Šeit var papļāpāt !!!!

Kas, ko, kā, kāpēc? Viss par visu, kas neatbilst citām sadaļām.
azzer1
Ziņojumi: 22
Pievienojies: 03 Jūn 2018, 19:55
Meklēju cilvēku,kurš varēs atbildēt uz dažiem jautājumiem kurie saistīti ar e36 proektu!Rakstiet pm!
Profila bilde
Janzzlv
Ziņojumi: 13
Pievienojies: 17 Mar 2018, 07:40
Ir kāds Juglas pusē ar subwoofera vadiem mašīnā, kas varētu pieslēgt manu subi? Vajag pārbaudīt vai man vados vaina, vai pastūzis beigts.
Profila bilde
Dj Plosky
Ziņojumi: 2674
Pievienojies: 12 Mar 2012, 20:18
Braucu ar: ER2
Atrašanās vieta: Ezernieki, Rīga
Reputācija: 11
 
Nav vienkāršāk ar testeri pārbaudīt?!
d[-_-]b
Profila bilde
Janzzlv
Ziņojumi: 13
Pievienojies: 17 Mar 2018, 07:40
Dj Plosky rakstīja:
09 Jūn 2018, 17:06
Nav vienkāršāk ar testeri pārbaudīt?!
Eh pārbaudīju tikko, 12v pienāk pie izslēgta dzinēja, impulss 11v, deg protection lampiņa pastūzim, izraujot subja vadus un rca tas pats. Pastūzis rip?
Profila bilde
Dj Plosky
Ziņojumi: 2674
Pievienojies: 12 Mar 2012, 20:18
Braucu ar: ER2
Atrašanās vieta: Ezernieki, Rīga
Reputācija: 11
 
Nu visdrīzāk...
d[-_-]b
Profila bilde
Kaktuss
Ziņojumi: 294
Pievienojies: 07 Apr 2016, 02:15
Atrašanās vieta: Jūrmala
E30 sezonas atklāšanā džeki izveidoja “LV 100” logo no saviem autiņiem.

Es pieļauju ka 3er klubs SPĒTU arī uztaisīt “LV 100” logo no saviem autiņiem.
BET sapulcējot baltās 3er behas, un sarkanās un izveidot vidējo rindu ar baltajām behām, veidojot mūsu karoga krāsas! :super:
elvijs00
Ziņojumi: 126
Pievienojies: 17 Jūl 2015, 14:51
Braucu ar: 323
Pie kā mežciemā/jugla var piebraukt izputēju sametināt ?
Profila bilde
Vectevs
Ziņojumi: 37
Pievienojies: 15 Okt 2014, 22:28
Braucu ar: E46 touring
Atrašanās vieta: Rīga
Varbūt kāds var kādu darba dienas rītu ( vai brīvdienās) pieslēgt e46 pie kompja vecmilgrāvī?
student driver
Profila bilde
Rus
Ziņojumi: 520
Pievienojies: 10 Feb 2014, 11:28
Reputācija: 7
 
Profila bilde
kars
Ziņojumi: 2754
Pievienojies: 10 Apr 2011, 23:11
Braucu ar: 328
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 15
 
8/10
Profila bilde
TomSkarsts
Ziņojumi: 1572
Pievienojies: 18 Okt 2015, 22:19
Braucu ar: Sudraba IS
Atrašanās vieta: Lielvārde
Reputācija: 1
 
6/10

Kapi ar 2000g+ auto :hahaha:
Attēls
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Profila bilde
GatisB.
Ziņojumi: 817
Pievienojies: 15 Jūl 2013, 10:56
Reputācija: 2
 
9/10
Īstenībā interesants testiņš :super:
Falafelu Ainaars
Ziņojumi: 8
Pievienojies: 13 Jūn 2018, 23:15
Prologs - Ainārs braukšanas skillu sakačāja kad sencīts kopš 12 gadu vecuma sūtija Aināru ziemā ar lisām riepām ar sencīša sapuvušo e34 pa granteni pēc bamšļa vislaik, jo pats bija tā piepisies vislaik ka nevarēja aiziet līdz auto.



nu viss protams sākāš ar to ka Ainārs atbrauc no Gulbenes uz Rīgu studēt, divas vasaras bija nokapājis gaterī vidduskolas laikā un bija pamanijies visu naudu nenodzert un iegādājās savu sapņu auto 320i e36, bet patinam tālāk, viņš jau ir Rīgā un īrē kopā dzīvokli ar paziņām no laukiem, valsts šogad stipendijas apgrieza tapēc laiks pieteikties darbā, lai būtu par ko tunēt e36 un dzert, ierauga vienu dienu sludekli, ka "Falafelnīca un Soja" meklē, kādu, kas veiktu piegādes un kā sociālajos tīklos iepriekš bija manijis tur strādā meitene no viņa fakultātes, kas viņam patīk - izskatās daudzsološ piedāvājums. Ierodoties "Falafelnīca un Soja" viņam uzdod jautājumu - kapēc viņš vēlas strādāt tieši viņu sojas izstrādājumu ēstuvē un kāds būs viņa devums?

Ainārs ar cietu seju atbild.

-Ir darbs?...Es varu to izdarīt. Ja aizvest falafelu uz purvciemu ir mans darbs, tad es kļūšu par falafelu raķeti.

Silts vakars, smidzina lietus, Ainārs smēķē tinamās tabakas cigareti. Pārlieku mierīgs vakars, nav bijis vēl neviens izsaukums. Nav bijušas ugunskristības. Ainārs lēnām iet riņķus ap savu 320i, notupjas pie aizmugurējās riepas. Turot cigareti lūpu kaktiņā, un piemiedzot acis, vairoties no dūmiem, pieliecas tuvāk un nopēta gaužam skumīgo LING LANG WINTER HERO riepu uz aizmugurējās ass. Nags pat neaizķerās.

-Winter Hero...Heh...un nav pat ziema..Nekas, drīz. Drīz, es saņemšu pirmo algu un nopirkšu īstus Sailunus.

Pārdomu momentu iztraucē virtuvniece Geņa, kas pa atvērto lodziņu kliedz

-TVARJ JEBANAJA DVA FALAFEL I DIETIČESKIJ KOLA DZELZAVAS 54 DAVAI ŠEVEĻIS

-This is it. No guts no glory

Nodomā Ainārs, rāpjoties pāri hidrauliskajai rokasbremzei uz viduskonsoles, pēc iekāpšanas savā 320i pa pasažiera durvīm. Jo vadītāja durvīm nav roktura.

