Dzinēja maiņa - swap dažādi

Profila bilde
australia
Ziņojumi: 482
Pievienojies: 01 Mar 2015, 12:17
Reputācija: 2
 
pēc swapa uz lielāku tilpumu laikam būs jābrauc pārreģistrēt.
Ko tieši viņi tur nočeko? Paskatās motora kodu un viss?
(M50 -> M52)
Jay's
Ziņojumi: 72
Pievienojies: 10 Jan 2013, 22:08
Vispār interesē ja man ir m52b20 un iemetu m52b28 tiešām izmisigi grib bloka kodu pamanit, vai tur ir tādi eksperi kas atšķir gmm resnumus un m50 nv gadijumos
Profila bilde
WentzLV
Ziņojumi: 214
Pievienojies: 26 Mar 2013, 14:41
Braucu ar: E36
Atrašanās vieta: Rīga
Jay's rakstīja: 10 Aug 2021, 11:38 Vispār interesē ja man ir m52b20 un iemetu m52b28 tiešām izmisigi grib bloka kodu pamanit, vai tur ir tādi eksperi kas atšķir gmm resnumus un m50 nv gadijumos
Neko tur tik traki nepēta (un kāpēc lai pētītu) brīvi var skati iziet. :super:
the Pursuit of Happiness.
Profila bilde
Pacha
Ziņojumi: 2084
Pievienojies: 10 Jan 2012, 20:28
Braucu ar: ...
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 5
 
Jay's rakstīja: 10 Aug 2021, 11:38 Vispār interesē ja man ir m52b20 un iemetu m52b28 tiešām izmisigi grib bloka kodu pamanit, vai tur ir tādi eksperi kas atšķir gmm resnumus un m50 nv gadijumos
Neko viņi izmisīgi nemeklē.
It īpaši, ja ir ielikts 6cil tāda paša vietā. Ja arī kaut ks nepatiks viņiem, tīri nr salidzināšana un viss.
Profila bilde
australia
Ziņojumi: 482
Pievienojies: 01 Mar 2015, 12:17
Reputācija: 2
 
da, bļin, rīgā uz žurku viņi darbojas kā šakāļi
Profila bilde
Sancix
Ziņojumi: 1115
Pievienojies: 23 Aug 2012, 09:12
Braucu ar: ti
Atrašanās vieta: Cēsis
Reputācija: 14
 
Tas tak ir vājprāts.
Noreģistrētā m54b25 e46 compact ieliktu b30 atrada :doh: :doh: :doh:
Profila bilde
Rus
Ziņojumi: 632
Pievienojies: 10 Feb 2014, 11:28
Reputācija: 7
 
Sancix rakstīja: 17 Aug 2021, 20:07 Tas tak ir vājprāts.
Noreģistrētā m54b25 e46 compact ieliktu b30 atrada :doh: :doh: :doh:
:sad:
Pēdējais labojis Rus - 18 Aug 2021, 22:36, kopā labots 1 reizi.
he9600
Ziņojumi: 2020
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 36
 
Atkārtošos, forumus un soctīklus aktīvi čeko CSDD darbinieki. Jo mazāk tiks publicētas pārbūves un "atkāpes" no normām, jo mazāk problēmu sev un citiem. Sarakstat vēl par pārsistiem kodiem....nākošgad jau čekos uzrakstu fontu, novietojumu utt
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Askolds_0
Ziņojumi: 9
Pievienojies: 19 Aug 2021, 17:02
Labdien,

Gribu savā rūsas gabāla iemest M50b25 motoru , taču papildus gribētos arī Getrag 260 kārba, kas nāca M20b25 motoram - pārnesumi ir normālā attiecībā, neviss 1:1 kā ZF. Internātā kaut kādos forumos raksta, ka tā nemaz nevar iemest M20 vietā M50 , jo atšķiras skrūvju caurumu novietojums - kārba šķībi stāves. Vai tā ir taisnība vai kaut kādas muļķības ? (Līdz šim sapratu, ka visas dīzeļu kārbas ir šķības un bēnzīna kārbas ir normālas)
Vēl jautājums par kārbas izejas flanci - vai tur varēs pieskrūvēt kārdānu pie tā G260 vai tur atšķiras no ZF ? Cik saprotu, vecajiem Getrag itkā vajadzētu būt vienādiem, bet hvz kā ir realitātē.
Askolds_0
Ziņojumi: 9
Pievienojies: 19 Aug 2021, 17:02
Nevar būt ka neviens neko nezina.

Bet nu G260 kārbai izejošais flanics ir lielais, tāds pats kā ZF un tur problēma nav. Es tik nesaprotu pa tiem skūvju caurumiem - uz aci izskatās tuvu. Bet nu intenats saka, ka vajag tomēr locīt un nekas laga nederēs.

https://www.bimmerforums.com/forum/show ... etrag-260)
Bet vai tad tā var būt, ka bendzīna kāba stāv šķībi, bendzīnam ir normālās kārbas un dīzelim ir šķībās. M21D24 jau arī nāca G260 - tā jau stāv šķībi, ja liek klāt M5x motoram. Vai aī es kaut ko jaucu un G260 neatkarīgi no degvielas veida stāv šķībi pie M5x motoriem.
Profila bilde
davusha
Ziņojumi: 42
Pievienojies: 13 Mai 2017, 18:56
Braucu ar: e30 M52
Atrašanās vieta: Limbaži/Rīga
Askolds_0 rakstīja: 19 Aug 2021, 17:12 Labdien,

