Re: dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
Atbilde saņemta: 05 Feb 2013, 15:42
Kā ar benzīna patēriņu?
Tu ko nopietni? nez ,kāpēc atmiņā stāv,ka divkontaktu bija pēc katalogadogMa rakstīja:Arī interesē, kas pie vainas bija
Kobreti: pēc kataloga E36 nāk vienkontakta NGK sveces, pats braucu ar vienkontakta - iet kā jāiet :)
tāpat kā vienmērdogMa rakstīja:Kā ar benzīna patēriņu?
kādas izskatās dzesēšanas trubas pēc kārtīgas pagāzēšanas pa rajonu?e_36_sikais rakstīja:baltie arī tādi biezi tie dūmi.
eļļa nekrītās. un nekarsē arī :(
kas varētu būt par vainu?
Dzesēšanas šķidrumu esi skatījies? Mans domāt, ka eļļa ar tosolu jaucas kopā, ja vien tie toč ir balti, biezi dūmi.e_36_sikais rakstīja:baltie arī tādi biezi tie dūmi.
eļļa nekrītās. un nekarsē arī :(
kas varētu būt par vainu?
tas samaltais kakjis varetu but starteris.e_36_sikais rakstīja:nedaudz cietas! kad aukstu pielaiž, skaņa tāda taka kaķi samaltu!
kad rūc ir tie baltie duumi visu laiku ir!seeingman rakstīja:a kāda ir skaņa, kad kaķi samaļ?
baltie dūmi nav vairāk, kad tikko auto piestartē un pēc ilgakas braukšanas gandrīz neizzūd?
Tikai viņš vēl neatbildēja, vai dzeses šķidrums nezūdArmando rakstīja:tas samaltais kakjis varetu but starteris.e_36_sikais rakstīja:nedaudz cietas! kad aukstu pielaiž, skaņa tāda taka kaķi samaltu!
par tiem itka baltajiem dumiem, tagat ir auksts laiks un ja tev parlej auto ta ari bus, vai slikta izplude un kondensats, es ta dikti neiespringtu pa to ja trubas veselas un dzeses skidrums ipasi nezud tad tos pagaidam liec miera. un tiec gala ar kakji un ziliti
Shreks rakstīja:Tikai viņš vēl neatbildēja, vai dzeses šķidrums nezūdArmando rakstīja:tas samaltais kakjis varetu but starteris.e_36_sikais rakstīja:nedaudz cietas! kad aukstu pielaiž, skaņa tāda taka kaķi samaltu!
par tiem itka baltajiem dumiem, tagat ir auksts laiks un ja tev parlej auto ta ari bus, vai slikta izplude un kondensats, es ta dikti neiespringtu pa to ja trubas veselas un dzeses skidrums ipasi nezud tad tos pagaidam liec miera. un tiec gala ar kakji un ziliti
Lieta tāda, ka iespējams arī degmaisījums pie vainas, jo man bija tikko ieslēgusies rezerve un iekšā bija 95e, bet pa virsu uzlēju 98e 20 litrus, tas varbūt ir pie vainas dūmiem! jaudas ziņā ir tā, ka tā smagi ripo, tikko, kā atlaiž gāzi, tā pats taka bremzējas nedaudz! un ar zondi bija problēmas pirms mēneša, bija no 4iem viens vads pārlūzis, tad negāja, raustijās, gāja tikai tad kad deva rīktīgi mizā, dzinējs drošvien darbojās avārijas režīmā, bet to es novērsu saliekot vadu ar kembriku kopā, un visu smuki notinu ar izolācijas lenti. tgd esmu strupceļā ar to, ka tas starteris taisa sūdus - iespējams tā ir kontakta vaina, kā nekā laukā nejēgā mitrums, un kādu laiku atpakaļ ņēmu nost kārbu, lai izspiedēja gultni nomainītu un līdz ar to arī starteris bija jāatvieno. pēc zondes saremontēšanas arī klemmi noņēmu uz 15 min. biju pagājušo nedēļ uz servisu lai pieslēgtu pie kompja, kompis manu BMW neredzēja sistēmā, itkā nemaz nebūtu pieslēgts, aizbraucu mājās visu izdarīju kā servisā teica, izņēmu aķi, atvienoju kompi, iztīriju kontaktus un liku visu atpakaļ, tad viss bija kārtība!dogMa rakstīja:Man lielas aizdomas, ka kaut kas ar degmaisījumu nav kārtībā, t.i., zonde, masas mērītājs, sprauslas. Jāskatās sīkāk, grūti attālināti spriest. Dzenis motorā nav iemeties? Un kā vispār ar jaudu?
ieliku kembriku pa vidu, neko neolodeeju..seeingman rakstīja:gaļima diagnostika, kas nejēdz pie auto pieslegties
un ja zondei vads salūzis tad satīt kopā un ar izolentu pa virsu ir pēdējais ko darīt, tāda zonde ir jāmaina
un vēlreizagaFu rakstīja:nu nau jau tik traki. zondes vadus taapat nedriikst lodeet. vai nu ar speciaaliem savilceejiem, vai izoleni .