Labu laiku nekas netika rakstīts, sīkumos neiedziļināšos, viss pa vecam, braucam, laužam, labojam un braucam tālāk.
Pavasarī izlēmu nez kāpēc nomainīt ūdenssūkni
Izrādījās brāķis un ātri izšķīda- visdrīzāk ass bija līka un no metiena izlauza korpusu.
Tika nomainīts pusrāmis pret citu ar pārmetinātām šuvēm, lai neplaisā.
Reduktora apkope un pārbaude.
Eļļu kārbā arī jāsamaina reizi sezonā, jo no slodzēm visas eļļas labi izstrādājas.
Uzliku jaunu aftermarketa iekšējo granātu - sūds, ātri izšķīda.
kardānam mironeni arī samainīju pret citu lietotu oem bez luftēm.
testdrivā norāvās viens izplūdes vārsts, tieši nedēļu pirms e46 vasaras sezonas atklāšanas.
Ievācot info nonācu pie slēdziena, ka neoem vārsti ir sūds, ka oem bmw ir augstākās kvalitātes tērauds, pat salīdzinot ar brendīgajiem.
Vecā galva bija drusku sapista, tapēc bija jāņem cita no krājumiem, ar nosacīti labākām vadīklām, bet tāpat viņu likt nevar, jo ir jāizportē kanāli.
Iespējams pa ziemu salikšu vēl vienu galvu, ar portētiem kanāliem, jaunām vadīklām u.t.t
Bet tobrīd bija jāpaspēj uz atklāšanu.
četras garas dienas un var mizot tālāk.
Biju uz TA, gandrīz izgāju ja vien sistēmā nestāvētu “JackPots” uz mana auto ar piezīmēm
Cītīgi noslēptā degvielas sistēma acīm redzot csdd darbinieku vidū ir zināma - vai noziņota
Nu risku apzinājos.
pēc stundas jau izgāju ar atkārtoto.
Vienīgi apbēdina fakts csdd nevēlēšanās konstruktīvi risināt šādus soļus, nav oem un itkā bīstami 3. Tai pat laikā gāzes iekārtu var uzstādīt paša spēkiem garāžā vai uz ielas un pēcāk ir iespēja csdd iegūt sertifikāciju.
Šobrīd atgriezos no pagara tripa no Stancest pasākuma Tallinā, pāris bildes no tripa.
šmigu bija jāņem rezervē.