš ielas klases.(driftam)
LASĪT AR TREKNIEM UN LIELIEM BURTIEM:
BUDŽETS ŠIM AUTO BIJA 1,4k€(1400€)
Tad nu:
Iegādāts 318i(1998.gada) universālis, pilnībā viss, izņemot dzinēju.
Aizgādāts līdz garāžai, kur arī kādu laiku pavadīja, atpūšoties.. :)
Pamazām iepirkts viss lai auto liktu kopā:
Uzsūtītas MSR koilas,
Iegādāts viss poly, piekares, komplekts(strongflex),
RRS hidrauliskā rokasbremze, ar willwood cilindru(0,7),
RRS stūre, ar iznesumu + pāreja.
Visas nepieciešamās daļas, kas bija cietušas no laika zoba:
Aizm. bremžu šļaukas,
Aizm. bremžu disku aizsargi(nabadziņi pamatīgi bija saguruši )
Tad sākās interesantākais, dzinēja meklējumi, jo nebija konkrēts dzinējs, kuru bija doma likt iekšā.
Līdz ar to, biju nosliecies uz pārbaudītām vērtībām, A.K.A. - Single vanos m52b28!
Jau biju atradis tieši meklēto dzinēju, pilnā komplektā.. Bet Mārcis(BUHARDI), saka lai es nomierinos, na*uj izmest kosmosu par dzinēju, ka var atrast labāku deal!
OK, nolecu no tā dzinēja iegādes un turpināju meklējumus, līdz mirklim, kad piedāvāja m54b25 no e39, visu swap!(Motors testējams, vēl iekš auto)
Ilgi nedomājot, sarunājām laiku, kad visu var apskatīt, aptaustīt/nomērīt, braucam lūkot.
Devāmies skatīt uz Siguldu.
Aizbraucot, jā viss dzinējs iekš auto, viss čiki, tikai stāvējis pailgu laiku. Ok, piedarbināts un izsildīts, pieslēgts pc viss čiki, ieplūdes sadalenes devējs. Izlēmām nomērīt kompresiju, lai būtu 99,9% skaidrība.
Izmēram kompresiju, viss apmierina. Sarunāju, lai ceļ ārā un dod ziņu, kad var šaut pakaļ.
Sagaidīta ziņa, ka var maukt pakaļ, nedomājot - HOPS, iekšā mašīnā un pakaļ. Dzinējs nogādās līdz garāžai un viss process varēja sākties.
Sadabūts viss iztrūkstošais:
Kronšteini,
Karteris,
Izplūdes kolektori,
M52 vadi,
Elektriskais pedālis,
Kārbas tiltiņš,
Dzesei "troiņiks".
Stellējam iekšā, motors ielikts, viss savilkts, vadi savilkti(BIG THANKS to BUHARDI), dzese salikta, elektriskais pedālis izvilkts, pierūcināts un viss skaisti.
Izsildīts, viss ok.
Tad ķērāmies klāt ritošajai:
Uzlikti koiloveri,
Norauts viss aizm tilts, diemžēl, nebija viss tik skaisti. Ņemot nost aizm tiltu, sliekšņu bukšu skrūves nolūza, trīs gb.(Divas šofera pusē, viena pasažiera)
Nu, neko darīt, izjaukts viss aizm tilts, samainītas visas bukses, kas bija jāmaina(viss kas tika iepirkts poly)!
Tad nu ķēros klāt nolauztajām skrūvēm. Izdabūju vecās vietas ārā, ar skrūvju palieku iekšā.
Sameklētas labas vītņu vietas, ko ielikt vietā, visu satīrīju, cik nu bija pa spēkam, jo pirmo reizi pats ko šādu darīju.
Tad nu metinam iekšā, ja nu, kaut ko, būšu nepareizi izdarījis, tad domās citu variantu!
Iemetināts, apslīpēts, apzieķēts.
Viss smuki stāv, skrūvējam kopā tiltu, lai auto ir braucams.
