M52 B25

Profila bilde
Rubiins
Ziņojumi: 149
Pievienojies: 11 Mai 2011, 15:17
Braucu ar: veciem šrotiem
Atrašanās vieta: Rīga

12 Dec 2013, 20:39

Kāds ir m52b25/28 virzuļa nominālais diametrs? Interesē ar tūkstošdaļas precizitāti. Uz vizuļa tam būtu jābūt rakstītam, ja nu kādam kaut kur mētājās, būtu pateicīgs par info.
Profila bilde
Thomas
Ziņojumi: 134
Pievienojies: 07 Okt 2011, 17:08
Braucu ar: V6

12 Dec 2013, 20:53

83.975
Profila bilde
Rubiins
Ziņojumi: 149
Pievienojies: 11 Mai 2011, 15:17
Braucu ar: veciem šrotiem
Atrašanās vieta: Rīga

12 Dec 2013, 20:58

:super: paldies
Kā uzvedīsies 83,955mm (no m54b30) virzuļi alumīnija blokā? 2 simtdaļas nav daudz, varētu būt ok :rolleyes:
he9600
Ziņojumi: 2050
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 

12 Dec 2013, 21:03

2 simtdaļas nejutīsi, tāpat tas bloks jau būs padilis krietni vairāk.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Profila bilde
Rubiins
Ziņojumi: 149
Pievienojies: 11 Mai 2011, 15:17
Braucu ar: veciem šrotiem
Atrašanās vieta: Rīga

12 Dec 2013, 21:17

Skaidrs, tad uztraukumam nav pamata. Būs, ko darīt garajos ziemas vakaros.
Profila bilde
Gailums
Ziņojumi: 203
Pievienojies: 10 Apr 2011, 20:47
Braucu ar: M50
Atrašanās vieta: MurMastiene
Reputācija: 3
 

12 Dec 2013, 21:35

he9600 rakstīja:
Gailums rakstīja:Vispār jau US S52B32 ir var teikt orģināli pārborēts M50 bloks uz 86.. un M54B30 kloķene ir vienāda ar S52B32.
iekš e30 foruma Raitx uzbūvētais motors griežas vnk :o
raita eksemplārs tiešām griežas labi, gan valters, gan raitis pacentušies. Baumo, ka būs vēl labākas sadalenes, līdz ar to būs vēl nenoķeramāks. Būs laikam jātaisa baigā ķīmija, lai nākošgad vismaz kaut cik turētu līdzi un nebūtu kauns sakot, ka apakšā 3l :lol:

kas ar m`kas dzinēju jums notiek? kad beidzot tas US siemens lidos misenē?
Mkas dzinējs stāv vēl iekš Vaz, bet Vazam jau iepirkts ir cits dzinējs swapam. par to vadības maiņu jāprasa Intim, vēl jau takš viņa Amerikānis tapšanas stadijā tikai.. Bet jā, varētu uzlikt regulējamo vadību tam S52, jo pat turbochip negribēja čipot, vai kas tur bij, neatceros.
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

14 Dec 2013, 10:37

Rubiins rakstīja::super: paldies
Kā uzvedīsies 83,955mm (no m54b30) virzuļi alumīnija blokā? 2 simtdaļas nav daudz, varētu būt ok :rolleyes:
no sākuma izmēri kāds ir faktiskais izmērs taviem cilindriem un vai tie nav pārāk ovāli lai tur vispār būtu tolks kaut ko likt atpakaļ iekšā.
Profila bilde
GunTixV
Ziņojumi: 575
Pievienojies: 18 Apr 2013, 11:32
Braucu ar: 328
Atrašanās vieta: MurMastiene
Reputācija: 2
 

14 Dec 2013, 11:45

Gailums rakstīja:Vispār jau US S52B32 ir var teikt orģināli pārborēts M50 bloks uz 86.. un M54B30 kloķene ir vienāda ar S52B32.
iekš e30 foruma Raitx uzbūvētais motors griežas vnk :o
Kas tas par US S52B32?
Profila bilde
Azbests
Ziņojumi: 853
Pievienojies: 01 Mai 2013, 03:37
Braucu ar: dirsu pa ledu
Atrašanās vieta: Пурвциемс
Reputācija: 4
 

14 Dec 2013, 11:48

GunTixV rakstīja: Kas tas par US S52B32?
jā man arī rodas jautājums, amurikāņiem tak tikai B30 savējais bija ar 240zs
fotogrāfijas tev, tavam auto un citu priekam!
raksti PM vai zvani 25132468, cenas studentiem pieejamas


bildes apskatāmas - 500px.com / facebook.com
Profila bilde
Jānis.P
Ziņojumi: 1744
Pievienojies: 04 Mai 2012, 15:49
Braucu ar: 2.3 turbo
Atrašanās vieta: Ganību dambis.
Reputācija: 8
 

