dažādas dzineja problēmas & Jautājumi

Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 
Skaties visas trubiņas utt.
Profila bilde
EJANSONS
Ziņojumi: 1035
Pievienojies: 19 Mar 2013, 23:05
Reputācija: 4
 
kad liku kopa, visu baudiju. bet tad jau nepartraukti ta butu, nevis aukstam motoram.
Profila bilde
Svechturis
Ziņojumi: 251
Pievienojies: 04 Mar 2014, 20:07
Braucu ar: BMW E46
Atrašanās vieta: Rīga
deleted
Pēdējais labojis Svechturis - 16 Dec 2015, 00:32, kopā labots 1 reizi.
Profila bilde
Svechturis
Ziņojumi: 251
Pievienojies: 04 Mar 2014, 20:07
Braucu ar: BMW E46
Atrašanās vieta: Rīga
dogMa rakstīja:Paskaties shēmā, kuros ECU pinos jāpienāk konkrētai zondei, izzvani vadus, tad arī sapratīsi.
No WDS izmakšķerētā shēma
Attēls
Lambda zondu (it kā) Spraudņa lokācija iekš e-box:
Attēls
Pinu izvietojums:
Attēls
Ok, tik daudz, ka "pre cat" lambda #1 ir adatas 1/20/14 un "pre cat" labdai #2 ir 13/21/15 skaidrs visiem.

Prozvonku tu domā: gals pie adatas iekš DME, otrs pie lambdas konektoru un meklēt "taisno ķēdi"?
Diegabiksis :byebye:
Profila bilde
Svechturis
Ziņojumi: 251
Pievienojies: 04 Mar 2014, 20:07
Braucu ar: BMW E46
Atrašanās vieta: Rīga
Jau vakar aizdoma, ka ne sūda tur nevarēs izzvanīt.
Spraudņi uz DME kasti ir "mamma". Multimetra štekeri tur neiebāzt.
Diegabiksis :byebye:
Profila bilde
Jānis.P
Ziņojumi: 1744
Pievienojies: 04 Mai 2012, 15:49
Braucu ar: 2.3 turbo
Atrašanās vieta: Ganību dambis.
Reputācija: 8
 
:doh:
Aptim metināmo stiepli ap Multimetra kāju un stieples otru galu iebāz konektorā. Simple.
M52(MS41), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54) regulēšana, Ews delete, etc, M52 & M52TU & M54 swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Profila bilde
Smileboy
Ziņojumi: 305
Pievienojies: 30 Aug 2014, 00:07
Braucu ar: Individuāli
Atrašanās vieta: Sigulda
Kādu laiku ir problēma ar ģeņģera siksnu. Kroč ir tā ka standarta siksna man ir par lielu, ja arī uzlieku mazāku siksnu baigi ātri izstaipas, dzinējs man m42b18.
Profila bilde
normāls čalis
Ziņojumi: 582
Pievienojies: 30 Mar 2013, 20:24
Braucu ar: e41 ;)
Atrašanās vieta: Rīga
Smileboy rakstīja:Kādu laiku ir problēma ar ģeņģera siksnu. Kroč ir tā ka standarta siksna man ir par lielu, ja arī uzlieku mazāku siksnu baigi ātri izstaipas, dzinējs man m42b18.
Garumā par garu?
Tad jau jāskatās, vai spriegotājs šancē vai kas. Problēmas sakne jāmeklē.
Kalnz rakstīja:e36 bez bloķa ir alus bez grādiem / sieviete no gumijas / elektriskā cigarete u.tml
Mana māte - "ārprāts! Viņam tak riepas deg, viņam tas ir jāpasaka!" Runājot par apļa slīpētāju.
Attēls
Profila bilde
Smileboy
Ziņojumi: 305
Pievienojies: 30 Aug 2014, 00:07
Braucu ar: Individuāli
Atrašanās vieta: Sigulda
normāls čalis rakstīja:
Smileboy rakstīja:Kādu laiku ir problēma ar ģeņģera siksnu. Kroč ir tā ka standarta siksna man ir par lielu, ja arī uzlieku mazāku siksnu baigi ātri izstaipas, dzinējs man m42b18.
Garumā par garu?
Tad jau jāskatās, vai spriegotājs šancē vai kas. Problēmas sakne jāmeklē.
Jup garumā par garu, ir aizdomas par skriemeļiem.
RihisE36
Ziņojumi: 234
Pievienojies: 20 Nov 2014, 15:49
Braucu ar: E36 3.0d kvēps
Vai var uzlikt to m20 spararu uz 318is un vai der no e46 uz e36 rokbalsts?
Profila bilde
Jānis.P
Ziņojumi: 1744
Pievienojies: 04 Mai 2012, 15:49
Braucu ar: 2.3 turbo
Atrašanās vieta: Ganību dambis.
Reputācija: 8
 
