Arbuuza e90 Jeņķis.

Profila bilde
A!gars
Ziņojumi: 485
Pievienojies: 10 Apr 2011, 09:44
kars rakstīja:
11 Mar 2019, 14:40
Kā e9x braucās salīdzinot ar e36/e46? Neņemot vērā ekstras/skaņas izolāciju, utml. Tīri no dinamikas/vadāmības/braukt prieka viedokļa?
BMW arī Āfrikā ir BMW. Respketīvi visi (vismaz 3er - ar citiem īsti nav braukts) vadās līdzīgi. Vis jūtamākā atšķirība ir tieši gabarītos un svarā, jo to jūt. Pēc E90 iekāpjot E36 liekas tas tāds spēļu auto (mazs, mīlīgs). Bet stūrējas līdzigi. Es baigo atšķirību dinamikas, vadāmības ziņā E46 no E90 nejūtu (E36 cits stāsts, tur visu nosaka kas sadarīts ar auto, jo neviens vairs nebrauc ar stock piekari).
Profila bilde
erda
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 6777
Pievienojies: 27 Feb 2011, 20:15
Braucu ar: 325i
Reputācija: 10
 
1.kart, saku pec savas pieredzes, e90 ir lielisks komforts,ja runajam par skanas izolaciju! Visaadi citaadi, mans e90 man nav vel sagadaajis nevienu nopietnu problemu 5gadu laika! Stradaa viss lieliski! Dzelzi kalpo labi,esmu pamainijis tik pa kadam stures pirkstam un dazas sviras! Ar visu cietu braukshanu un r19!
Virsbuve ari vel bez rusas,ka tas nakas pa 5 ziemas sezonam lv ,nezinu. Pedejais,kas mani visvairak saista ir dizains,izskats, kad esi gatavs sezonai, mashina var izskatiities loti sportiski un musdienigi, pa spiti tam,ka tai jau ir 14 gadi 🤦🏻‍♂️

Bet tas nemaina faktu,ka gribetu f30
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3220
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Contact:
Reputācija: 47
 
kars rakstīja:
11 Mar 2019, 14:40
Kā e9x braucās salīdzinot ar e36/e46? Neņemot vērā ekstras/skaņas izolāciju, utml. Tīri no dinamikas/vadāmības/braukt prieka viedokļa?
Sturejas daudz labāk e9* , tas galvenokārt saistīts ar piekares progresīvo kasteru un aizmugurē pat Toe

Sencim ir e87 ar Eibach sportline atsperēm un poli buksēm priekšā (jo stock bukses lv ceļos sitās cauri) un sturējas nenormāli labi, citi e9* ar kuriem esmu braucis arī ir pasaka ja salīdzina stock e36/46.

Par brīnumu e9* nepūst tik traki, pat apskadetas arkas jau 3 gadus bez ievērojamas rūsas, tik drusku oksidējoša metāls un viss. Tas pats arī citur virsbuvē, kaut arī auto Latvijā ir no 09 gada laikam .

Salons gan tizla un auksta plastmasa.
Profila bilde
Arbuuzs
Ziņojumi: 21
Pievienojies: 10 Mar 2019, 14:15
Braucu ar: 325i E90
Atrašanās vieta: Rīga
Vot aizgāja diskusija.

Anyway, autiņu beidzot var normāli pabraukt, bet darbi vēl kā jūra. Otrs daily tika atņemts (tēvam ir nepieciešams) tādēļ sakostiem zobiem nākas ar šito ripināties uz darbu. Lielākais jaudas trūkums bij dēļ svecēm kuras ar pēdējo (burtiski pēdējo) dzīvību Jeņķi kustināja uz priekšu. Nākamais kam jāpieķeras būs kompensātori, jo tie sākuši grabēt un tad jau jāštuko kas ar kārbu (sāku sliekties uz manual swapu), bet droši vien tiks restaurēta šī pati. Tagad auto gaitā iet nosacīti normāli, bet uzsāk galīgi gausi, slēdzot M/S režīmā, ir jau dzīvelīgāks, bet tāpat.

Bildes kādas varbūt iemetīšu vakarā.
Attēls
maarpl
Ziņojumi: 83
Pievienojies: 06 Mar 2017, 13:46
Arbuuzs rakstīja:
24 Mar 2019, 10:18
Vot aizgāja diskusija.

Anyway, autiņu beidzot var normāli pabraukt, bet darbi vēl kā jūra. Otrs daily tika atņemts (tēvam ir nepieciešams) tādēļ sakostiem zobiem nākas ar šito ripināties uz darbu. Lielākais jaudas trūkums bij dēļ svecēm kuras ar pēdējo (burtiski pēdējo) dzīvību Jeņķi kustināja uz priekšu. Nākamais kam jāpieķeras būs kompensātori, jo tie sākuši grabēt un tad jau jāštuko kas ar kārbu (sāku sliekties uz manual swapu), bet droši vien tiks restaurēta šī pati. Tagad auto gaitā iet nosacīti normāli, bet uzsāk galīgi gausi, slēdzot M/S režīmā, ir jau dzīvelīgāks, bet tāpat.

