dažādas dzineja problēmas & Jautājumi

Profila bilde
Qubeart
Ziņojumi: 30
Pievienojies: 07 Nov 2016, 17:31
Braucu ar: 330 strokeri
Atrašanās vieta: Latvija
DSC_0067.JPG
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
he9600
Ziņojumi: 2050
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 
Non vanos
M3.1
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Profila bilde
Qubeart
Ziņojumi: 30
Pievienojies: 07 Nov 2016, 17:31
Braucu ar: 330 strokeri
Atrašanās vieta: Latvija
he9600 rakstīja: 06 Mar 2018, 12:31Non vanos
Tā es sapratu, jo meklējot to gaisa masas mērītāju, jau uzzināju, ka vanosam 4 pin shtekeris!
Bet cik tagad paskatos, laikam nebūs lēts prieks ar to gmm!
he9600
Ziņojumi: 2050
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 
Qubeart rakstīja: 06 Mar 2018, 12:34
he9600 rakstīja: 06 Mar 2018, 12:31Non vanos
Tā es sapratu, jo meklējot to gaisa masas mērītāju, jau uzzināju, ka vanosam 4 pin shtekeris!
Bet cik tagad paskatos, laikam nebūs lēts prieks ar to gmm!
Skaiti kapeikas jaunam mēreklim.
Lietoti 99% ir beigti vai tuvu tam. Jau pirms 10mit gadiem dzīvu bija problēmas atrast.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Profila bilde
Nylon
Ziņojumi: 1010
Pievienojies: 04 Jan 2013, 22:52
Braucu ar: avataru
Reputācija: 13
 
Qubeart rakstīja: 06 Mar 2018, 11:34
Kā jau minēju, neesmu īpaši gudrs tajās lietās, tas ir viens. Un otrs, mašīna tikai nesen ir nonākusi manā īpašumā, tāpēc isti nezinu kas, kur ir darīts. :/
bet ja saprotu pareizi, tad vadība ir Bosch, kas pat īsti nav nekur piestiprināta, tik tā iemesta!
nu tad divi varianti
1. jāattīstās šajā jomā
2. jāved auto pie zinošiem cilvēkiem

diemžēl internets nestrādā tā - "man auto neiet, kas jāmaina?", it īpaši jautājumos ar nestandarta dzinēju (lasīt - strokeri)
Profila bilde
Qubeart
Ziņojumi: 30
Pievienojies: 07 Nov 2016, 17:31
Braucu ar: 330 strokeri
Atrašanās vieta: Latvija
Nylon rakstīja: 06 Mar 2018, 14:50
Qubeart rakstīja: 06 Mar 2018, 11:34
Kā jau minēju, neesmu īpaši gudrs tajās lietās, tas ir viens. Un otrs, mašīna tikai nesen ir nonākusi manā īpašumā, tāpēc isti nezinu kas, kur ir darīts. :/
bet ja saprotu pareizi, tad vadība ir Bosch, kas pat īsti nav nekur piestiprināta, tik tā iemesta!
nu tad divi varianti
1. jāattīstās šajā jomā
2. jāved auto pie zinošiem cilvēkiem

diemžēl internets nestrādā tā - "man auto neiet, kas jāmaina?", it īpaši jautājumos ar nestandarta dzinēju (lasīt - strokeri)
Tikai gribēju padomu! Un no variantiem labāk pirmais!
It kā rokas no pakaļas neaug un labāk, ja varu dabūt kādu padomu, laboju pats! ;)
Profila bilde
omglsr
Ziņojumi: 148
Pievienojies: 01 Aug 2015, 15:33
Braucu ar: e36
Atrašanās vieta: Rīgas
Lieta tāda, ka m43 motoram dažreiz startējot auto ir tāds kā sitiens no motora puses, citreiz atkal nav. Tāpat dažreiz arī stāvot neitrāli, pie luksafora, apgriezieni turas ok, nekas nestaigā, bet ir tāda kā sitieni kaut kur priekšpusē, kā tur apgriezienus virs 1k tā viss ok. Varētu būt, ka starteris iet uz beigām?
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 
A kāds starterim sakars kad motors darbijas tukšgaitā?

Varbūt tev šāļu nav vairs klaņiem.

P.s dīvainu skaņu un triecienu noteikšana cair internetu ir visai bezjēdzīga padarīšana.
bikeman
Ziņojumi: 74
Pievienojies: 28 Sep 2013, 19:35
Braucu ar: 328
Atrašanās vieta: Rīga
Hei!
E91 n46b20,chech engine deg, pieslēdza pie pc, izmeta divas klūdas,p0015 un p0012 camshaft B,A timing(Bank 1)!
Braucot viss ok tiklīdz piestājot pie luksafora,nereāli sak peldēt apgriezieni un slāpst nost,gadās arī ka vienkārsi ripojot noslāspst!
Solenoīdi izņemti,iztīrīti uz brīdi pazuda chech engine,bet atkal iedegās!
Ir idejas?Paldies! :sarunats:
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 
Varbūt vanoss sprūst, var būt metkas aizpeldējušas. Varbūt gaisu pisūc. Daudz kas zem šī var būt. Tik vienkārši sim motoram nekas nav.
bikeman
Ziņojumi: 74
Pievienojies: 28 Sep 2013, 19:35
Braucu ar: 328
Atrašanās vieta: Rīga
Vēl teica, ka iespējams valvetronic pie vainas.
Profila bilde
BUHARDI
Ziņojumi: 268
Pievienojies: 03 Mai 2013, 11:31
Reputācija: 4
 
