Klavz 328 Cabrio OEM+

Profila bilde
Klavz
Ziņojumi: 582
Pievienojies: 09 Jūl 2012, 16:47
Braucu ar: 328
Atrašanās vieta: Limbaži
Reputācija: 1
 

16 Jūn 2019, 18:38

Tātad diezgan spontāni 1. jūnijā 2018 gādā., varētu pat teikt, ka pats iekrita rokās, tika nopirkts kabrio, kas no rūpnīcas izripojis 95. gada 24. aprīlī, diezgan labā komplektācijā. Interesants fakts, ka auto tika ievests no Šveices, atmuitots caur Igauniju un nogādāts Latvijā 2007. gādā un tā arī netika piereģistrēts un ļoti reti, pa vasarām izbraukts pārdesmit kilometrus uz tranzīta numuriem.
Priecē fakts, ka auto bija saglabāts pilnīgi orģinālā stāvoklī, atksaitot to, ka orģinālie diski bija pazuduši un hardtops pazaudēts, bet krājumos jau viens bija.
Auto savā laikā piedzīvojis nelielu avāriju, pēc visa spriežot, bija redzamas muftas pēdas uz radiatora un mainīta orģinālā brille un motora pārsegs. Interesanti tikai būtu uzzināt Latvijā vai Šveicē.
Interesanti arī, ka ir lēcu lukturi un facelifta buferis, bet tajā pašā laikā prefacelifta brille, pieļauju, ka tur arī kas savā laikā ir samuģīts.
Sīkāka informācija par VIN spoilerī :
Slēpts saturs: Parādīt
Auto apskates/iegādes brīdī.
Attēls
Auto bija iespēja apskatīt tikai tur, nebija iespējams pacēlājs, jo tā bija karsta sestdienas diena, kurā norisinājās Siguldas pilsētas svētki, tākā tirgonis, bija no autoplača, tad arī "pierezervēšana" īsti nestrādāja, jo bija klasiskā atbilde "pēc auto 1dien jau brauc pakaļ, kas pirmais brauc, tas pirmais maļ" tākā vasara jau bija plaukumā un sapratu, ka iepriekšējo projektu nenobeigšu, tad ieslēdzās "rozā brilles" un tika iedota rokas nauda. Pati pirkšana arī bija ar piedzīvojumiem un ir pāris rindkopu vērta, bet par to šoreiz labāk nē publiskā telpā :lol:
Bet nu beigu beigās auto tika veiksmīgi nopirkts un neko nenožēloju, jo nu beigās tiku pie sakarīga kabrio, kuram paceļot paklāju nenāk domas par "gribas jaudīgāku" :gigigi:

Tātad, kas pašlaik izdarīts :
  • Divreiz samainīta eļļa
    Samainītas aizdedzes sveces
    Samainīti filtri
    Jauns Nissens radiators
    Sachs viskomufta
    Ūdenssūknis
    Termostats
    Ielikts CD43 maģītis ar bluetooth adapteri
    Uzlikti koiloveri
    Uzlikti Style5 ar jaunām riepām
    Digitālās klimas swaps
    Nomazgāta auto apakša
    Nomainīts paklājs uz melnu
    Nomainīts salons uz melnu
    Izvaskota grīda no iekšpuses
    Ievilkts kruīzs ar multistūri
    Stūres pastiprinātāja tvertne
    Jauna OEM plastmasa zem slotiņām
    Pāris jaunas OEM plastmasas zem auto
    Jauns OEM gāzes pedālis
    Jauni OEM M moldingi
    Jauns OEM ZHP ātrumpārslēgs
    Ielikts bardačoks ar "amortizātoru"
    Hromētās iekšējās durvju ručkas
    Salīmētas durvju abšivkas
    Profilakses pēc uzrestaurēts starteris
    Ārējās ručku gumijas samainītas
    Antenas gumija samainīta
    Jaunas aizmugurējās DEPO lampas
    Priekšējais un aizmugurējais OEM M buferi nokrāsoti un uzlikti
    OEM M sliekšņu uzlikas nokrāsotas
    AC Schnitzer spoguļi ar jauniem stikliem
    Mazliet uzpucēti Vaderi
    Kārtīgi iztīrīts salons
Pirmo dienu īpašumā
Attēls


Pirmais, kas izdarīts samainīta eļļa, sveces, filtri. Izvākta tāda interesanta lieta kā caunu un citu mazo dzīvnieku atbaidītājs no motortelpas (pozitīvi tas, ka bija cilvēcīgi ielikta, varēja visu atštekerēt/atskrūvēt un nahranizēt). Pirmo reizi apskatīts no apakšas un secināts, ka ir diezgan labā stāvoklī arī no apakšas, tikai prasās pēc satīrīšanas un dažādu plastmasu nomaiņas, lai būtu vēl labāk.
Attēls
Attēls
Attēls



Pēctam izieta tehniskā apskate un tāpat testa režīmā patestēts un pabaudīts. Ieliktas aizmugurējās OEM lampas ar balto pagriezienu (tiesa ar mikroplaisām, pa kurām iekšā sūcās ūdens un lampās beigās bija akvārijs) , kā baltie spārna pagriezieni.
Attēls
Attēls



Nopirkts CD43 maģītis ar blutooth adapteri, vairāk gan tādēļ, ka patīk kā izskatās interjerā.
Attēls
Attēls



