Viss par Dīzeļiem

Profila bilde
Nylon
Ziņojumi: 927
Pievienojies: 04 Jan 2013, 22:52
Braucu ar: avataru
Reputācija: 10
 
Kāds spečuks var pateikt vai e46 3.0d 150kw dzinēja bloks ir aluminija vai čuguna?
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 2647
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Contact:
Reputācija: 42
 
Lūdzu, čuguna
Profila bilde
Rottus
Ziņojumi: 132
Pievienojies: 25 Mai 2014, 12:26
Braucu ar: E36
Atrašanās vieta: Riga
labas,

padalās lūdzu - kur var pastudēt par jaunajiem noteikumiem iekš CSDD par TA?
atradu tik vienu mazu teikumu, ka no 2012 gada izlaiduma spēkratiem baudīs visus ERG vārstu, DPF filtru utilizācijas, ECU pārprogramēšanas pasākumus.

kā tad sanāk, ja auto ir 2007 gada, tad nav stresa, varu griezt arā kvēpu filtru - programēt lieko arā un bez mīzalām bikšelēs braukt uz TA?
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 2647
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Contact:
Reputācija: 42
 
Pat ja tev 2017 gada auto, ja viss izdarīts smuki, to nevar pamanīt nedz TA lošara, nedz dīleris, jo neviens no tiem caur diagnostikas vadu nevar redzēt kas darīts ecu softam.

Ja interesē tikt vaļā no dpf, nočipot un nebaidīties par TA iziešanu, varu ar to palīdzēt.
Krabiz
Ziņojumi: 123
Pievienojies: 02 Jan 2016, 11:10
Braucu ar: Dēli un BMW
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 1
 
Kādas ir izplatītas kaites M47D20 (150HP@E46) dzinējam neskaitot nolietotas sprauslas un plīstošus kloķenes demferus?
neliec enģeļus
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 2647
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Contact:
Reputācija: 42
 
Krabiz rakstīja:
07 Jan 2018, 13:12
Kādas ir izplatītas kaites M47D20 (150HP@E46) dzinējam neskaitot nolietotas sprauslas un plīstošus kloķenes demferus?
Kapeikpisēji saimnieki.
Pats par sevi motors labs un visu pārējo tu jau nosauci.
Krabiz
Ziņojumi: 123
Pievienojies: 02 Jan 2016, 11:10
Braucu ar: Dēli un BMW
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 1
 
-AF- rakstīja:
07 Jan 2018, 14:14
Krabiz rakstīja:
07 Jan 2018, 13:12
Kādas ir izplatītas kaites M47D20 (150HP@E46) dzinējam neskaitot nolietotas sprauslas un plīstošus kloķenes demferus?
Kapeikpisēji saimnieki.
Pats par sevi motors labs un visu pārējo tu jau nosauci.
Kloķene lūza pārsvarā 136hp versijām?
neliec enģeļus
Profila bilde
Vladlen
Ziņojumi: 2233
Pievienojies: 23 Mai 2012, 17:14
Braucu ar: etanolu kanna
Atrašanās vieta: Riga, Mežciems
Reputācija: 17
 
Krabiz rakstīja:
07 Jan 2018, 15:00
-AF- rakstīja:
07 Jan 2018, 14:14
Krabiz rakstīja:
07 Jan 2018, 13:12
Kādas ir izplatītas kaites M47D20 (150HP@E46) dzinējam neskaitot nolietotas sprauslas un plīstošus kloķenes demferus?
Kapeikpisēji saimnieki.
Pats par sevi motors labs un visu pārējo tu jau nosauci.
Kloķene lūza pārsvarā 136hp versijām?
150
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 2647
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Contact:
Reputācija: 42
 
Krabiz rakstīja:
07 Jan 2018, 15:00
-AF- rakstīja:
07 Jan 2018, 14:14
Krabiz rakstīja:
07 Jan 2018, 13:12
Kādas ir izplatītas kaites M47D20 (150HP@E46) dzinējam neskaitot nolietotas sprauslas un plīstošus kloķenes demferus?
Kapeikpisēji saimnieki.
Pats par sevi motors labs un visu pārējo tu jau nosauci.
Kloķene lūza pārsvarā 136hp versijām?
Nē, visiem vienādi, kuriem patika braukt ar beigtiem spararatiem un demferiem.
Esmu redzējis par m57n ar noluzušu klokenes gaļu kopā ar demferis, acīm redzot kapeikpisejs uzlicis bija lēto demferi kas visu laiku met-vibrēja un dzīve to pārmācīja.
Krabiz
Ziņojumi: 123
Pievienojies: 02 Jan 2016, 11:10
Braucu ar: Dēli un BMW
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 1
 
Skaidrs, paldies par info!
neliec enģeļus
Profila bilde
Ints
Ziņojumi: 12
Pievienojies: 27 Mai 2014, 21:49
Braucu ar: Family Wagon
Atrašanās vieta: Valmiera
Contact:
Chaw bmw fani ir maza šaize man ir 1.8tds un wiss strada un iet pieklajigi bet rodas spiediens dzeseshanas sistema ittka siltums nak un nekarst augsha pat pie lielas slodzes bet dzeses trubas paliek cietas un ka atveru korkji bachokam antifreez nak araa ... :(
Ar ko lai saak ? Sataustot trubas abas silst taka termostats newaretu but wainigs un ja rautu gaisu ieksha tad temperatura celtos augsha bet wairak par normalu neceljas ..
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 2647
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Contact:
Reputācija: 42
 