Nedaudz hidro rucīša, sajūga atmešana un augšā pa to viaduktu tā vien iet kā jaunais dievs. Tad pēkšņi spogulī tuvojas četri apaļi lukturi no kuriem viens deg.

-holy shit, kkāds buržujs ar tricāru, tas jau tagad klassika, Garajam tāds bija ar 2.5 plītnieku, gāja lopā, nez kas šim zem haubes

Domā Ainārs mēģinot iespiest gāzes pedāli dziļāk sapuvušajā grīdā, bet labi apzinoties, ka paārtrinājumu ierobežo SAMSUNG WINTER HERO protektora daudzums vairāk par visu citu.

Tricārs notinās, Ainārs atviegloti uzelpo.

Pirmais street drifts battle kabatā.

Kad šķiet, ka viss mierīgi un pirmā piegāde jau galā, pa ceļam atpakaļ uz bāzi, Lubānas un Sadovņikova ielu krustojumā (kur netālu, pagājušajā ziemas drifta sezonā ap stabu aptinās e34 (Ainārs skumst, ka tad vēl nedzīvoja Rīgā, noteikti būtu piedalījies)), atpakaļskata spogulī, virzienā no Baložiem, vai Katlakalna, strauji tuvojas kāds auto. Vakara krēslā tas īsti skaidri nav redzams, taču ātri kļūst pilnīgi skaidrs.
Aināram galvā atskan vārdi

Yea, Uh huh, you know what it is
Black and yellow
Black and yellow
Black and yellow
Black and yellow

Tā tiešām ir, tas ir Leons. Dīzeļprincese, jau pirmajā vakarā. Sasodīts, kā tā var neveikties, nodomā Ainārs. Izredžu nav, vēl sarkanais un līdz laikam, kad Leons atradīsies blakus, zaļais vēl nedegs, sprukt nav kur.
Ir cerība. Taisnes Galā ir Dreiliņu aplis. Ainārs zina Dīzeļprinces ahileja papēdi. Taisne kādreiz beigsies, bet Aināram ir hidra, un metinātais.

Pierādīt? Pierādīt Aināram nav ko. Labāk pataupīt veiksmi falafelu piegādēm.

-Tur mēdz stāvēt menti... Neskrienies

Nodomā Ainārs košļājot kolas glāzes salmiņu. Viegli iesvīdušiem pirkstiem regulējot magnetafona iestatījumus viņš ar perifēro redzi pamana kreisajā pusē parādamies lielu dzeltenu pleķi.





-Bleg lol, neņirdz, neņirdz. Skan kā sūds, bet tevi noskries.

Satraucies nodomā Ainārs. Neveikls skatiens pa kreisi. Viņš pamana vadītājas dzelžaino stūres rata satvērienu un vēnu pierē. Iedegas dzeltenais, viņš izdzird svilpjošu skaņu. Skaņu ar kādu sāk lēnām iegriezties KAMAZ turbīna.

Virsspiediens ir sasniegts. Zaļais ir iededzies, skatiena lauks sagriežas adrenalīna virpulī.

Pirmais grīdā, okujecniks tin, otrais grīdā. Ainārs atpaliek par diviem korpusiem. Pisaks trešajā. Trūkumsvira* paliek Aināra sviedrainajā plaukstā.

-Kruti, [censored]. Papisu un vēl sapisu žurku. Izdevies vakars.

Te priekšā Ainārs pamana zilas mirgojošas gaismas.

-MENTI!

Gaismas diskotēku ir pamanījusi arī sacīkstes uzvarētāja, kura nu sērīgi rādot pagriezienu piestāj ceļa nomalē un laiž lejā logu.

-Papisu...bet nepapisu. Hehe

Nodomā Ainārs un lēnām dodas uz bāzi Sadovņikova ielā. Ne vienmēr uzvar zaķis. Citreiz uzvar bruņurupucis ar lisiem SAMSUNG DIE LIKE A HERO.

Mierīgās pārdomas iztraucē XIAOMI telefona spalgais zvana signāls..
_______________________________


Red. piez.
*trūkumsvira - manuālās transmisijas pārslēgšanas rokturis



-Čau Artūr!
Ainārs uzreiz atpazina Agneses balsi - meitene no viņa fakultātes, kura strādāja pie letes "Falafels un Soja"
-Čau... eeee Ainārs vispār.
-Aaaa nu ja nu atvaino, man teica, lai Tev pazvanu un pasaku, lai steidzies šurp, mums jau vairāki nākamie pasūtijumi gatavi.
-Jā jā, pēc 5 min būšu atpakaļ.

Nervozēja Ainārs un saprata, ka ja visu vakaru brauks tikai ar trešo robu, tad nosvilinās sajūgu, ir nepieciešams ar savilcējiem kaut ko saremontēt ceļa malā, jāatrod tik apmale uz kuras uzbraukt ar vienu riteni, lai tiek zem auto. Tas būs ilgāk par piecām minūtēm, bet gan jau neviens neskatās pulstenī - lai gan - pratīgāk būtu aizbraukt pēc pasūtijumiem un tad pēc tam veikt remontu, lai nebūtu Agnesei melots, citād nodomās, ka kaut kāds nelga, ka brauc tik lēni.

Plānu noformulējis Ainārs apņēmības iedegoties zaļai gaismai mašīnai purinoties uzsāka mēģinādams minimāli slidināt sajūgu.

-Аинарс бляд! Заэбал ту кур ту тик илги бийи гонсчикс ёбанаис??!

-ROBĀ IESPRŪDA RESNĀ ZOSS
Gribēja atcirst Ainārs

-Виенс сояс фалафелс, диви КАРТОФЕЛ БЛЯД фри ун сояс мерце уз Каросса сервису сахарова иела.
Фалафел пица уз вецригу, паласта иела.


Pāris stundas vēlāk Ainārs pieķēra sevi nogurumā nezinam kā atkal nokļuvis uz Krasta ielas. Bet zināja tik to ka adrese kaut kur starp Pļavniekiem un Purvciemu. Stūrēdams pa pielijušām risēm viņš tuvojās viaduktam. Bija arī bijusi pa ceļam iespēja ar savilcējiem saremontēt kulisi, cik labi vien bija iespējams dotajos apstākļos.

-Pāris dienas vajadzētu izvilkt.

Drošs par to jutās Ainārs.

Maiņa tuvojās beigām un pirmā darba diena nebija tik slikta pagaidām. Viena ielu drifta gonka uzvarēta, drag race papists, bet priekš drag race Ainārs arī būtu pircis TDI, bet Aināru sauca pārvadi un krustojumi, ne taisnes. Kaut kas salauzts, bet arī salabots. Priekš pirmā vakara vismaz rezultāts nav negatīvs.