Sāku retrofitot kruīza kontroli, kas beigās slinkuma dēļ prasīja gandrīz gadu. Sākumā bija doma par E36 orģinālo kruīzu, bet beigās nolēmu par labu MT3 stūrei ar multipogām, lai arī CD43 varētu vadīt ar pogām no stūres.
Internetā ir pieejamas receptes, tākā, nav pārāk grūts uzdevums.
Vispirms vajag E39/E46 GR2 moduli jeb kruīza vadības bloku, ideālā gadījumā HW 08 SW 04 versiju, lai varētu iztikt bet MFL moduļa.
Beigās izrādās, ka konkrētās versijas bloki, nav pieejami uz katra stūra. Bloks dabūts un smuki iespraužas OEM vietā.
Attēls
Tālāk vajag pašu MT3 stūri ar E39 preface stūres lenti. Palasot internetu secināju, ka vajag tieši E36 MT3 stūri, jo tā ir par 10mm diametrā mazāka kā E39/E38 stūres.
Interesants fakts, ka manam auto teorētiksi vajadzēja būt stūres lentei, bet tomēr bija vecā tipa ar slīdkontaktu. Nācās meklēt pareizo slēdzu kronšteinu, jo tie savstarpēji atšķiras.
Attēls
Kruīza aktuatoru izvēlējos no E39, jo tas man bija ar svaigāko trosi.
E39 aktuatoram atšķiras stiprinājuma vietas - ņemam E39 un E36 kronšteinus un uztaisam vienu.
Attēls
Tad atkal nākamā problēma, konkrētajai droselei nebija vieta priekš kruīza troses - atkaļ ņemam donoru un sataisam no divām vienu. Atšķiras ass garumi.
Attēls
Sākas vadu vilkšana, kārtīgi ieburamies shēmās, ņemam donora pravotku un velkam vadus pēc krāsām kādas ir shēmā, lai pašam pēctam vieglāk atrisināt problēmas. Mēģinu visu savilkt bez "gaterizācijas" :lol:
Attēls
Attēls
Pirmie vadi štekerī :lol:
Attēls
Sākās jau vadu nekārtība, jākoncentrējās, savādāk, jau sākt jukt vadi vietām
Attēls
Mazais pitons gatavs, tākā paklājs un pečka bija jāmaina, tad uzreiz izņēmu paneli, lai vadus maksimāli, pa OEM vietām savilktu, vadu garumi tika mēriti, tad griezti, lai viss būtu smuki, laiku gan tas paprasa daudz :rolleyes:
Attēls
Visu ļoti atvieglina COMB BOX`i, nav nekur jāielodējas vados, visu var pievienot attiecīgajā terminālī.
Attēls
Mazliet gan nočakarējos ar indikatora lampiņu, kas parāda, ka kruīzs ieslēgts, izrādās, ka nevis kruīza vadības bloks sūta pozitīvu signālu, bet gan saslēdz masu. Tur joprojām nav novests līdz galam, bet tas ir plānā, kad tiks taisīta M3 spidometra replika, kā donoru vajadzētu, E36 Z3 ar M54, kuram vienīgajam nāk E36 spidometra panelis ar kruīza indikatoru. Pagaidām kruīza indikators uzlikts uz kvēlsveču lampiņas :lol:
Vēl prasās parādīt mašīnai, ka tā ir aprīkota ar kruīzu un piekodēt vadības bloku parādot kāds motora un kārbas kombo atrodas mašīnā - pēc lasītā, ja to izdara, tad kruīzs slēdzoties pasakaini. Bet tur man vispirms jāsamācās ar NCS Dummy rīkoties. Bet visā visumā kruīzs iet un personīgi, tā man ir mīļākā ekstra mašīnā :super:




Lai uzlabotu interjera izskatu nolemts, ka vajag digitālās klimas swapu. Lēnā garā, uzskaitot skrūves, saliekot pa maisiņiem tika izņemts panelis :yes:
Attēls
Attēls
Izņemot analogo klimatkontroli atklājas interesants skats, zem tās metājās izgrieztie paklāja gabali, kas tur metājās kopš auto pameta rūpnīcu.
Attēls
Kamēr viegli pieķlūt izņēmu ugunssienas ūdens drenāžas, cik zināms, tad šīs bieži aizaug ar netīrumiem un sākas ūdens tecēšanas salonā gar pečkas blīvējumu.
Attēls
Attēls
Palielam katra noņemtā detaļa tika satīrīta, samazgāta, kas beigās paņem visvairāk laika, bet nu tie sīkumi vispatīkamākie.
Digitālās klimas kaste daļēji izjaukta, iztīrīta un apskatīti radiatori, lai nesanāktu tā, ka saliekot konstatē, ka tek. Kā arī pečkas kastē atrasta nauda. 1.20 eiro. :gigigi:

Digitālā klima ielikta un pievilkta, analogās uz digitālās klimas swaps ļoti vienkārš, skrūvēsānas vaina.
Attēls


Izņemts paklājs, jau ņemot ārā gāzes pedāli skats neiepriecināja, pa caurumu paklājā, kas pie gāzes pedāļa, gadu gaitā, dēļ slapjām kājām bija tecējis iekšā ūdens, kā rezultātā viss tur apkārt bija palicis rižš. Cik varēju, tik saglābu, satīrīju, sagruntēju un sakrāsoju. Pārējā grīda gan ļoti labā stāvoklī. :super:
Attēls
Attēls
Problemātiskā vieta sakrāsota un visa grīda izvaskota, lai atgrūztu un nelaistu cauri mitrumu.
Attēls
Drošvien nākoš vai aiznākošo ziemu būs jāizņem paklājs un jāapskatās, kas tur notiek. :lol:




