m52b28 uzlabošana

Profila bilde
ROYALTY
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 654
Pievienojies: 11 Nov 2013, 20:33
Braucu ar: 328lpg coupe
Atrašanās vieta: Cēsis

24 Okt 2017, 10:17

-AF- rakstīja: 24 Okt 2017, 10:04 Viss vienkārši, caur programātoru ierakstīt softu bosch chipā aizņem sekundes, bet siemensam minutes, kas kopsummā regulējot turbo vai totālu ne stock motoru.
Un pats galvenais ka pēcāk siemensam.jebkurš Pēteris ar vadu atnāks un nokačās softu, pēcāk visiem šēros par kapeikām.

P.s ms41 tā adaptācija reāli hujova strādā ;) MS 43 gan teicami
Nevarēšu Tev piekrist par tām minūtēm - partial rakstās kādas 20sek. Pie tam nav ār ECU jārauj ārā no mašīnas, līdz ar to programmējams ir "on the go".... principā apstājoties ceļa malā. (Šoreiz runa par ms41, kur tiek runāts par augstāk minētā lietotāja setupu)
Un par to softu ko nokačās arī nevarēšu piekrist..... ir risinājumi uz ms4x, ka pēc tam nolasīt tūnu nevar. :super:
Līdz ar to šie argumenti neliekas pietiekami "cieti".

Par Vladen teikto man tāda aizdoma jau bija.
Attēls
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

24 Okt 2017, 10:41

Pēdējais labojis Liss - 24 Okt 2017, 10:42, kopā labots 1 reizi.
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 

24 Okt 2017, 10:42

Ne Bosch ne siemense nevar noslēgt softu tā lai to neatvērt vispār. Kā korvet ar "atslēgu"
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

24 Okt 2017, 10:43

AF, ar winols rakstot, ja pareizi atceros, vareja uzlikt atslegu, lai neviens klat netiek.
Bet anyway no pizgita softa liela jega nav, jo tas rakstits konkretam motoram un uz cita motora var sataisit sudu.
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 

24 Okt 2017, 10:50

Var var bet zinošs cilvēks viņu var atkost. Amīši kaut kādu citu knifu pielieto , bet smalki nezinu kā izstāstīt neesmu iedziļinājies.
Par softu ja copy paste neuztaisīt, bet vnk var nošpikot to kas un kur tas tika darīts.
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

24 Okt 2017, 11:08

Tip neviens nezin ka vadiba jaregule :rolleyes:
Isteni meistari tapat ir loti maz, citreiz labak koncentreties, ka labak un vairak izdarit, nevis ka pec iespejas virak sprungulus citiem ritenos samest, tapat viens nekad visus kompjus nesaregulesi.
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 

24 Okt 2017, 11:11

Nejauc krastus, es neko nevienam neregulēju, auto nelaboju vispār neko nedaru ar automobīļiem.
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

24 Okt 2017, 11:14

Labi labi, runa bija par to, ka naf censties pec iespejas noslegt softu, lai pilnigi galigi neviens netiek klat, kas tik cauri winols atslegai tapat pietiekami daudz zinas, lai pats sareguletu.
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 

24 Okt 2017, 11:21

Its all about money
Profila bilde
ROYALTY
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 654
Pievienojies: 11 Nov 2013, 20:33
Braucu ar: 328lpg coupe
Atrašanās vieta: Cēsis

24 Okt 2017, 11:32

piekrītu, ka softa nolasīšana ir max jānoslēdz, bet neieslīgstot galejībās. Jo, protams, ka nav forši, ja Tu esi tērējis ĻOTI LIELU laiku lai iemācītos to ko zini un izkostu mazos sīkumus un knifus.... un pēkšņi kāds ar tavām zināšanām sāk slaukt lielo krējumu.... Bet kā jau seeingman rakstīja - tam kas to mācēs nolasīt arī macēs saregulēt..... līdz ar to jānodrošinās tiktāl, lai katrs kam ienāk prātā nenolasa un Tavus darbus nemētā apkārt publiskajā vidē.

