Dzinēju Maiņas SWAP detaļu saraksts

Profila bilde
A bit
Ziņojumi: 446
Pievienojies: 31 Okt 2016, 17:28
Braucu ar: ēTrīmdesmit M20B30
Reputācija: 4
 
trimas rakstīja: 27 Apr 2022, 15:22 Sveiki,

palasījos par šo tematu, bet vai nu palaidu garām vai te nebija nekā tāda, proti — lai m40b18 vietā ieliktu m42 (1.8is) daudz kas jāmaina un atšķiras?

Nojaušu, ka kāds bļaus, ka labāk uzreiz 2.5 vai 2.8, bet tādi 500 un uz augšu eināri nav tā vērti, ko krāmēt manā konkrētajā žurkā.
M42 vēl normālā cenā, tāpēc šo variantu apsveru. Jeb labāk 2.0, bet tad jau čakars tāds pats kā jebkuru citu 6 cilindīgo?

Paldies
noteikti palikt pie 1.8is nevajag to 2,0 :D
pārējais kā jau raksta, pa lielam būs plug n play, pāris dzeses trubas atšķirsies un citi sīkumi.
M Power or no power..
Profila bilde
GrrBull
Ziņojumi: 42
Pievienojies: 07 Aug 2017, 18:26
Braucu ar: BMW e36 318i
Sveiki visiem!
Tika mainīts dzinējs no m43b18 1995 g uz 50b25 dzinēju. Nedarbojas degvielas sūknis, kamā varētu būt problēma. :sad:
Profila bilde
Sancix
Ziņojumi: 1129
Pievienojies: 23 Aug 2012, 09:12
Braucu ar: ti
Atrašanās vieta: Cēsis
Reputācija: 14
 
Savieno ews resnos vadus kopā (aiz cimdu nodalījuma) un pārknieb apaļajā štekerī pin7 ews vadu.
Profila bilde
GrrBull
Ziņojumi: 42
Pievienojies: 07 Aug 2017, 18:26
Braucu ar: BMW e36 318i
Sancix rakstīja: 29 Jūn 2022, 20:01 Savieno ews resnos vadus kopā (aiz cimdu nodalījuma) un pārknieb apaļajā štekerī pin7 ews vadu.
Mēģināju bet nedarbojas tāpat
Profila bilde
demolv
Ziņojumi: 17
Pievienojies: 12 Aug 2013, 19:32
Braucu ar: e36
Atrašanās vieta: Līgatne
Mana problēma arī sekojoša ar EWS. No startera klusums, pa taisno saliekot griež. Zem bardačoka jau saliku vadus kopā un 7to pinu ari pārkniebu testam. Domāju man ir EWSII jo 97 gads. Nav vispār ideja kur sākt, ir idejas?
Profila bilde
Sancix
Ziņojumi: 1129
Pievienojies: 23 Aug 2012, 09:12
Braucu ar: ti
Atrašanās vieta: Cēsis
Reputācija: 14
 
ms41, tur nekas nenotiek vadus savienojot, ja nepaņēmi visu komplektu, uztvērēju/ews/dme, aizmirsti par darbojošos dzinēju, daudzi forumā piedāvā ews free šīm vadībām.
HelloWorld
Ziņojumi: 35
Pievienojies: 09 Okt 2019, 10:52
Plānoju noswapot E46 no M43 --> M52TU/M54 motoru.
Pēc pirmās noprašanas izskatās ka vajadzēs:

Motoru ar pilnu serpentīna apkari un stūres pastiprinātāja šļaukām,
Izplūde ar priekšējām O2 Zondēm,
Pilns ieplūdes kolektors ar MAFU, gaisa kasti, ja M54 tad pārkonvertēt uz M52TUB fuel rail, lai nav jāčakarējas ar to filtru.
Priekšējo Sway Bar no 6 cyl motora.
Kondicionierim laikam vēl papildus šļaukas mainās?
EWS Priekus pašam saregulēt/izprogrammēt ārā.
Motoram oriģināli jānāk no E46 lai derētu, karteris, motora kronšteini un vadi. ECU no attiecīgās motora saimes vai nu MS42 vai MS43

Vai vēl kaut ko svarīgu esmu aizmirsis?