No krājumiem izvilkts melnais paklājs, nebija un nav perfektā stāvoklī, bet nav arī sliktā stāvoklī, bija kārtīgi aizdirsts, pilns ar smiltīm. Zinot cik grūti ir dabūt kabrio melno paklāju - šis saiet ļoti labi. Dzeltenais paklājs tādā ziņā bija ļoti labā stāvoklī, bet nu manas acis nevarēja to panest :rolleyes: Melno paklāju draudzene pieteicās iztīrīt. :super:
Attēls
Attēls
Likās, ka paklāju ielikt būs vieglāk, beigās diezgan nočakarējos, lai dabūtu lai ideāli visur pieguļ un ir savā vietā, nav īsti parocīgs, tam visam nepalīdzēja tas, ka pečka jau bija pieskrūvēta, vajadzēja darīt otrādi, bet tajā brīdī nebija variantu. Nu jau pašam parādās prieks par kopskatu un sāk parādīties doma, ka tomēr paspēšu salikt līdz siltajam laikam.
Attēls
Paneļa ielikšana arī negāja tik ātri cik izņemšana, tās skrūvītes pie loga ir pain in the ass, jo liekot paneli iekšā, to fiksējošie bleķīsi vislaik nobīdijās. Vispār kamēr saliek tā lai viss saguļ ļoti labi paiet laiks, beigās bardačoks ņēma virsroku un to nesaregulēju līdz galam, vienā sānā ir tipiskā sagging problēma.
Bardačoks tika iegādāts ar "amīti" - sīkums, bet patīkams. :lol: Pārlikta bardačoka centrālā atslēga, kas nāk tikai kabrioletiem. Rūpnīcā jau vieta iestrādāta, tikai pašam jāizgriež tapsējums/izloācija.
Pie viena sataisītas pelnutrauku/piepīpētāja lampiņas, mazliet apgāju to visu pasākumu, BMW paredzējis mainīt lampiņas ar visām patronām, es ielodēju citas iekš patronām.
Attēls
Attēls
Attēls

Kad paklājs un paneļi salikti var sākt mainīt pašu salonu. Bildēs gan tas izskatās oranžs, dzīvē vairāk dzeltens, kad vāderi tiks pāršūti, tad iespējams pāriešu atpakaļ uz līdzīgu toni, kāds bija orģināli, bet pašlaik lai iet melnais salons, kas bija krājumos.
Attēls
Attēls

Protams visur, kur viss pēc iespējas tiek satīrīts.
Attēls
Attēls

Tālāk ņemot nost durvju apšuvumus to stiprinājumi, protams, paliek pie durvīm, klasiskā problēma. Pie viena durvis tiek satīrītas no iekšpuses un izpūstas ar vasku. Jauni klipši, lai viss turās stingri, daļa veco klipšu izdalijās jau ņemot nost. Pielīmēta atpakaļ atlupusī durvju mitruma barjera.
Attēls
Attēls
Attēls

Pie viena tiek ieliktas arī hromētās iekšējās ručkas, baigā starpība tieši attaisīšanas ziņā. Durvis atverot jūt tādu kā smagumu, pretestību, tieši tas ko vajadzēja. :super:
Attēls


Nolēmu uzlikt clubsport iekšējās līstes, kuras bija krājumos, laika gaitā bija atlīmējušās, nopirku līmi baloniņā, baigi labi sanāca, patīkami pārsteigts ar rezultātu.
Attēls


Vāderiem no stāvēšanas bija iemetusies rūsa sliežu galos, tādus galīgi negribējās likt iekšā, rūsa satīrīta un sliedes nokrāsotas matēti melnas. Sīkums, bet patīkams.
Attēls
Attēls
Attēls

Melnajās abšivkās no stāvēšanas netīrumi šausmīgi bija ieēdušies, draudzene dabūja pacīnīties :lol: Wurth putas bija bezspēcīgas, kā abšivkas nožuva tā atkal kļuva pelēkas. Beigās Meguiar`s ādas tīrītājs to visu noņēma. Pāriets pāri visam salonam un benķiem, kā arī ar kondicionieri.
Attēls
Attēls

Nomainīta arī galīgi izbalējusī plastmasa zem slotiņām, lietotu neatmaksājas meklēt, jauna orģināla ir nopērkama par ļoti demokrātiksu cenu. :super: Veco izrāvu ārā trīs gabalos, pēctam sāku domāt kā vispār dabūšu iekšā jauno. Nemaz nezināju, ka kapotu var atvērt "sevisa režīmā" pie katras enģes izskrūvējot pa vienai skrūvītei. To izdarot jauno plastmasu var smuki ielikt.
Attēls
Pie viena, protams, arī satīrīti gadiem vāktie gruži un smiltis.
Attēls
Attēls
Jaunā plastmasa vietā, veco ņemot nost gala plastmas vāciņu izšķīda rokās, tie arī jauni, neviens gan viņus nekad neredzēs, bet patīkams sīkums
Attēls
Attēls


Uzlikts TA Technix koiloveru kit`s, lai dabūtu patīkamāku klīrensu un uzlabotu kopskatu. Uzlikti arī Style5 R17 ar jaunām riepām. Koilas no iepriekšējā "projekta" labi netīras bija palikušas, tāpēc mazliet satīrīt vajadzēja. Pie viena profilaksei visi četri jauni amortizatoru atbalsti + blīvītes tiem.
Attēls
Attēls



Pirmais test fit`s, pēctam paregulēju vēl mazliet zemāk. Tagad esmu ļoti apmierināts ar klīrensu, personīgi ne par zemu, ne par augstu. Diskus prasās sapulēt, to uz nākošo sezonu.
Attēls

Kādā garā ziemas vakarā izdomāju, ka vajadzētu izņemt paspārņus, apskatīt kas tur apakšā notiek, visu pie reizes nomazgāt, jo nu apakša bija apaugusi ar dubļiem laiku gaitā.
Attēls

