Dzinēja degvielas sprauslas

Profila bilde
Kobreti
Ziņojumi: 1305
Pievienojies: 13 Mar 2011, 14:02
Braucu ar: 325
Reputācija: 9
 
nu viņš jau ir aizmugurē,vajadzetu daudz sniegu lai viņu noņemtu :hahaha:
trubina ir klāt un sausa.. novienojot nost nekas nemainās! :gigigi:
Profila bilde
Kobreti
Ziņojumi: 1305
Pievienojies: 13 Mar 2011, 14:02
Braucu ar: 325
Reputācija: 9
 
seeingman rakstīja:paskaties vai vakuma trubiņa virsū :hahaha: , ja saki ka pilna motortelpa ar sniegu - mierīgi varēja noraut - trausla maza šlauciņa uz maza pisīša bez hamuta
par sprauslām tu saki,ka vadībai ir kosntanti lielumi cik ilgi atver sprauslas? tad sanak,liekot lielākas sprauslas viņs jeb kurā gadijumā parliesies.
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 
konstanti lielumi + vai - adaptācijas vērtības, degvielas kartē punktu atrod vadoties pēc MAF un droseles stāvokļa, bet vērtības izmaiņu nosaka lambda, tā kā liekot lielākas sprauslas pārlieties nevajadzētu.
Profila bilde
Riccijs
Ziņojumi: 320
Pievienojies: 21 Nov 2011, 14:49
Braucu ar: Rigas Satiksmi
Ieinteresēja viens Džeks", kuram paziņa esot bmw un hondai uzlicis uz vienu cilindru divas sprauslas līdz ar to aizmugurē divi sūkņi un no behas (2.5) ir dabūti ārā 270 zirgi tīri ar sprauslām un chipu ! Vai tas vispār ir iespējams vai tie ir minhauzena sapņi !? Kāds kaut ko tādu dzīvē ir redzējis kad liek divas sprauslas uz vienu cilindru !?
Attēls
Kas mīlēts, Tas ar rokām vīlēts !
Profila bilde
Amish
Ziņojumi: 1240
Pievienojies: 25 Jan 2014, 14:49
Braucu ar: M54B30 melnu kupeju
Reputācija: 2
 
Riccij - tev taču nav 16, lai ticētu šitādai h****i :lol:
Profila bilde
Jānis.P
Ziņojumi: 1744
Pievienojies: 04 Mai 2012, 15:49
Braucu ar: 2.3 turbo
Atrašanās vieta: Ganību dambis.
Reputācija: 8
 
Minhauzens :D
Cik es zinu divas sprauslas daži liek turbo projektos kur uz 1000+hp iet...
M52(MS41), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54) regulēšana, Ews delete, etc, M52 & M52TU & M54 swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Profila bilde
Riccijs
Ziņojumi: 320
Pievienojies: 21 Nov 2011, 14:49
Braucu ar: Rigas Satiksmi
Amish rakstīja:Riccij - tev taču nav 16, lai ticētu šitādai h****i :lol:
Nu es saku noticēju uz pāris sekundēm ! Domāju ko šeit teiks :hahaha:
It kā ir Minhauzena stāsti, bet vai to ir kāds darījis tas būtu pirmais jautājums ! Ir teorija un ir prakse ! :drink:
Attēls
Kas mīlēts, Tas ar rokām vīlēts !
Ilmārs <<Džiga>>
Ziņojumi: 15
Pievienojies: 15 Dec 2013, 22:32
Bez gaisa nekas nedeg. Dzinēju vienkārši pārlies...
Profila bilde
Riccijs
Ziņojumi: 320
Pievienojies: 21 Nov 2011, 14:49
Braucu ar: Rigas Satiksmi
Nu man arī tāda paša doma kad piemīzīs pilnu visu un izkausēsi virzuļus ! Bet tas viss ir tikai loģiski spriežot tapēc vajag kādu piemēru kam tā ir ! Secinājumus un domas mēs jau varam izteikt, bet varbūt dzīvē ir savādāk ! 15% ticamība ir pārējie 85% Liekas kad tomēr Minhauzens !
Attēls
Kas mīlēts, Tas ar rokām vīlēts !
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 
kā jau te teica, ka bvez gaisa nekas nedeg, no sākuma vajag vairāk gaisa un tad degvielu, 2 sprauslas liek arī lielas jaudas atmosfēras motoriem šosejas sacīkstēs. bet 2. sprauslas pieslēdzas tikai pie lieliem apgriezieniem, bet tie motori ir tādi, ka aukstu ir grūti pat piedarbināt, kur nu vēl sapņot par normālu tuksgaitu un jaudu pie zemajiem apgriezieniem, dēļ ļoti garām sadalenēm, kas rada ļoti lielu vārstu pārsedzes periodu(lasīt caurvēju) un tad pie lieliem rpm ir svarīgi dapildīt to cilindru ar degmaisījumu.
Profila bilde
Nixon
Ziņojumi: 5884
Pievienojies: 13 Dec 2011, 20:59
Braucu ar: BECAUSE RACECAR
Atrašanās vieta: Valmiera, Mazsalaca
Reputācija: 22
 