Bet tāpat ļoti muļķīgi tāda iemesla dēļ "kārtīgi regulēt" tikai bosch... :drink:
Attēls
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

24 Okt 2017, 11:45

Tas viss nav tik vienkarsti, ka atvert failu paskatities un "ahhhh viss skaidrs ka ahujenna regulet", bez karsu definicijam un "ponas" tas viss tapat ir ciparu un burtu savarstijums. Tapat saubos vai taja pasa turbocipa regule da galam, jo pusstunda var virspuseji parrakstit galvenas degvielas un aizdedzes kartes, bet ar tam kompja saturs nebeidzas, ir daudz un dazadu izmeru, kartes, kas nosaka ta mesla darbibu pie dazadiem apstakliem, Esmu runajis ar dzeku, kas ar regulesanu pelna loti labu $ un saprot, ko dara, vins tadu ielas bosch kompi nemaz nenemas regulet, kamer nezin lidz pasam sikumam, ka vins darbojas, jo vins par savu darbu atbild un ja kadas micro 2x2 kartes del viss pie kadas arkartas situacijas pabidisies prom no pamatkartes, vins negrib par to but atbildigs. Vins ari man radija info par ms45, pdf fails, kur aprakstits viss lidz sikumiem, par katru karti un definicijam - 12000 lpp. :hahaha: Ka ari biju klat, kad reguleja motec vadibu uz rallija m3, tur dzenaja pa rpm katra slodzes iedala, lidz 3000rpm aiznema kadas paris h, talak dyno stendam putejs, kas taisija gaisa plusmu ar ko masinai dzeseties bija par vaju un motors karsa augsa - nevareja turpinat.
he9600
Ziņojumi: 2050
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 

24 Okt 2017, 13:05

Ms45 un strādā šeit (Eiropā)? Neko nejauc?
Tā ir vadība, kas tika likta tikai uz us zhp e46. Paši amīši šo met ārā (tjip tāpat kā pie mums pieņemts ms41 vietā likt m3.3.1) un liek "veco labo" ms43.
Ja tiešām cērt ms45, tad, domāju, ka aizdīķa klientu netrūks.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 

24 Okt 2017, 13:46

Eu, programmisti, davai to pareizajā topikā apspriežam ;)
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

24 Okt 2017, 14:21

he9600 rakstīja: 24 Okt 2017, 13:05 Ms45 un strādā šeit (Eiropā)? Neko nejauc?
Tā ir vadība, kas tika likta tikai uz us zhp e46. Paši amīši šo met ārā (tjip tāpat kā pie mums pieņemts ms41 vietā likt m3.3.1) un liek "veco labo" ms43.
Ja tiešām cērt ms45, tad, domāju, ka aizdīķa klientu netrūks.
dzeks no maskavas
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 

24 Okt 2017, 17:45

Ms45 https://www.kasselperformance.com/produ ... -1-tuning/ un m3 nelīmējas kopā
Sipat uz chipošanas vai MS topicu ;)
deni2s
Ziņojumi: 81
Pievienojies: 23 Okt 2017, 18:54

24 Okt 2017, 19:20

-AF- rakstīja: 24 Okt 2017, 07:28 Nevajag nekādu pretestību, mana doma bija ka softā pareizi nobīdīt gaisamassas parametrus uz tiem, kuri būtu iespējami tavam motoram.
Softs vairāk par 5V no MAFa nemāk nolasīt. Visu, kas lielāks par 5V viņš uzskata par max vērtību (725kg/h).
deni2s
Ziņojumi: 81
Pievienojies: 23 Okt 2017, 18:54

