Viss par Dīzeļiem

Profila bilde
r5sgt
Ziņojumi: 60
Pievienojies: 30 Jūl 2011, 21:55
Braucu ar: 325tds
Atrašanās vieta: Ķekavas novads

02 Jūl 2014, 17:19

EdgarsE rakstīja:94 gada un 95 gada 2.5tds motoriem ir kāda starpība?

Var un var nebūt starpības, 94g mainījās..
Piedāvāju dažādus auto remonta un metināšanas darbus.
PM.
Profila bilde
kadrs
Ziņojumi: 165
Pievienojies: 31 Okt 2011, 10:59
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga

19 Jūl 2014, 19:00

Manam dīzelim radusies problēma ar degvielas padevi. Braucot nedēļu atpakaļ paliku uz ceļa, jo nepienāca degviela, kaut arī bākā vēl bija apmēram 15-20 litri. Degvielas filtrs tika apmainīts, pēc tam it kā viss aizgāja un nedēļu nobraucu. Bet braucot vakar atkal notika tas pats uz šosejas noģība un vairs nevarēja pielaist. Kaut kā uzsūcu soļģi un tad pielaidu un līdz mājām prātīgi aizbraucu.
Kādi varianti kas varētu būt pie vainas? Sūknis liekas ka ir ok, jo sūc degvielu iekšā kā pienākas. Liekas ka čakars ir kaut kur bākas pusē.
Profila bilde
Rons
Ziņojumi: 1429
Pievienojies: 22 Jūl 2011, 19:28
Braucu ar: c3h8-c4h10
Reputācija: 12
 

19 Jūl 2014, 19:14

Bākas sūknis nosprādzis.. :yes: un/vai piesūc gaisu.
Profila bilde
kadrs
Ziņojumi: 165
Pievienojies: 31 Okt 2011, 10:59
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga

19 Jūl 2014, 19:18

Nav kāds shematisks attēls kur viņš atrodas un kā viņam tikt klāt?
Profila bilde
Rons
Ziņojumi: 1429
Pievienojies: 22 Jūl 2011, 19:28
Braucu ar: c3h8-c4h10
Reputācija: 12
 

19 Jūl 2014, 20:37

zem aizmugures sēdekļa labajā pusē. ;)
Profila bilde
kadrs
Ziņojumi: 165
Pievienojies: 31 Okt 2011, 10:59
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga

20 Jūl 2014, 02:36

Ir jautājums - kas attiecīgi ir kreisajā pusē?
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 

21 Jūl 2014, 10:25

Otrs pludiņš.
Profila bilde
Mojo
Ziņojumi: 62
Pievienojies: 28 Aug 2012, 23:58
Braucu ar: 320d
Atrašanās vieta: Rīga

23 Jūl 2014, 11:25

Tātad, kvēpmobīlim sekojošs niķis. Viss tā kā vajag, pie veikala no slāpē, pēc tam laid klāt un mašīnai nav jaudas. Turbīna iegriežas, bet ekonomaizers rāda, ka degviela piemēram 2. robā iet tikai lidz 26 litriem, 3. - 15 utt. Sajūta ka braukt ar šperru. Paprovēju izraut maf sensoram štekeri un it kā iet, bet kā iespraud atpakaļ, atkal neiet. Kas par brīnumiem? Netīrs mafs vai arī vienkārši beigts?
Profila bilde
Churchill
Ziņojumi: 498
Pievienojies: 27 Jūn 2013, 14:16
Braucu ar: 1.8TDS
Atrašanās vieta: Lielvārdes, Jelgava

23 Jūl 2014, 11:56

paskaties visas vak. trubiņas.
Attēls
Profila bilde
Mojo
Ziņojumi: 62
Pievienojies: 28 Aug 2012, 23:58
Braucu ar: 320d
Atrašanās vieta: Rīga

29 Jūl 2014, 13:47

Šodien pamēģināju iztīrīt mafu (ar speciālu tīrītāju, kurš tam paredzēts), saliku atpakaļ, bet bez rezultātiem. Vienīgais, kas bija noticis, bija tas, ka bija nonākusi nost trubiņa no waste geita. Tagad ir tas pats. Kā izrauj štekeri, ir jauda. Vēl jocīgi tas, ka jauda parādās un pazūd!? Ja tās būtu vakum trubas tad jau visu laiku neietu. Bet viņš tad iet, tad neiet.
Profila bilde
andrjuha37
Ziņojumi: 584
Pievienojies: 17 Jūn 2014, 22:03
Braucu ar: ...
Atrašanās vieta: Jelgava
Reputācija: 3
 

29 Jūl 2014, 14:12

vaj ir kada starpiba :

ja sukni uzprograme +20 (lajkam degvielas padevi) un aizdedzi (sukņa augšu ) uzdauzi uz ~3mg (spiediens lajkam) (pateriņš bija ~ 6 - 7 litri (videjais)

un ja sukni uzprograme uz +0 un augšu suknim uzdauzi tapat uz ~3 mg (pateriņš ~5-6 litri (videjais)

vnk pirmaja varianta man gaja labak (vismaz ta liekas ) un rija par 1 litru vairak bet meistars pateica ka starpibas nav abos variantos
vnk rudeni ar pirmo variantu otraja roba gaja tiri normali uz priekšu un citreiz pat izspoleja , pavasari pec galvas parlasišanas uzlika 2 variantu un tagad otraja roba mašina itka aizrijas , ieliec otraja roba un apgriezieni bisku nokrit un tad iet uz priekšu , par izspolešanu otraja roba aizmirsu tagad :(
dizelitis čipots ja kas
Profila bilde
Ruu
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 4667
Pievienojies: 23 Feb 2011, 18:55
Atrašanās vieta: Cēsis
Reputācija: 6
 

04 Aug 2014, 15:40

Risinājums šādam gļukam?

