dažādas dzineja problēmas & Jautājumi

Profila bilde
edis3211
Ziņojumi: 69
Pievienojies: 30 Sep 2016, 15:47
Braucu ar: e36
Atrašanās vieta: Riga
E36 m52b28. Tada problema...es braucu pa taisno,auto noslap. Atvienoju GMM un auto strada ideali. Mainiju 2 stradajosus GMM, nepalidz...Kur meklet problemu? Mans GMM strada 100%..Paligaa,kungi!!!
Profila bilde
Lomax
Ziņojumi: 676
Pievienojies: 04 Nov 2013, 12:57
Braucu ar: Cab
Atrašanās vieta: Jaunolaines
Reputācija: 1
 
-AF- rakstīja: 09 Dec 2017, 15:38 1.5g atpakal tad noteikti maini sveces, jauns ngk vai bosch pēc oe kataloga, un vēlams tīrīt sveces katru apkopes reizi, tad dzīvo ilgāk iet labāk un nepiš spoles.
Pīpītes kosmosu arī nemaksā.
Devēju jaunu oem vai lietotu oem, aftermārketi nekam neder - pārbaudīts
Nomainiju sveces. Ieliku bosch super 4. Pec mainas ta pat raustijas. 1 veca svece no 4 cilindra bija ella. Sodien meriju kompresiju, svece (jauna) no 4 cilindra bija it ka sausa. Bet es ta pat jau esmu iegadajes jaunu blivi vakam. Sveces jau bija tadas, melnas.
Pirmie 3 cyl ap 12 un otrie 3 ap 11,5. Pipites pa vienai esmu sledzis nost un it ka visas strada. Ko talak iesaki ? Mainit devēju, vai vel kkur meklet ? Tas nevaretu but kartera ventilācijas vārsts? Jo vina man vel dumo ik pa laikam
Attēls
Profila bilde
edis3211
Ziņojumi: 69
Pievienojies: 30 Sep 2016, 15:47
Braucu ar: e36
Atrašanās vieta: Riga
edis3211 rakstīja: 19 Dec 2017, 17:34 E36 m52b28. Tada problema...es braucu pa taisno,auto noslap. Atvienoju GMM un auto strada ideali. Mainiju 2 stradajosus GMM, nepalidz...Kur meklet problemu? Mans GMM strada 100%..Paligaa,kungi!!!
UP
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 
Jo tā nav GMM problēma, noņemot štekeri ecu strādā avārijas režīmā, tas nekādīgi nenorāda uz problēmu cēloni. Uztaisi diagnostiku pie speciālista.
Profila bilde
Lomax
Ziņojumi: 676
Pievienojies: 04 Nov 2013, 12:57
Braucu ar: Cab
Atrašanās vieta: Jaunolaines
Reputācija: 1
 
delete please
Attēls
karats
Ziņojumi: 18
Pievienojies: 04 Mar 2015, 23:53
BMW e36 ar motoru m43b16 no rītiem un kad ir nostāvējis piemēram darba dienu lai iedarbinātu ir ilgi jāstartē pēc tam auto strādā bez nekādām problēmām, kas varētu būt par vainu? Sveces ir jaunas.
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 
Pamēri cik ātri uzpumpejas degvielas spiediens
Iespējams pa drusku attek
karats
Ziņojumi: 18
Pievienojies: 04 Mar 2015, 23:53
Mainīju degvielas sūkni nekas nemainījās. Vai ir kāds atsevišķs vārsts , kas neļauj degvielai atplūst?
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 
Nu bet tā var daudz ko no ainīt ne pa keksi, ja tev atplūst degviela, tev piemēram var kkur garām tecēt vai gaisu piesūkt.
Profila bilde
Nixon
Ziņojumi: 5884
Pievienojies: 13 Dec 2011, 20:59
Braucu ar: BECAUSE RACECAR
Atrašanās vieta: Valmiera, Mazsalaca
Reputācija: 22
 
Tad kā īsti ir ar tām kārbas eļļām? Saprotu, ka Getragā ieiet 1.1-1.2l ATF Dexrons. Tik vairs nav sajēgas, kādu īsti jālej, Dexron II vai Dexron III? Salasījos pa daudz info. :lol: Bet cik sapratu, Dexron III vairs neražo un to drīkst aizstāt ar Dexron II. Varbūt kāds zinošāks var ko pastāstīt?