14 Dec 2013, 11:57

The North American-spec powerplant, known as the S52, is based closely on the regular production M52 engine. Like that motor, the S52 is a six-cylinder with a cast iron block, aluminum head and four valves per cylinder, with two-stage VANOS variable valve timing on the intake strokes. Unique to the S52 is a bore of 86.4 mm (3.4 in) and stroke of 89.6 mm (3.5 in) for a total displacement of 3,152 cc. The engine is rated at 240 hp (179 kW) at 6,000 rpm and 236 lb·ft (320 N·m) of torque at 3,800 rpm
Kaut kā tā.
M52(MS41), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54) regulēšana, Ews delete, etc, M52 & M52TU & M54 swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Profila bilde
Thomas
Ziņojumi: 134
Pievienojies: 07 Okt 2011, 17:08
Braucu ar: V6

14 Dec 2013, 12:23

Amerikaniem, ja kas, M52 gaja cuguna bloka
Profila bilde
GunTixV
Ziņojumi: 575
Pievienojies: 18 Apr 2013, 11:32
Braucu ar: 328
Atrašanās vieta: MurMastiene
Reputācija: 2
 

14 Dec 2013, 12:29

Jānis.P rakstīja:
The North American-spec powerplant, known as the S52, is based closely on the regular production M52 engine. Like that motor, the S52 is a six-cylinder with a cast iron block, aluminum head and four valves per cylinder, with two-stage VANOS variable valve timing on the intake strokes. Unique to the S52 is a bore of 86.4 mm (3.4 in) and stroke of 89.6 mm (3.5 in) for a total displacement of 3,152 cc. The engine is rated at 240 hp (179 kW) at 6,000 rpm and 236 lb·ft (320 N·m) of torque at 3,800 rpm
Kaut kā tā.
engine parametri atbilst s52b30 tikai nesaprotu kādēļ tur pieminēts two-stage vanos?


Engine Displacement Power Torque Redline Bore Stroke Year Compression ratio
M50B20 1,991 cc (121 cu in) 110 kW (150 PS; 148 hp) @ 6000 190 N·m (140 lb·ft) @ 4700 6750 80 mm (3.1 in) 66 mm (2.6 in) 1990 10.5:1
M50B20TU 110 kW (150 PS; 148 hp) @ 5900 190 N·m (140 lb·ft) @ 4200 6750 80 mm (3.1 in) 66 mm (2.6 in) 1993 11.0:1
M50B24 2,394 cc (146 cu in) 138 kW (188 PS; 185 hp) @ 5900 235 N·m (173 lb·ft) @ 4700 6550 84 mm (3.3 in) 72 mm (2.8 in) 1991
M50B25 2,494 cc (152 cu in) 141 kW (192 PS; 189 hp) @ 6000 245 N·m (181 lb·ft) @ 4700 6500 84 mm (3.3 in) 75 mm (3.0 in) 1990 10.0:1
M50B25TU 141 kW (192 PS; 189 hp) @ 5900 250 N·m (184 lb·ft) @ 4200 6500 84 mm (3.3 in) 75 mm (3.0 in) 1993 10.5:1
S50B30 2,990 cc (182 cu in) 210 kW (286 PS; 282 hp) @ 7000 320 N·m (236 lb·ft) @ 3600 7280 86 mm (3.4 in) 86 mm (3.4 in) 1992 10.8:1 [3]
S50B30US 179 kW (243 PS; 240 hp) @ 6000 305 N·m (225 lb·ft) @ 4250 6500 86 mm (3.4 in) 86 mm (3.4 in) 1993 10.5:1 [3]
S50B32 3,201 cc (195 cu in) 236 kW (321 PS; 316 hp) @ 7400 350 N·m (258 lb·ft) @ 3250 7600 86 mm (3.4 in) 91 mm (3.6 in) 1995 11.3:1 [4]
Profila bilde
Jānis.P
Ziņojumi: 1744
Pievienojies: 04 Mai 2012, 15:49
Braucu ar: 2.3 turbo
Atrašanās vieta: Ganību dambis.
Reputācija: 8
 

14 Dec 2013, 12:32

grieze vairāk ir b32 un stroke cits, two-stage vanos nozīmē ka tas regulējas tikai 2 pozīcijās.
M52(MS41), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54) regulēšana, Ews delete, etc, M52 & M52TU & M54 swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Profila bilde
aivis328
Ziņojumi: 1651
Pievienojies: 28 Jūl 2013, 18:45
Braucu ar: F32 425d
Reputācija: 3
 

