m52b28 uzlabošana

Profila bilde
funkyasshit
Ziņojumi: 1604
Pievienojies: 24 Nov 2014, 01:01
Braucu ar: 14/l100km pilsētā
Atrašanās vieta: BMWPower
Reputācija: 3
 

09 Aug 2016, 23:56

seeingman rakstīja:Nevis freze bet slipe.
Otrkart, kads vel profils ka gribas, kads no jums ir padomajis ka notiek paceluma palielinasana un ka gradus ari nevar da max piegriezt klat, viss atkarigs no jau esosa profila.
Pacelums - par cik mm palielina pacelumu, par tik biezaku prasas kompensatoru, lai saglabatu kompensatoru ta darbibas diapazona.

Ne nu var jau but es kludos un dbilas kause virsu materialu un tad slipe formu... bet tada gadijuma tik zema cena?
Slīpē, ne frēzē, sapisos.
Man caur e-pastu viņi nekādus ierobežojumus neizteica grādiem kādus es gribu.
Kādu ciparu tad tu gribēji, ja šriks maksā 1000E, bet re-grinds maksā 236E 1 gab priekš 6 poda/24V? Kopā sanāk 472E + shipping. Un cena nemainās no tava profila izvēles. Tā vismaz man atbildēja, kad ar viņiem sazinājos.

Kā tas viss strādā praksē, hujviņzin. Par to LV informācijas ir 0, ārzemju lapās cilvēki arī neko baigi tur nestāsta par šito visu. Neviens nekādas citas detaļas vispār nav minējis. Un par kompensatoriem - labākais variants jau laikam vispār būtu iet pa cieto un regulēt siltumatstarpes kā S50 variantā.
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 

10 Aug 2016, 10:30

funkyasshit rakstīja:Tu neiebrauc bazarā -AF-. Dbilas ir kantoris, kas pārfrēzē sadalenes. Aizsūti savas sadalenes, safrēzēs kādu profilu vien gribās. Loģiski, ka S50/54 sadalenes neder, jo viņām kakliņu vietas atšķiras. :D
Ook sory, nelasīju garo penteri.
Profila bilde
krums
Ziņojumi: 185
Pievienojies: 29 Okt 2013, 14:26
Braucu ar: 328i
Atrašanās vieta: Rīga

10 Aug 2016, 10:44

funkyasshit rakstīja:
seeingman rakstīja:Nevis freze bet slipe.
Otrkart, kads vel profils ka gribas, kads no jums ir padomajis ka notiek paceluma palielinasana un ka gradus ari nevar da max piegriezt klat, viss atkarigs no jau esosa profila.
Pacelums - par cik mm palielina pacelumu, par tik biezaku prasas kompensatoru, lai saglabatu kompensatoru ta darbibas diapazona.

Ne nu var jau but es kludos un dbilas kause virsu materialu un tad slipe formu... bet tada gadijuma tik zema cena?
Slīpē, ne frēzē, sapisos.
Man caur e-pastu viņi nekādus ierobežojumus neizteica grādiem kādus es gribu.
Kādu ciparu tad tu gribēji, ja šriks maksā 1000E, bet re-grinds maksā 236E 1 gab priekš 6 poda/24V? Kopā sanāk 472E + shipping. Un cena nemainās no tava profila izvēles. Tā vismaz man atbildēja, kad ar viņiem sazinājos.

Kā tas viss strādā praksē, hujviņzin. Par to LV informācijas ir 0, ārzemju lapās cilvēki arī neko baigi tur nestāsta par šito visu. Neviens nekādas citas detaļas vispār nav minējis. Un par kompensatoriem - labākais variants jau laikam vispār būtu iet pa cieto un regulēt siltumatstarpes kā S50 variantā.
Tur jau tā lieta diezgan grūti informāciju sameklēt, lai iebrauktu, ko, kas, kā... :D
Attēls
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

