AF'a turboVodka

Profila bilde
kars
Ziņojumi: 3424
Pievienojies: 10 Apr 2011, 23:11
Braucu ar: 328
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 16
 

19 Jan 2018, 16:16

TomSkarsts rakstīja: 19 Jan 2018, 16:13
-AF- rakstīja: 19 Jan 2018, 15:49 P.s iemet linku ar izskaidrojumu kāpēc BMW izmanto dažāda platuma riepas. Es linku nevaru atrast.
Ja nejaucu tas bija tāpēc, lai daily būtu 'drošāk' standarta braucējam, tb radītu understeer.
Tieši tā
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 

19 Jan 2018, 16:23

kars rakstīja: 19 Jan 2018, 16:11
-AF- rakstīja: 19 Jan 2018, 15:49 P.s iemet linku ar izskaidrojumu kāpēc BMW izmanto dažāda platuma riepas. Es linku nevaru atrast.
Dēļ drošības


Running a stagger (dažādu platumu) on a 3 series (with 50/50 weight distribution) with a factory suspension setup increases understeer in steady state cornering. understeer is a worse handling trait, even if you can use power to induce oversteer, which is not practical 99% of the time on the street.

And even if you are on the track, and you have use power to induce oversteer in every corner, it means the car is undesteering and going slower than a car with a neutral setup.


Uz ielas braucot mierīgi protams nebūs nekādas atšķirības
Yess, tieši šo es gribēju.
Pēc citas teorijas, ja brauc ar superjaudīgu auto kam arī 50/50 izsvarojums, tam arī nepieciešami platāki rati aizmugurē, savādāk owersteer ir pārāk izteikts.
Profila bilde
TomSkarsts
Ziņojumi: 2595
Pievienojies: 18 Okt 2015, 22:19
Braucu ar: 36 328 + 46 328
Reputācija: 5
 

19 Jan 2018, 16:24

kars rakstīja: 19 Jan 2018, 16:16
TomSkarsts rakstīja: 19 Jan 2018, 16:13
-AF- rakstīja: 19 Jan 2018, 15:49 P.s iemet linku ar izskaidrojumu kāpēc BMW izmanto dažāda platuma riepas. Es linku nevaru atrast.
Ja nejaucu tas bija tāpēc, lai daily būtu 'drošāk' standarta braucējam, tb radītu understeer.
Tieši tā
Actually bēdīgi, jo man piem drošība asociējas pretēji. Understeer ir fobija :D


Atsaucoties uz AF - jā, bet tas vairāk mid/rear-engine mašīnām, kur svars uz aizmuguri. 50/50 jau ja liec platākas aizmugurē dēļ jaudas, tad platākas var likt arī priekšā, vnk parasti priekšā nav vietas bāzt superplatu par cik priekšējiem ratiem jāgrozās arī tomēr :D
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Profila bilde
kars
Ziņojumi: 3424
Pievienojies: 10 Apr 2011, 23:11
Braucu ar: 328
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 16
 

19 Jan 2018, 16:29

e36 tieši priekšā ir vairāk vietas platām riepām, pirmā kas strīķējās parasti ir aizmugure, e46 gan jau līdzīgi.
Ja jau uz e36 var dabūt 255 all round bez wide body, tad uz e46 arī jāvar
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 

19 Jan 2018, 16:33

nu redzēs
Profila bilde
kars
Ziņojumi: 3424
Pievienojies: 10 Apr 2011, 23:11
Braucu ar: 328
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 16
 

19 Jan 2018, 16:48

-AF- rakstīja: 19 Jan 2018, 16:33nu redzēs
:super:
-AF- rakstīja: 19 Jan 2018, 16:23 Pēc citas teorijas, ja brauc ar superjaudīgu auto kam arī 50/50 izsvarojums, tam arī nepieciešami platāki rati aizmugurē, savādāk owersteer ir pārāk izteikts.
Mid engine vai proshiem jā, bet FR mašīnām jo ātrāk gribi pabraukt jo platākas riepas vajag priekšā
Piem. šobrīd ātrākajam FR auto ir vnk. monstruāli platas priekšējās riepas (305)
Slēpts saturs: Parādīt
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 

19 Jan 2018, 17:04

Ok tas chevijs sver par 500kg vairāk.
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 

19 Jan 2018, 17:10

Top FR nurburgringa GT-R nismo riepas 255 / 40 R20 97 ZR(Y)
285 / 35 R20 100 ZR(Y)
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 

