Lapa 17 no 20

Re: R3 332i Loading.

Atbilde saņemta: 25 Apr 2017, 19:53
no -AF-
Ai, necepsos, vnk būsiet parlaimīgi kad trasē šīs super puper pusass pārlūzis un skriešanas meklēsim īsto.
Ps ja kas e46 nācā ar diviem dažādiem skrūvju attālumiem pusasis arī :D

Re: R3 332i Loading.

Atbilde saņemta: 25 Apr 2017, 20:21
no ValtersZ
Nu nesaki viss.
2.5tds un 2.5 pildītās pusasis vidējam reduktoram ar uguni jāmaklē. I ta par viņām paprasīja 100eu. 2gab

Re: R3 332i Loading.

Atbilde saņemta: 25 Apr 2017, 20:24
no -AF-
ValtersZ rakstīja:Nu nesaki viss.
2.5tds un 2.5 pildītās pusasis vidējam reduktoram ar uguni jāmaklē. I ta par viņām paprasīja 100eu. 2gab
Cik man bija 3.0d pusasis uz tirgu katru pa 50-55e pardevu kā karstu pīrādziņu pat ar lufti nelielu.
Bet jauna 2,8 pusass nemaksā kosmosu. Un kā Jurka pierādīja sezonu tur pat ar 500+hp

No vienas puses interesanti izgāja no situācijas, bet ļoti sarežģīti uzbūvi ar tām 3.0d .

Re: R3 332i Loading.

Atbilde saņemta: 25 Apr 2017, 21:05
no Valtmeikers
A hz par tām cenām.. šorīt aizbraucām un paņēmām visu 3.0d tiltu pa 80e :rolleyes:
Bet tas ka viņas vārgas esot, liekas jocīgi, jo viņas pēc skata tādas dūšīgas. Es to saistītu ar to, ka 3.0d ir pamatīgi nm un daudzas no viņām jau ir sagurušas no ikdienas braukšanas (ja liek lietotas), jo 3.0d jau tas braukšanas stils tāds, ka griezītē visu laiku tiek dots :D

Re: R3 332i Loading.

Atbilde saņemta: 25 Apr 2017, 22:53
no -AF-
Lūzt lūzt . Hz kāpēc, 3x biezākas par parastajām 2.0d bet laikam metāls cits

Re: R3 332i Loading.

Atbilde saņemta: 25 Apr 2017, 22:56
no kars
Kuras tad ir beigās tās labākās pusasis?

Re: R3 332i Loading.

Atbilde saņemta: 25 Apr 2017, 22:59
no kasiks
E36 323,325,328.

Re: R3 332i Loading.

Atbilde saņemta: 25 Apr 2017, 23:04
no Ramyrez
Manas orginalas 318is pusasis kuras tika rupnicaa uzstadistas veljoprojam tur:p

Re: R3 332i Loading.

Atbilde saņemta: 25 Apr 2017, 23:10
no Valtmeikers
Bet metinātais reduktors jau ir tas dirsspārdis :D
Manuprāt tās 3.0d ja lūzt kādam, tas dēļ nobraukuma. Jo 3.0 ir lielāka jauda un tapēc arī bmw ir uztaisījis viņas resnākas

Re: R3 332i Loading.

Atbilde saņemta: 25 Apr 2017, 23:29
no -AF-
Nu man 2.0d pusasis pārlūza kad sāku demolēt mašīnu ar 3.0d kad noskrejiens bija 350k

Draugam atceros tālajā 2012 gadā e46 330d automātam ar reāliem 230k noskrējienu jau tobrīd bija viena pusass pārlūzusi staipot krānińu no krustojuma.
Tobrīd likās ka tas ir vienreizējs gadījums, bet nē Venjamina šrota darbinieks apliecināja ka uz to brīdi pusasis jau bija uz izkeršanu.


Atlaušos atzīmēt ka uz jaunākiem bmw nav līdzīgas uzbūves pusasis, tik uz e46 3.0d, 3.0i un m3 bija tāda veida.