10 Aug 2016, 11:45

sadalenes kulaciņa ģeometrija atšķiras vai būs hidrokompensatori vai šaibas ar siltumstarpu.
s54 gadījumā viss valvetrains drastiski atšķiras un sadalenes kulaciņam ir īpatnēja forma.
Attēls
sadalenes kulaciņa formai arī ir nozīme standartā m50/52 motoriem kulcaiņa augša ir diezgan spicas formas, tas nozīmē, ka vārsts maksimālajā atvērumā būs ļoti īsu brīdi, savukārt performance sadalenēm kulaciņa augša ir apaļīgāka.
Vēl ir tāds stāsts - jo agresīvākas sadalenes ( lielāks pacēlums, vairāk grādu, jo lielāka nozīme izplūdes un ieplūdes pareizumam, tb. uz stadarta motora ar standarta kolektoriem uzliekot pārāk agresīvu sadaleni var sanākt zaudēt jaudu nevis iegūt. Vēl ir tāda lieta, ka ar daudz grādu sadalenēm, bez vanosa motoram būs mazāk jaudas pie zemajiem apgriezieniem, kā arī faktiskā kompresija samazinās, jo vārsti ilgāku laiku ir atvērti un vārsta atvērtā stadija turpinās jau motora kompresijas fāzē.
Atbildot uz oriģinālo jautājumu - stadarta 2.8 motoram cik es zinu labākais p&p upgreids ir m54 3.0 ieplūdes sadalene modificēta ieplūdē un m50b25nv ieplūdes sadalene modificēta izplūdē. Vai ir jēga no dbilas sūtīt, ja šāds setups sanāk lētāk. No dbilas imo jāsūta ja zin, kas ir vajadzīgs: kulaciņa profils, pacēluma sākums, grādi, pacēlums, cik vispār ir klīrenss starp vārstu un virzuli un kādu pacēlumu tu konkrētajam motoram vari atļauties, un kas vispār strādās kopā ar attiecīgo setupu( ieplūde, izplūde, vārstu diametrs, kanālu zmērs kompresijas pakāpe)
Profila bilde
funkyasshit
Ziņojumi: 1604
Pievienojies: 24 Nov 2014, 01:01
Braucu ar: 14/l100km pilsētā
Atrašanās vieta: BMWPower
Reputācija: 3
 

10 Aug 2016, 12:27

Nu S52 profils ir tuvākais apgreids, ko visi izmanto USA uz M52, jo viņš ir tāds pats, tik tikpums čut lielāks.
Neatšķiras ne kolektori, ne vārsti ir pa cieto. Tāds plug n play variants, it kā.

Sanāk nedaudz agresīvāks kā M50NV

250-252 / 10.2-10.28 Intake
244 / 9.67- 10.2 Exhaust
Profila bilde
540i
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 1812
Pievienojies: 11 Mai 2011, 06:17
Braucu ar: 320d,335d
Reputācija: 1
 

10 Aug 2016, 12:59

Tikai m3 US kits sanāk 3x dārgāks,šaubos ka ir 2x labāks , piķis, pret performanci, M54b30 un NV sadalene.
e36
Profila bilde
Rottus
Ziņojumi: 149
Pievienojies: 25 Mai 2014, 12:26
Braucu ar: S14a
Atrašanās vieta: Riga

10 Aug 2016, 14:49

pie reizes jautājums: vai ir informācija kādam ?

Beidzot ir LV iespēja programmēt pēc veiktajiem dzinēja uzlabojumiem m52b28 Siemens vadības bloku MS41?

Pārsteidz tas, ka ebay sludinājumos piedāvā risinājumus gluži kā Bosch 413 un citi jau pazīstami kantori kā piemēram Miller performance. Nav jau jēga nekāda uzmest sadalenes, zirnekli, v8 droseli un priecāties par to kā siemens kompis vienkārši pielāgojas izmaiņām. No uzlabojumiem sanāk būs kādi 215zs nevis 230-240.
kasp1js
Ziņojumi: 779
Pievienojies: 09 Dec 2014, 17:36
Braucu ar: pieciem cilindriem
Reputācija: 13
 

10 Aug 2016, 14:52

Ļoti optimistiski cipari :lol:
Profila bilde
Rottus
Ziņojumi: 149
Pievienojies: 25 Mai 2014, 12:26
Braucu ar: S14a
Atrašanās vieta: Riga

10 Aug 2016, 15:08

kasp1js rakstīja:Ļoti optimistiski cipari :lol:
kapēc optimistiski - Miller war chip saprogramēts + sadalenes ar izplūdi:
https://www.youtube.com/watch?v=TwcnO3uaqDw 230zs
Protams pie nosacījuma, ka dzinējs ir dzīvs un vēl neredzējis 380k noskrējienu :lol:
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

10 Aug 2016, 15:09

Paskatīsimies no sākuma cik kasp1jam būs bez visiem ādažu millera cipšiem :super:
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 

10 Aug 2016, 17:42

Rottus rakstīja:pie reizes jautājums: vai ir informācija kādam ?

