dažādas dzineja problēmas & Jautājumi

Profila bilde
ROYALTY
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 654
Pievienojies: 11 Nov 2013, 20:33
Braucu ar: 328lpg coupe
Atrašanās vieta: Cēsis
IAT daciks nemelo? Tik augstu gan man neuzlec, bet ir augstaki tikko pieskilot aukstu. Un ari gandriz uzreiz nokrit.
Attēls
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 
KasparsG rakstīja: 02 Nov 2017, 16:38 Kāpēc M50B25 tukšgaitā burbuļo?
Aizdedze, sprausla lej
Kompresija sūdīga
Gaisu piesūc
Gaisamassas mērītājs
Kīniešu koniskais filtrs piepists pa taisno pie GMM
Profila bilde
KasparsG
Ziņojumi: 569
Pievienojies: 27 Jūn 2014, 23:39
-AF- rakstīja: 02 Nov 2017, 19:30
KasparsG rakstīja: 02 Nov 2017, 16:38 Kāpēc M50B25 tukšgaitā burbuļo?
Aizdedze, sprausla lej
Kompresija sūdīga
Gaisu piesūc
Gaisamassas mērītājs
Kīniešu koniskais filtrs piepists pa taisno pie GMM
Ķīniešu koniskais tur nav, oriģinālā filtra kaste, pārējos variantus būs jāizskata.
MrPraulitis
Ziņojumi: 6
Pievienojies: 03 Nov 2017, 11:01
Sveiki! Parādijusies problēma m52b28 motors, dod pilnu pedāli, bet apgriezieni neiet tālāk par 5,500, sajūta tāda kā revlimiters tur būtu, problēma parādijas diezgan pēkšņi, vai kādam ir pieredze ar šo?
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 
Vai nu klokenes devējs mirst, vai pie ecu nepienāk ātruma signāls no paneļa/abs, bieža problema
Profila bilde
BUHARDI
Ziņojumi: 268
Pievienojies: 03 Mai 2013, 11:31
Reputācija: 4
 
VSS errors visticamāk :) aka otrais ko AF saka
MrPraulitis
Ziņojumi: 6
Pievienojies: 03 Nov 2017, 11:01
BUHARDI rakstīja: 03 Nov 2017, 16:32 VSS errors visticamāk :) aka otrais ko AF saka
Kur man viņu meklēt, jāpērk jauns, jāmaina?
Profila bilde
b0xyy
Ziņojumi: 396
Pievienojies: 17 Sep 2017, 01:48
Braucu ar: e36
Reputācija: 1
 
Dažreiz mašīna iet, dažreiz neiet.. Dažreiz iespied grīdā un atsities krēslā, dažreiz iespied un lēnām uzņemās ātrums. Kad neiet, tad pirmajā robā pat knapi riepas var uzspolēt.. Motors m50b20.. Vienīgais, kas nāk prātā var būt benzīna filtrs vai sveces, bet abi nepaskaidro kāpēc dažreiz iet, dažreiz neiet..
Profila bilde
ikey07
Ziņojumi: 4212
Pievienojies: 26 Mar 2013, 14:44
Braucu ar: '99 Cabrio
Atrašanās vieta: Mārupe
Reputācija: 9
 
b0xyy rakstīja: 04 Nov 2017, 23:45 Dažreiz mašīna iet, dažreiz neiet.. Dažreiz iespied grīdā un atsities krēslā, dažreiz iespied un lēnām uzņemās ātrums. Kad neiet, tad pirmajā robā pat knapi riepas var uzspolēt.. Motors m50b20.. Vienīgais, kas nāk prātā var būt benzīna filtrs vai sveces, bet abi nepaskaidro kāpēc dažreiz iet, dažreiz neiet..
Sajūgs moš iet uz beigām ?

Ar aizdedzi sastītas lietas parasti liek mašīnai raustīties.
- ikey07
Profila bilde
b0xyy
Ziņojumi: 396
Pievienojies: 17 Sep 2017, 01:48
Braucu ar: e36
Reputācija: 1
 
ikey07 rakstīja: 04 Nov 2017, 23:48
b0xyy rakstīja: 04 Nov 2017, 23:45 Dažreiz mašīna iet, dažreiz neiet.. Dažreiz iespied grīdā un atsities krēslā, dažreiz iespied un lēnām uzņemās ātrums. Kad neiet, tad pirmajā robā pat knapi riepas var uzspolēt.. Motors m50b20.. Vienīgais, kas nāk prātā var būt benzīna filtrs vai sveces, bet abi nepaskaidro kāpēc dažreiz iet, dažreiz neiet..
Sajūgs moš iet uz beigām ?

