M52 B25

Guntars
Ziņojumi: 29
Pievienojies: 24 Mai 2014, 20:08
Braucu ar: BMW 323 Coupe
Atrašanās vieta: Norway

10 Jūn 2014, 14:12

tumovs3 rakstīja:kads prikols ir ja M50 bloka iekrame M52B28 kiškas?
un tad kads kompis jaliek ?
2.0 pietiks vai labak tomer 2.5?
M50B25 stroke:75mm
M52B28 stroke:84mm
Tas kko izzsaka tev?
Pēdējais labojis Guntars - 12 Aug 2014, 21:06, kopā labots 1 reizi.
Guntars
Ziņojumi: 29
Pievienojies: 24 Mai 2014, 20:08
Braucu ar: BMW 323 Coupe
Atrašanās vieta: Norway

10 Jūn 2014, 14:20

Kaads vareetu padaliities pieredzee,izjuutaas kad,uzliek M50 iepluudes kolektoru uz M52B25.
Cik stipri jutams apaksas zudums,tas ir ja tiiri tikai iepluudi maina?
agang
Ziņojumi: 301
Pievienojies: 04 Sep 2013, 20:59
Braucu ar: melnu kupeju

12 Jūn 2014, 21:11

Guntars rakstīja:
tumovs3 rakstīja:kads prikols ir ja M50 bloka iekrame M52B28 kiškas?
un tad kads kompis jaliek ?
2.0 pietiks vai labak tomer 2.5?
M50B25 stroke:75mm
M52B25 stroke:84mm
Tas kko izzsaka tev?

Godīgi? Nekāds :hahaha:
Pats uztaisīju m50b28 strokeri, pilnībā pārlasot visu motoru pie reizes. Nu neteikšu, ka par to naudas ieguldījumu attiecībā pret rezultātu varētu baigi priecāties. Būtu uzreiz turbo lasījis kopā :rolleyes:

Vadība paliek tā pati.
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 

12 Jūn 2014, 23:29

Kā mini apgreids nav slikts, bet nekas tāds ūber, lai čurātu karstu. Par to naudu var paņemt M52B28, ies daudz labāk :gigigi:
Profila bilde
Shreks
Ziņojumi: 702
Pievienojies: 13 Nov 2012, 20:20
Braucu ar: 325i un Fionu
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 2
 

12 Jūn 2014, 23:37

agang rakstīja:
Guntars rakstīja:
tumovs3 rakstīja:kads prikols ir ja M50 bloka iekrame M52B28 kiškas?
un tad kads kompis jaliek ?
2.0 pietiks vai labak tomer 2.5?
M50B25 stroke:75mm
M52B25 stroke:84mm
Tas kko izzsaka tev?

Godīgi? Nekāds :hahaha:
Pats uztaisīju m50b28 strokeri, pilnībā pārlasot visu motoru pie reizes. Nu neteikšu, ka par to naudas ieguldījumu attiecībā pret rezultātu varētu baigi priecāties. Būtu uzreiz turbo lasījis kopā :rolleyes:

Vadība paliek tā pati.
Bet labāk par manu iet :lol: :lol:
m50b25 + getrag s6s 420g + 3.73 lsd = way to go
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 

13 Jūn 2014, 08:14

Ja tas ir M50B25 bez vanosa, uzbūvēts uz 2.8, tad ietiektu vēl ielikt izplūdē M50 bezvanosa ieplūdes sadaleni un aizbraukt pie puikām saregulēt vadību, lai izspiestu max sulu no tā dzinēja. Iespējams būtu nepieciešamas 2.8 sprauslas.
Profila bilde
Jānis.P
Ziņojumi: 1744
Pievienojies: 04 Mai 2012, 15:49
Braucu ar: 2.3 turbo
Atrašanās vieta: Ganību dambis.
Reputācija: 8
 

13 Jūn 2014, 11:51

Viens man pazīstamais jau fanoja par standarta pārlasītu un nočipotu m50b25. Ejot jūtami labāk.
M52(MS41), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54) regulēšana, Ews delete, etc, M52 & M52TU & M54 swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Profila bilde
LTG
Ziņojumi: 88
Pievienojies: 02 Apr 2013, 19:15

17 Mar 2015, 20:21

vai vispar stoka dzinejam M50B25 bez vanosa var likt turbinu lidz 0.7 bar?
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

17 Mar 2015, 21:01

[quotea="Shreks"]
agang rakstīja:
Guntars rakstīja:
tumovs3 rakstīja:kads prikols ir ja M50 bloka iekrame M52B28 kiškas?
un tad kads kompis jaliek ?
2.0 pietiks vai labak tomer 2.5?
M50B25 stroke:75mm
M52B25 stroke:84mm
Tas kko izzsaka tev?