Bildes kādas varbūt iemetīšu vakarā.
Vienkāršāk un lētāk nebūs vnk uzlikt citu bu kārbu? Zinu, never know, vai arii nebūs drīz pipec , bet ja njem no norm pārdevēja , pie kā iespēja vēl iztestēt , var labu kārbu atrast. Jo nezinu vai visiem tā , bet man ar restaurētām kārbām nav labākā pieredze. Ne tikai bmw bet arī
citiem auto, liekas ka nav vnk iespējams pilvērtīgi restaurēt, lai pēc max 2 gadiem atkal nebūtu problēmas.. mosh tikai man tāda pieredze, so just saying.
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3220
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Contact:
Reputācija: 47
 
Arbuuzs rakstīja:
24 Mar 2019, 10:18
Vot aizgāja diskusija.

Anyway, autiņu beidzot var normāli pabraukt, bet darbi vēl kā jūra. Otrs daily tika atņemts (tēvam ir nepieciešams) tādēļ sakostiem zobiem nākas ar šito ripināties uz darbu. Lielākais jaudas trūkums bij dēļ svecēm kuras ar pēdējo (burtiski pēdējo) dzīvību Jeņķi kustināja uz priekšu. Nākamais kam jāpieķeras būs kompensātori, jo tie sākuši grabēt un tad jau jāštuko kas ar kārbu (sāku sliekties uz manual swapu), bet droši vien tiks restaurēta šī pati. Tagad auto gaitā iet nosacīti normāli, bet uzsāk galīgi gausi, slēdzot M/S režīmā, ir jau dzīvelīgāks, bet tāpat.

Bildes kādas varbūt iemetīšu vakarā.
Šim motoram visbiežāk grab valvetronic dēļ nepareizas košanas nekā kompensātori. Tākā esi gatavs arī dārgākam remontam.
Profila bilde
Arbuuzs
Ziņojumi: 21
Pievienojies: 10 Mar 2019, 14:15
Braucu ar: 325i E90
Atrašanās vieta: Rīga
Principā laikam atradu to ko pirmo jāskatās, tikšķēšana izklausās identiska . Tik atšķirībā no šitā, man tā tikšķoņa ir visu laiku.
Attēls
Profila bilde
Arbuuzs
Ziņojumi: 21
Pievienojies: 10 Mar 2019, 14:15
Braucu ar: 325i E90
Atrašanās vieta: Rīga
Kāda svaigāka bilde - vakar tika ieķerti R18 vasaras diski. Mašīnas izskats pagriezies pa 180 grādiem. Tālāk beidzot jāķeras klāt tehniskajam.
Attēls
Attēls
Profila bilde
RENIO
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 11002
Pievienojies: 15 Mar 2011, 17:30
Braucu ar: 2 BMW
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 19
 
Kas Tev ir uz jumta?
cipruss18
Ziņojumi: 10664
Pievienojies: 19 Jan 2013, 15:32
Braucu ar: A8 4.2 d3 q cabrio
Reputācija: 1
 
Gan jau ka no lūkas elementi
ar kompatu pa brugji
Profila bilde
Arbuuzs
Ziņojumi: 21
Pievienojies: 10 Mar 2019, 14:15
Braucu ar: 325i E90
Atrašanās vieta: Rīga
RENIO rakstīja:
05 Apr 2019, 20:58
Kas Tev ir uz jumta?
Vēja sargi kas īzbīdās kad lūku atver.
Attēls
Profila bilde
RENIO
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 11002
Pievienojies: 15 Mar 2011, 17:30
Braucu ar: 2 BMW
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 19
 
:D
Profila bilde
Arbuuzs
Ziņojumi: 21
Pievienojies: 10 Mar 2019, 14:15
Braucu ar: 325i E90
Atrašanās vieta: Rīga
Pabūts pie Dogmas un noskaidrots tīri orientējoši kas jādara, sāku jau uztraukties, ka būs baigi jāpiķo un karoč autiņš būs galīgs iegrābiens, bet galu galā nav nemaz tik slikti.

Pa lielam -
Kompensatori
Valvetroniks
2. zonde

Vakarā braucot arī stūres pastūzis kautko sāka jaukt prātu, tas arī būs janočeko.
Attēls
Profila bilde
erda
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 6777
Pievienojies: 27 Feb 2011, 20:15
Braucu ar: 325i
Reputācija: 10
 
Arbuuzs rakstīja:
13 Apr 2019, 11:55
Pabūts pie Dogmas un noskaidrots tīri orientējoši kas jādara, sāku jau uztraukties, ka būs baigi jāpiķo un karoč autiņš būs galīgs iegrābiens, bet galu galā nav nemaz tik slikti.

Pa lielam -
Kompensatori
Valvetroniks
2. zonde

Vakarā braucot arī stūres pastūzis kautko sāka jaukt prātu, tas arī būs janočeko.

Tu taisies kompensatorus mainit?
Tu esi no Rigas, labprat satiktos un dzive paklausiitos un izbrauktu ar citu n52b25!
Profila bilde
Arbuuzs
Ziņojumi: 21
Pievienojies: 10 Mar 2019, 14:15
Braucu ar: 325i E90
Atrašanās vieta: Rīga
Jā, kārtējās bildes bez īsta update, bet draugs palūdza lai viņam uzcepj kādu foto un pie reizes arī tad savējam uzņēmu pāris.
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Profila bilde
1341
Ziņojumi: 72
Pievienojies: 14 Okt 2015, 22:34
Atrašanās vieta: Rīga
Kompensatori, kā tad... :D
MOTUL, LEMFORDER, BREMBO, SACHS, KILEN, BOSCH, MAHLE, NISSENS u.c. ražotāju daļas un materiāli par pieejamām cenām. PM.
Atbildēt