19 Jan 2018, 17:11

Te mēs varam daudz diskutēt, un daudz kas atkarīgs no braukšanas stila, un atgādināšu, man nav trases auto, man ir vnk ātrs 7dienas auto :pupi:
riebeklis
Ziņojumi: 1416
Pievienojies: 04 Jan 2016, 20:14

20 Jan 2018, 00:24

Te nevienām nav trases auto pēc dažu domām :gigigi:

Gaidu tevi bmwlife track days :drink:
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 

20 Jan 2018, 00:32

Koili par 200€, r16 un sūdīga paskata bunža neskaitās track day uzreiz.
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 

20 Jan 2018, 00:32

riebeklis rakstīja: 20 Jan 2018, 00:24 Te nevienām nav trases auto pēc dažu domām :gigigi:

Gaidu tevi bmwlife track days :drink:
Nu es māku laikam atškirt trases auto, drifta un ielas auto, un laikam ar 99% un 95€ varu apgalvot kaman ir sportisks ielu auto.
Gribētos aiz tevis pabraukt pamācīties, ja varēšu panākt.
riebeklis
Ziņojumi: 1416
Pievienojies: 04 Jan 2016, 20:14

20 Jan 2018, 01:26

-AF- rakstīja: 20 Jan 2018, 00:32
riebeklis rakstīja: 20 Jan 2018, 00:24 Te nevienām nav trases auto pēc dažu domām :gigigi:

Gaidu tevi bmwlife track days :drink:
Nu es māku laikam atškirt trases auto, drifta un ielas auto, un laikam ar 99% un 95€ varu apgalvot kaman ir sportisks ielu auto.
Gribētos aiz tevis pabraukt pamācīties, ja varēšu panākt.
Nesanāks pabraukt aiz manis, taisnēs tev liksies ka es velkos kā gliemezis. Iesēdinot manā vietā citu labu baucēju, garantēju ka liks tev iesvīsti :gigigi:
Esmu notestējis savu auto pret V8 žurkām, tur bija jauda, bet grip nebija (riepas), bez grip tie V8 ir lēni likumos.

Lai palielinātu ātrumu likumos vajag daudz naudas.
riebeklis
Ziņojumi: 1416
Pievienojies: 04 Jan 2016, 20:14

20 Jan 2018, 01:31

-AF- rakstīja: 20 Jan 2018, 00:32 Koili par 200€, r16 un sūdīga paskata bunža neskaitās track day uzreiz.
Nu ar tādu setup mierīgi var uzsākt track day, bet kad āķis bus lūpa, tas izvērtīsies 'ļoti dārgi lai butu konkurētspē'jigs.
cipruss18
Ziņojumi: 11873
Pievienojies: 19 Jan 2013, 15:32
Braucu ar: A8 4.2 d3 q cabrio

20 Jan 2018, 07:02

riebeklis rakstīja: 20 Jan 2018, 01:26
-AF- rakstīja: 20 Jan 2018, 00:32
riebeklis rakstīja: 20 Jan 2018, 00:24 Te nevienām nav trases auto pēc dažu domām :gigigi:

Gaidu tevi bmwlife track days :drink:
Nu es māku laikam atškirt trases auto, drifta un ielas auto, un laikam ar 99% un 95€ varu apgalvot kaman ir sportisks ielu auto.
Gribētos aiz tevis pabraukt pamācīties, ja varēšu panākt.
Nesanāks pabraukt aiz manis, taisnēs tev liksies ka es velkos kā gliemezis. Iesēdinot manā vietā citu labu baucēju, garantēju ka liks tev iesvīsti :gigigi:
Esmu notestējis savu auto pret V8 žurkām, tur bija jauda, bet grip nebija (riepas), bez grip tie V8 ir lēni likumos.

Lai palielinātu ātrumu likumos vajag daudz naudas.

Nevis daudz naudas, bet smadzenes
ar kompatu pa brugji
Profila bilde
r3served
Ziņojumi: 782
Pievienojies: 23 Nov 2015, 00:14
Braucu ar: e91, e36
Atrašanās vieta: Rīga, Pļavnieki
Reputācija: 1
 

20 Jan 2018, 08:08

cipruss18 rakstīja: 20 Jan 2018, 07:02
riebeklis rakstīja: 20 Jan 2018, 01:26
-AF- rakstīja: 20 Jan 2018, 00:32
Nu es māku laikam atškirt trases auto, drifta un ielas auto, un laikam ar 99% un 95€ varu apgalvot kaman ir sportisks ielu auto.
Gribētos aiz tevis pabraukt pamācīties, ja varēšu panākt.
Nesanāks pabraukt aiz manis, taisnēs tev liksies ka es velkos kā gliemezis. Iesēdinot manā vietā citu labu baucēju, garantēju ka liks tev iesvīsti :gigigi:
Esmu notestējis savu auto pret V8 žurkām, tur bija jauda, bet grip nebija (riepas), bez grip tie V8 ir lēni likumos.