Gribu savā rūsas gabāla iemest M50b25 motoru , taču papildus gribētos arī Getrag 260 kārba, kas nāca M20b25 motoram - pārnesumi ir normālā attiecībā, neviss 1:1 kā ZF. Internātā kaut kādos forumos raksta, ka tā nemaz nevar iemest M20 vietā M50 , jo atšķiras skrūvju caurumu novietojums - kārba šķībi stāves. Vai tā ir taisnība vai kaut kādas muļķības ? (Līdz šim sapratu, ka visas dīzeļu kārbas ir šķības un bēnzīna kārbas ir normālas)
Vēl jautājums par kārbas izejas flanci - vai tur varēs pieskrūvēt kārdānu pie tā G260 vai tur atšķiras no ZF ? Cik saprotu, vecajiem Getrag itkā vajadzētu būt vienādiem, bet hvz kā ir realitātē.
Cik man zināms jebkura M20 kārba neder nevienam M5x, ar izņemumu kad jātaisa custom kāŗbas tiltiņs un pie csdd apskates var nākties rakstīt projektu. Vienīga e30 pārnesumkārba kas fiziski der ir M40 plug&play variantā. Tāds setups man bija virsu uz sava M52 iekš e30,. Bet tur ir nākoša problēma, zvans tai kārbai ir ļoti mazs un strādās ar M50 vienmasas spararatu. Ar divmasnieku ķīle nost zvans, pieļauju ka ar M20 kārbu būs tāpat problēma.

G260 ir mazais kārbas flancis, tobiš vienīgais kardans, ko tur pēc garumiem var piemuhļīt ir e36 6cyl mazais kardans.
Dīzeļu kārbas dēļ sagāzuma nevarēs izmantot parasto kārbas kronšteinu a.k.a tiltiņu. Tur jātaisa customs, piemēram e30 tur jātaisa no rokas tiltiņš un priekš skates pat būs jauzmauc projekts.

Vel var kā risinājumu izmantot 6nieci no e60 benzīna, bet nemācēšu pateikt kā tur ar tiem pārnesumiem, tās būtu viss piemērotākās.
Parastais getrag īsti neder nekam, ZF der sportam un 6niece benzīna no e60 ir zelta vidusceļs.
Helvijs
Ziņojumi: 1
Pievienojies: 17 Sep 2021, 16:04
dogMa rakstīja: 15 Aug 2013, 22:21 Ja celsi M52 motoru iekšā, būs jāievelk arī EWS (rūpnīcas imobilaizers, jāņem kopā ar visu vadību). Ja kas, PM, varu līdzēt.
Ja celsi M50 motoru iekšā, tad viss tur ir vienkārši.., t.i., pievieno jaunā motora vadību ar visu pravodku un aiziet dzīvē.
Varam kaut kā sazinaties ? Neļauj man privātās vēstules rakstīt jo esmu tikko reģistrēts…
Salvijs
Ziņojumi: 2
Pievienojies: 15 Apr 2021, 12:52
Sveiki!
Velos no M43(manualis) swapot uz m50b20 (swaps nāk no automāta)
Jautājums par atpakaļgaitas gaismām un pārējo izrietošo swapam!

1-Kas būtu jaievēro saistībā ar to ka m50 bijis no automāta?
he9600
Ziņojumi: 2020
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 36
 
2 vadi jāievelk dzinēja pravotkā un akurāti jāizmet automāta daļa. Vadus ar štekeri paņem no m43 vadiem. Darbs nesteidzoties stundai.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Profila bilde
chillhouse
Ziņojumi: 437
Pievienojies: 10 Mai 2014, 15:28
Braucu ar: E71, F15
Atrašanās vieta: Rīga
Vajag pārlasīt/saswapot M20 dzinēju. Ir kāds spečuks?
PM
Attēls
spr355
Ziņojumi: 9
Pievienojies: 21 Jūn 2018, 22:52
Kompaktā e36 jau vairs nekādi nevar iemest m50b25nv bez pārbūves, pareizi? :lol:
Gadījumā, ja mētājas lieks m50b20nv, hipotētiski ieswapoju to, CSDD piefiksē un uz nākamo TA jau braucu ar ieswapotu b25, viņi visdrīzāk nočekos to bloka kodu, pareizi? Un varbūt ja nav noslēpums (jā kaut arī šī tēma ir pārrunāta 100x), kādas +/- bija tās izmaksas sertifikācijai, vai, attiecīgi priekš kompakta ar m50b25 būs jāveic bremžu testi? Jo ''oficiāli'' nekas lielāks par to 170zs m52b25 kompakta virsbūvē nav nācis.
Profila bilde
agaFu
Ziņojumi: 461
Pievienojies: 09 Mar 2011, 22:22
Braucu ar: m42+
Atrašanās vieta: Ērgļi
Ienāca stulba ideja . RAMa 5.7 hemi dzinēju var dabūt e36nieka? :lol:
jaatjuunee m42
Profila bilde
A bit
Ziņojumi: 423
Pievienojies: 31 Okt 2016, 17:28
Braucu ar: ēTrīmdesmit M20B30
Reputācija: 3
 
agaFu rakstīja: 11 Mai 2022, 21:11 Ienāca stulba ideja . RAMa 5.7 hemi dzinēju var dabūt e36nieka? :lol:
nebūsi jau pirmais ar šādām idejām, dzinēji paši ir kompakti un iestutēsies gana vienkārši visdrīzāk, pārējais paliek tikai savienot to ar piedziņas mezgliem un elektrību :D
M Power or no power..