Bez gatera neder tas roku balsts.
M52(MS41), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54) regulēšana, Ews delete, etc, M52 & M52TU & M54 swap vadu savienoša - PM.
Instagram
niedriite
Ziņojumi: 26
Pievienojies: 23 Sep 2012, 14:39
Braucu ar: 325
Reputācija: 1
 
Sveiki, lieta tāda ar m52b28 līdz 4t apgriezieniem neiet, ļoti gurdens (knapi var nospolēt uz slidena sniegota ceļa), bet pēc 4t parādās jauda. Kādi varianti varētu būt? A un uz vietas gāzējot samērā lēni krītās apgriecieni. (varbūt tas ir saistīts?)
Profila bilde
māriņš
Ziņojumi: 2510
Pievienojies: 26 Dec 2013, 15:20
Braucu ar: Primeru/Kupeju
Atrašanās vieta: Aizpute
Reputācija: 8
 
niedriite rakstīja:Sveiki, lieta tāda ar m52b28 līdz 4t apgriezieniem neiet, ļoti gurdens (knapi var nospolēt uz slidena sniegota ceļa), bet pēc 4t parādās jauda. Kādi varianti varētu būt? A un uz vietas gāzējot samērā lēni krītās apgriecieni. (varbūt tas ir saistīts?)
Visticamāk, ka ir saistīts, bet kas tur vainīgs es tev nepatiekšu.
Ja vizuāli nekas nekarājas pie zemes tad jataisa datordiagnostika.
Iespējams droseļvārsta stāvokļa devējs mirst.
Profila bilde
Kobreti
Ziņojumi: 1305
Pievienojies: 13 Mar 2011, 14:02
Braucu ar: 325
Reputācija: 9
 
niedriite rakstīja:Sveiki, lieta tāda ar m52b28 līdz 4t apgriezieniem neiet, ļoti gurdens (knapi var nospolēt uz slidena sniegota ceļa), bet pēc 4t parādās jauda. Kādi varianti varētu būt? A un uz vietas gāzējot samērā lēni krītās apgriecieni. (varbūt tas ir saistīts?)
Skaties zondes and GMM.
Droseles stāvokļa devējs vispār kādam ir nomiris? Un cik esmu eksperimentējis tad bez viņa vispār neiet.
Profila bilde
Kobreti
Ziņojumi: 1305
Pievienojies: 13 Mar 2011, 14:02
Braucu ar: 325
Reputācija: 9
 
EJANSONS rakstīja:kas pa prikolu varētu bū? uzliku m52 iepludi atpakal m50 vieta.motors m52. tagad kad pielaizh baigi augsti apgriezieni paris minutes(kkur 1.5k), tad noraustas paris reizes un normalizejas. itka iepludes vaina diezvai jo gadu atpakal ar to iepludi viss ok bija. nav adaptejies? kgan nobraukti jau kadi 150km tochn. dazreiz ari kad izspiez sajugu, pacelas uz kadiem 1.2-1.3k un normalizejas uzreiz
Pamēģini izmazgāt brīvgaitas regulatoru :rolleyes:
Profila bilde
alen
Ziņojumi: 155
Pievienojies: 22 Jūl 2013, 12:17
m52b28 - gadu nebija darbināts, nostāvēja garažā, tagad pielaidu un kompensatori grab, 1 vai 2 , nevar īsti saprast, bet nu grab. pirms tam kad braukāju, viss bija kārtībā. eļļas līmenis vairāk kā puse, eļļa laba liqui moly.

