Dzinēja degvielas sprauslas

Profila bilde
Agris
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 2665
Pievienojies: 27 Feb 2011, 22:43
Braucu ar: 325
Reputācija: 14
 

25 Jūl 2011, 14:36

1. Kā var noteikt vai sprausla sulo un netur spiedienu. Vai pietiek izraut visu reiku, pagriezt aizdedzi un gaidīt minūti, lai kautkas nopileetu? vai suuknis tajā brīdī turēs 3bar, jeb taadu spiedienu sasniedz tikai braucot?

2. Ja uz sprauslām kodi ir vienādi tas nozīmē arī ka viņas būs vienādas ražības? salīdzinot m50b25 ar m52b20
Profila bilde
vilks25
Ziņojumi: 436
Pievienojies: 21 Apr 2011, 19:22
Braucu ar: e36 328
Atrašanās vieta: jekabpils
Reputācija: 2
 

28 Jūl 2011, 08:35

man ar gribētos zināt :yes:
Profila bilde
takeshi
Ziņojumi: 633
Pievienojies: 25 Jūl 2011, 03:03
Braucu ar: sport vagonu!
Atrašanās vieta: rigas

29 Jūl 2011, 00:59

varu atbildet sprauslas no 2,5 un 2,0 ir vienadas atskiribas pilniba nau! un suknis dod vairak ka 3barus ja nemaldos 6barus bet pie magistralem stav viens sudz kas talak dod tikai 3barus! ka sprauslas parbaudit to tew nepateiksu gan!
Profila bilde
Agris
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 2665
Pievienojies: 27 Feb 2011, 22:43
Braucu ar: 325
Reputācija: 14
 

29 Jūl 2011, 09:03

bet kuraa briidi reikaa sasniedz 3 bar? tikliidz pagriez atsleegu? mlin buutu kaa m52 tas ventiils galaa, tad mieriigi nomeeriitu :)
Profila bilde
takeshi
Ziņojumi: 633
Pievienojies: 25 Jūl 2011, 03:03
Braucu ar: sport vagonu!
Atrašanās vieta: rigas

29 Jūl 2011, 12:10

diezgan atri!
Profila bilde
r5sgt
Ziņojumi: 60
Pievienojies: 30 Jūl 2011, 21:55
Braucu ar: 325tds
Atrašanās vieta: Ķekavas novads

30 Jūl 2011, 22:22

Agris rakstīja:bet kuraa briidi reikaa sasniedz 3 bar? tikliidz pagriez atsleegu? mlin buutu kaa m52 tas ventiils galaa, tad mieriigi nomeeriitu :)
Nomērīt var tāpat, vajag t-gabalu kurā ieskrūvēt manometru un ielikt pienākošajā šļaukā. Teorētiski vajadzīgajam spiedienam jāparādas pagriežot atslēgu, bet labāk nedaudz pagriest starteri un tad skatīties.
Izraujot maģistrali pastāv riks ka kada sprausla izlidos no spiediena jo gals vairs nebalstas pret ieplūdes kolektoru.
Ja sprauslas tek tad to protams var redzēt.
Spiedienam jabūt ap 3bar, noraujot vakuma trubiņu no spiediena regulatora, reikas galā, spiedienam jāpieaug.
Piedāvāju dažādus auto remonta un metināšanas darbus.
PM.
Profila bilde
vilks25
Ziņojumi: 436
Pievienojies: 21 Apr 2011, 19:22
Braucu ar: e36 328
Atrašanās vieta: jekabpils
Reputācija: 2
 
un ja to spiedienu palielina,labums ir?
Profila bilde
Kobreti
Ziņojumi: 1305
Pievienojies: 13 Mar 2011, 14:02
Braucu ar: 325
Reputācija: 9
 
ir ja palielina gaisa daudzumu :pupi:
Profila bilde
540i
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 1812
Pievienojies: 11 Mai 2011, 06:17
Braucu ar: 320d,335d
Reputācija: 1
 
vilks25 rakstīja:un ja to spiedienu palielina,labums ir?
Nevajag vinnu palielinat, man ar walbro degv sukni pagriezot aslegu bija 4bar, caur visssu rgulatoru 3,5 bar, norma 2,6 2,8..., gazejot viss ok tuksgaita nesadega un paaugstinats co.. izpludes gazzes :gigigi:
e36
bayker01
Ziņojumi: 134
Pievienojies: 14 Apr 2012, 16:23