24 Okt 2017, 19:33

ROYALTY rakstīja: 24 Okt 2017, 08:54 kāpēc visi "tuneri" spiež uz bosh vadību?
Es vispār pirmo reizi dzirdu, ka kāds spiež uz bosch, tas izskatās pēc lokālā dīķa kurioza. Ar LV čipotājiem neesmu pazīstams, bet cik esmu runājis ar dažāda līmeņa čipotājiem no ārzemēm, tad vai nu Siemens, vai uz trešo ražotāju ECU (Magneti Marelli un tamlīdzīgi). Dzirdēju, ka LV ir populārs VEMS (iespējams tāpēc, ka viens no lētākajiem), bet arī tas pasaulē skaitās morāli novecojis.
Profila bilde
ROYALTY
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 654
Pievienojies: 11 Nov 2013, 20:33
Braucu ar: 328lpg coupe
Atrašanās vieta: Cēsis

25 Okt 2017, 08:53

Ja problēma ir voltage tad izmanto 2 gab 10K ohm pretestības lai samazinātu V uz pusi un izmanto šo karti.
2048.png
deni2s rakstīja: 24 Okt 2017, 19:20
-AF- rakstīja: 24 Okt 2017, 07:28 Nevajag nekādu pretestību, mana doma bija ka softā pareizi nobīdīt gaisamassas parametrus uz tiem, kuri būtu iespējami tavam motoram.
Softs vairāk par 5V no MAFa nemāk nolasīt. Visu, kas lielāks par 5V viņš uzskata par max vērtību (725kg/h).
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Attēls
he9600
Ziņojumi: 2050
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 

25 Okt 2017, 12:59

Šāds risinājums derētu ja ierobežojums būtu softā. Ja pats mēreklis taisa "Max out" tad tur bez tā maiņas uz citu nav variantu.
TB, ja viņš fiziski nespēj izmērīt/attēlot vairāk par 700kg, tad nav nekādas jēgas no softiskiem risinājumiem. Tur vienk ir jāliek mērītājs, kas jau no rūpnīcas var izmērīt krietni (lai nenoķer Max) vairāk un pēc tā piedzīt softu.
Nav jēgas no izmainītas skalācijas, ja mērītāja Max vērtība slodzē jau ir pie 3k RPM un griežot dzinēju tālāk mērītājs jau rāda muļķības un pareizu degmaisījumu pie PT nesaregulēt.
Primitīva lieta, bet nez kāpēc daudzi to nesaprot un bezjēdzīgi mēģina labot softiski.

P.s. aizgāja offtopiks
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
deni2s
Ziņojumi: 81
Pievienojies: 23 Okt 2017, 18:54

25 Okt 2017, 23:37

he9600 rakstīja: 25 Okt 2017, 12:59 Šāds risinājums derētu ja ierobežojums būtu softā. Ja pats mēreklis taisa "Max out" tad tur bez tā maiņas uz citu nav variantu.
TB, ja viņš fiziski nespēj izmērīt/attēlot vairāk par 700kg, tad nav nekādas jēgas no softiskiem risinājumiem. Tur vienk ir jāliek mērītājs, kas jau no rūpnīcas var izmērīt krietni (lai nenoķer Max) vairāk un pēc tā piedzīt softu.
Nav jēgas no izmainītas skalācijas, ja mērītāja Max vērtība slodzē jau ir pie 3k RPM un griežot dzinēju tālāk mērītājs jau rāda muļķības un pareizu degmaisījumu pie PT nesaregulēt.
Primitīva lieta, bet nez kāpēc daudzi to nesaprot un bezjēdzīgi mēģina labot softiski.

P.s. aizgāja offtopiks
Pats mērēklis vēl netaisa "Max out". Iepriekš aprakstītais risinājums ar pretestību un mainītu skalāciju ir sen pārbaudīta un par labu atzīta metode un tur nav nekādas diskusijas jāizvērš. Protams, ka mērītājs no 540i vai Porsche ir labāks risinājums, bet izmaksas arī lielākas par pretestības izmaksām ;)