Pasniedzies pēc tinamās tabakas uz pasažiera krēsla viņš pamanija no benzīntanka labajā pusē izgriežamies nu jau redzētu auto - četri apaļi lukturi no kuriem viens deg.

-Uztīs smēķi pēc tam. Tagad izskatās, ka jāgatavojas otrajam raundam.

Nodomāja Ainārs un tabaku iemeta durvju kabatā un maigi paraustiji trūkumrokturi, lai būtu drošs, ka viadukta vidū tas nenotrūks.

Iedegās sarkanā gaisma pēdējā luksaforā pirms uzbrauktuves. Ainārs apstājās precīzi pie līnijas kā uz trases starta. Spogulī lēnām tuvojās viens degošais apaļais lukturis.
-A dzērieni?

-ДАВАИ БЛЯД БРАУЦ НЕФИЛОЗОФЕ

Nu ko, aiziet. Žēl, ka vecrīgā nav kur apstāties, būs jāiet kājām.


Pāris stundas vēlāk Ainārs pieķēra sevi nogurumā nezinam kā atkal nokļuvis uz Krasta ielas. Bet zināja tik to ka adrese kaut kur starp Pļavniekiem un Purvciemu. Stūrēdams pa pielijušām risēm viņš tuvojās viaduktam. Bija arī bijusi pa ceļam iespēja ar savilcējiem saremontēt kulisi, cik labi vien bija iespējams dotajos apstākļos.

-Pāris dienas vajadzētu izvilkt.

Drošs par to jutās Ainārs.

Maiņa tuvojās beigām un pirmā darba diena nebija tik slikta pagaidām. Viena ielu drifta gonka uzvarēta, drag race papists, bet priekš drag race Ainārs arī būtu pircis TDI, bet Aināru sauca pārvadi un krustojumi, ne taisnes. Kaut kas salauzts, bet arī salabots. Priekš pirmā vakara vismaz rezultāts nav negatīvs.

Pasniedzies pēc tinamās tabakas uz pasažiera krēsla viņš pamanija no benzīntanka labajā pusē izgriežamies nu jau redzētu auto - četri apaļi lukturi no kuriem viens deg.

-Uztīs smēķi pēc tam. Tagad izskatās, ka jāgatavojas otrajam raundam.

Nodomāja Ainārs un tabaku iemeta durvju kabatā un maigi paraustiji trūkumrokturi, lai būtu drošs, ka viadukta vidū tas nenotrūks.

Iedegās sarkanā gaisma pēdējā luksaforā pirms uzbrauktuves. Ainārs apstājās precīzi pie līnijas kā uz trases starta. Spogulī lēnām tuvojās viens degošais apaļais lukturis.


-Trūkumsvira, nepievil šoreiz!
Klusītēm lūdzās Ainārs, virpinot pirkstos puņķu lodīti.

Lēnām, tikšķošas skaņas pavadīts blakus pieripo mītiskais ciklops. E30. Izskatās solīds, ko gan nevarētu teikt par džeku ar sacaurumotajām ausīm, e30 īpašnieku, kas visā savā flaneļa krekla godībā parādījās, izklīstot veipa dūmiem.

-Bet kāpēc tikšķ? Plītei tur nav kam tikšķēt... Ja nu vienīgi...tur nav oriģinālais m20?!
Apjukumā šaudījās Aināra domas.

-Kas i ko?!
Bez vārdiem pateica e30 vadītājs, uzmetot ar galvu uz Aināra pusi

-Es tev atkal parādīšu, tu veipojoošais mēsls
Pārliecināti smīnēdams nodomā Ainārs. Puņķu lodīte ir kļuvusi pilnīgi cieta. Laiks nomest, laiks ielikt robā. Visas domas, tikai par uzvaras smēķi.

Sarkanais, dzeltenais, laiks būt vīram.

Brrrnt, brrrrnt, brrrrnt, brrrrnt, peld E30 tukšgaita, kamēr Aināram pa galvu peld dažādas domas...
"hmm, div pieci M20 tur 100 punkt nav, jo tas katls mūsdienā maksā kosmosu un tas tricārs tāds diezgan appists. Repa disku nav, ir kkādi ATS Cup stila sūdi, uz kuriem balonveidīgas, gaļīgas riepas, nevis instagrama strečs - tātad īpašnieks nav pozeris, bet gan tāds pat bomzis kā es, tātad viņam 120 zirgi, bet man 150 + vēl vantūzs, šitam vajadzētu būt diezgan easy game."
Iedegas dzeltenais, E30 īpašnieks sāk nervozi gāzēt un tad Aināram paliek viegli aukstas pēdas un sāk svīst pincītis. "BLEG VECAJAM ZIRRNEKLIM NEKAD NAV BIJIUSI TIK DOBJA SKAŅA M20 TAK IR SPALGS TONIS ŠITO BASU TAK ES BĒRNĪBĀ TIK BIEŽI NO FĀTERA AUTO...."
Iedegas zaļais, E30 startē no pusgāzes, ar brutālu krakšķi lūzt pievadi pizgec, kamēr E30 dirsa tiek pirmajos 3 pārnesumos pa asfaltu mētāta pa abām joslām turpu, šurpu, trešajam pārnesumam tinot ahujenciks un visiem feikiem papisot malā.
"TRĪSARPUSĪTS BLEG KO LAI DAR!"

Ainārs sažmiedza acis. Pa vaigu noritēja asaru lāse un zem nāss uzsprāga puņķa burbulis – viņam jau bija skaidrs, ka šo drifta batlu Nr2 viņš papisa brīdī, kad nolēma piedalīties un nostājās uz iedomu starta līnijas.

Veipojošais hipsters Obey keponā maksimālā uz relaksiem tendētā manierē burtiski uzslīdēja augšā pa viaduktu uz dienvidu tilta no krasta ielas – Ainārs, protams, saprotot, ka izredžu nav, mēģināja vismaz nepalikt galīgā kaunā un sekoja, bet, neskatoties uz to, ka 320i jauda jau tā maz, ling lang die like a hero liselīni šoreiz vēl pievīla uz slapjā asfalta un Ainārs vel bonusā visam gandrīz ierāva viadukta metāla margās ar pakaļu.
“Fūū, knapi savācos, sūds.” Nodomāja Ainārs vērojot, kā vienacainais tricārs vienmērīgi attālinās un pazūd uz dienvidu tilta.
Ainārs pārkārtojas pa labi, lai brauktu lejā uz Slāvu apli: “Piestāšu Nestē” viņš nosprieda.