1) Lai piedarbinātu, diezgan ilgi jāgriež (auksts/silts = vienalga)
2) Ļoti stipri dūmo, ar pelēcīgu dūmu
3) Tukšgaitā staigā apgriezieni, brīžiem grib noslāpt
4) Motorā tāda skaņa, it kā nedarbotos viena sprausla un reāli strādā 3 cilindri (diezgan skaļš klak klak diesel sound)
5) Jauda nav.

p.s. Esošais sūknis noņemts no "it kā" ejoša dzinēja. Ar veco sūkni šāds gļuks nebija.
Profila bilde
EdgarsE
Ziņojumi: 148
Pievienojies: 27 Jan 2014, 10:41
Braucu ar: e60,a6,e36,w211

04 Aug 2014, 19:38

Kāds no jums veic dīzeļim sūkņa pārbaudes... Vēlams Cēsis/Smiltene/Gulbene/Madona apkārtnē
Profila bilde
EdgarsE
Ziņojumi: 148
Pievienojies: 27 Jan 2014, 10:41
Braucu ar: e60,a6,e36,w211

04 Aug 2014, 19:50

Ruu rakstīja:Risinājums šādam gļukam?

1) Lai piedarbinātu, diezgan ilgi jāgriež (auksts/silts = vienalga)
2) Ļoti stipri dūmo, ar pelēcīgu dūmu
3) Tukšgaitā staigā apgriezieni, brīžiem grib noslāpt
4) Motorā tāda skaņa, it kā nedarbotos viena sprausla un reāli strādā 3 cilindri (diezgan skaļš klak klak diesel sound)
5) Jauda nav.

p.s. Esošais sūknis noņemts no "it kā" ejoša dzinēja. Ar veco sūkni šāds gļuks nebija.

Man šis pats bija, sūknis varētu būt, ka ar galiem aizgājis..
Profila bilde
Ruu
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 4667
Pievienojies: 23 Feb 2011, 18:55
Atrašanās vieta: Cēsis
Reputācija: 6
 

04 Aug 2014, 19:53

Būs laikam jāpārbauda, vai pa visām sprauslu maģistrālēm dod ārā degvielu. Un otrais variants vēl uzlikt citu sūkni. Atkal. :D
Profila bilde
EdgarsE
Ziņojumi: 148
Pievienojies: 27 Jan 2014, 10:41
Braucu ar: e60,a6,e36,w211

04 Aug 2014, 20:10

Man brīnumainā kārtā sāka sestā sprausla sulot un 3 dienas vēlāk arī nevarēju pielaist, ar iestumšanu sanāca un sākumā nogriezās balts dūmu mākonis. Pēctam sākot brauk pēc apmēram kilometra sāka iet kā benzīnieks uz 3 stobriem. Pārbaudijis vel neesmu vainu, bet tgd veicot kapitālo remontu motoram esmu secinājis, ka sūknis varētu būt vienīgā problēma.
Profila bilde
Ruu
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 4667
Pievienojies: 23 Feb 2011, 18:55
Atrašanās vieta: Cēsis
Reputācija: 6
 

04 Aug 2014, 22:17

Nu uzliekot šo sūkni, man arī mistiski pa 10 min darbināšanas laiku sāka viena sprausla sulot. :D
Profila bilde
AndzaK_LV
Ziņojumi: 1838
Pievienojies: 25 Mai 2014, 21:07
Braucu ar: Spaini
Atrašanās vieta: Aluksne
Reputācija: 2
 

04 Aug 2014, 22:48

Ruu rakstīja:Risinājums šādam gļukam?

1) Lai piedarbinātu, diezgan ilgi jāgriež (auksts/silts = vienalga)
2) Ļoti stipri dūmo, ar pelēcīgu dūmu
3) Tukšgaitā staigā apgriezieni, brīžiem grib noslāpt
4) Motorā tāda skaņa, it kā nedarbotos viena sprausla un reāli strādā 3 cilindri (diezgan skaļš klak klak diesel sound)
5) Jauda nav.

p.s. Esošais sūknis noņemts no "it kā" ejoša dzinēja. Ar veco sūkni šāds gļuks nebija.
nevis "it ka" bet no ejosa motora, pats vel atbraucu ar to auto uz pagalmu un ta ari saku vinu jaukt ara. ja kadi iebildumi tev mans numurs ir!
Profila bilde
tancis
Ziņojumi: 123
Pievienojies: 04 Aug 2012, 21:51
Braucu ar: tds kūtiņu

07 Aug 2014, 19:14

tds sprausla pēc izjaukšanas ir kkā jākalibrē? vai arī var salikt kopā un skrūvēt motorā?
Profila bilde
EdgarsE
Ziņojumi: 148
Pievienojies: 27 Jan 2014, 10:41
Braucu ar: e60,a6,e36,w211

10 Aug 2014, 22:07

Kāds pielietojums ir šim brīnumam?
Attēls

Vecajai turbīnai tāds nenāca...