Godīgi? Nekāds :hahaha:
Pats uztaisīju m50b28 strokeri, pilnībā pārlasot visu motoru pie reizes. Nu neteikšu, ka par to naudas ieguldījumu attiecībā pret rezultātu varētu baigi priecāties. Būtu uzreiz turbo lasījis kopā :rolleyes:

Vadība paliek tā pati.
Bet labāk par manu iet :lol: :lol:[/quote]

tak bļin strokeristi :hahaha:
uztaisa motoru ar nobrauktām detaļām un ovāliem sašvīkātiem cilindriem, un brīnās, ka neiet :lol: :hahaha:
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 

17 Mar 2015, 22:28

Kad taisa strokeri, ir jāpieduras pie rēķināšanas, t.i., jāizrēķina precīza kompresijas pakāpe (atkarājas no bloka, galvas stāvokļa, t.i., viss ir jāmēra līdz pēdējiem milimetriem). Ja vienkārši paņem un samet, loģiski, ka nekas labs nesanāk. Ir gadījumi, kad var samest, bet lielākoties problēma ir nezināšanā.
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

17 Mar 2015, 22:59

tu ko? gribi lai strokeristi mēra visu?
kamēr vēl latvieši līdz tādam līmenim izaugs, tak tepat bija dirsēji, ka ja tas viss pirms tam brauca tad jau vēl brauks un pohuj mērīšana, jāliek tik iekšā, pohuj tur pareizās hujareizās pieejas :doh:
Pat motoristu aprindās ir diezgan daudz tādu, kas neko īsti nemēra un nepārbauda, paņem no kastītes virzuli un sip tikai iekšā, kad tu viņam prasi, huļi viņš nemēra, viņs saka, ka uz kastītes tak ir rakstīts A izmēra virzulis nu tad jau viss ir gerai. Tikai diemžēl realitātē izmērot tā nepavisam nebūs.
Tos pašus krosa močus, kur precizitāte vajadzīga daudz augstāka, lai tas motors grieztos, ļoti daudzi pohujā liek kopā, vēl nesen bija atnācis viens ar jautājumu, lai izmēra cilindru, tad parāda virzuli kastītē un prasa vai būs ok, saku, ka nezinu, jāizmēra virzulis no sākuma, viņš saka priekš kam, tur tak melns uz balta rakstīts 39.48, es saku nu labi, izmēru un tur ir 39.50. nu un kas notiktu, ja paļautos uz to, kas tur ir rakstīts, un ieliktu to virzuli 39.51- .52 lielā cilindrā, kā vajadzētu likt 39.48 izmēra virzuli? Protams, noklemmētu, un visi priecīgi :super:

un jāmēra nevis līdz pēdējam milimetram, bet līdz pēdējai simtaļai. motorbūvē milimetrs ir kā celtniecībā metrs
Profila bilde
GM-747
Ziņojumi: 816
Pievienojies: 01 Nov 2011, 00:43
Braucu ar: E39,E36

15 Jūn 2015, 17:29

interesē kas par vainu varetu but ka velkot 2. atrumu lidz galam gan uz benzina gan gāzes ierobezotajs sit atpakal pie 6 k rpm ar 1. atrumu viss ok un ar 3. ari iet lidz tiem 6,5 k bet 2. atsit atpakal
Profila bilde
Oša
Ziņojumi: 76
Pievienojies: 15 Jūn 2012, 17:16
Braucu ar: 320 Montreal Blue
Atrašanās vieta: Rīga, Jugla

24 Aug 2015, 22:10

Labvakar, biedri forumisti! :bye:

Vēlējos uzzināt, ko nepieciešams mainīt, ja no m52b20 vēlos veikt maiņu uz m52b25.
Parastā getrag kārba, reduktors (ja tas ko maina) jau ir lielais.

Vai ir iespējams vnk plug'n'play pliku dzinēju pie vecajiem apkarināmajiem un vecās kārbas.

Ja nē, tad kas ir jāmaina,

Vai ir jāmaina vadība?

Paldies, kam palīdzēs ar atbildi, karma būs garantēti pakačāta. :super:
Industriālās, kravas riepas, kāpurķēdes, cits industriālās tehnikas aprīkojums.
Stacionāro un portatīvo datoru remonts un komplektēšana, tirdzniecība.
Dell portatīvo datoru tirdzniecība par super cenām.
+371 276 2nulle 76septiņi
Profila bilde
Duuj
Ziņojumi: 1132
Pievienojies: 31 Aug 2012, 03:45
Braucu ar: Sarkanu kupeju
Atrašanās vieta: Limbaži

24 Aug 2015, 22:14

Yes. Plug&play. :super:
Vadiba jamaina.
Profila bilde
Ģirts
Ziņojumi: 1592
Pievienojies: 04 Nov 2014, 21:19
Braucu ar: Mercedes-Benz
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 5
 