Apstājies Nestē, Ainārs trīcošām rokām sāk tīt savu cīgu. Sirds nenormāli klapē. Ainārs pie sevis domā, analizē savu otro drifta batlu. Viņš prāto, kas bija gruzīgāk – papist prims vēl sacīkste sākusies, vai tas, ka gandrīz norakstīja savu projekta auto..

Lēnām nokūpinot satināru, Ainārs pārcilā visu prātā un saprot, ka nav jēga nokārt degunu. Jāturpina.
“POH, You win some, you lose some.” Noburšķ Ainārs un rāpjas atpakaļ vadītāja beņķī pāri hidrorucītim, lai turpinācu ceļu uz Saharova ielu, lai piegādātu savu, cerams šīs dienas pēdējo pasūtījumu.
********

Ir pagājušas teju četras nedēļas. Tuvojas algas diena. Kabatas tukšas, satinexa paciņa arī. Vienīgais ko Ainārs pagaidām ir ieguvis - respekts. Nu rajonos viņu dēvē dažādi:

Falafelu ekspresis
Uzvaraskārais maņjaks
Misters neglīts un ātrs
Nočņiku pitbuls
TVARJ JEBANAJA

Pēdējās trīs dienas Aināram ir bijis jāatturās no ciešu izdedžu veikšanas un braukšanas sāniski, jo kordu ķeskas riepu iekšmalās neko labu nesola. Piegādes...parastas, lēnas piegādes. Rutīna apdullina kā uztīta tabaka.

-Es nenācu šeit, lai būtu vienkāršs kurjers..
Nomurmina Ainārs sēžot uz e36 bagāžnieka.

-BLIM BLUM BLAM (īsziņa XIAOMI)

"Čau te Agnese, mums algu izdalīja ātrāk. Vari pienākt vēlāk."
Attēls
-...deviņi, desmit, vienpadsmit, divpadsmit
Ainārs skaita Agneses iedotos piecdesmitniekus. Seja savelkas nepārvaramā smaidā.

-Pat vairāk kā biju cerējis!

-Jā, te maksā neslikti. Tāpēc jau es te strādāju....tikai aploksnē. Nav sociālo garantiju...
Priecīgi bet nedaudz sērīgi atbildēja Agnese

-Ar to kā es brouts man pensiju nevajadzēs
Pie sevis nodomāja Ainārs

Nolocījis hotdogu tuvējā Lukoil, uztinis svaigu smēķi no tikko iegādātās tabakas, Ainārs iegrimst pārdomās.

-Itkā gribēju ņemt riepas...Nē, nu riepas vajag. Bez tām nepabrauksi.

Bet Aināru pārņem SĀPE, sajūta ka jaudas ir par maz. Sajūta, ka viņš nekad neuzvarēs vienacaino e30. Naudas daudzums kabatā lēnām izmaina Aināra perspektīvu.

-Sailuni vai....svaps
.....
-Riepas var paņemt arī no kaudzes

Nošvirkstinot riepas, naksnīgajās ielās uz šrota pusi aiztraucas 320i.



Jauna diena, jaunas cīņas.
Šovakar Falafela un sojas pasūtījumi birst kā no pārpilnības raga. Kā nekā – ir 5dienas vakars un hipsteri kļuvuši īpaši aktīvi.
“Laikam daudziem algas diena” nodomāja Ainārs veicot jau septītā pasūtījuma piegādi šovakar.

Ar nepacietību Ainārs kurina savu sešu katlu behu, lai tikai ātrāk tiktu atpakaļ bāzē un cerams varētu pārmīt pāris vārdus ar Agnesi, meiteni, kura stāv Falafelnīcā aiz letes pie kases. Līdz šim viņiem bija izdevies pārmīt pāris vārdus katru vakaru, kad Ainārs strādāja. Fakultātē gan Agnese izlikās Aināru nepazīstam. Tas sapināja viņa sirdi.
“Kā gan viņa tā var!” viņš padomāja, “Es esmu vienīgais no mūsu kursa džekiem, kam ir savs projekta auto, kāpēc viņa mani ignorē..”
Ainārs centās nedomāt par kursabiedru Artūru, kuram bija biezi senči un e39 emka – Arturam visas kursa čiksas pašas lipa klāt.. un Aināram tas besīja. Besīja vēl vairāk nekā kārtējā Fri un Sojas piegāde uz kārtējo 20m/2 dzīvokli Miera ielā.
Aināram vemt gribējās ikreiz ieraugot kārtējo izstīdzējušo hipsteru rūtainajā kreklā.

Vakar bija algas diena, Ainārs jau sācis kalt plānus par swapu, bet žūksnis ar piecdesmitniekiem kabatā ir mazs mierinājums.. Bet bez darba arī nevar – tā kā stipendijā šogad ir tikai pāris graši, tad darbu vajag. Kā tad vēl viņš varēs savaldzināt Agnesi? Viņš jau ir izplānojis savu pirmo randiņu – 1 apkaltusi roze un vakariņas RESTORĀNĀ McDonald`s.
Lai vai kā, bet no idejas, ka Arturs varētu nocelt viņam Agnesi, Aināram ikreiz kļūst vēl sliktāk nekā no domas par kārtējā hipstera satikšanu. Un pēkšņi viņam vēdera rajonā parādās spēcīga, skaļa burbuļošana.
“Jobnatais Artūrs, p*dars blaģ. Vismaz mans sencis normāli kož ģerevņā, Artūra fāteri toties savāca un iemeta čokā, debilais valsts izzadzējs, gan jau Arturs arī drīz būs turpat” nodomā Ainārs. Patiesībā Aināram skauda NENOMRĀLI!!
Burbuļojošais vēders bija pietiekams iemesls spiest vēl stirpāk pa gāzes pedāli, lai ātrāk nokļūtu bāzē, bet nedrīkstēja arī pārāk aizrauties, ka beha neaizrijas.
Tagad vajadzēja mazo pit-stop tualetē un tad, OBLIGĀTI jāpiesit kante Agnesei.