Es, tavā vietā, sāktu ar latviešu valodas apgūšanu, jo lasīt tavu tekstu ir ļoti grūti.
Otrām kārtām es tiešām pārliecinātos vai nekur citur gaisu nesūc klāt, un tad ņemtu nost galvu.
Galvu obligāti uz pārbaudi, jo tās ļoti bieži plaisā, tad pētītu veco galvas blīvi vai tur nav kaut kur caurums, un tad bloku.
Profila bilde
Ints
Ziņojumi: 12
Pievienojies: 27 Mai 2014, 21:49
Braucu ar: Family Wagon
Atrašanās vieta: Valmiera
Contact:
Paldies par padomu galvu beigās nonēmu un konstatēju ka pie udensūkna kur dzen dzeses škidrumu caur blivi bija slikti noblivets respektivi tikai tur bija manami defekti galvas blivei galva pārbaudīta taisna tik izskatas ka naw jaw pirmo reiz nemta nost :doh:
Ir jaslipe vai naw ? Jo nezinu pat kadu blivi lai liek jo prasiju chaljiem veikala teica ka jazin cik reizes jaw slīpeta respektīvi kāda biezuma vaig ?
Kā lai to zin ? :rolleyes:
Profila bilde
Ints
Ziņojumi: 12
Pievienojies: 27 Mai 2014, 21:49
Braucu ar: Family Wagon
Atrašanās vieta: Valmiera
Contact:
PS Gribēju well uzprasit kādam kas warbūt ir licis 2.5tds no omegas kautkas tur atshkiras iznemot to kad naw bmw raxtits nekur :D
Doma ir ieswapot zurka ;)
Profila bilde
-GM-
Ziņojumi: 25
Pievienojies: 12 Jan 2018, 12:31
Ints rakstīja:
18 Feb 2018, 20:00
PS Gribēju well uzprasit kādam kas warbūt ir licis 2.5tds no omegas kautkas tur atshkiras iznemot to kad naw bmw raxtits nekur :D
Doma ir ieswapot zurka ;)



Štepseļi atšķiras. Ja neesi lodãmurs, būs grūti.
Profila bilde
Ints
Ziņojumi: 12
Pievienojies: 27 Mai 2014, 21:49
Braucu ar: Family Wagon
Atrašanās vieta: Valmiera
Contact:
Un ja es njemu bmw vadibu tapat nederes?
Profila bilde
Ints
Ziņojumi: 12
Pievienojies: 27 Mai 2014, 21:49
Braucu ar: Family Wagon
Atrašanās vieta: Valmiera
Contact:
-AF- rakstīja:
04 Feb 2018, 20:23
Es, tavā vietā, sāktu ar latviešu valodas apgūšanu, jo lasīt tavu tekstu ir ļoti grūti.
Otrām kārtām es tiešām pārliecinātos vai nekur citur gaisu nesūc klāt, un tad ņemtu nost galvu.
Galvu obligāti uz pārbaudi, jo tās ļoti bieži plaisā, tad pētītu veco galvas blīvi vai tur nav kaut kur caurums, un tad bloku.
Paldies par info AF galva atrada plaisu.. bet divaini jo pirmstam tik gaisu mazliet rava ieksha dzeseshna tgt vaig jaunu galvu :(
izmaksas apm ka citu dzineju butu labak ielicis :D

Ps mekleju 1,8 tds galvu vēlams neslipētu :super:
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 2647
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Contact:
Reputācija: 42
 
Nu vot, kā jau lielākajai daļai.
Tai pat laikā citi cer no tā motora raķeti uzbūvēt.
Profila bilde
xerostep
Ziņojumi: 22
Pievienojies: 15 Mar 2017, 16:15
Braucu ar: 325TDS Touring
Atrašanās vieta: Cēsis
eu veči, es gribu kko pajautāt, bet dvj bez visām morālēm tds nolikšanas u.t.t ok? :D Savādāk cik izlasot visas 89 lapas sāka likties ka labāk te pat neko neprasīt.

tātad. šāds jautājums vispār vismaz šajā sadaļā nav runāts, tpc uzjautāšu.
Joka pēc ir ienākusi ideja par blow off vārstu. nē, jaudas palielināšanai tas man nav vajadzīgs. citi liek sporta bunduļus un tādus mēslus. es gribu vnk dzirdēt to patīkamo blow off skaņu ar klusu parastu izplūdi. :D
tātad, testa pēc doma par šādu: https://www.ebay.com/itm/Universal-Type ... 1438.l2649

Ar laiku vrbt uzliktu hks, bet nu pagaidām domāju, ka paekspermentēt var ar ķīnieti.
Bet tātad. blow off vārsts nav tas pats wastegate gadījumā? un. Ja ir, tad labāk paturēt stocku wastegate vai ne? Nu vismaz ķīnietis nav īstais variants ar ko to aizstāt.
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 2647
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Contact:
Reputācija: 42
 
Tas šeit jau ir izrunāts, blowoff nav tas pats kas westgate, par abiem palasi internetā ko katrs dara.
Un likt blowoff uz dīzeļa ir totāls downgreids.
Protams viss brauks, būs pš pš skaņa, sīkaļas aplaudēs, bet tie kas rubī fišku ierēks.
Atbildēt