Ar aizdedzi sastītas lietas parasti liek mašīnai raustīties.
diez vai sajūgs, nekas neraustas. Piem vakar normāli izgāzu, gāja kā vajag. Šodien iet tā, it kā būtu knapi 100zs. Viss iet ideāli un neraustas, vienkārši nav jaudas. Kad nomainiju eļļas un eļļas filtru, ilgu laiku prost gāja kā jāiet, nez kādā veidā tas var kko labot, bet kkā gāja, šodien braucu riepas mainīt, dodu virsū un nekas nenotiek.. Kā jau teicu, pirmajā pat riepas knapi var dabūt uzspolēt..
Profila bilde
ikey07
Ziņojumi: 4212
Pievienojies: 26 Mar 2013, 14:44
Braucu ar: '99 Cabrio
Atrašanās vieta: Mārupe
Reputācija: 9
 
Varbūt nav kompresija ?
- ikey07
Profila bilde
omglsr
Ziņojumi: 148
Pievienojies: 01 Aug 2015, 15:33
Braucu ar: e36
Atrašanās vieta: Rīgas
b0xyy rakstīja: 04 Nov 2017, 23:51
ikey07 rakstīja: 04 Nov 2017, 23:48
b0xyy rakstīja: 04 Nov 2017, 23:45 Dažreiz mašīna iet, dažreiz neiet.. Dažreiz iespied grīdā un atsities krēslā, dažreiz iespied un lēnām uzņemās ātrums. Kad neiet, tad pirmajā robā pat knapi riepas var uzspolēt.. Motors m50b20.. Vienīgais, kas nāk prātā var būt benzīna filtrs vai sveces, bet abi nepaskaidro kāpēc dažreiz iet, dažreiz neiet..
Sajūgs moš iet uz beigām ?

Ar aizdedzi sastītas lietas parasti liek mašīnai raustīties.
diez vai sajūgs, nekas neraustas. Piem vakar normāli izgāzu, gāja kā vajag. Šodien iet tā, it kā būtu knapi 100zs. Viss iet ideāli un neraustas, vienkārši nav jaudas. Kad nomainiju eļļas un eļļas filtru, ilgu laiku prost gāja kā jāiet, nez kādā veidā tas var kko labot, bet kkā gāja, šodien braucu riepas mainīt, dodu virsū un nekas nenotiek.. Kā jau teicu, pirmajā pat riepas knapi var dabūt uzspolēt..
Kaut kas līdzīgs tikko bija, degvielas sūknis gāja uz beigām. pūta tik 1bar, bet vajag 3bar. Simptomi var teikt tieši tādi paši bija ..
Profila bilde
Uga
Ziņojumi: 166
Pievienojies: 16 Nov 2014, 14:50
Braucu ar: žurku
Atrašanās vieta: Rūjienā/Valmiera
Sveiki lieta tāda m43b18 motoram pirmam cilindram spole nodeg, ka nomaina jaunas spoles kādu laiku pabrauc un atkal nodeg pirmā spole, kas varētu būt par vainu ?
elvijs00
Ziņojumi: 151
Pievienojies: 17 Jūl 2015, 14:51
Braucu ar: 323
Kas var būt pie vainas. Braucit lēni griežities pa labi auto noslapa un vairs nevar iedarbināt. Itkā iegriežas līdz kur 400rmp un viss, pa nullēm.
Auto 318i.
Un nav ne jausmas pie ka griesties.
Profila bilde
Pacha
Ziņojumi: 2086
Pievienojies: 10 Jan 2012, 20:28
Braucu ar: ...
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 5
 