Ainārs jau gandrīz bija ticis atpakaļ bāzē, palikuši nieka 3 kvartāli. Rīgas luksafori nolēma viņu nesaudzēt un hujakš – sarkanais. Ainārs apstājas.
“Tikai 3 kvartāli un varēšu izlaist demonu no zarnu trakta ārā.”
Un pēkšņi, kā no nekurienes, Aināram blakus piebrauc želejas sapnis – e46 320d
ļerļerļer, tiktiktik, ļerļer - Ainārs sadzrid. Viņš paskatās pa kreisi un, protams, standarts – maza auguma čalīts, kurš knapi pāri stūrei redz. Mati saželēti un blakus draudzene. Abi rēc par Aināra vizuāli noskrandušo 320i. Atkal tiek uzrūcināts – ļerļerļer, tiktiktik, ļerļer. Skaidrs – būs street race. Ainārs škrobīgs – vēders burbuļo, gribas ātrāk tikt atpakaļ uz bāzi. Stresa līmeni palielina fakts, ka pēdējā ielu drifta cīņā ar e30 ciklopu ling lang winter shithero pievīla un gandrīz norakstīja bembi – nez kā tad lai paņem labu startu?
Ainārs nejūtas pārliecināts par sevi, bet nav jau izveles. Ja izdosies piesmiet želejnieku ar draudzeni blakus, vakars būs patiesi izdevies. Viņš jau iztēlojas, kā varēs stāstīt par savu uzvaru Agnesei, viņš jūt, ka pēc šāda varoņdarba Agnese būs viņa.
“Agnese noteikti tiekas tikai ar uzvarētājiem, nevis lohiem, darbs un bembis man jau ir, vajag tikai uzvaru izraut..” klusi noskaita Ainārs.
ļerļerļer, tiktiktik, ļerļer atkal atskan..
Pēdējā saskatīšanās un - aiziet!
Ainārs iemet pirmajā un sagrauj dirsu, otrais, trešais - viņš ir vadībā! Ainārs paskatās spogulī - no želejas ne smakas. Ieskatās cītīgāk un redz, ka želejnieks nogriezās pa kreisi.
“UZVARA” Ainārs iekliedzas.
Skaidrs ir viens - ling lang die like a boss riepas ar izlīdušiem kordiem tagad funkcionē gluži vai kā dragreisa sliki. Plāns ir skaidrs - par pirmo algu riepas jaunas netiks pirktas - jāatliek cēneris priekš randiņa ar Agnesi, vēl kaut kas jāatmet par dzīvokli un pārējais - tas paliks matara swapam. Ainārs padomā, ka tas būtu loģiskākais turpinājums projektam. Bet - easy swaps jau nav projekc.. jāpieiet radoši.

Turpmāko vakaru Ainārs pavada domājot par to, kurš būtu ideālākais matars swappam. Pavisam aizmirsts par plānu koķetēt ar Agnesi - visas domas par swappu.
“Blad ko lai stūķē iekšā?” Viņš prātoja.
“Noteikti lielu benz ar vismaz 200zs un mega potenciālu apgreidiem vajadzētu”

Stāvot ārā pie Falafelnīcas un kūpinot satināru Ainārs sprieda un sprieda, bet nekas ģeniālajai lauku smadzenei prātā neienāca un tad pēkšņi Aināram atkārās žoklis - garām paripoja sudraba Lexus IS sporcross unīts. Aināram bija sajūta, ka virs viņa patukšā ķobja iedegas spuldzīte. Ideja bija dzimusi, tā pārņēma visu Aināra ķermeni un iesakņojās tik dziļi viņa dvēselē, ka nekam citam vairs viņa dzīvē nebija jēgas. Ideja ir jārealizē..

/Sestdienas vakars pēc piektdien saņemtās algas

Lai arī kursabiedri pieklājības pēc uzaicinājuši to "dīvaino auto čuvaku" uz smoke&chill pie Andrejostas mola, Ainārs laipni atsaka, sakot, ka šovakar papildus maiņa iekritusi piegādēm. Patiesībā vakaru plānots pavadīt pie dzīvi (un pārāk daudz pornogrāfijas) redzējušā Acer portatīvā datora, meklējot informāciju par nesen redzēto sudraba bulti. Pēc vairākām stundām atslēgvārdu "Sportcross", "2JZ atmo to turbo" un "ebay kit" pavadībā jaunais censonis nonāca pie skarba secinājuma - "Jēziņ, ja par kolektoru vien jāatstāj visa alga, tad labāk tomēr pieturēšos pie klasiskām vērtībām". Ātri vien internetā arī tika atrastas pareizās sastāvdaļas - swaps nav vajadzīgs, jo jau esošo M50B20 bloku var izmantot par pamatu, šrotos tikai jāpielasa M52B25 galva, kloķene no M57D30 un rokeri no M10B18. "Plāns gatavs, rīt jāieiet 3er.lv, bet tagad var uztīt jauno banānu/valriekstu garšas cīgu". Ainārs jau juta, ka ar šo strokleki varētu bez bailēm stāties pretī arī ciklopam, jo pēc formulas 200 točna jāiznāk ārā. Viegla nervozitāte gan saglabājās DIE LIKE A HERO riepu dēļ, tāpat arī dzinēja temperatūras bulta arvien vairāk pēdējās dienas virzījās sarkanās iedaļas virzienā. "Tak [censored], bezvanosu čuguna klucim kas tad var notikt", neapdomīgi izaicinot likteni, pie sevis nodomāja Purvciema falafelu karalis.

Jau pirmdienā Ainārs nolēma nobastot lekcijas un pirms darba laika sākuma apbraukāt šrotus un salasīt daļas priekš m50 strokera. Pēc 3 stundu čakara, visas daļas bija salasītas.
“Jebl, nebija nemaz tik lēti, kā cerēts, bet nauda nav problēma, proekta auto nav priekš ubagajiem” Ainārs nodomāja.
“Atpelnīsies ātri vien – vairāk piegādāšu Falafel kompletus – vairāk saņemšu algā!”
Līdz kārtējās darba dienas sākumam palicis vien pāris stundas – Falafel biznesā “akūtā” stunda piegādēm sākās pēc plkst 17:00, kad hipsteri no parkiem, kafejnīcām un bibliotēkām pārradās mājās un sāka veikt pasūtījumus onlainā.

Ieradies Falafelnīcas bāzē Ainārs devās pa tiešo pie Bosa:
“Man vajag rītdien un trešdien brīvu” viņš bravūrīgi noskaldīja.
“Ņehuja – kurš izvedās pasūtījumus tiem jefiņiem???” big boss agresīvi atcirta.
“Bet, bet.. man bembis jāved pie Džoņa uz apgreidiem – būs vairāk jaudas, varēšu vairākus spotus paspēt izbraukāt” Ainārs stostīdamies skaidroja.
“Labi, bet pa šīm dienām naudu nesaņemsi!” Atcirta boss un gandrīz burtiski izmeta Aināru no sava kabineta.
“Jobanais žīts” pie sevis noburkšķēja Ainārs, mierinādams sevi ar domu, ka ieguldījums jau atpelnīsies ar uzviju – būs lielāks pačots, vairāk jauda ielu cīņām, kā arī auto proekc ies uz priekšu, cerams, pareizajā virzienā.