Laikam, ka esmu lējis abas markas, jo parasti Dexronu pērku izlejamo.

Un tos pašus Dexronus arī esmu lējis stūres pastiprinātājam. Pie reizes jautājums, kāds pastiprinātājam ir pareizākais šķidrums? Un arī cik daudz, ja visa sistēma tukša?
Attēls
he9600
Ziņojumi: 2050
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 
Ražo joprojām gan dexII, gan dexIII. Atšķirība ir sastāvā/piedevās, bet e36 gadījumā tas toč nebūs būtiski. Gan kārbā, gan pastūzī paredzēts dexII, droši vari liet trešo, pēc konsistences taspats un tās pāris piedevas eļļā par skādu nenāks. Labāks nav sliktāks.

Automātkārbā gan strikti, ko ražotājs paredzējis.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 
Parasti dextronIII bija pussintētika un dextronII minerālā.
Profila bilde
Nixon
Ziņojumi: 5884
Pievienojies: 13 Dec 2011, 20:59
Braucu ar: BECAUSE RACECAR
Atrašanās vieta: Valmiera, Mazsalaca
Reputācija: 22
 
Paldies, vīri! :super:
Attēls
Profila bilde
zurkae36
Ziņojumi: 2277
Pievienojies: 17 Mai 2015, 15:27
Reputācija: 3
 
Ir neatrisinama problema. Tātad no motora nāk divaina skana lidziga tā kā termomufte beigta mufte ok nonemu siksnu ūdens suknis diezgan skaļš devos uz grosu pēc jauna sukna samainiju skana uz minuti pazuda un atkal paradijas. Nonemot siksnu skana pazud znacit motora nau vaina. Generators samera skals nonemu to un uz galda griežu ar elektrisko urbmasinu tur problema arī nau. Atliek stures pastuza suknis vai tiesam no viņa var nākt tāda skana? Grozot sturi nekas negaudo tikai motoram palielinot apgriezienus. https://youtu.be/LlliLwmb6Zg
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 
Vairāk liekas ka siksna pati vai rullis kāds
Profila bilde
zurkae36
Ziņojumi: 2277
Pievienojies: 17 Mai 2015, 15:27
Reputācija: 3
 
-AF- rakstīja: 09 Jan 2018, 23:14 Vairāk liekas ka siksna pati vai rullis kāds
Tur ir viens rulis kuru es testa pēc nonemu un sasmereju nekādu izmainu. Kolegi saka ka skana nākot no vanosa puses. Bet jā noņem siksnu motors skan klusāk par klusu.
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 
Siksna mēdz tā arī darīt. Nomaini to, maksā neko.
Profila bilde
zurkae36
Ziņojumi: 2277
Pievienojies: 17 Mai 2015, 15:27
Reputācija: 3
 
-AF- rakstīja: 09 Jan 2018, 23:24 Siksna mēdz tā arī darīt. Nomaini to, maksā neko.
Tas vispār būtu ideali ja tā būtu siksna :hahaha: savadak jau sāku mainīt visu pēc kārtas bez izmainam :hahaha:
karats
Ziņojumi: 18
Pievienojies: 04 Mar 2015, 23:53
karats rakstīja: 29 Dec 2017, 08:08 BMW e36 ar motoru m43b16 no rītiem un kad ir nostāvējis piemēram darba dienu lai iedarbinātu ir ilgi jāstartē pēc tam auto strādā bez nekādām problēmām, kas varētu būt par vainu? Sveces ir jaunas.
Domājot par degvielas spiedienu mēģināju pirms iedarbināšanas uzpumpēju degvielu, bet bez izmaiņām.Kas vel varētu čakarēties tieši aukstam motoram?
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 
viss kas var būt saistīts:
Sveces
kompresija
kloķenes devējs
degvielas padeves

ieteiktu sākt ar kompresijas pārbaudi tieši aukstam motoram-mazums nav jēgas mekēt vainu tālāk