Beidzot ir LV iespēja programmēt pēc veiktajiem dzinēja uzlabojumiem m52b28 Siemens vadības bloku MS41?

Pārsteidz tas, ka ebay sludinājumos piedāvā risinājumus gluži kā Bosch 413 un citi jau pazīstami kantori kā piemēram Miller performance. Nav jau jēga nekāda uzmest sadalenes, zirnekli, v8 droseli un priecāties par to kā siemens kompis vienkārši pielāgojas izmaiņām. No uzlabojumiem sanāk būs kādi 215zs nevis 230-240.
V8 drosele :giggle: p.s seenigma visprecīzāk visu sarakstīja ;)

Tik piebildīšu, ka visu sataisīt + noregulēt izmaksās dārgāk , nekā iecelt m54b30 - sakopt vińu un vnk nočipot. Un galu galā dabūt līdzīgus ciparus tik ar mazāku griezi ;) ( lasīt ka b30 būs lielāka un labāka griezes līkne)

Reku piemērs no prakses, LEO kupeja uz stenda 260hp un samērā švaku griezes līkni.
Un no prakses vnk chipots 330i ar kkādu vanabe jebatj kopatj izplūdi ( skatos uz to skeptiski) 256hp bet ar griezes līkni, kura ir tik pat taisna kā ravšana uzacs. Un esmu par 80% parliecināts, ja uz ta m54. Uzlikt s50 zirnekli, tad iegūtu vēl smukākus zs ciparus.
Profila bilde
Armando
Heineken
Ziņojumi: 6016
Pievienojies: 02 Mar 2011, 23:38
Braucu ar: e61
Atrašanās vieta: ireland
Reputācija: 72
 

10 Aug 2016, 17:55

intresants topiks paversies
tatad lai reali labakais ko var m52b28 var sadarit, bez turbo vai kompresora liksanas ir sekojoshais
m54b30 iepludes sadalene iepludee ( janofleksee no gala sazobes kur vanos naak 6mm)
m50nv iepludene liekas izpludee (pie manim var iegadaties taiming toolu sim setupam)
m50b25 iepludes kolektors ar bbtb
m3 zirneklis vai kautvai kadu TA ebeja zirnekli
m54 klokjeni,
kas tur bija ar m54 virzuljiem un klanjiem attieciba pret m52b28 sobrid no galvas neaceros
talak atvieglinatu m50 spararatu uz 240mm partaisitu, un aiziet :yes: :yes:
...
Profila bilde
matgaris
Ziņojumi: 143
Pievienojies: 06 Mai 2016, 23:15
Braucu ar: sivēnmāti

10 Aug 2016, 18:15

Armando rakstīja:intresants topiks paversies
tatad lai reali labakais ko var m52b28 var sadarit, bez turbo vai kompresora liksanas ir sekojoshais
m54b30 iepludes sadalene iepludee ( janofleksee no gala sazobes kur vanos naak 6mm)
m50nv iepludene liekas izpludee (pie manim var iegadaties taiming toolu sim setupam)
m50b25 iepludes kolektors ar bbtb
m3 zirneklis vai kautvai kadu TA ebeja zirnekli
m54 klokjeni,
kas tur bija ar m54 virzuljiem un klanjiem attieciba pret m52b28 sobrid no galvas neaceros
talak atvieglinatu m50 spararatu uz 240mm partaisitu, un aiziet :yes: :yes:
M20 spararata variants neder?
Profila bilde
Armando
Heineken
Ziņojumi: 6016
Pievienojies: 02 Mar 2011, 23:38
Braucu ar: e61
Atrašanās vieta: ireland
Reputācija: 72
 

10 Aug 2016, 19:16

m20 der, bet kam to m20 vajag musdienaas :giggle:
...
Profila bilde
krums
Ziņojumi: 185
Pievienojies: 29 Okt 2013, 14:26
Braucu ar: 328i
Atrašanās vieta: Rīga

10 Aug 2016, 21:04

Kāds var reāli arī pamatot kādēļ m50b25 ieplūdes kolektors pēc pieredzes reāli izmaiņu nav varbūt ļoti ļoti minimāla...
Attēls
Profila bilde
Rottus
Ziņojumi: 149
Pievienojies: 25 Mai 2014, 12:26
Braucu ar: S14a
Atrašanās vieta: Riga

10 Aug 2016, 21:06

-AF- rakstīja: V8 drosele :giggle: p.s seenigma visprecīzāk visu sarakstīja ;)