Nākamajā dienā Ainārs no paša rīta jau bija pie Netīrā Džoņa servisa un un nervozējot kurija satināru gaidīdams, kamēr Džonis beidzot parādīsies.
“[censored] nu mēs tacu sarunājām 7 tikties, tagad jau pus9. Es lekciju sākumu nokavēšu..” Ainārs strostēja Džoni, kad tas beidzot pohains parādījās pie servisa boksa vārtiem.
“Ne dirs bomzi tev skauž ne normāli” atcirta Džonis un atvēra boksa vārtus.
Ainārs iedzina iekšā savu bembi, atdeva Džonim salasītās daļas un sarunāja, ka pēc 2 dienām pēcpusdienā jau viss būs gatavs.

--- Laiks vilkās mokoši lēnu, Ainārs nevarēja sagaidīt, kad dabūs bembi atpakaļ. Viņš jutās tā, it kā būtu papisis roku un kāju karā – tik ļoti viņš bija pieradis, ka ir vīrs ar auto.. ---

Nepacietīgi dīdoties pie autobusa durvīm, Ainārs nevarēja sagaidīt, kad būs viņa pietura, lai var skriet pakaļ savam apgreidotajam m50 strokerim. Vēderā kņudēja, sajūta, kā pirms pirmā randiņa, kuru viņš nekad nebija piedzīvojis..
Džonis pat nebija sapisies ar termiņiem un auto patiešām bija gatavs. Ainārs aiz laimes čurāja biksēs redzot savu mīļoto bembi. Vēl tika atlika norēķināties ar Džoni un tad tik dod dziesmā..

Skaitot banknotes priekš Džoņa, Ainārs tikai domāja par iespējamo jaudas pieaugumu:
“bija 150 zs, tagad, pēc aprēķina jābūt ap 200zs, tas ir +33% no sākuma jaudas – tam paļubomu jābūt jūtamam apgreidam!”
Džonis ar cietu sejā savāca savu piķi.
“Neizskatījās pat īpaši saguris, tad jau nekāda lielā čakara ar apgreidu nebija” laimīgs nosprieda Ainārs.
Zigzigzigzig – wrooom, pieleca žurcis pēc nelielas zāģēšanas un izspļāva milzīgu baltu dūmu mākoni pa izpūtēju. Nedaudz uzkaucinot ling lang liselīnus, Ainārs devās dzīvē ietestēt jaudenieku. Tā kā sovakar vēl bija brīvdiena, tad varēja kārtīgi izbraukāties pēc sirds patikas – varbūt pat nedaudz pasportot. Klusībā gan Ainārs cerēja, ka satiks leģendāro e30 ciklopu, lai varētu mēģināt šoreiz parādīt, kurš ir īsts vecis..

Pēc apmēram stundas vizināšanās, nekas traģisks vēl nebija noticis. Bembis ripoja un likās, ka veras lopā. Žēl tik, ka Ainars nenojauta, ka tas ir tikai placebo efekts – pa šīm 2 dienām Aināra žopometrs bija paspējis “izkalibrēties”.
“Vismaz vairs neaizrijas, ka iepiš ritīgi pa gāzi, hehe” nosmēja Ainārs, būdams sajūsmā par Džoņa paveikto.
----
Vakaru Ainārs noslēdza mierīgi, veiksmīgi izbraukājis visus 7 ielietos litrus E98 bendžas. Sanāca arī pakosties pie svetafor – Aināra kontā 3 uzvaras:
1)Uzvara pret pajaunu Audi A4, kuram pie stūres bija dāma ap 50
2)Uzvara pret hipsteri, kurš mina fiksīti uz Brīvībenes
3)Uzvara pret Solaris Urbino uz Dzelzavenes
Laimīgs devās Ainārs gulēt. Viss viņa dzīvē izdodas. Bet īstie pārbaudījumi vēl tikai sāksies. Rīt pāris lekcijas un tad jau uz Falafelnīcu – Falafelu Uzvaraskārais maņjaks ir izsalcis pēc kārtīga ielu battla..

Bet Ainārs pat vēl nenojauta, kā īstenībā izvērtīsies viņa ģeniālā ideja uzticēt savu proekc auto Netīrajam Džonim, kurš strādā tikai uz relaksiem un lielākoties komā..

Iepriekš pie netīrā Džoņa...

6:30 no rīta, zvana Nokia 3310i modinātāja melodija. Džanis to satver savā vārgi trīcošajā rokā, uzliek snooze (2 hours) un aizmet uz istabas stūri, kur jau guļ netīrās apenes un zeķesm kas pēc novilkšanas parasti saglabā kājas formu. Džanis atcerās par kkādu tirliņu stundentu, kas pa brīvdienām neļāva normāli atpūsties un visu laiku piepisās par kkādu M50 strokeri vai ko tur. Brīvdienās bija atlicis uz otrdienas rītu. Bet tavu neražu - kodiens ar saņu un vadģiku no blakus boksa ievilkās un šorīt galva dulla, ka pat piecelties nevar. "Nekas, pagulēšu vēl kādu stundu, pusotru, paņemšu 100 gramus un varēs vilties uz darbnīcu. Ganjau sīkais pagaidīs" domāja Džanis pie sevis, satverdams savu karuselī esošo pauri.

Pienāk 8:00. "Nekas nav mainījies, bet now or never", domāja Džanis, saprasdams, ka ja nepiecelsies tagad, tad vēlak atnāks abi koriši un nāksies palaist garām klientu. Klienti parasti Džani neuztrauca, bet pēdējā mēneša kodieni ir radījuši pamatīgu robu makā un ja līdz nedēļas beigām nesalasīs piķi garāžas īrei, tad saimnieks viņu izmetīs un nāksies atvadīties no Saņas un vaģika. To visu apsvērdams, Džanis izvilka zem grīdas dēļiem paslēpto dziriņas pudeli un ar pēdējiem spēkiem attaisīja lai izdzetu spēka eleksīru.

20 minūtes vēlāk Džanis attopas uz grīdas: "Labi ka paslēpu apakšiņu. Vismaz diena var sākties".

