Šeit var papļāpāt !!!
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 1997
- 1998
- 1999
- 2000
- 2001
- …
- 2228
- chevron_right
No Pioneer aktuālajiem modeļiem šis izskatās labs - DEH-X8700BT.Riks* rakstīja:Kāds var ieteikt normālu maģi ar aux, usb un amber apgaismojumu?
Pats domāju par šo - MVH-X580BT - jo nav CD vieta (negribu/nevajag redzamu).
Vai arī Alpine jāskatās, bet man kaut kā Pionieri tīk labāk, nav iemesla.
Cik lielā dirsā ir braukt ar izravētu e36 ikdienā? Bez pakojuma, liekiem sūdiem utt. Respektīvi, divas taburetes priekšā, pliks paklājs. Bez beņķiem, apšifkām pakaļā un durvju apšifkām aizstātām ar plastmasas.
Uz šosejas savas domas dzird vai vējšs ir visur?
Uz šosejas savas domas dzird vai vējšs ir visur?
Nav tik traki, es braucu tikai priekšējiem beņķiem visas abšifkas, aizmugurējie ik pa brīdim pazud, bagāžniekā plastmasi un izolācija vispar nav, paklājs izņemts. Var normāli braukt, ja durvīm gumijas labas tad tas vejš gandrīz nav, vienīgais slapjā laikā vairāk dzird lietu uz ceļa un ja kaut kur pa akmentiņiem nobrauc tad labak dzird kāfunkyasshit rakstīja:Cik lielā dirsā ir braukt ar izravētu e36 ikdienā? Bez pakojuma, liekiem sūdiem utt. Respektīvi, divas taburetes priekšā, pliks paklājs. Bez beņķiem, apšifkām pakaļā un durvju apšifkām aizstātām ar plastmasas.
Uz šosejas savas domas dzird vai vējšs ir visur?
Viņi pa bundžu un arkam iziet cauri. Bet vispar nav traki. Ja patīkama izplude tad vispār prieks braukt.
Kāpēc?funkyasshit rakstīja:Cik lielā dirsā ir braukt ar izravētu e36 ikdienā? Bez pakojuma, liekiem sūdiem utt. Respektīvi, divas taburetes priekšā, pliks paklājs. Bez beņķiem, apšifkām pakaļā un durvju apšifkām aizstātām ar plastmasas.
Uz šosejas savas domas dzird vai vējšs ir visur?
E36 328i+ lpg 95'
NB MX-5 99'
E46 325ix lpg 01'
NB MX-5 99'
E46 325ix lpg 01'
Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.
Kas kāpēc?
Man nav viss izraavets, bet man patik! Njem izbrauc ar manu, bus ponja cjom pa cjomfunkyasshit rakstīja:Cik lielā dirsā ir braukt ar izravētu e36 ikdienā? Bez pakojuma, liekiem sūdiem utt. Respektīvi, divas taburetes priekšā, pliks paklājs. Bez beņķiem, apšifkām pakaļā un durvju apšifkām aizstātām ar plastmasas.
Uz šosejas savas domas dzird vai vējšs ir visur?
Vienkārši gribu pārsēsties uz sedana missle, bet negribu divas mašīnas. Pirmkārt, nevaru sadalīt tā uzmanību pa divām, otrkārt, normāls daily nesanāk un e36 kā daily jebkādā formā ir interesants.
Vienīgā persona ko vedu kaut kur ir draudzene, bet es jau zinu, ka viņai bus pretenzijas. Ik pa laikam kunkst, ka vajag normālu ikdienas mašīnu, ne kartingu.
Vienīgā persona ko vedu kaut kur ir draudzene, bet es jau zinu, ka viņai bus pretenzijas. Ik pa laikam kunkst, ka vajag normālu ikdienas mašīnu, ne kartingu.
Pasūtiju priekš e36funkyasshit rakstīja:Cik lielā dirsā ir braukt ar izravētu e36 ikdienā? Bez pakojuma, liekiem sūdiem utt. Respektīvi, divas taburetes priekšā, pliks paklājs. Bez beņķiem, apšifkām pakaļā un durvju apšifkām aizstātām ar plastmasas.
Uz šosejas savas domas dzird vai vējšs ir visur?
Slēpts saturs: Parādīt
Slēpts saturs: Parādīt
e36 ir smags, vajag lai būtu vieglāks par e30 *6cil.rvars rakstīja: Kāpēc?
Tādi man mašīnā stāv kopš laikiem, kad braucu uz Rīgu ar izpūtēju, kurš beidzās aiz zondes.
Vīri, laižam uz Elkor placi Rīgā paslidināties?
Kāda jēga daily miskastei ravēt kaut ko ārā?
2 vairianti vai nu jāpiecieš vai ausu aizbāžņi no tās dunoņas/torbeles garākā gabalā sāk sāpēt pauris
nav dirsaa, man ir bez absifkaam, 2 benkiem un prieksejo paklaja dalu, dzirdu tikai izpludi.
Sporta pēc, intereses, pašdarbības un eksperimentu dēļ.Inferno rakstīja:Kāda jēga daily miskastei ravēt kaut ko ārā?
Kāda jēga swapot motoru? Kāda jēga čipot dīzeli? Un kāda jēga vispār ir braukt ar e36 ikdienā sakot, ka esi komfortā? Kad esi pieradis pie kartinga, vienalga viss ir.
Citiem cilvēkiem ir dir*** un citiem viss ir kārtībā bez paklāja un apšifkām.
Citiem triasnā truba ir kā vajag un citiem ir par traku.
Citam 2.8 neiet un pa īsu ,bet citam 2.8 ir pa daudz.
Cik cilvēku tik viedokļu.
Citiem triasnā truba ir kā vajag un citiem ir par traku.
Citam 2.8 neiet un pa īsu ,bet citam 2.8 ir pa daudz.
Cik cilvēku tik viedokļu.
Jaucu E46 automobiļus detaļās !
Jo e36 ir pārāk komfortabls, gribās caterham līmeņa skaņas izolāciju, respektīvi max hardcore.Inferno rakstīja:Kāda jēga daily miskastei ravēt kaut ko ārā?
Imho paklājs un aizm. dīvāns visvairāk slāpē skaņu, vēl kad pajauc priekšējo paneli, dzird kā visi releji slēdzās, piem. logu tīrītāji u.c
Ok, eksperti uzradās, es atmetos, jautājumu vairs nav un nebūs!
Sheer driving pleasure visdrizāk ir atbilde. Citam patīk pirst masāžas beņķi, citam patīk izbaudīt braucienu izjūtot atsaucību, trokšņus, skaņas un visu pārējo, kas tam seko. Vienīgais neciešamais troksnis ir izplūdes rezonanse, tas gan ir nepieņemams ikdienas mašīnai.
Ja grib ravēt ārā e36 salonam svaru, tad paklājs un pasažiera beņķis arī ārā jāņem. Tie sver daaaaaaaaaudz. Vasarā forši. Pa grants ceļu troksnis ir pamatīgs. Šoseja, asfalts, pilsētā neko liela starpība nav. Ziemā diez vai mēģinātu ko tādu.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 1997
- 1998
- 1999
- 2000
- 2001
- …
- 2228
- chevron_right