jautājums, kā lai uzzina kuri tad ir beigti ? jo noņemot visu un tiekot līdz kompensatoriem, kuri tad būs tie vainīgie?
Profila bilde
Kobreti
Ziņojumi: 1305
Pievienojies: 13 Mar 2011, 14:02
Braucu ar: 325
Reputācija: 9
 
alen rakstīja:m52b28 - gadu nebija darbināts, nostāvēja garažā, tagad pielaidu un kompensatori grab, 1 vai 2 , nevar īsti saprast, bet nu grab. pirms tam kad braukāju, viss bija kārtībā. eļļas līmenis vairāk kā puse, eļļa laba liqui moly.

jautājums, kā lai uzzina kuri tad ir beigti ? jo noņemot visu un tiekot līdz kompensatoriem, kuri tad būs tie vainīgie?
Eļļu nomainiji?
Klausies ar stetoskopu.
Profila bilde
Svechturis
Ziņojumi: 251
Pievienojies: 04 Mar 2014, 20:07
Braucu ar: BMW E46
Atrašanās vieta: Rīga
alen rakstīja:m52b28 - gadu nebija darbināts, nostāvēja garažā, tagad pielaidu un kompensatori grab, 1 vai 2 , nevar īsti saprast, bet nu grab. pirms tam kad braukāju, viss bija kārtībā. eļļas līmenis vairāk kā puse, eļļa laba liqui moly.

jautājums, kā lai uzzina kuri tad ir beigti ? jo noņemot visu un tiekot līdz kompensatoriem, kuri tad būs tie vainīgie?
Nu jau par vēlu, bet liqui molly arī tirgo tās piedevas, pirms dzinēja eļļas maiņas. Reizēm paliek labāk (kompensatori klusāki paliek).
Diegabiksis :byebye:
Profila bilde
Martinsoon
Ziņojumi: 1144
Pievienojies: 02 Dec 2012, 21:25
Braucu ar: Sauzemes lidmasinu
Atrašanās vieta: Riga purvciems/ziepniekkalns
Reputācija: 2
 
Svechturis rakstīja:
alen rakstīja:m52b28 - gadu nebija darbināts, nostāvēja garažā, tagad pielaidu un kompensatori grab, 1 vai 2 , nevar īsti saprast, bet nu grab. pirms tam kad braukāju, viss bija kārtībā. eļļas līmenis vairāk kā puse, eļļa laba liqui moly.

jautājums, kā lai uzzina kuri tad ir beigti ? jo noņemot visu un tiekot līdz kompensatoriem, kuri tad būs tie vainīgie?
Nu jau par vēlu, bet liqui molly arī tirgo tās piedevas, pirms dzinēja eļļas maiņas. Reizēm paliek labāk (kompensatori klusāki paliek).
tu nocelsi nost sadalenes un mainisi tikai 2 kompensatorus? :D tos parasti maina visus uzreiz nost! aizmirsti par piedevam. Noperc un saliec jaunus un busi laimiigs:)
Profila bilde
ereinbergs
Ziņojumi: 43
Pievienojies: 12 Dec 2015, 16:56
Braucu ar: e36 & Saab Aero
Atrašanās vieta: Rīga
Šodien gadījās tāda problēma ka braucot lenām motors pats izslēdzās. Tā nu paripoju gabaliņu, mēģināju iedarbināt, stareteris grieza, gandriz pieleca. Vēlāk mēģinot pieleca uz kkur 700rpm un noslāpa lēnām raustoties. Neesmu eksperts bet krīt aizdomas ka benzīna sūknis nobeidzies. Jo tiešām sajūtas tādas itkā nebūtu degviela (nemaz nejautājiet degviela ir vismaz 15l :D ). Varbūt kāds varētu ko ieteikt, vai arī kādam ir bijusi šāda problēma...
Pēdējais labojis ereinbergs - 19 Dec 2015, 18:21, kopā labots 1 reizi.