8:55 Džanis satiek Aināru, kurš jau pašā sākumā kko uzdirš par neierašanos laikā. Labāk būtu paklusējis un priecājies, ka vispār atnāku. Ainārs izklāsta savu plānu, parāda detaļas un aizbrauc prom. Džanis paliek viens ar 320i un strokera komplektu. Skatoties uz kaudzi viņš saprot: " 2 dienās to izdarīt nereāli, ne šādā stāvoklī plus čomi no kaimiņu boksa ar drīz būs klāt." Džanim rodas plāns, kas atrisinātu viņa īres naudas problēmas "Sīkais lauķis tāpat nesapratīs..." fade out

Rīts Aināram sākās lieliski - brokastīs izdzēris lielo kafijas krūzi un nokurījis svaigas šokolādes tabakas ļuļķi, Ainārs steidzās lejā pie savas žurcītes. Aināra prieku par gaidāmo piešķīlienu nevarēja apslāpēt pat rāpjoties pāri hidro ručņikam uzplēstās bikses. [censored], tāpat Ainārs jau bija ievērojis, ka Agnese instagramā laiko džekus melnās saplēstās džinšās, tā kā tuvākajā laikā tāpat bija ieplānots brauciens uz H&M.
Pēc nelielas stostīšanās strokeris izspļaujot zilu dūmiņu pierūcās. Ainārs plaši pasmaidīja un pat nepamanīja sarkano eļlas lampiņu, kas noslēpusies aiz QSP zamšādas stūrītes klusi palika degot.
- "nu tik būs bļed, vienacainais lops" teica Ainārs pāris reizes uzgāzejot.
Aināra idilli pārtrauca ziņa no Helmuta "blad kur tu esi,,,tulit lekcija saks". Aināram principā būtu [censored], bet zināja ka vecajam Kļaviņam patīk piepisties kavētājiem.
Viegli uzšvirkstinot Ainārs aiztraucas prom.
Pa ceļam sāka līt. Lai arī pārliecināts, ka slapjš laiks vairs nav obligāts priekšnosacījums ciešam sānslīdēm, Ainārs nolēma izmest ātru līkumiņu caur savu iecienīto piemājas apli.
Otrais robs, ručņiks, AAAAZIET.
Taču tuvojoties pirmajai nobrauktuvei, šķiet, pavisam speciāli priekšā pat nebremzēot izlien sarkans mitsubishi colt.
bremzes, ručņiks, taure - viss notiek acumirklī.
- NU BĻAD STULBAIS JĀKLIS kliedz Ainārs un piebrauc priekšā coltam. Izlec no auto, paķer uz aizmugurējā beņķa stāvošo beisbolku un ar dusmām sejā skrien klāt pie colta
Colta durvis atverās, parādās aptuveni 1,90cm garš stāvs un PLAKŠ............
Viss sagriežas un noskrien melns gar acīm. Atmuguriski krītot tikai ar acs kaktiņu Ainārs paspēj pamanīt hūdiju "MMA Kauguri"

Protams Kļaviņa lekciju Ainārs veiksmīgi nokavē, ierodoties fakultātē ar sarkani uzpampušu, nedaudz iemīcītu seju.
“blaģ vai šī diena varētu sūkāt vēl vairāk?” Ainārs nodomā dodoties uz nākamo lekciju.

Pusotra stunda paskrien ātri, jo Ainārs, protams, lekcijas laikā guļ. Viņu pamodina sitiens pa plecu un sauciens – “mosties, lekcija beidzās!”
Tā ir Agnese. Ainārs aizpampis pamostas un skatās ar tukšu skatienu viņas virzienā nesaprasdams, kas viņš, ir, kur viņš ir un kas vispār notiek. Bet tad pēkšņi uzsitās adrenalīns – šī bija pirmā reize, kad Agnese viņu uzrunā ārpus Falafelnīcas.
“Šodien darbā būsi?” viņa jautāja.
“Jā, man tikai 2 brīvdienas tas Rabīnovics iedeva.. un tāpat teica, ka algu par šīm dienām nemaksās”
“Forši, šodien solās būs ražīga diena – ir sācies ramadāns un visi vies-studenti no Stradiņiem pēc saulrieta būs noteikti izsalkuši pēc Falafeliem” noteica Agnese un ar koķetu smaidu uzsauca “tad jau līdz vakaram ;)

Patiešām – ramadāns bija sācies un turku-zirņu kotletes ceptas eļļā noteikti būs pieprasīts ēdiens šajā laikā.. Ainārs pat par to nebēdājās – vismaz nebūs standarta Hipsteru klientūras nospiedošais vairākums un varēs redzēt kādu jaunu seju. Kā arī – ja pasūtījumi būs daudz, varēs kārtīgi notestēt Netīrā Džoņa veikumu matara apgreida ziņā.

Darbs iesākas ļoti aktīvi, Geņa pat nespēj cept zirņu kotletes, pasūtījumi birst kā no pārpilnības raga. Misters neglīts un ātrs Falafelu ekspresis Ainārs tik vālē un vālē. Viņš sajūtas patiesi kā īsts Rocket-Man – beha vnk lido.
Pēc kārtējā pasūtījuma piegādāšanas uz Stradiņu universitātes kojām, Ainārs kruīzo atpakaļ uz Falafel-bāzi un pēkšņi viņa acis ieplešas izbrīnā – pretī pie sarkanā stāv vienacainais ciklops – e30 ar veipojošo hipsteri pie ruļļa. Ainārs jūt kā adrenalīns sāk pupmēt cauri viņa artērijām un vēnām. Spiediens kāpj! Ainārs nolemj nākamajā kurstā mest ripā un sekot ciklopam.
Domāts-darīts, apmeties ar kaucošiem ratiem braukšanai pretējā virzienā, Ainārs sāk, pēc viņa domām, strauji paātrināties un mēģina noķert ciklopu.
“Yess, sarkanais” Ainārs iekviecas redzot, ka tricārs sāk bremzēt un apstāsies pie luksafora.
Ainārs pat nedomā lēnām pieslīdēt blakus – metīs pēdējā brīdī pa nažiem un apstāsies blakus ar kaucošajiem. Knapi paspējis sadzēsties, Ainārs apstājas blakus pie baltās līnijas tricāram. Notiek saskatīšanās. Ainārs uzmet ar galvu “nu, kas i` ko, kodīsies?”
Veiperis lēnām izpūš lielu baltu mākoni salonā un uzrūcina savu m30. Aināram biksēs izšļācas paris piles urīna – viņš ir manāmi satraukts, jo iznākums pašlaik ir neprognozējams.