Vienīgais pluss šīm pusasīm ir tāds, ka abas mironenes mainās

Re: R3 332i Loading.

Atbilde saņemta: 26 Apr 2017, 00:46
no A_C
Nav ko mocīties. Pārtaisa 4.0i pusasis un turēs bez problēmām. Lai gan šeit tas ir lieks. Kad ies 600+ tad būtu jēga to darīt. 3.0d pusasis diemžēl galīgi nav aprēķinātas.ja negrib čakaru m3 tilts un reduktors way to go.

Re: R3 332i Loading.

Atbilde saņemta: 28 Apr 2017, 23:17
no RENIO
:yes:

Re: R3 332i Loading.

Atbilde saņemta: 25 Jūn 2017, 16:14
no Valtmeikers
Nu jau autiņš uz finiša taisnes! Vairs tik dažas nianses ar dzinēju un celsies iekšā :drink:
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
http://tinypic.com/r/b7js5u/9

Re: R3 332i Loading.

Atbilde saņemta: 25 Jūn 2017, 16:42
no cipruss18
-AF- rakstīja:Nu man 2.0d pusasis pārlūza kad sāku demolēt mašīnu ar 3.0d kad noskrejiens bija 350k

Draugam atceros tālajā 2012 gadā e46 330d automātam ar reāliem 230k noskrējienu jau tobrīd bija viena pusass pārlūzusi staipot krānińu no krustojuma.
Tobrīd likās ka tas ir vienreizējs gadījums, bet nē Venjamina šrota darbinieks apliecināja ka uz to brīdi pusasis jau bija uz izkeršanu.


Atlaušos atzīmēt ka uz jaunākiem bmw nav līdzīgas uzbūves pusasis, tik uz e46 3.0d, 3.0i un m3 bija tāda veida.

Vienīgais pluss šīm pusasīm ir tāds, ka abas mironenes mainās


Jvz kas ar pusasim,bet man jau 3us reduktos 3.0d e38 jau aizgaaja

Re: R3 332i Loading.

Atbilde saņemta: 25 Jūn 2017, 17:12
no -AF-
Jā 3.0d reduktoriem ir tāda kaite, ka pie mazākā sānu trieciena no pusass puses, vai teiksim braukšanu ar škību geometriju, reduktors dēł sava masīvuma un svara vnk izēd sevi pats. Vistrakāk tas jūtams uz e46 3.0d reduktoriem, kuri pie sportiskākas braukšanas lūzt nejēgā, konkrēti satelītu zobrati izdauza gropes, dažreiz arī galvenais pāris sevi sagrauž. Ja apmali nav kēris problēmu nav.

Re: R3 332i Loading.

Atbilde saņemta: 26 Jūn 2017, 14:02
no Valtmeikers
Attēls
Te drusciņ vēl izvirtības :gigigi:
Paliek vairs vārstiem kātu garumus piedzīt un sarēķināt cik biezu blīvi salikt, lai kompresijas pakāpe veidotos 12:1 :yes:

Re: R3 332i Loading.

Atbilde saņemta: 26 Jūn 2017, 15:09
no Vladlen
Kad bus gatavs? Uz e98?

Re: R3 332i Loading.

Atbilde saņemta: 26 Jūn 2017, 15:28
no Valtmeikers
Jā 98 būs vispraktiskāk. Jūlija vidū autiņam uz pasākumu vienu jābrauc, līdz ar to, visi spēki tiek koncentrēti līdz 15.

Re: R3 332i Loading.

Atbilde saņemta: 26 Jūn 2017, 20:43
no -AF-
12:1 un e98
Nu nu łoti optimistiski

Re: R3 332i Loading.

Atbilde saņemta: 27 Jūn 2017, 07:54
no Odze
-AF- rakstīja:12:1 un e98
Nu nu łoti optimistiski
Tieši to pašu nodomāju, bet neko nerakstiju, jo tūliņ atnāks ingamens un sāks stāstīt ka tādi jau vesela čupa viņam brauc un visiem sagrauj dirsu kā iet un ka 2.5 ar 2.0 galvu ir best perfotmance utt.