Lai palielinātu ātrumu likumos vajag daudz naudas.

Nevis daudz naudas, bet smadzenes

Da labi, sanāk ka visi kas uz sportiniekiem tērē n-tās pakas par sekundes desmitdaļām ir lohi?
Piedāvāju dažādus sportiskus aksesuārus Tavam auto - Koiloveri, Hidrauliskās rokasbremzes, sporta stūres un dažādi sīkumi. Droši raksti PM.
Youtube - TheDriftGang
Instagram.com/thedriftgang
Facebook.com/thedriftgang
TikTok @The_drift_gang
cipruss18
Ziņojumi: 11873
Pievienojies: 19 Jan 2013, 15:32
Braucu ar: A8 4.2 d3 q cabrio

20 Jan 2018, 08:33

Nu ja Tu esi Lohs, tad ari entas naudas to nelabos
Es esmu redzejis, ka cilvēks ar 20v quattro liek ara Lūcijas un sibarus, jo cilvēks dima ko un ka jādara. Es neizpludisu te garas debates, bet ja esi kaut reizi braucis ar quattro type 85 vai 89 un subaru, sapratisiet, ka ar quattro vadāmību ir 10x grūtāk to auto noturēt un samest.
Nesaku ka visi ir lohi, bet tādi ir daudz

Tāpēc es ari nebraucu ne fast track ne amatieru rallijos :hahaha:
ar kompatu pa brugji
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 

31 Jan 2018, 21:16

Pa sīkumiem turpinās salona updeiti.
6gang smagais īsais rokturis un alcantara jauna kulises ādiņa.
Attēls
Profila bilde
bestbmw
Ziņojumi: 1984
Pievienojies: 21 Apr 2013, 17:24
Braucu ar: Komatu
Atrašanās vieta: Jelgava,Norway
Reputācija: 1
 

26 Mar 2018, 00:56

cipruss18 rakstīja: 20 Jan 2018, 08:33 Nu ja Tu esi Lohs, tad ari entas naudas to nelabos
Es esmu redzejis, ka cilvēks ar 20v quattro liek ara Lūcijas un sibarus, jo cilvēks dima ko un ka jādara. Es neizpludisu te garas debates, bet ja esi kaut reizi braucis ar quattro type 85 vai 89 un subaru, sapratisiet, ka ar quattro vadāmību ir 10x grūtāk to auto noturēt un samest.
Nesaku ka visi ir lohi, bet tādi ir daudz

Tāpēc es ari nebraucu ne fast track ne amatieru rallijos :hahaha:
Pa lielam tu neko ipashu nedari bet tikai dirs ka visu zini un lielies ar pasakam un nostastiem. Af sorry par spamu.
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 

16 Apr 2018, 07:36

Īsumā par progresiem.
Jauns ķīnietis, vis kaut kādi pribambasi, skan perfekti u.t.t -320€ ja kādam interesē 29352357 - vietējais izplatītājs.
Attēls
Attēls
3.0 kardāns, jo iepriekšējo savērpa drusciņ.
Attēls
precīzāk uzlikts kārbas kronšteins, pateicoties nutshell kniežu vītnēm.
Attēls
uzlikts/uztaisīts daudz masīvāks (2>1) spilvens.
Attēls
Šosezon r18 ar 225/40 priekšā un 255/35 aizmugurē.
Attēls
+ HSD

Tad jauniegūtā saķere uzreiz lika par sevi manīt.
Attēls
Tad vēl reduktora lielo skrūvi m14 vienu atkal nolauza, otru pa ceļam uz mājām sāka jau lauzt.
Attēls
Uzliku tagad m14 12.9 pakāpes skrūvi, redzēs kā turēs

Pa ceļam pie Turbochipa Lv feinie ceļi atnesa pārsteigumu
Attēls
Uz doto brīdi auto noregulēts jau uz 1.1 un 1.2 bar boosta. Ar labu saķeri 3robs mēreni bet drusku izspolē, bet nu manāmi labāka saķere.