Aināra pierē izspiežas vēna, viņš ir iekrampējies ar kreiso roku savā zamša stūrītē un ar labo jau spēcīgi satvēris trūkumsviru, gatavs zibenīgai robu pārslēgšanai.
“Brāāp, brāāāp brāāāāāāāp” atskan skaņa no ciklpoa izplūdes, jo luksaforā tikko iedegās zaļais. Ainārs arī stepselē pa robiem cik vien ātri var un gāzi iespiedis grīdā tik stirpi, ka jau nedaudz nolocījis pedāļa plastmasas hroma uzliku, kuru vēl nesen iegādājās Maxima auto-tūninga nodaļā.
“Blaģ nu davai, aiziet!!!” kliedz Ainārs redzot, ka ciklops jau kādus 3 korpusus priekšā.
“Zajibaļi, blad, [censored], papists” viņš nolamājas, dauzīdams ar kreiso roku pa stūri.
“Huļi, ble, papisu? Nu watafaks kaut kāds. Man tak gandrīz tikpat zirgi cik tam pāķim” Ainārs bubina. “Ko bļed tas Džonis te man sapisis?? Noteikti ka nebūs ņehuja izdrījis, tāpēc arī tik mierīgs [censored] bija, kad biju pakaļ tačkai. Rokas arī pārsteidzoši tīras viņam bija, neizskatījās, ka būtu kaut ko baigi skrūvējis..”

Ainārs pagrābj savu XIAOMI planšettelefonu un zvana Džonim: “Eu – cikos rīt būsi boksā? .. Desmitos? Tu vispār kādreiz arī ātrāk esi? .. Labi, es uz desmitiem piebraukšu”.
Ainārs ir apņēmies uzbrukt Džonim un prasīt, kas par lietu – ko izdarīja un huļi blaģ žurka neiet.
“Tas ķēms man rīt dabūs dzirdēt visu, sadomājies, ka es kaut kāds jefiņš kuru var appist, ja?” nospriež Ainārs niknuma vadīts un turpina bēdīgs ceļu atpakaļ uz Falafelnīcu, lai pabeigtu šīvakara piegādes.

Agrs rīts. Ainārs pieceļ galvu no spilvena, kuru nu rotā asiņainas siekalu tērcītes pēdas. "Zaibal, galva vēljoprojām iemīcīta. Sāp bļed." nokunkst Ainārs. Apēdis pāris norakstītas, aukstas, eļļainas biomasas lodītes, Ainārs rauš kājās bikses.

9:57 Ainārs pieripo pie Džaņa servisa vārtiem

Džanis, lai atstātu labu iespaidu, ir ieradies jau 9:47 un lai noslēptu katastrofālo peregaru, paņēmis piparmētru konfektītī.

"Rekur ir tas doņķa zelētājs" Apņēmīgi uz Džaņa pusi soļo Ainārs.

-Čāāāāu Džani kā iet?
-......(Džanis nenormālās paģirās klusē un rīstās, valdot vēmiena strūklu)

"KĀPĒC TAS KAKUMAISS BĻED NERUNĀ ZAIBAL" iekšēji dusmās vārās Ainārs. "Man tas motors īsti neiet tā kā vajadzētu, man liekas ka tu kautko ne tā izdarīji, varam paskatīties?"

Džanis pamāj ar galvu un verot vaļā boksa durvis norij atpakaļ nelielu atrītu kumosu.

Uzbraucis auto uz pacēlāja, Ainārs ar drošu kustību ver vaļā durvis.

*DONK*

"Nu fak nu! Kas tas??"

"Hmmmmm, aizdomīgi līdzīga tai kloķenei ko es aizvakar atvedu" apjucis ir Ainārs "NU NEJAU BĻED???"

Džanis nespēdams izturēt augošo barības trakta un morālo spriedzi, nolemj atzīties.

"redzi baigi gruti ir sitiem to motoru tur tipa atskruvet jo tur nu tipa padramniks janem nost a tur skruve pisgets nenak vala tur karoc vajag novarit normali bet netiek klat"

"EJ [censored]" iekšēji kliedz Ainārs raugoties uz piparmētru bonbonkas siekalu tērcīti uz Džaņa zoda

"nu es tur kautko meginaju bet man nesanaca domaju ai nu labi vismaz kautko izdarisu lai tev labak iet tas auto man ka reizi redaktors metajas te 3.44 isaks daudz domaju uzliksu to tev atdosu detalas atpakal pateiksu ko strokera nav bet es kautka aizmirsu zini viss tik atri notiek"

Mikroinsulta pavadīts Ainārs klusējot, lūpas sakodis, ar detaļu kasti rokās soļo uz sava 320i pusi.

"MĒSLS TĀDS MAN DĒĻ TĀ SŪDA VĒL VAIRĀK STARTĀ TIN UN ES NEVARU UZSĀKT, TĀPĒC ES PAPISU" braukdams pa Stirnu ielu nokliedzas Ainārs.

"Es zināju, ka sākotnējais plāns bija labāks"....
Falafelu Ainaars
Ziņojumi: 8
Pievienojies: 13 Jūn 2018, 23:15
Ja patīk ilustrācijas un komiksi, ir pieejams arī šāds formāts
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls


Par ziedojumiem varam arī ātrāk izveidot nākošās stāsta ilustrācijas :drink: :super:
Profila bilde
edijsa
Ziņojumi: 89
Pievienojies: 18 Sep 2017, 21:06
Braucu ar: e36 coupe
Vari arī netaisīt vairs ja kas.
Profila bilde
b0xyy
Ziņojumi: 356
Pievienojies: 17 Sep 2017, 01:48
Braucu ar: e36
Reputācija: 1
 
Netaisi sev kaunu un izdzēs pirms visi ir redzējuši :gigigi:
Profila bilde
Nixon
Ziņojumi: 5761
Pievienojies: 13 Dec 2011, 20:59
Braucu ar: BECAUSE RACECAR
Atrašanās vieta: Valmiera, Mazsalaca
Contact:
Reputācija: 22
 
:lol: :lol: :lol: :D :super:
Attēls
Profila bilde
Grunte
Ziņojumi: 786
Pievienojies: 08 Okt 2014, 22:12
Braucu ar: 320icoupe
Reputācija: 2
 
Tā neko romāns :super: Jaunais Remarks :drink: Šādiem stāstiem vaig atvērt topic. :yes:
Profila bilde
turka
Ziņojumi: 10
Pievienojies: 19 Feb 2018, 22:46
Braucu ar: e36 320i kupeja
Kāds var ieteikt servisu Mārupes tuvumā, kas šodien operatīvi varētu bremžu klučus nomainīt? Telefona nr, būtu ideāli.
Profila bilde
klifiks
Ziņojumi: 214
Pievienojies: 14 Nov 2014, 01:10
Braucu ar: E36compact
Atrašanās vieta: Ķekava
Varat ieteikt kādu servisu vai cilvēku kurš kvalatatīvi sametinātu reduktoru? Paldies
Atbildēt