Nu jau mazliet tīrāks, šur tur pa kādam mazam rūsas aizmetumam, bet lielos vilcienos viss baigi smuki. Plānā ir visu sakopt, apstrādāt rūsiņas un pēctam novaskot. To drošvien pa nākošo ziemu.
Attēls
Attēls
Attēls
Aiz paspārņiem rūsas veicināšanas perēkļi :gigigi:
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls

Pie viena atrasta laba ķīmija, kas alumīnija detaļām ļoti labi noņem netīrumus.
Attēls

Apakša savulaik apstrādā ar vasku, nezinu rūpnīcā apstrādāts vai kautkad vēlāk. Uz visādām metāla detaļām un bākas vaska paliekas. :rolleyes:
Attēls
Attēls


Mazgājot auto no apakšas novēroju, ka stūres pastiprinātāja bačoks noeļļojies, to arī uzsūtam jaunu ar jauniem hamutiem. Kā arī pie viena satīram viņa sataisīto nesmukumu.
Attēls
Attēls
Attēls


Jau pirmajā vasarā konstatēju, ka sulo radiātors, precīzāk, izplešanās trauks, no sākuma mēģināju samainīt tā O - ringus, bet nebija nekādu izmaiņu, cits izplešanās trauks arī nepalīdzēja, suloja tāpat. Tad atradu krājumos lietotu lielo radiatoru, ieliku to, bet tas nesa vēl vairāk problēmu, izrādijās, ka spieda garām gar galiem un vēl pašas šūnas suloja. Kā arī auto sāka pārkarst pie ilgstošas braukšanas. Lai vai kā, bet beigās nopirku jaunu Nissens radiatoru, Sachs termomufti, ūdens sūkni un termostatu, visu nomainīju un problēmas pazuda. Patīkami, ka motora dzesēšanas kanāli izskatās tīri un nav oksidējušies. :super:
Ielēju atpakaļ zaļo antifrīzu, pēctam tepat forumā mēļoja, ka lābāk esot liet sarkano ar pareizo specifikāciju, varbūt vēlāk būs jāskalo un jāsmaina.
Attēls
Attēls


Beidzot M paka sakrāsota, OEM buferi un sliekšņi, kā arī AC Schnitzer spogulīši. Brilli arī citu OEM uzliku, vecajai bija pāris buktes. Sliekšņi gan vēl nav uzlikti, jānopērk klipšus un jāsaņemas caurumu urbšanai sliekšņos. Kautkur krājumos jābūt arī sliekšņu blīvgumijām, kuras reti kam vispār vēl ir izdzīvojušas.
Attēls
Attēls


Buferi noņemti, zem tiem viss jāsamazgā un jāsatīra kamēr tiek klāt. :lol:
Attēls
Attēls


Ja jau sākas skaistināšanas darbi tad arī beidzot durvju ručku gumijas jāsamaina, šīs pirktas ebay no Taivānas, bija šaubas par to kā derēs, bet beigās rezultāts ļoti labs, nezinu tikai kā ar ilgmūžību būs. Arī antenas blīvgumiju samainīju, to gan OEM, maksāja kapeikas. Uzlikti arī jaunie M moldingi, kas jau pus gadu mētājas stūrī, derēja perfekti, pāris asi sitieni un līstes vietā :super:
Attēls
Attēls
Attēls

Jau pienākusi apskate, 06.06.2019., dodamies uz skati, pašam šķiet, ka visam vajadzētu būt, inspektors laipns, bet šausmīgi viņam nepatika spoguļi, neko tajos nevarot redzēt, paši spoguļi vairākkārt pārkrāsoti, E marķējumu arī nevar saskatīt, tikai AC logo. Beigās skates vērtējums - auto nav konstatēti defekti, tiesa, ar piezīmi, ka esot jāmaina spoguļi :lol:
Attēls


Tas arī viss līdz šim. Ganjau šo to aizmirsu, šeit apkopotie darbi tika veikti gada garumā. Viss nav hronoloģiskā secībā.
Šeit vēl pāris random bildes.
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Pēdējais labojis Klavz - 11 Jūn 2020, 20:40, kopā labots 1 reizi.
:lol:
Profila bilde
MixCerpins
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 385
Pievienojies: 29 Mai 2016, 23:50
Braucu ar: 328i coupe
Atrašanās vieta: Tukuma

16 Jūn 2019, 18:53

Cepuri nost :clap: Lai tādu darbu listi sasniegtu tik īsā laikā ir jāiegūlda daudz naudas un sviedru :super:
Izskatās ļoti labi :pupi:
Profila bilde
dzhonsons
Ziņojumi: 256
Pievienojies: 27 Jan 2013, 22:07
Braucu ar: E46 Touringu
Atrašanās vieta: Rīga un Ķekava
Reputācija: 1
 

16 Jūn 2019, 19:08

Milzīgs darbs padarīts :supeer: Auto izskatās lieliski :pupi:
Profila bilde
DeeBee
Ziņojumi: 96
Pievienojies: 19 Jūl 2018, 08:25
Atrašanās vieta: Rīga

16 Jūn 2019, 19:33

Gribasspēka netrūkst! :supeer: Labās rokās ticis, tad jau ilgi ripos! :yes: Labs projekts :super:
Profila bilde
KLAVINS
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 6347
Pievienojies: 07 Apr 2011, 08:45
Braucu ar: BMW
Atrašanās vieta: Titurga (Baloži)
Reputācija: 4
 