elvijs00 rakstīja: 07 Nov 2017, 03:43 Kas var būt pie vainas. Braucit lēni griežities pa labi auto noslapa un vairs nevar iedarbināt. Itkā iegriežas līdz kur 400rmp un viss, pa nullēm.
Auto 318i.
Un nav ne jausmas pie ka griesties.
Meklē kādu, pie kura var pieslēgt pie pc. Un tad domā tālāk. Primāri skaties/klausies sūkni bākā, ja tas strādā, tad iespējams, kloķenes devējs!
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 
Uga rakstīja: 05 Nov 2017, 11:30 Sveiki lieta tāda m43b18 motoram pirmam cilindram spole nodeg, ka nomaina jaunas spoles kādu laiku pabrauc un atkal nodeg pirmā spole, kas varētu būt par vainu ?
Massa sūdīga, svece brākēta, vadi iet uz īso līdz spolei
agrixxx9267
Ziņojumi: 29
Pievienojies: 15 Apr 2014, 11:48
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Latvija/Rēzekne
Laba diena! :bmw: Sveiciens Valsts svētkos visiem! :drink:
Man tāda netradicionāla varbūt es teiktu problēma dzinējam. Lieta tāda, ka dzinējs detonē kad dot pie kaadiem 3rpm un ap to rajonu, ja mazaak vai arii ručkā tad detonācijas vairāk nav. Bija nomainīti attiecīgi visi devēji Kloķenes, sadalenes, vadības bloku arī pamainīju bet nekādu izmaiņu. Nomainīju arī GMM kompī kļūdu izmeta uz to, jaa varbūt dzinējs sāka strādāt nedaudz labāk, bet skaņa tā un detonācija vienalga palika. Tad automašīna tika pieslēgta pie krutākas diagnostikas, kurā bija redzams kā devēji dot impulsu smadzenēm, vai arī kā vadība redz ko nolasa devēji ( nezinu kā pareizi paskaidrot :hahaha: ) Tāda kā kardiogramma kr4 izskatās! :D Kompis parādīja ka aizdedze esot par agru, okjey tas skaidrs kpc tā detonācija no kurienes tad. okjey šī kardiogramma tika salīdzināta ar citu auto, kuram viss kārtībā, respektīvi tā kardiogramma atšķīrās. Tas signāls ko lasa kloķenes devējs no priekšējā šķīvja atšķīrās par 4 zobiem automašīnai kurai viss strādāja. Pēc tam tika izdomāts risinājums datčiku pastumt citā vietā :hahaha: par tiem 4 zobiem uz to pusji kuru vajag, to sanāca izdarīt tikai reāli par 2 zobiem jo traucēja pēc tam pompa un viss pārējais. Jā rezultātā dzinējam tā detonācijas skaņa palika krietni mazāka, bet vienalga saglabājās :doh: Okjey tad tika izdomāts vēl viens eksperments paņemt šķīvī saurbt vēl caurumus un pabīdīt par 4 zobiem viņu. Rezultātā detonācijas nav vispār vairs, bet pa glušaku iet jēls benzīns un dzinēju nereāli pārlej. ja papīdu šķīvi vēl tālāk (tālāk par 4riem zobiem) tad sāk šaut kolektorā, sanāk aizdedze jau par vēlu atkal slikti :hahaha: Beigu beigās mainītas tika arī sprauslas utt, bet vienalga bez rezultātiem. Automašīna ir bmw e34 dzinējs ir m52b28 iekšā ar Bosch 413 vadību, ieplūdes kolektors arī no m50. Visi devēji viss strādā, detonācijas devēji arī, nekādu kļūdu vispār nav. Automašīna iepriekš bija TDS automāts, tgd ielikts benzīnnieks un manuālis, iespēju robežās visa saļarka no bākas izsūknēta, un jau nobraukāti kādi 30+ litri benzīna, tātad degviela pa lielam arī nevar būt pie vainas. Lūk tāds stāsts varbūt kāds ir saskāries ar ko līdzīgu, vai varbūt var ieteikt vēl kādu variantu! :sarunats: Paldies! :pupi:
agrixxx9267
Ziņojumi: 29
Pievienojies: 15 Apr 2014, 11:48
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Latvija/Rēzekne
p.s. Mehāniski motoram viss čotka, metkas nekas nav aizbēdzis, ar pulksteņtipa indikātoru viss tika pārbaudīts viss sakrīt sadalenes savās vietās utt. Vanuss arī nekļiņī viss mehāniski darbojas un ir kārtībā! :gigigi:
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 
Ja tev uz 2.8 stāv 413 vadība tad varu tevi apsveikt, ai tā pienācīgi strādātu tā ir jānoregulē, 200-250e tas maksās un viss būs čotka.
Bet kaut kā liekas dīvaini ka par 4zobiem, izklausās ka tev uz auto stāv škivoks no Bezvanosa motora uz vanosa vadības.

Parādi bildi ar škivoku priekšējo.
agrixxx9267
Ziņojumi: 29
Pievienojies: 15 Apr 2014, 11:48
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Latvija/Rēzekne
Šķivoks ir pareizais ne ar ko neatšķirās viņi no m52 un m50tu. Es jau arī domāju ka škjivoks būs pie vainas bet nekā. Neticu par to regulāciju, visi tak būvē tos motorus gan strokjerus utt ar tām vadībām neko neregulē un viss čotka visi braukā laimīgji! 😅 Tā ir ikdienas mašīna mana un man nevajag neko tur super precīzo un ideālo, vienkārši cilvēcisku motora strādāšanu un braukšanu!