BMW e46 M50B31 Stroker TURBO

Profila bilde
Meeris
Ziņojumi: 387
Pievienojies: 24 Jan 2013, 20:39
Braucu ar: BiTurbo
Atrašanās vieta: SA
M50B31- intereses pēc kāda kloķene un virzuļi ,klaņi lai dabūtu 3.1L darba tilpumu.
SunCoast Customs IIIM
kasiks
DIY pavēlnieks
Ziņojumi: 1986
Pievienojies: 19 Sep 2011, 21:46
Braucu ar: Tavu mutari
Atrašanās vieta: Daugavpils
Reputācija: 10
 
3.0 kloķene
3.0 klaņi
86mm virzuļi
Laikam sanāca 3.125l tilpums :bye:
EDIT: Izmanto meklētāju, forums ir pilns ar info
viewtopic.php?f=48&t=5098
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 
Uzliksu savu "stafku", kapec balti dumi pa izputeju.
Zinot cilindra sieninas biezumu sadam pasakumam un pievienojot vienadojumam 1+ bar boost, mana likme ir uz plaisu cilindra.
Profila bilde
MyPlace
Ziņojumi: 41
Pievienojies: 03 Jan 2020, 18:54
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Latvija/Rēzekne

29 Jūl 2021, 03:04

Sveiki draugi :lol:
Attēls
Kā parasti ar pus gada novecojušu informāciju par savu projektu. Saņēmos šonakt kaut ko arī uzrakstīt.... :pupi:
Attēls
Tātad, balti dūmi pa izpūtēju un nelīdzena dzinēja darbība pēdējā drifta treniņā Jpilis lidlaukā. :rolleyes:
Attēls
Ir skaidrs, ka notika kas nelabs un haļavas nebūs, jo dzinējs būs jājauc ārā. Bet nu haļava bija, jo priecēja tas, ka kartera ventilācija bija sausa. :pupi: Tas nozīmē, ka virzuļi vismaz dzīvi :super:
Attēls
Protams, kamēr viss vēl nebija izjaukts pamērījām kompresiju cilindros.... Un pēdējā svece protams, ka bija antifrīzā :hahaha:
https://content0-foto.inbox.lv/albums/a ... 1627515415
Jaucot dzinēju tālāk, pirmais kasjaks, kas izlēca bija smiltis un alumīnija struška ieplūdes kolektorā......
Alumīnija struškas bij mazāk, bet nu smilšu bija daudz 😮
Un jā nebraukājiet bez normāla gaisa filtra uz turbīnas :lol: kaut arī autiņš brauca tikai pa pilsētu, bet nu tomēr tā bija pietiekoši, lai ieplūdes kolektorā un principā arī dzinēja tiktu smiltis..... Ieplūdes kolektorā bija aptuveni 100 grami smilšu pa sienām ,ko varēja ar pirkstu kopā salasīt :gigigi:
Attēls
Vecais filtrs 😀
Attēls
Turbīna arī "ļoti" viegli demontējās :lol:
Ar pirkstiem pārbaudot luftes turbīnā viss jau bija skaidrs :sad: bet nu izjaucot līdz galam bija apskaidrība, kur nedaudz pazuda jauda :hahaha: Turbīnas lāpstiņas, jau ķērās korpusā un no turienes arī nedaudz alumīnija pulveris ieplūdniekā....
Attēls
Nedaudz atkārtošos, ja nu gadījumā kāds lasa šo topiku pirmo reizi un nav redzējis video par dzinēja būvēšanu. Dzinējs M50 kuram piekrūvēta turbīna un jā galva pievilkta ar standarta skrūvēm :doh: bet nu viss laiciņu brauca..... (sezonu)
Kr4 vienu vārdu sakot skrūves bija pastiepušās un galva no 110nm pievilkšanas spēka palika uz kādi 70-80 labi ja((((((
Attēls
Attēls
Jaucam ārā tālāk.......
Attēls
Un lūk vaininieks :hahaha: pēdējais cilindrs, blīves gals...... Lūk kur antifrīzss arī spiedās....
Attēls
Salīdzinājumam (varbūt grūti saprast) apakšā standarta blīve bez deformācijas un augšā var redzēt pēc izliekuma, cik viss ir pastiepies manā gadījumā.....
Attēls
Inspektējot dzinēju izjauktā veidā, bija redzams, ka viss ir ideālā stāvoklī vispār bez nekāda diluma vai defektu pazīmēm (cilindri un virzuļi domāts) Vienīgais par dzinēja galvu būs pāris jautājumi, bet nu tas vēlāk :lol:
Attēls
Es jau morāli biju gatavs tam, ka špiļķas agri vai vēlu būs jāliek, bet nu kā parasti taču gribās ietaupīt :hahaha:
Tāpēc ar čomiem uztaisījām vienu eksperimentu (pasūtot lētās špiļķas BMW M5x sērijas dzinējiem no Aliexpressa)
Nopirkām nevis visu komplektu, bet tikai divas gabalas, lai salauztu tās :hahaha: (patestētu cik kas tur un vai var izmantot šo brīnumu, lasot nākamos motorus)
Attēls
Attēls
Nu protams, ka haļavas atkal nebūs :doh: viena špiļka neizturēja pat 100nm, bet savukārt otra turēja 120nm (mistika), bet nu vienalga kvalitāte ir šausmīga (pēc bildēm paskatoties uz šaibām, pa kreisi orginālā, pa labi ķīnas) :idiots:
Savukārt parastās skrūves (kuras jau bija pastiepušās) turēja 125nm, pie 130 lūza nost. Pa faktam standarts turēja labak un pārliecinošāk par šo ķīnas pakaļdarinājumu..... Domājiet paši :hahaha:
Attēls
Tā nu turpinam..... Viss dzinējs bija top zustand nu izņemot turbīnu, blīvi un skrūves.
Sanāk recepte- Jauna blīve + arpšpiļķas un gāzi grīdā? Nuuu gandrīz :hahaha:
Kad es visu nolēmu lasīt atpakaļ, labi patīrot veco galvu pamanīju šādas plaisas starp vārstiem divos cilindros :rolleyes:
Uzreiz sabijos un nopirku vēl vienu dzinēju galvas dēļ (šoreiz m50, noņemtā galva bija no m52)
Attēls
Izjaucot nākamo dzinēju ieraudzīju tieši tādas plaisas, tikai citās vietās un mazākas...... Protams bilde jau ir ar sapulētiem vārstiem un pārbaudītu galvu :hahaha:
Jā varbūt kas teiks, ka šīs plaisas ir štrunts :lol: bet nu savā praksē es redzu pirmo reizi šādu (nu galvām, kuras pārkarsētas gāja uz mettālūžņiem esmu redzējis, bet dzinējam, kam vēl jābuksē trešajā robā kā negribējās riskēt :lol:
Abas galvas aizvedu uz pārbaudi un viss bija okey)))) Tāpēc izvēlējos galvu, kurai bija vislielākā degkamera (m50 galva) m52 galva paliks rezervē.
Attēls
Attēls
Nu ko, pa lielam visu lasām atkal kopā un jaunas blīves ar špiļķām un gāzi grīdā. :hahaha:
Attēls
Turbīnu nolēmu likt atkal tieši tādu pašu (paskatīsimies, cik ilgi noies šī) GT3076 Ķīna
Attēls
Lai nebūtu vairs nekādu jautājumu un savai drošībai aizvedu sprauslas un pārbaudi, kā arī pārbaudīju degvielas sūkņa ražību. Viss gudd :hahaha: Sprausls Siemens deka 630cc
Attēls
Mašīna protams izskatās pēc miskastes, bet nu priekšā drifta sezona un galīgi nav laika pucēt kaut ko :doh: (nu sezona jau pusē kamēr rakstu topikus) :hahaha: Jā un priekšā tgd ir super custom MišaMoto interkūlers :pupi:
Pa lielam no savas puses par šo autiņa salūšanu varu nokomentēt tā, ka M50 dzinējam šie nepilnie 500 zirgi vispār ir kā savilkt Malboro FineTouch cigareti pēc diviem aliņiem. :lol: jo dzinējs iekšā ir pilnīgi kā jauns, pat ar visiem maniem ķīnas virzuļiem :gigigi:
Protams visu vajag kārtīgi salasīt un saregulēt un kas to lai zin, ja kāds manā gadījumā būtu paskatījies un pārvilcis galvas skrūves, varbūt viss brauktu vēl ilgāk.... :hahaha:
Te būs video, kurš jau iz izgājis laiciņu atpakaļ. Ja nu kādam slinkums lasīt, viss un vēl vairāk ir pastāstīts un parādīts video))) Droši skatamies un piesekojam kanālam, lai redzētu visu ātrāk :hahaha: ja interē šis projekts.
Attēls
Varu nedaudz pačukstēt, ka autiņam uz šo sezonu ir vēl vairāk jaudas :pupi: bet diemžēl atkal bija ķibeles ar dzinēju un nācās to pārlasīt un uzlabot (daļēji) :rolleyes: Par šo visu jau nākamā video..... par tiešām grūto sagatavošanās procesu, laika trūkumu un drifta sacensībām Daugavpilī. :bye: Lai visiem izdevusies šī diena/nakts un patīkamu video skatīšanos.
Attēls