16 Jūn 2019, 19:35

visu cieņu par padarīto :drink:
Jaunas BMW OEM un cita ražotāja detaļas.
Auto sporta lietas,kartera magnētiskās skrūves,stūres(OMP),Koiloverus(TA-Technix,FK, HSD, BC),hidro rocenes,K&n filtrus,quick release stūrēm(Sparco),u.c.
Labas cenas.
cipruss18
Ziņojumi: 11873
Pievienojies: 19 Jan 2013, 15:32
Braucu ar: A8 4.2 d3 q cabrio

16 Jūn 2019, 19:45

:super: smuks ĺoti
ar kompatu pa brugji
he9600
Ziņojumi: 2050
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 

16 Jūn 2019, 20:05

Tā sauktais "facelift" bampers parādījās 95. "model year" (09/94), facelift brille un mazie spārnu pagriezieni 96. gadā (nezinu precīzi, bet, ļoti pieļauju arī septembrī). Tā ka viss ar to priekšu ir/bija pareizi.
Kabrio :super:
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Profila bilde
Klavz
Ziņojumi: 582
Pievienojies: 09 Jūl 2012, 16:47
Braucu ar: 328
Atrašanās vieta: Limbaži
Reputācija: 1
 

16 Jūn 2019, 21:07

Paldies par labiem vārdiem visiem! :supeer:

he9600 rakstīja: 16 Jūn 2019, 20:05 Tā sauktais "facelift" bampers parādījās 95. "model year" (09/94), facelift brille un mazie spārnu pagriezieni 96. gadā (nezinu precīzi, bet, ļoti pieļauju arī septembrī). Tā ka viss ar to priekšu ir/bija pareizi.
Kabrio :super:
Skaidrs, paldies, šo gan nezināju :super:
:lol:
Profila bilde
ikey07
Ziņojumi: 4212
Pievienojies: 26 Mar 2013, 14:44
Braucu ar: '99 Cabrio
Atrašanās vieta: Mārupe
Reputācija: 9
 

16 Jūn 2019, 21:34

Taisns, smuks tīrs kabris :clap:
Izskatās arī ka daudz darba ielikts :super:
- ikey07
Profila bilde
Beerzins
Ziņojumi: 740
Pievienojies: 05 Aug 2013, 17:00
Braucu ar: ...
Atrašanās vieta: Rīga - Jēkabpils

16 Jūn 2019, 23:15

Atceros ka entos gadus atpakal tas kabris stāvēja autoplacī pie plazas,biju apskatīt bet salīdzinot ar tā brīža ss.lv cenām šis bija pa baigo kosmosu,un tas dzeltenais salons bija vnk drausmas,reali skatu bojāja. Viņš tur nostavēja kādu gadu vai 2. Domāju ka neviens nenopirks bet tiklīdz labiem dzīviem e36 cenas sāka kāpt tā šis ari pazuda. Vel nesen braucu garam tam placim un nodomāju nez kur tgd tas kabris ganas,jo nekur netā nebija uzpeldējis...

Tagad izskatas vienkārsi super. Prieks ka nonācis labās rokās....👍
Profila bilde
GatisB.
Ziņojumi: 1030
Pievienojies: 15 Jūl 2013, 10:56
Braucu ar: 2
Reputācija: 8
 

17 Jūn 2019, 09:58

Līmenī :super:
Profila bilde
erda
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 6867
Pievienojies: 27 Feb 2011, 20:15
Braucu ar: 325i
Reputācija: 10
 

17 Jūn 2019, 10:16

VOV :o

Ja vecis saka, tad vecis dara!


:super:

PS. stūre nedaudz mulsina...
Profila bilde
Klavz
Ziņojumi: 582
Pievienojies: 09 Jūl 2012, 16:47
Braucu ar: 328
Atrašanās vieta: Limbaži
Reputācija: 1
 

17 Jūn 2019, 13:57

Beerzins rakstīja: 16 Jūn 2019, 23:15 Atceros ka entos gadus atpakal tas kabris stāvēja autoplacī pie plazas,biju apskatīt bet salīdzinot ar tā brīža ss.lv cenām šis bija pa baigo kosmosu,un tas dzeltenais salons bija vnk drausmas,reali skatu bojāja. Viņš tur nostavēja kādu gadu vai 2. Domāju ka neviens nenopirks bet tiklīdz labiem dzīviem e36 cenas sāka kāpt tā šis ari pazuda. Vel nesen braucu garam tam placim un nodomāju nez kur tgd tas kabris ganas,jo nekur netā nebija uzpeldējis...

Tagad izskatas vienkārsi super. Prieks ka nonācis labās rokās....👍
Viņu tā arī neviens nebija nopircis līdz es viņu nopirku. Cik nu var ticēt - kā man stāstija, tad pats plača īpašnieks to bija pircis sev (4000 eiro, ja nemaldos) , bet tā arī laikam pazaudējis interesi. Viņiem pašiem daudz meršu kabrioleti esot kautkur noglabāti, BMW neinteresējot. :rolleyes:
Placī jau kā vienmēr ierastie teksi gāja vaļā. Bija ļoti pārliecināts, ka šim ir bloķis, kautgan šim ir ASC :gigigi: , u.t.t.
Tākā grūti spriest, kāda vispār tā auto vēsture ir, bet brauks bija maz, tas gan.
erda rakstīja: 17 Jūn 2019, 10:16 VOV :o
Ja vecis saka, tad vecis dara!
Paldies :super:
Stūri nopirku jau pāršūtu, meklēju tieši no E36, airbags jau bija pāršūts alcantrā, pašam no sākuma īsti negāja pie sirds, bet tagad esmu pieradis un patīk :D Bija jau rezerves plāns, jo bija MT3 donorstūre no kuras paņemt pogas un airbagu, ja vajadzēs, bet kautkā galīgi nepiefiksēju, ka tā jau ir E39 FL stūre ar dual stage airbag`u.
ikey07 rakstīja: 16 Jūn 2019, 21:34 Taisns, smuks tīrs kabris :clap:
Izskatās arī ka daudz darba ielikts :super:
Par tavu kabrio varu teikt to pašu :super:
GatisB. rakstīja: 17 Jūn 2019, 09:58 Līmenī :super:
:super:
:lol:
Profila bilde
A bit
Ziņojumi: 446
Pievienojies: 31 Okt 2016, 17:28
Braucu ar: ēTrīmdesmit M20B30
Reputācija: 4
 

