Daily dīzelis tikmēr paspējis jau noripot pirmos 3K km. Ar auto esmu ļoti apmierināts īpaši kad devos garajā tripā uz Igaunijas tālāko galu praktiski visu ceļu kruīzējot sanāca ap 6l uz 100km, protams, ikdienā tā nav ir ap 8,6, Rīgā noteikti būtu vairāk, protams, 335d nav auto ko iegādāties, ja mērķis ir ekonomija, bet patīkami jau ir ka var apvienot performance ar civilizētu apetīti. Baroju ar PRO dizel nezinu vai jēga no viņa, bet gribās kā labāk.
No veiktajiem darbiem ap auto, nav īsti nekā tikai nomainīta eļļa, filtri utt. eļļu drīz mainīšu atkal, ielēju motul 5w30 , ar BMW LL-04, specifikāciju, eļļa pa laimi dzinējam izteikti negaršo , nedaudz garšoja kad bija max levels, bet uz pus līmeni turas diezgan smuki.
Apsekojot auto secināts, ka uz tā ir uzstādīti aftermarket BULL-X - HG-Motorsport bunduļi, pie iegādes auto jau aizmugurē bija pussliki, tātad , pilnīgi iespējmas opis ar viņu dudinājis nav pirms manis, savā ziņā to vērtēju kā plusu, ja auto ir performancei tad parasti to arī uztur atbilstoši, pagaidām škiet ka viss ir safe.
Kaut kad jāpārliecinās kas ir ar piekari(vai tiešam viss tur stock),jo ir diezgan ciets un zems, pa asfaltu, protams kaifs lidot, bet tā kā man ikdienā sanāk zemes ceļš ap 5km, ir mazliet ko pakratīties
To do lists aizdzīt kaut kad pie Dogma.
1. Nomainīt turbo eļļošanas trubiņas utt., nav grluži perfektas pašlaik - ir jau pasūtītas
2. Nočekot vai ir kvēpu filtrs, ja ir tad tādu nevajag
3. Atslēgt EGR, likvidēt arī EGR dzesēšanu
4. Izmazgāt kolektoru un izņemt klapes - klapes jau ir
5. Viegls čips, auto ikdienas ripināmais, nevajg tur max sulu no viņa spiest.
6. Uz nākamo sezonu iespējams, citi diski.