Saskrūvēts, salikts, iemetam beņķus, saksrūvējam visu, kas palicis salonā.
Laiks doties uz tehnisko apskati:
Aizbraucot, jau ar domu, ka jābūt ir divniekiem, par kaut ko jau atradīs, kur ielikt. Par veiksmi, skate ar pirmo logā. Braucam mājās(garāžu), domāt tālāko.
Paralēli visam, domas mainījas par hidraulisko rokasbremzi.
Apdomājot visu, negribēju likt "ļurekli" salonā, sazinājos ar pazīstamu cilvēku, kurš sev, pašrocīgi, bija uztaisījis roceni, no 0. Nedomājot, sarunājām, ka "uzražos" vienu, priekš manis.
Sagaidu ziņu, ka rocene ir gatava, maucu pakaļ, ieķerot visu, kas nepieciešams - trubiņas, štuceri, unibolu cilindram utt.
Saliekam kopā, tad nu sagatavojamies uz treniņu.
Treniņš aizvadīts bez starpgadījumiem, ja neskaita, ka pēc pirmajiem diviem iebraucieniem, sāka kāpt temp.
Bet to, operatīvi novērsām!
Tad nu viss treniņš nobraukts līdz galam, ar lielu gandarījuma sajūtu. :)
Pēc treniņa, pabūts DynoSystems, nomērīts kas motorā notiek..
Rezultātā 196,1hp, es laimīgs, iekāpu auto un devos tālāk, savās gaitās.
MILZĪGS PALDIES BUHARDI, par "spērieniem" un palīdzību, auto salikšanās posmā. :)
Tad nu, auto nolikts garažā, gaida 3er.lv sezonas noslēgumu! :)
Tālāk bildes, iespējams, nebūs perfektā secībā, bet kaut kas ir.
Tad nu, kā lai saka, kāds laiks ir pagājis, kopš pēdējā e36.. Līdz ar to, laiks atsākt
Radās interesanta ideja, ar liet. BUHARDI, uztaisīt "budžeta" auto, bet tajā pašā laikā, veiktspējīgu/konkurēt spējīgu priekš ielas klases.(driftam)
LASĪT AR TREKNIEM UN LIELIEM BURTIEM:
BUDŽETS ŠIM AUTO BIJA 1,4k€(1400€)
Tad nu:
Iegādāts 318i(1998.gada) universālis, pilnībā viss, izņemot dzinēju.
Aizgādāts līdz garāžai, kur arī kādu laiku pavadīja, atpūšoties.. :)
Pamazām iepirkts viss lai auto liktu kopā:
Uzsūtītas MSR koilas,
Iegādāts viss poly, piekares, komplekts(strongflex),
RRS hidrauliskā rokasbremze, ar willwood cilindru(0,7),
RRS stūre, ar iznesumu + pāreja.
Visas nepieciešamās daļas, kas bija cietušas no laika zoba:
Aizm. bremžu šļaukas,
Aizm. bremžu disku aizsargi(nabadziņi pamatīgi bija saguruši )
Tad sākās interesantākais, dzinēja meklējumi, jo nebija konkrēts dzinējs, kuru bija doma likt iekšā.
Līdz ar to, biju nosliecies uz pārbaudītām vērtībām, A.K.A. - Single vanos m52b28!
Jau biju atradis tieši meklēto dzinēju, pilnā komplektā.. Bet Mārcis(BUHARDI), saka lai es nomierinos, na*uj izmest kosmosu par dzinēju, ka var atrast labāku deal!
OK, nolecu no tā dzinēja iegādes un turpināju meklējumus, līdz mirklim, kad piedāvāja m54b25 no e39, visu swap!(Motors testējams, vēl iekš auto)
Ilgi nedomājot, sarunājām laiku, kad visu var apskatīt, aptaustīt/nomērīt, braucam lūkot.
Devāmies skatīt uz Siguldu.