17 Jūn 2019, 18:51

melns uz melna :hahaha:
bet labs, labs!!
M Power or no power..
Profila bilde
Klavz
Ziņojumi: 582
Pievienojies: 09 Jūl 2012, 16:47
Braucu ar: 328
Atrašanās vieta: Limbaži
Reputācija: 1
 

12 Jūn 2020, 20:51

Gads pagājis, šis tas atkal ir mainījies. Izskatās, ka būs garš posts :clap:

Izdarītie darbi :
  • Uzliktas sliekšņu uzlikas
    Vāderi pārlikti uz elektro apakšām
    Benķu pumpējamās muguras
    Kāju apgaismojums
    USA Centrālās atslēgas poga
    Coinbox vadītāja durvīm
    Pilns Harman Kardon Cabrio kits
    Cupholderis
    Satīrīta un sataisīta apakša vietās, kur bija bojāta mastika
    Samainīti salauztie radiatora "air duct"
    Bufera panna uzstādīta
    Plauktu gala bukses
    Kardāna demfera gumija
    Armētās bremžu šlaukas
    Stūres reikas piļņiki
    Samainīti piedzenošo agregātu gultņi
    Ģeneratora sprieguma regulators
    Celiņsiksnas spriegotājs ar parazītruļļiem
    Pārkrāsots spārns un aizmugures līste
    Nopulēta virsbūve
    Samainīta eļļa
    Izieta tehniskā apskate


Pagājušās vasaras vidū saņēmos uzstādīt sliekšņu uzlikas. Tika internetā atrasti aptuvenie urbuma izmēri un novietojums, pārliecinājos vēl pie donora auto un ķēros klāt urbšanai.
Attēls



Smuki saurbti visā garumā, pēc skaita tikpat cik nāca oriģināli, ja nekļūdos
Attēls



Pēctam urbumi nogruntēti, nokrāsoti un pie viena sliekšņos iepūsts vasks
Attēls



Klipšus un cepurītes pirku oriģinālos pie Kļaviņa, sliekšņi turējās labi, bet līdz galam nebiju apmierināts, kasjaks izmēros. Sliekšņu uzlikas vispār liekas tabu priekš E36, šogad uzlikas bija noņemtas, atpakaļ vairs nesanāca pielikt uz oriģinālajiem klipšiem, visi salūza kā skābenes, pasūtīju kautkādus vācu ražojuma - 10eiro 25gb, nesalūza un turās ļoti labi, nākotnē sliekšņu uzliku gumijas jāsamaina. Tā arī nobraucu sezonu vairs īsti neko nedarot. :hahaha:
Attēls



Kad pienāca rudens, uznāca vēlme sākt darboties, kādu laiciņu jau meklēju elektriskos krēslus, īsti nekā nebija vai arī tikai piedāvāja preface krēslus. Tad negaidot caur FB marketplace tika atrastas FL atmetamās elektro krēslu apakšas Lietuvā.
Elektro krēsliem sliedes ir alumīnija, atlupusī krāsa saslīpēta un uzklāta jauna kārta.
Attēls



Kā arī Rēzeknē dabūti donorkrēsli ar pumpējamām mugurām.
Attēls



Jāsāk jaukt ārā manuālie krēsli
Attēls



Ar šīm knopkām bija mazliet jāpačakarējas, parasti salūzt, biju aizmirsis pasūtīt un negribēju gaidīt :lol:
Attēls



Nu jau apakša ir virsū, diezgan vienkārši, ja nemaina pašu ādu :yes:
Attēls
Attēls



Visi štekeri smuki saspraužas viens uz otra
Attēls



Krēsliem līdzi nenāca vadi, nācās pašam uztaisīt, no donora pravotkas, salasīti vajadzīgie štekeri un vadi pēc krāsām
Attēls
Attēls



Gala produkts :hahaha:
Attēls



Tālāk jau kārtējā vadu vienošana, šoreiz vajadzēja līdz pašai drošinātāju kastei, jo terminālis atrados tur.
Attēls



Pēctam atrasts kāju apgaismojuma kits, šoreiz ar oriģinālajiem vadiem pēc garuma, tikai jāpievieno. Izprintēju shēmu, visu lieko nost un pa oriģinālo vietu savelku vadus. Paši apšuvumi man nebija, noņemti izmēri un izgriezti caurumi oriģinālajās vietās. :rolleyes:
Attēls
Attēls



Viss strādā, kā tam būtu jāstrādā, par vēlvienu nieku vairāk :super:
Attēls



Tad atnāca paciņa no Amerikas ar visādiem labumiem, sūtītājs gan bija diezgan naivs, ka tas viss izdzīvos tik švaki iepakojot. Rezultātā šis tas bija cietis :gigigi: No hard feelings, cena bija laba.
Attēls
Attēls



Ievilkts vēlviens mazs sīkums - centrālās atslēgas poga. Cik nu atradu, kabrim un sedanam ar 4x elektriskajiem logiem tā nāk labajā pusē.
Attēls



Īsti nebija pieredzes, tāpēc lai dabūtu caurumu, tika pielietoti visādi instrumenti :lol:
Attēls
Attēls