Uzliekot M50B25 sprauslas uz M50B20, jādarbojas normāli motoram?
Man nomira B20 sprauslas un vienīgās, kas bija pa rokai, bija no B25. Uzliku, bet nu kautkā galīgi nelabi iet. Šad tad aiziet normāli, patēriņš arī normāls, bet ik pa brīdim atkal raustās apgriezieni un patēriņš kosmosā.

Biju arī uzlicis B25 kompi un gaisa masas mērītāju. Juta, ka autiņš iet jūtami labāk, bet arī apgriezieni nevienmērīgi un patēriņš kosmosā.

Motors ķīmiķots - M50B20 bezvanos ar bosch vadību. B25 galva un ieplūdnieks.
Attēls
Profila bilde
Valtmeikers
Ziņojumi: 441
Pievienojies: 25 Sep 2014, 13:48
seeingman rakstīja:konstanti lielumi + vai - adaptācijas vērtības, degvielas kartē punktu atrod vadoties pēc MAF un droseles stāvokļa, bet vērtības izmaiņu nosaka lambda, tā kā liekot lielākas sprauslas pārlieties nevajadzētu.
Ja lambdas nav 25 gadus vecas :lol:
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 
Nixon rakstīja:Uzliekot M50B25 sprauslas uz M50B20, jādarbojas normāli motoram?
Man nomira B20 sprauslas un vienīgās, kas bija pa rokai, bija no B25. Uzliku, bet nu kautkā galīgi nelabi iet. Šad tad aiziet normāli, patēriņš arī normāls, bet ik pa brīdim atkal raustās apgriezieni un patēriņš kosmosā.

Biju arī uzlicis B25 kompi un gaisa masas mērītāju. Juta, ka autiņš iet jūtami labāk, bet arī apgriezieni nevienmērīgi un patēriņš kosmosā.

Motors ķīmiķots - M50B20 bezvanos ar bosch vadību. B25 galva un ieplūdnieks.
Forša ķīmija, tagad vari braukt ar 86 benzīnu :D CR zem 10 yoloo
Par kādu jaudu mēs te runājam :D

2.5 sprauslu ražība ir drusku lielāka, patēriņš būs liels, būs pa treknu maisījums, vari motoru nobeigt, bet nu ja nav ar ko braukt uz veikalu pēc maizes, mierīgā tempā lietot var.
Profila bilde
Nixon
Ziņojumi: 5884
Pievienojies: 13 Dec 2011, 20:59
Braucu ar: BECAUSE RACECAR
Atrašanās vieta: Valmiera, Mazsalaca
Reputācija: 22
 
Šis laikam būs tas gadījums, kad teorija nesaskan ar praksi. Braucu gan ar E95, gan ar E98. Un motors darbojas normāli. Divi mani pēdējie topiki ir ar šo motoru. ;) Pats tādu, protams, nebūvētu un to, ka tāda ķīmija tur ir, atklājās jau pēc veselas nobrauktas sezonas. :lol: Ko tie džeki ir domājuši, sakombinējot tādu dzinēju, es nezinu. Tādu nopirku un virsū bija M52 ieplūdnieks. Bet ne par to šobrīd stāsts. Sen jau skaidrs, ka tai dvuļai vajadzētu turbo uzmest, jo CR atļauj. :lol:
Bet jā, pašā sākumā motors bija ar Siemens vadību, Vanos utt. Sliktāk par standarta divnieku toč negāja.
Tagad kad ir bezvanosa sadalenes un bezvanosa vadība, asāks ir krietni, bet pie zemajiem rpm gan tāds pašvaks. :gigigi:

Skaidrs, tātad jāliek vien atpakaļ B20 sprauslas. Vai varbūt ir iespēja ar ecu paspēlēties?
Attēls
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 
Kāda teorija, reāli fakti, tev auto brauks ar 86 un 98
Bet uzliekot b25 galvu tev ir degkamera 84mm diametrā, jeb lielāka kā stockā, uzreiz krīt CR pakāpe
No tā tavs atmo motors neies labāk bet gan sliktāk. Punkts.
Tas ka tev ir lielāki gaisa kanāli neko nedod, jo gaisa sūknis, jeb dzinēja cilindra tilpums nav mainījies, un tas sūc tik gaisa cik vińam vajag, tik pat, cik ar 2.0 galvu
Profila bilde
Nixon
Ziņojumi: 5884
Pievienojies: 13 Dec 2011, 20:59
Braucu ar: BECAUSE RACECAR
Atrašanās vieta: Valmiera, Mazsalaca
Reputācija: 22
 
Es Tavu teoriju nemaz neapstŗīdu. Bet fakts kā tāds ir, ka man tas motors iet un tiešām ne sliktāk par parastu divnieku. Es trasē iepriekš braucu un konkurentam bija standarta bezvanos. Gāja vienādi.
Tagad pa ielu braucot arī esmu skrējies pret parastu divnieku, eju garām.

Un standarta jautājums, kad kādu izvizinu, ir tāds, vai man tiešām tur ir 2.0, jo sliktāk viņš tiešām neiet. :D

Lūdzu, rekur vēl pilnīgs standarts ar siemens vadību, parastajām sadalenēm un vēl M52 ieplūdes kolektors.
https://www.youtube.com/watch?v=bxBPBiUQasw ar E98

Un te jau ar bezvanosa vadību, B25 ieplūdes kolektors, M52B20 drosele, abas 9.7x240 sadalenes (Lift @ tdc:
in 1.00mm, ex 0.40mm) ar Vanosa amputāciju, minētās B25 sprauslas, čipots 405 ecu un B25 mafs.
https://www.youtube.com/watch?v=k7tQ3cKyAro ar E95

Par CR esmu informēts, laikam precīzi sanāca kautkas ap 9.3. Protams, ka DDM, bet motors rūc, darbojas un brauc bez problēmām. ;)

Bet nu paldies par info par sprauslām. Likšu šodien atpakaļ B20 sprauslas. :super:
Attēls
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 
Vecīt, es apbrīnoju tavu apńēmību un neapstrīdu ka tavs motors iet labāk par kādu citu 2.0
Bet tie video neparāda reālu jaudas izdruku :D
Ar tavu apńēmību un centieniem sen jau varēji 2.8 vai 3.0 salikt
Vai 3.0 ielikt.

Bet nu nevajag tagad popularizēt un skali pieteikt savu lego, jo kā jau minēji, pats neesi pārliecināts kas tev tur iekšā ir, citi salasās šos tekstus , saliek hren zina ko, tad atbrauc regulēt savu spaini un īd huli vińš neiet, vai arī mēs brīnamies wtf kas pie velna notiek ar maisījumu...

Atkārtošos, bmw rūpnīcā nestrādā idioti, un vińi tomēr mācēja salikt jaudīgākos motorus savā klasē un laikā, un dara to joprojām.

Cik te daudzi ir sabūvējušimstrokerus uz 3.0 ar saviem tekstiem par 300+ bet tikai dažiem ir reāli 300+ ar izdruku .
Profila bilde
Nixon
Ziņojumi: 5884
Pievienojies: 13 Dec 2011, 20:59
Braucu ar: BECAUSE RACECAR
Atrašanās vieta: Valmiera, Mazsalaca
Reputācija: 22
 
Atkārtošos, tas nav mans lego tā kombinācija B20+B25 galva. :hahaha: Vnk tādu motoru dabūju, nemaz nezināju, ka tāda ķīmija. Ieliku viņu krosa dampī un tad vnk gribēju uzlabot ar sadalenēm, vadību utt, tad arī jaucoties iekšā, konstatēju, ka B25 galva. A tilpums tāds, jo klase bija līdz 2000cm3, kur braucu.
Motors darbojas, tapēc pašlaik ir kupejā un braucu. Uzbūvēt jā, varētu viskautko. Bet tai pat laikā arī citi upgreidi ir vajadzīgi un līdzekļi arī ir tikai tik, cik ir. ;)
Video jā, protams nav rādītājs, bet vismaz liku Tev noticēt, ka man tas atmo motorsar zemo CR kustās un brauc, nevis neiet. :hahaha: :hahaha:
Nevienā brīdī neesmu to dzinēju slavējis un cēlis debesīs, cik viņš man ahujennijs. Tā vienkārši ir sanācis, ka man tāds hibrīds ir. :gigigi:
Attēls