Šeit var papļāpāt !!!!
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- …
- 469
- chevron_right
Gultņi visi 4 jauni FAG. Rocenes šobrīd nav vispār. (Jā zinu, ka var ieraut 3, tiks salabots, tikai paskaidroju ka nav).Pacha rakstīja: ↑24 Mai 2018, 18:20Rocene, gultnis?TomSkarsts rakstīja: ↑24 Mai 2018, 17:37 Iekopēšu no sava topika, moš kāds atsauksies:
Interesanta parādība gan ar pusasīm. Sāka kreisā tikšķēt/klabēt dodot gāzi. Nopirku citu, rokās luftes nekādas. Uzliekot virsū atkal tas pats. Kardānu pārbaudīju, izskatās, ka viss ok. Kreiso ratu pagrozot jūt, ka ir kaut kāds tikšķis.
Vecajam auto, kuram nebija nekādu problēmu - pusasis noņēmu, bet rokās kustinot/vērpjot ir mazliet lufte pie granātām. Nesaprotu ir jēga mēģināt likt virsū vai būs tas pats.. Pirmo reizi ar ko tādu saskaros.
Tikšķis dzirdams arī kad auto ir uz pacēlāja un pats ratu pagrozu uz priekšu atpakaļ.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Tas ka jauni, nenozime ka nevar sabirt, būt brāķis!TomSkarsts rakstīja: ↑24 Mai 2018, 18:51Gultņi visi 4 jauni FAG. Rocenes šobrīd nav vispār. (Jā zinu, ka var ieraut 3, tiks salabots, tikai paskaidroju ka nav).
Tikšķis dzirdams arī kad auto ir uz pacēlāja un pats ratu pagrozu uz priekšu atpakaļ.
Rocenei var trose kerties pie skrūvèm!
Par gultni - tad jau pagriežot ratu justu. Griežas labi, nekādas vibrācijas nav.Pacha rakstīja: ↑24 Mai 2018, 19:01Tas ka jauni, nenozime ka nevar sabirt, būt brāķis!TomSkarsts rakstīja: ↑24 Mai 2018, 18:51
Gultņi visi 4 jauni FAG. Rocenes šobrīd nav vispār. (Jā zinu, ka var ieraut 3, tiks salabots, tikai paskaidroju ka nav).
Tikšķis dzirdams arī kad auto ir uz pacēlāja un pats ratu pagrozu uz priekšu atpakaļ.
Rocenei var trose kerties pie skrūvèm!
Trosi es man šķiet toreiz tajā pusē gribēju dabūt ārā, bet neizdabūju. Kas nozīmē, ka viņa tur stingri stāv. Pat ja viņa kaut kur ķertos man šķiet nav reāli ka taisītu tādu troksni it kā kāds tur klauvētu.
Otrkārt faktors, ka ja tagad nekustinātā mašīnā iekāpšu un braukšu mierīgi - trobels nebūs. Pāris reizes (ne krāmējot) straujāk atsitīs sajūgu uzsākot strauji un sākas atkal.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Sabirusi rocene galīgi neforšu troksni taisa, tā ka pilnīgi iespējams.
Un tā skaņa randomā mēdz parādīties/pazust
Un tā skaņa randomā mēdz parādīties/pazust
Kā jau minēju, kad pārlasīju visu piekari, rocene uz to brīdi tika izņemta ārā pavisam. Nav tur ne loku, ne atsperīžu.
Agrāk esmu saskāries ar sabirušu roceni un skaļa bija manāmi savādāka. Šobrīd sajūta, ka kāds klauvē pie bundžas.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Laikam jāsāk domāt par elektro auto
Sliekšņa bukses dzīvās? Tilts stiprinajumus apskaties arī kartigi
Kā jau minēts, pilnīgi viss piekarē ir pārlasīts. Jauni FAG gultņi, atbalsti, visas bukses poly. Ņemot nost tiltu pilnīgi nekas neliecināja par jebkādām korozijas problēmām. Ja nu vienīgi mistiski ir kaut kas atnācis vaļā.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Tā čīkstoņa atkarīga arī no riepām un to izmēru.
Man šobrīd nemaz tik neizturams tas diskomforts nav, bet ir bijis, ka ļoti čīkst.
https://m.ss.com/msg/lv/transport/cars/ ... bdhkg.html
Kam no foruma pieder šis, un vai ir arī topiks par šo auto?
Kam no foruma pieder šis, un vai ir arī topiks par šo auto?
Sīkums, braucot ar e36 vienalga pa kurieni bremžu kluči grab tā ka liekas auto tulīt izjuks. Pa bruģi vispār, tāda sajūta ka visai piekarei jau sen čau. CL kluči.
TomSkarsts rakstīja: ↑24 Mai 2018, 19:59Kā jau minēju, kad pārlasīju visu piekari, rocene uz to brīdi tika izņemta ārā pavisam. Nav tur ne loku, ne atsperīžu.
Agrāk esmu saskāries ar sabirušu roceni un skaļa bija manāmi savādāka. Šobrīd sajūta, ka kāds klauvē pie bundžas.
Rocenes “sunīti” atstāji noteikti iekšā, vai ne?
Taada pati hernja, pie tam vecie nobraukties negrabeeja, uzliku brembo un nu jau gadus 3-4 bez apstaajas grab (grab principaa aizmugureejais ieksheejais klucis, taas meeliites no skaarda, kuraam vajadzeetu taakaa satureet to kluci, nifiga nedara savu funkciju, izskataas materials kkaads folija un aitu spirinju sakauseejums.
d[-_-]b
Tās melītes nemaz nav paredzētas tāpēc arī grab tik traki
CL pads are missing the top anti rattle springs standard pads come with.
When they get hot, they expand quite a lot
They rattle and knock horribly over the smallest surface imprefection and make the car sound like it was built out of lego.
I liked the rattling/clanking when I had mine. Stopped as soon as they got up to temperature on track...seems to me that they expand and fill the calipers properly.
CL pads are missing the top anti rattle springs standard pads come with.
When they get hot, they expand quite a lot
They rattle and knock horribly over the smallest surface imprefection and make the car sound like it was built out of lego.
I liked the rattling/clanking when I had mine. Stopped as soon as they got up to temperature on track...seems to me that they expand and fill the calipers properly.
Karteris m50b25 un m52b20 būs vienāds vai nē?
Labajā pusē atstāju, tur nekas neskan. Kreisajā pusē skan un tur neatstaju. Ja vien man kaut kas ar dzirdi nav okPacha rakstīja: ↑25 Mai 2018, 08:13TomSkarsts rakstīja: ↑24 Mai 2018, 19:59Kā jau minēju, kad pārlasīju visu piekari, rocene uz to brīdi tika izņemta ārā pavisam. Nav tur ne loku, ne atsperīžu.
Agrāk esmu saskāries ar sabirušu roceni un skaļa bija manāmi savādāka. Šobrīd sajūta, ka kāds klauvē pie bundžas.
Rocenes “sunīti” atstāji noteikti iekšā, vai ne?
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Hz, būtu viņas ne no plastelīna taisītas, domāju būtu ok... Vot blin neatceros, kā/kādas bija vecajiem klučiem..kars rakstīja: ↑25 Mai 2018, 09:52 Tās melītes nemaz nav paredzētas tāpēc arī grab tik traki
CL pads are missing the top anti rattle springs standard pads come with.
When they get hot, they expand quite a lot
They rattle and knock horribly over the smallest surface imprefection and make the car sound like it was built out of lego.
I liked the rattling/clanking when I had mine. Stopped as soon as they got up to temperature on track...seems to me that they expand and fill the calipers properly.
d[-_-]b
atšķiras ar eļļas sčupa cauruma diametru
pārējais vienāds.
Visi sūdzas par OCTAS cenām, man vismaz par honda crv octas cenām pretenziju nav...
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Man uz a8 uz 3 menešiem 35 eiro un 36 eiro kasko ,tā kā es arī meraudu
Uz e36 man ir 50 eiro uz 3 menešiem
Uz e36 man ir 50 eiro uz 3 menešiem
ar kompatu pa brugji
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- …
- 469
- chevron_right