Gala rezultātā viss iznāca daudz maz precīzi :super:
Attēls



Dabūts vadītāja durvju coinbox, īsti pielietojuma viņam nav, bet viņam tur jābūt :hahaha: Labrāt iegādātos arī labās puses.
Attēls



Rudens izskaņā no lietotāja Laurix tika iegādāts Harman Kardon pastiprinātājs un sabūferis priekš kabrio. Pārējo dabūju no iepriekš minētā amerikāņa. Pašu vadu komplektu gan nesanāca dabūt, ilgi tika meklēts. Ja ir HIFI mūzikas sistēma, tad nepieciešamas minimālas darbības ar vadiem, lai varētu ielikt HK, jā HIFI un HK vadus šķērsgriezums atšķiras, bet tik vecai sistēmai tā neesot problēma. Tākā man bija 6 skaļruņu sistēma man bija nepiešams taisīt vadus no rokas, talkā ņēmu pilnu sedana pilnu HIFI vadu komplektu un savu veco 6 skaļruņu vadus.
Vispirms visus vecos mūzikas vadus izņēmu
Attēls



Pēctam to visu uz zemes, daudz shēmu un pāris stundas brīva laika :lol:
Attēls



Sāku no viena stūra, visu veco izolācijas lentu nost un jaunu virsū, jālodē bija maz, pāris izvadi nāk klāt sakarā ar HK pastiprinātāju.
Attēls



Palielam vadi gatavi, jāsāk likt atpakaļ, diezgan pievērsu uzmanību lai nekur nebūtu vadi ne par īsu, ne par garu.
Attēls



Visu atkal tāpat pa orģinālajām vietām atpakaļ, ja kāds klipsis bija salauzts, tad tika nomainīts
Attēls



Pastiprinātājs kabrioletam dzīvo aiz aizmugures krēsla atzveltnes, sabūferis slēpjucaurumā.
Attēls
Attēls



Patīk kā izskatās, tieši tas, ko vajadzēja :gigigi:
Attēls



Jau lēnām sāk likties kopā, ārā jau pavasaris sāk piezagties :D
Attēls



Tālāk durvju vadi jāpārtaisa uz HK, pie viena atkal visu var satīrīt.
Attēls



Štekeris forši jaucas, atkal nekas nav jālodē, jāņem donora vadi un vienkārši jāpārliek.
Attēls



Gatavs, jāliek atpakaļ durvīs. :clap:
Attēls
Attēls



Jāpārtaisa durvju apšuvumi, lai varētu ielikt midu un tweeteri.
Attēls



Apšuvuma otrā pusē viss smuki atzīmēts, mazliet pacietības un ass nazis - kārtībā :gigigi:
Attēls



Pasūtīti aizmugurējo tumbu vāciņi, tā lai tur arī viss būtu kā bija jābūt :lol:
Attēls



Te tāpat kā jau ierasts, viss atzīmēts, vajag tikai pacietību, lai sanāk smuki.
Attēls
Attēls



Pie viena pasūtīta un samainīta plastmasa, kas tika iznīcināta procesa gaitā :doh:
Attēls
Attēls



Kopumā skan labi, nevar salīdzināt ar to kas bija, kad gribēsies ko jaudīgāku, tad HK korpusos likšu ko modernāku :yes:
Pasūtītas trūkstošās micītes bardačoka skrūvēm. Maksā kapeikas, bet skatu uzlabo krietni.
Attēls
Attēls
Attēls



Dabūts arī sen kārotais glāžu turētājs, pelnu trauks mazliet bija cietis sūtot, tas sataisīts. :rolleyes:
Vēl ielikts plauktiņš ar mikrafonu zem OBC, vēlāk tur visticamāk tiks ielikta arī HK poga, kad tiks dabūta :gigigi:
Attēls



Kautkad ziemas otrajā pusē izdomāju, ka vajag pieķerties domkrata vietām, kur bija atlekusi mastika un virspusēja rūsa, pie viena vēl pieķerti klāt lanžeroni, kuri bija nostrīķēti un vēl pāris vietas, lai labāk tiktu klāt, tika noņemti spārni. :hahaha:
Attēls



Kautkā tā tas izskatijās sākumā. Mazliet pakasot, jau parādās īstā aina. :gigigi:
Attēls
Attēls



Pēctam rūpīgi viss notīrīts, attaukots un uzklāts rūsas pārveidotājs.
Attēls
Attēls



Tālāk epoksīda grunti un pa šuvēm mastiku. Īsti uz pacēlāja nevarēju uzcelt, lai ķepas netraucētu, tapēc šāds risinājums.
Attēls
Attēls



Nobeigumā visam pa virsu uzpūtu mastiku, lai būtu maksimāli ilgmūžīgs, parastais pūšamais grubulis nepatīk.
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls



Labajam spārnam bija bukte un uz pašas apakšas bija burbuļi, kurus pamanīju jau pērkot, mazliet pakasot sanāca izbakstīt caurumu. Pasūtītas spārna apakša un pārmetināta.
Attēls
Attēls



Pie viena saglābts rūsas aizmetnis uz aizmugurējās līstes, tipiskā vieta.. :lol: Pie viena noņemts buferis un atkal viss satīrīts. :rolleyes: Cerams uz kādu laiku būs labi :lol:
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls



Dabūju arī radiatora "air ducts", man viens bija pazudis un no otra bija palikusi tikai puse. Sanāca atrast ideālā stāvoklī, tikai mazliet netīrus, mazliet pacietības un izskatās kā jauni :yes:
Attēls
Attēls



Atkal viss purns jālasa nost, lai viņus nomainītu :lol: Uzreiz labāks skats, pielikta arī panna, kas jau kādu laiku atpakaļ tika nopirkta, nu vairs caur bufera režģi nespīd cauri zeme, tas visvairāk kaitināja.
Attēls
Attēls
Attēls