24 Aug 2015, 22:16

der viss ari pravodka un vadiba, tikai varbut neies tik labi, ja grib var uzlikt lielo mafu un vadibas bloka kartes salikt, sprauslas ir tadas pasas
Profila bilde
Oša
Ziņojumi: 76
Pievienojies: 15 Jūn 2012, 17:16
Braucu ar: 320 Montreal Blue
Atrašanās vieta: Rīga, Jugla

24 Aug 2015, 22:25

Tātad, lai konspektam viss būtu saprotams: lieku iekšā pliku dzinēju, no apkares mainu tikai to, ko gribu mainīt (manā gadījumā stūres pastiprinātāja sūkni un bačoku), un lai būtu pareizā jauda, mainu MAF un vedu pie puikām saprogrammēt ECU uz pareizajām kartēm?

Sounds easy enough. :super:

Laikam jāsāk grabināt kapeika un būs jāmaina mans punķainais 2,0 nost.
Industriālās, kravas riepas, kāpurķēdes, cits industriālās tehnikas aprīkojums.
Stacionāro un portatīvo datoru remonts un komplektēšana, tirdzniecība.
Dell portatīvo datoru tirdzniecība par super cenām.
+371 276 2nulle 76septiņi
Profila bilde
Duuj
Ziņojumi: 1132
Pievienojies: 31 Aug 2012, 03:45
Braucu ar: Sarkanu kupeju
Atrašanās vieta: Limbaži

24 Aug 2015, 22:41

Oša rakstīja:Tātad, lai konspektam viss būtu saprotams: lieku iekšā pliku dzinēju, no apkares mainu tikai to, ko gribu mainīt (manā gadījumā stūres pastiprinātāja sūkni un bačoku), un lai būtu pareizā jauda, mainu MAF un vedu pie puikām saprogrammēt ECU uz pareizajām kartēm?

Sounds easy enough. :super:

Laikam jāsāk grabināt kapeika un būs jāmaina mans punķainais 2,0 nost.
Kadas pareizas kartes? Vnk nomaini vadibu.
Profila bilde
Ģirts
Ziņojumi: 1592
Pievienojies: 04 Nov 2014, 21:19
Braucu ar: Mercedes-Benz
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 5
 

24 Aug 2015, 22:51

Ja mainīsi vadību vajadzēs pārkodēt ews vai ews no tās vadības ko liksi un čipu no tā paša.
Profila bilde
Oša
Ziņojumi: 76
Pievienojies: 15 Jūn 2012, 17:16
Braucu ar: 320 Montreal Blue
Atrašanās vieta: Rīga, Jugla

24 Aug 2015, 23:06

Ģirts rakstīja:Ja mainīsi vadību vajadzēs pārkodēt ews vai ews no tās vadības ko liksi un čipu no tā paša.
Paldies par padomu, būs zināms, ko darīt. :supeer:
Industriālās, kravas riepas, kāpurķēdes, cits industriālās tehnikas aprīkojums.
Stacionāro un portatīvo datoru remonts un komplektēšana, tirdzniecība.
Dell portatīvo datoru tirdzniecība par super cenām.
+371 276 2nulle 76septiņi
Profila bilde
StreetHooligans
Ziņojumi: 115
Pievienojies: 18 Jūn 2015, 14:32
Reputācija: 4
 

24 Aug 2015, 23:10

Oša rakstīja:Labvakar, biedri forumisti! :bye:

Vēlējos uzzināt, ko nepieciešams mainīt, ja no m52b20 vēlos veikt maiņu uz m52b25.
Parastā getrag kārba, reduktors (ja tas ko maina) jau ir lielais.

Vai ir iespējams vnk plug'n'play pliku dzinēju pie vecajiem apkarināmajiem un vecās kārbas.

Ja nē, tad kas ir jāmaina,

Vai ir jāmaina vadība?

Paldies, kam palīdzēs ar atbildi, karma būs garantēti pakačāta. :super:
viss tur ir ka jau tika minets Plug&play. dabusi tik kompi mainit ar ews cipu un bloku ka ari gofra laikam nederes un atiecigi gaisa masas meritajs ,,bet to tieshi neceross jo var but ka ari der ,,
kas atiecas par kompi tad ja tur var vienkarshi parakstit degvielas kartes un tas laikam buss letak neka ews komplekts :gigigi: bet ja grib tiri iepistt kapeiku tad var vispar ews amputett :D :D :D
Musu auto darbnica veic jebkuras auto markas remontdarbus netkarigi no auto vecuma vai stavokla ......

Atrodamies : Riga. miera iela 15
mail : [email protected]
skype: illegal.workshop