Aizbraucot, jā viss dzinējs iekš auto, viss čiki, tikai stāvējis pailgu laiku. Ok, piedarbināts un izsildīts, pieslēgts pc viss čiki, ieplūdes sadalenes devējs. Izlēmām nomērīt kompresiju, lai būtu 99,9% skaidrība.
Izmēram kompresiju, viss apmierina. Sarunāju, lai ceļ ārā un dod ziņu, kad var šaut pakaļ.
Sagaidīta ziņa, ka var maukt pakaļ, nedomājot - HOPS, iekšā mašīnā un pakaļ. Dzinējs nogādās līdz garāžai un viss process varēja sākties.
Sadabūts viss iztrūkstošais:
Kronšteini,
Karteris,
Izplūdes kolektori,
M52 vadi,
Elektriskais pedālis,
Kārbas tiltiņš,
Dzesei "troiņiks".
Stellējam iekšā, motors ielikts, viss savilkts, vadi savilkti(BIG THANKS to BUHARDI), dzese salikta, elektriskais pedālis izvilkts, pierūcināts un viss skaisti.
Izsildīts, viss ok.
Tad ķērāmies klāt ritošajai:
Uzlikti koiloveri,
Norauts viss aizm tilts, diemžēl, nebija viss tik skaisti. Ņemot nost aizm tiltu, sliekšņu bukšu skrūves nolūza, trīs gb.(Divas šofera pusē, viena pasažiera)
Nu, neko darīt, izjaukts viss aizm tilts, samainītas visas bukses, kas bija jāmaina(viss kas tika iepirkts poly)!
Tad nu ķēros klāt nolauztajām skrūvēm. Izdabūju vecās vietas ārā, ar skrūvju palieku iekšā.
Sameklētas labas vītņu vietas, ko ielikt vietā, visu satīrīju, cik nu bija pa spēkam, jo pirmo reizi pats ko šādu darīju.
Tad nu metinam iekšā, ja nu, kaut ko, būšu nepareizi izdarījis, tad domās citu variantu!
Iemetināts, apslīpēts, apzieķēts.
Viss smuki stāv, skrūvējam kopā tiltu, lai auto ir braucams.
Saskrūvēts, salikts, iemetam beņķus, saksrūvējam visu, kas palicis salonā.
Laiks doties uz tehnisko apskati:
Aizbraucot, jau ar domu, ka jābūt ir divniekiem, par kaut ko jau atradīs, kur ielikt. Par veiksmi, skate ar pirmo logā. Braucam mājās(garāžu), domāt tālāko.
Paralēli visam, domas mainījas par hidraulisko rokasbremzi.
Apdomājot visu, negribēju likt "ļurekli" salonā, sazinājos ar pazīstamu cilvēku, kurš sev, pašrocīgi, bija uztaisījis roceni, no 0. Nedomājot, sarunājām, ka "uzražos" vienu, priekš manis.
Sagaidu ziņu, ka rocene ir gatava, maucu pakaļ, ieķerot visu, kas nepieciešams - trubiņas, štuceri, unibolu cilindram utt.
Saliekam kopā, tad nu sagatavojamies uz treniņu.
Treniņš aizvadīts bez starpgadījumiem, ja neskaita, ka pēc pirmajiem diviem iebraucieniem, sāka kāpt temp.
Bet to, operatīvi novērsām!
Tad nu viss treniņš nobraukts līdz galam, ar lielu gandarījuma sajūtu. :)
Pēc treniņa, pabūts DynoSystems, nomērīts kas motorā notiek..
Rezultātā 196,1hp, es laimīgs, iekāpu auto un devos tālāk, savās gaitās.
MILZĪGS PALDIES BUHARDI, par "spērieniem" un palīdzību, auto salikšanās posmā. :)
Tad nu, auto nolikts garažā, gaida 3er.lv sezonas noslēgumu! :)
Tālāk bildes, iespējams, nebūs perfektā secībā, bet kaut kas ir.