27 Apr 2012, 16:58

Varbut jau ir bijis jautajums bet!
Motoram 2.5 un 2.0 sprauslas atskiras vai degvielas padevi regule kompis?
he9600
Ziņojumi: 2050
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 
atšķiras
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
bayker01
Ziņojumi: 134
Pievienojies: 14 Apr 2012, 16:23
cik saprotu atskiras raž'īgums vīņam vai vel kkas?

omegai starpibu nejutu kad nomainiju no 2.6l sprauslam uz 3,0l
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 
540i rakstīja:
vilks25 rakstīja:un ja to spiedienu palielina,labums ir?
Nevajag vinnu palielinat, man ar walbro degv sukni pagriezot aslegu bija 4bar, caur visssu rgulatoru 3,5 bar, norma 2,6 2,8..., gazejot viss ok tuksgaita nesadega un paaugstinats co.. izpludes gazzes :gigigi:
Un kur lambdas? Lambdām vajadzēja "redzēt" , ka ir par treknu un nogriezt mazāku degvielas iesmidzināšanas laika reizinātāju.
Principā, kas notiek, palielinot spiedienu. Motora vadība ir programmēta atvērt sprauslas uz noteiktu laiku - (~3-40 ms) atkarība no slodzes/RPM attiecības, pie lielāka spiediena, šajā laikā, kamēr sprausla ir atvērta caur to izšļācas lielāks daudzums degvielas, nekā ir sākotnēji paredzēts, tas pats notiek arī liekot lielākas sprauslas.
Reāli, ja viss motoram ir kārtībā, tad no tā vien patēriņam/jaudai mainīties nevajadzētu.
Tāpat arī 2.8 motoram degvielas karte ir "zemāka" nekā m52 2.5 motoram, tikai dēļ tā, ka ražīgāki inžektori.
he9600
Ziņojumi: 2050
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 
bullshit, lambdas korekcija nav bezgalīga. Ja būs labs treknais, tad neko tur lambda nespēs izdarīt.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 
Nu pietiekoši liela viņa IMO ir, lai pielāgotos degvielas spiediena pacelšanai no 2.8 uz 3.5bar.
Nu ja vēl plusā tam ieliktas super duper sprauslas tad ir kā ir.
Var būt kļūdos, bet liekas, ka bija 2 adaptācijas ar degvielu, skaitītājs un reizinātājs.
Profila bilde
Kobreti
Ziņojumi: 1305
Pievienojies: 13 Mar 2011, 14:02
Braucu ar: 325
Reputācija: 9
 
par sprauslām runajot,varam parunāt arī par degvielas reikas spiediena regulātoru. :hahaha: ka sanāk viņs pie vakuma atver abradku?

EDIT
Profila bilde
Agris
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 2665
Pievienojies: 27 Feb 2011, 22:43
Braucu ar: 325
Reputācija: 14
 
nju kautkad jau vinsh atver. jaapadomaa logjiski.. kad ir lielaaks vakums? tad kad augstaaki apgriezienivai mazaaki ?

teoreetiski pie mazajiem apgriezieniem vinjam vajadzeetu buut atveertam un pie augstaakiem apgriezieniem nedaudz aizveeerties.- vismaz man taa liekas. kautkad viens staastiija bet neatceros...
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 
Vislielākais vakums ir tad, kad bremzē ar motoru.
Tukšgaitā ir ~ -0.8bar
unvakums gandrīz vispār nav (ja ir laba ieplūde tad vakums tiešām nav) pie gāzes grīdā.
Profila bilde
Kobreti
Ziņojumi: 1305
Pievienojies: 13 Mar 2011, 14:02
Braucu ar: 325
Reputācija: 9
 
kā viņu nodefektēt?
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 
paskaties vai vakuma trubiņa virsū :hahaha: , ja saki ka pilna motortelpa ar sniegu - mierīgi varēja noraut - trausla maza šlauciņa uz maza pisīša bez hamuta