90% ka vanos selonoīdi atkal. Nomaini eļļu, atkal izņem selonoīdus, izmazgā un samaini vietām. Ja tas atrisina problēmu un pēc kāda laika atkal same shit, tad pērc vien jaunus. Vismaz 1.5 gadi man pagāja ar neizskaidrojamiem prikoliem, līdz pat tam, ka mašīna vispār neleca, kamēr netika savestas kārtībā visas eļļas noplūdes un selonoīdi.
Brauc uz diagnostiku pie kāda, kas māk valvetronic dzinējus. Zinu, ka LV ir 2.5 tādi cilvēki :D

P.S. Kļūdu lasīšana nav diagnostika un nepasaka, kas ir problēma. Kļūdas pasaka kurā virzienā tev pašam jāmeklē problēma, pētot dzīvos datus. Tur arī detalizēti (e9x nav žurka) visu par vanosiem un valvetroniku redzēsi, nebūtu jābūt minējumiem par problēmu, bet diezgan skaidrai bildei.
bikeman
Ziņojumi: 74
Pievienojies: 28 Sep 2013, 19:35
Braucu ar: 328
Atrašanās vieta: Rīga
Nu Dogma arī saka ka viņi varētu būt pie vainas,nākam nedēļ skatīsimies!
Nebija viņi diezko sterili :giggle:
Attēls
Attēls
he9600
Ziņojumi: 2050
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 
Ķēde pārlekusi 99%. Ķēdes komplekts nav neko dārgs, zem 100eur un darbs ar nav liels, zem 3h var palīst.
N42/n46 pateicoties valvetronikam ķēde var pārlēkt par ntajiem zobiem un vārstu kontakta ar virzuli nebūs.
Ļoti izplatīta kaite šiem dzinējiem, vācietis atbrīvojas no hlama, kas sāk prasīt ieguldījumus (nav vairs tie friči pedanti, kas bija pārdesmit gadus atpakaļ), bet latvietis praktiskais nezin, kas ir ķēžu maiņa, līdz nesākas problēmas.
Solenoīdus jāmazgā ultraskaņas vannā verdošā ķīmijā un strādājot solenoīdam, savādāk to drazu ārā nedabūt un lieki iztērēts laiks/līdzekļi.
P.s. ja nav pieejami tūļi, tad varu iznomāt n42/46 sadaleņu/vanos bloķus, kas vajadzīgi priekš ķēdes maiņas.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 
Drausmas :o
Profila bilde
BUHARDI
Ziņojumi: 268
Pievienojies: 03 Mai 2013, 11:31
Reputācija: 4
 
Mazgāšana nevienā brīdī negarantē, ka viņi tagad turēs spiedienu. Jauni maksāja ap 30e gab, ja pareizi atceros.

Un kāda jēga ravēt ķēdi nost, ja kompī var redzēt gan sadaleņu, valvetronika un kloķenes pozīcijas? Tāpat kā vārstu PWM aka selonoīdu darbību, utt.

Ja nemaldos, tad MV* vadība pieļauj offsetu līdz 10+5 grādiem, kas atbilst ~ 2 ķēdes zobiem. Tīri normāli tai ķēdei jālēkā, lai vadība ar to netiktu galā. Es, protams, nesaku, ka tā nevar notikt. Saku, ka lētāk un ātrāk ir neskriet notikumiem pa priekšu, bet kārtīgi noskaidrot, kas pie vainas, pirms sākt pirkt detaļas un skrūvēt vaļā visu.
bikeman
Ziņojumi: 74
Pievienojies: 28 Sep 2013, 19:35
Braucu ar: 328
Atrašanās vieta: Rīga
Protams, ka solenoīdi jaliek jauni,jo viņi kapeikas maksā!
Pie kā labāk vērsties pēc palīdzības?
Man tuvākais un pēc atsauksmēm labākais ir Maxixt!
Varbūt ir kāds, kurš par attiecīgu samaksu var atbraukt,un pieslēgt pie pc?
he9600
Ziņojumi: 2050
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 
Buhardi, teorija ir laba lieta, bet prakse vēl labāka. :lol: Ar aktīviem augstākminētajiem erroriem, ne vanosi, ne valvetronic netiks darbināti, skatīties dzīvos datus bezjēdzīgi.
Ne pirmais, ne pēdējais šāds dzinējs ar šādu defektu, ātrāk/vieglāk ir patērēt tās 30min, noraut vārstu vāku, uzlikt tūļus un pārliecināties vai sadalenes ir vietā, ja nav, uzreiz ņemam ķēdes "kaseti" un mainam, tālāk jau varēs burties PC ekrānā. Solenoīdi pie ķēdes maiņas ir jādemontē, tā ka grēks pie reizes tos neizmazgāt.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
equations
Ziņojumi: 138
Pievienojies: 12 Aug 2013, 12:43
Var ieteikt meistaru, kas varetu atjaunot cilindra vitni? (m52b28)
Profila bilde
byrbyr
Ziņojumi: 1683
Pievienojies: 10 Apr 2013, 13:55
Braucu ar: GO1633
Atverot ellas korki dzinejam ir benzina smaka, tas ir normali? Hz kpc panuhaju, bet ja, interese vai tas ir normali? M52b28