Pēctam tas viss atkal jāsatīra un jāsaliek kopā, kamēr visus zazorus saliek tā kā patīk - paiet vairākas stundas. :super:
Attēls
Attēls
Attēls



Paralēli visam jāsāk gatavoties apskatei, plauktu gala bukses īsti neizturēja nosēdināšanu, pa vienu sezonu sasprēgāja, tās vēl bija orģinālās, tāpat kā vairums nomainīto detaļu. Paņēmu parastās Lemforder bukses. :yes:
Attēls
Attēls



Samainīti arī abi stūres reikas pilņiki, viens bija kautkur aizķēries un saplīsis. :rolleyes:
Kardāna demferis arī bija sācis plaisāt, tas arī samainīts, atkal oriģināldetaļa no 95. gada, ilgi izdzīvojis :lol:
Attēls
Attēls



Atslēgai arī pogas bija sagurušas, tās nomainītas pret ķīniešu ražojumu, BMW logo īsti nav sanācis precīzs :gigigi:
Attēls



Samainītas bremžu sļaukas, tās arī bija sākušas plaisāt un palikušas cietas, veiksmīgi sanāca tikt pie HEL armētajām šļaukām, skatē problēmu nav ar viņām. :super: Patīkami, ka bremžu trubām rūsas pazīmju nav un virsū vēl orģinālā krāsa, visas atnāca vaļā viegli, izņemot vienu, bet mazliet pacīnoties arī to cilvēcīgi izdevās atskrūvēt.
Attēls
Attēls



Motora piedzenamie agregāti bija palikuši skaļi, noņemot siksnu secināts, ka visi gultņi ir skaļi, viss kas maināms tika samainīts. Ģenerātora sprieguma regulātors atkal oriģinālais no 95. gada, no oglītēm maz kas bija atlicis :gigigi:
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls



Krāsa bija palikusi kā smilšpapīrs, galīgi asa un duļkaina, tapēc nolēmu, ka jāmēģina pirmo reizi pašam pulēt, daudz pacietības un padomu, kādas 12h vēlāk rezultāts sanāca labs, protams krāsā šur tur ir kasjaki, kurus var likvidēt tikai pārkrāsojot un nopulējot tos var ieraudzīt daudz vieglāk, bet spīd labi un galvenais, ka saulē nav hologrammu. :super: :lol:
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls



Un tad jau atkal pagājis gads un jādodas uz tehnisko apskati, pārskrūvēti spoguļi, izņemtas miglas, noregulētas lampas un var braukt uz skati, šogad atkal viss labi, izieta bez aizrādijumiem. :hahaha:
Šogad no rižajiem pagriezieniem priekšā pāriets uz tonētajiem ķīniešiem, čakars gan viņus bija pielāgot, lai derētu kā man gribas, bet nu pāris stundas un skats apmierinošs, labrāt atrastu kautko kvalitatīvāku.
Attēls



Beigās atkal pāris bildes, kur redzams auto kopskats. Šogad jau manāmi vairāk nobraukts, tikpat cik visu pagājušo sezonu kopā ņemot :hahaha:
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
:lol:
Profila bilde
RENIO
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 11570
Pievienojies: 15 Mar 2011, 17:30
Braucu ar: 2 BMW
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 20
 

12 Jūn 2020, 21:10

Riktīgi kruta aprakstīji :super:

Kā ar HK wooferu skaņa?
Ir vērts viņu likt?
Profila bilde
Vladlen
Ziņojumi: 2862
Pievienojies: 23 Mai 2012, 17:14
Braucu ar: etanolu kanna
Atrašanās vieta: Mežciems
Reputācija: 21
 

12 Jūn 2020, 21:23

Sex :supeer:
kasiks
DIY pavēlnieks
Ziņojumi: 1986
Pievienojies: 19 Sep 2011, 21:46
Braucu ar: Tavu mutari
Atrašanās vieta: Daugavpils
Reputācija: 10
 

12 Jūn 2020, 21:34

Super topiks,viens no favorītiem :super: patīk pieeja
Profila bilde
-tihijs-
Ziņojumi: 134
Pievienojies: 08 Apr 2011, 09:34
Braucu ar: 80
Atrašanās vieta: rīga

12 Jūn 2020, 21:57

TOP :super: :super: :super:
Profila bilde
Klavz
Ziņojumi: 582
Pievienojies: 09 Jūl 2012, 16:47
Braucu ar: 328
Atrašanās vieta: Limbaži
Reputācija: 1
 

12 Jūn 2020, 22:14

RENIO rakstīja: 12 Jūn 2020, 21:10 Riktīgi kruta aprakstīji :super:

Kā ar HK wooferu skaņa?
Ir vērts viņu likt?
Basu kautkādu dod, ar hardtopu ir diezgan labi, nav ļoti jaudīgs, logi nedrebēs, bet nu klausīšanos padara baudāmāku :hahaha:
Kā jau teicu, viens no iemesliem kapēc viņu liku, lai būtu HK kits, tajā kastē var arī ko mūsdienīgāku ielikt, ja paliek par īsu. :yes:
Vladlen rakstīja: 12 Jūn 2020, 21:23Sex :supeer:
kasiks rakstīja: 12 Jūn 2020, 21:34 Super topiks,viens no favorītiem :super: patīk pieeja
-tihijs- rakstīja: 12 Jūn 2020, 21:57 TOP :super: :super: :super:
Paldies :super: Daudz stundu pavadīts, bet ir jau lietas kas vēl padomā, tikai jāatrod :D
:lol: