Šeit var papļāpāt !!!
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 1252
- 1253
- 1254
- 1255
- 1256
- …
- 2228
- chevron_right
tu tik neaizmirsti turbinai dzesešanu sameklēt atbraucēj
Es zinu ,ko nozimee uztaisiit visu pats ar savam rokaam ,to vari man nemaaciit ,tas ja aizskaaru juutas ,sorry ,bet tici man ,kaut vai vadi un to izvietojums parada loti daudz par auto ,kur nu vel sporta ,jo uzskatu ,ka tadai automasinai bundza un elektroinstalacija ir divas no svarigakajam lietam vispar !!GM-747 rakstīja:ar vadiem viss tur ir kā nākas .. to ka tur var visu smukak savilkt zinu nav nekāds jaunums
bet vnk pateikt gateris ka redzi katrs māk bet lai kads pameģina uztaisīt visu to kas tur ir uztaisīts pats nevis citu rokām
p.s un atbildot uz tavu ieprieksrakstito atzinju par V8 un to iecelshanu ,oponeshu ,ka V8 tapat ,kaa vadus tavaa bildee ,ielikt var jebkursh mulkjis ,bet izdarit to pareizi un ar efektu nevis defektu ,retais !
KK TECHnics
-AutoServiss un Apkopes gan Sporta gan Ielas auto-Rezerves dalas ikdienai un Sportam-
Meldru iela 2,Riga
Tel.Nr - 202-66-66-5
www.karrlodrift.lv
-AutoServiss un Apkopes gan Sporta gan Ielas auto-Rezerves dalas ikdienai un Sportam-
Meldru iela 2,Riga
Tel.Nr - 202-66-66-5
www.karrlodrift.lv
tas auto nav priekš sporta īpašnieks pats nezin kapēc viņš viņu būvē tā ka viss ok
zinu ka v8 iecelt lielākai daļai šeit ir tikai slapjais sapnis
P. S gan jau pienaks laiks un vadi tiks salikti tā lai ir pa zolīdo
zinu ka v8 iecelt lielākai daļai šeit ir tikai slapjais sapnis
P. S gan jau pienaks laiks un vadi tiks salikti tā lai ir pa zolīdo
Šajā bildē skatoties, radās jautājums - kāda velna pēc bija nepieciešams uztaisīt ar vadiem kaut ko tādu???GM-747 rakstīja:par turbinu runājot motori tur nav ne vainas man coms lika uz 1.8 m43 viss bija baigi labi bet viņš max iepūta 2,2 bar ar stock galvas blivi utt bija dekompresēts un partaisīts uz spirtu kusa motri jo biežāk bija pašu vaina bet lidz 0,3 vai 0,5 (neatceros ) cik bar var standarta vadību pieprogrammēt un viss būs kedā bet motors būs biški jāpārtaisa t.i netikai uzmetināt kolektoru un maukt tik viegli tas viss nenotiek
un ar 1,8 tubinizēšanu pārtrauca jo saprata ka ar 1,8 nav aršana tāpēc tgt ir uztaisīts 2,5 m50 zuze izstāsti kā izpaužas ja turbīnai nav dzese ? (rakstīšanas pēc nevajag rakstīt )
Kur bija problēma atstāt standarta vadību un saregulēt to? vai arī mazliet paņemoties, uzlikt no TU 2.5 diznēja vadību?
Man jau liekas, ka tā būu bijis labāk un vadu ērkulis arī nebūtu tik lieli, pretīgi, krāsaini traks
PS.
Šī bilde uzjundī atmiņas par manu turbo
gribēju uzzināt kāda būtu labākā attiecība priekš ielu šķērēšanas e36 318 m50b25 motorītim?
šaubos ka TU vadiba atļauj darīt to ko var izdarīt ar esošo vadību .. un tavs turbo ar 5 . atrumu braucot uz apmeram 130 saka spolēt noberot grīdā ar reduktoru 3,15 ? tas man bija nofilmets vel ar 1,8 motoru ..
P.S video vairs nav garš stāsts ..
P.S video vairs nav garš stāsts ..
GM-747 rakstīja:šaubos ka TU vadiba atļauj darīt to ko var izdarīt ar esošo vadību .. un tavs turbo ar 5 . atrumu braucot uz apmeram 130 saka spolēt noberot grīdā ar reduktoru 3,15 ? tas man bija nofilmets vel ar 1,8 motoru ..
P.S video vairs nav garš stāsts ..
TU vadība ir bijusi regulēta, nekādu problēmu. :)
Nesaku, ka mans turbo bija mega labs slapjais sapnis, bet viņš gāja labi.
3,15 3,38 3,45Marcellou rakstīja:gribēju uzzināt kāda būtu labākā attiecība priekš ielu šķērēšanas e36 318 m50b25 motorītim?
3,45 un īsākas, par tik garām kā 3,15 aizmirsti
Vasali! Uztaisīju burnoutiņu, sāku braukt un parādijās riktīgi krakšķi aizmugurē, apstājos, lēnītēm pagrozijos, krakšķ, tākā pilnīgi kaut kas aizķertos un var just to sitienu. Pēc brītiņa pazuda un vairs nav rādijies. Kas tas par poltergeistu varēja būt?
Reduktors,rocene
Pusasis pasas kraksk, reduktoram kaut kas var nepatik.jondzjuks rakstīja:Vasali! Uztaisīju burnoutiņu, sāku braukt un parādijās riktīgi krakšķi aizmugurē, apstājos, lēnītēm pagrozijos, krakšķ, tākā pilnīgi kaut kas aizķertos un var just to sitienu. Pēc brītiņa pazuda un vairs nav rādijies. Kas tas par poltergeistu varēja būt?
visticamak ka reduktors...
cik var prasit par orginalajiem melnajiem griestiem no kupejas ar luku,kopa ar stoikam un melnajiem saulessargiem,kurus atverot iedegas apgaismojums virs saulessarga spogulisa..nu cipa jus sapratat..
cik var prasit par orginalajiem melnajiem griestiem no kupejas ar luku,kopa ar stoikam un melnajiem saulessargiem,kurus atverot iedegas apgaismojums virs saulessarga spogulisa..nu cipa jus sapratat..
pretty much skatoties no motora stāvokļa. ir tādi kam slīd bez problēmām ar to pašu 3.15 un ir tādi,kam pat ar 3.64 sajūgi slīd,gurst,bet auto neslīd n shiiit. bet kā jau naljanke rakstija,3.45 un īsāks būs labiMarcellou rakstīja:gribēju uzzināt kāda būtu labākā attiecība priekš ielu šķērēšanas e36 318 m50b25 motorītim?
ir iespeja iegadaties!
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Pārdod detaļās. Diskus paņemšuZASADA rakstīja:ir iespeja iegadaties!
Gan jau notika tas pats kas man, reduktoram satelitu ass sadila da galam un izlida no savas vietas = gals vinai aizkeras un noluzt, un tad nu ta putra visa tur varas pa ieksuPacha rakstīja:Pusasis pasas kraksk, reduktoram kaut kas var nepatik.jondzjuks rakstīja:Vasali! Uztaisīju burnoutiņu, sāku braukt un parādijās riktīgi krakšķi aizmugurē, apstājos, lēnītēm pagrozijos, krakšķ, tākā pilnīgi kaut kas aizķertos un var just to sitienu. Pēc brītiņa pazuda un vairs nav rādijies. Kas tas par poltergeistu varēja būt?
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 1252
- 1253
- 1254
- 1255
- 1256
- …
- 2228
- chevron_right