14 Dec 2013, 12:36

kur var atrast uz motora kad vinjs ir ieksa masina kurs motors tas ir? jo vizuali vinji ir vienadi.
Instagram INDIGAIS
Profila bilde
Gailums
Ziņojumi: 203
Pievienojies: 10 Apr 2011, 20:47
Braucu ar: M50
Atrašanās vieta: MurMastiene
Reputācija: 3
 

14 Dec 2013, 12:49

GunTixV rakstīja:
Gailums rakstīja:Vispār jau US S52B32 ir var teikt orģināli pārborēts M50 bloks uz 86.. un M54B30 kloķene ir vienāda ar S52B32.
iekš e30 foruma Raitx uzbūvētais motors griežas vnk :o
Kas tas par US S52B32?
Amerikāņu tirgum paredzētie pēdējo gadu e36 M3 ar 3,2 motoru, orģināli 240hp, samazinātā jauda, uz kkādu tur ekoloģijas principu priekš Amerikas.
Motors pēc skata kā M52, čuguna bloks ar virzuļiem 86, galva kā 2,5/2,8 M52, platās sadalenes orģināli, vārsti/atsperes vieglāki u.t.t.
Profila bilde
GunTixV
Ziņojumi: 575
Pievienojies: 18 Apr 2013, 11:32
Braucu ar: 328
Atrašanās vieta: MurMastiene
Reputācija: 2
 

14 Dec 2013, 12:56

b32 ir tikai eiropietis,bet ir 2 veidu b30 un b30us.
Profila bilde
Gailums
Ziņojumi: 203
Pievienojies: 10 Apr 2011, 20:47
Braucu ar: M50
Atrašanās vieta: MurMastiene
Reputācija: 3
 

14 Dec 2013, 13:20

Nē, nē, ir arī 3,2 amerikānis ;) Inta M3 takš ir Amerikāņu M3, ar 3,2 dzinēju, bet ar 240zs.

sīkāks info:
240hp, 320Nm, 1996-2000 gadam ražoti motori;
North American models used a 3152 cc version of the M52, called the S52B32
S52 utilizes the following special M components:
Ported and polished cylinder head
Retuned VANOS variable valve timing for greater high-rpm power
Heavy-duty valve springs
More finely balanced camshafts
Valve lifters, springs and spring seats with reduced mass
Free-flowing intake and exhaust systems
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

15 Dec 2013, 14:09

Jānis.P rakstīja:grieze vairāk ir b32 un stroke cits, two-stage vanos nozīmē ka tas regulējas tikai 2 pozīcijās.
tas ir tieši tāpat kā visiem, kuriem ir viens vanos, arī tam s52 ir viens vanos, kuram pozicijas ir izslēgts vai ieslēgts.
visiem kam ir 2 vanosi, tie regulējas bezgalīgi daudz pozīcijās, respektīvi var nolikt sadaleni jebkur savā atļautajā intervālā.

tālāk s50 ir eiropas m3, s52 ir amerikāņu m3
s50 ir individuāls dzinējs, kas ļoti atšķiras no parastajiem sērijveida dzinējiem.
s52 ir uz m52 bāzes taisīta kaka, principā strokeris ar pārborētu cilindru izmēru
Profila bilde
Armando
Heineken
Ziņojumi: 6016
Pievienojies: 02 Mar 2011, 23:38
Braucu ar: e61
Atrašanās vieta: ireland
Reputācija: 72
 

15 Dec 2013, 20:37

aivis328 rakstīja:kur var atrast uz motora kad vinjs ir ieksa masina kurs motors tas ir? jo vizuali vinji ir vienadi.
sameklee mazu nofrezetu laukuminju iepludes pusee pashaa apaksaa uz bloka. sanak no preiksas skatoties aiz motora padusku kronsteina virs kartera.
pirmie divi cipari apaksejaa rindaa ir bloka tilpums, otrie ir cilindru daudzums, piemeram straight six un tresais ir generation.
seit dazas bildes piemeram. skruvgriezis norada plaknes atrashanas vietu.
Picture 215.jpg
Picture 218.jpg
bet kaa jau tev teicu, tas nau 100% garantets ka taa ari ir. visvienkarsak ir iebast draati pa sveces caurumu, atzimet augstako pukntu uz tad, apgriezt ar roku dzineju, atzimet zemako pukntu un tad izmerit. tad uzreiz zinasi tocna kads motors.
2.0l = 66mm gajiens
2.5l= 75mm
2.8l = 84mm
;)
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
...
Profila bilde
GM-747
Ziņojumi: 816
Pievienojies: 01 Nov 2011, 00:43
Braucu ar: E39,E36

18 Jan 2014, 22:31

Kads rezultats ir gaidaam ja uz m52b25 bloka liek M52b20 galvu ar sadaleneem