Tik piebildīšu, ka visu sataisīt + noregulēt izmaksās dārgāk , nekā iecelt m54b30 - sakopt vińu un vnk nočipot. Un galu galā dabūt līdzīgus ciparus tik ar mazāku griezi ;) ( lasīt ka b30 būs lielāka un labāka griezes līkne)

Reku piemērs no prakses, LEO kupeja uz stenda 260hp un samērā švaku griezes līkni.
Un no prakses vnk chipots 330i ar kkādu vanabe jebatj kopatj izplūdi ( skatos uz to skeptiski) 256hp bet ar griezes līkni, kura ir tik pat taisna kā ravšana uzacs. Un esmu par 80% parliecināts, ja uz ta m54. Uzlikt s50 zirnekli, tad iegūtu vēl smukākus zs ciparus.
njā te Tev nevaru nepiekrist, ka finansiāli izdevīgāk ir m54b30 ieplagot un to 2.8 var pārdot tālāk vai nopirkt kaut kādu e30 un iebāzt tur b28, tas jau katra cita cilvēka ziņā paliek.

ja mēs metam uz papīra aptuvenus, rupjus + - ciparus tad sanāk aptuveni sekojoši:

m54b30 ieplūdes sadalene - 150
m50b25 ieplūdes sadalene - 25 ( protams, tirgū pieejamas pa 50-70 eur ar redzēti )
1.6i+1.8is izplūdes kolektors - 150
taisnā izplūde ar kaut kādu bunduli - 100
lielāka V8 drosele vai pārvirpotā drosele - 100
m50b25 ieplūdes "lielais" kolektors - 25 ( protams, tirgū normāla cena mūsdienās 90 )
bosch 413 + GMM + dačiki + lamdas - 150-200
ECU pārprogramēšana pēc attiecīgiem uzlabojumiem - nu kādi 150-250 (e-bay siemensu piedāvā pa 200$ bez šipinga)
summa: 850 EUR

Tātad secinam - m52b28 aptuvenā dzinēja tirgus cena ir kādi 650 eur + modifikācijas 850 eur - 1500eur vērts motors kopā ņemot.
Sanāk lētāk iegādāties m54b30 pat to ieswapot un piekoriģēt ECU uz tiem 256zs, varbūt pat paliks nauda jaunai eļļai priekš m54b30 + picai ar alu.

skarbs secinājums, bet ar to būtu jārēķinās katram, kurš vēlas atmosfērisku jaudiņu, jo atmosfēriskais zirgs vienmēr maksās kosmosu salīdzinot ar turbopūtes iespējamiem rezultātiem.
Kaut kādus gadus atpakāl rēķināju 1 atmosfēriskais zirgs pēc izmaksām iet kādi 15-20 Lati :lol: mūsdienu naudās 15 zirgi 315eur

Uzskatu, ka šo visu dzinēju uzlaboju epopeju var padarīt vēl interesantāk, bet atkal rodas jautājums vai to vajag?

Plaši jau izspriesta tēma plašajos interneta tīklos un n-tajos forumos, ka m52b28 ir ļoti priecīgs par kompresoru.
ir visādi Vortex, ESS, G power kiti tieši priekš m52b28. Kur uz stenda izmērītā jauda pie pūtiena 0.4 BAR ir 270zs
Tātad, kas notiek, kad ir veikti šāda veida atmosfēriskie uzlabojumi + pa virsu visam piebliezts kompresors?

Protams budžeta variantā Bosch 413 vai Megasquirt. Ne budžetā Vems, bet tad jau arī visas šīs augstāk minētās modifikācijas ne-kam neder - ja iet pa sportu - ar nopietnām sadalenēm, OEM M zirnekļiem un E85 un tā jau ir cita pasaule, tur vairs alumīnija dzinēja bloks neies cauri.
Profila bilde
Rottus
Ziņojumi: 149
Pievienojies: 25 Mai 2014, 12:26
Braucu ar: S14a
Atrašanās vieta: Riga

10 Aug 2016, 21:09

.
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 

10 Aug 2016, 21:38

1'8 is kolektoru mes nemam un brutāli izsvītrojam, beidaz te tupas iluzijas realizēt, neviens vēl sakarīgi pie tā kolektora nepiemetināja divus kanālus.
Tā vietā rakstam s50 kolektoru pa 300+e

Tu tajā aprēkinā nerēkināji vēl loti daudz sīku sūdu kuri beigās nostājas lielā naudā ;)
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 

10 Aug 2016, 21:42

krums rakstīja:Kāds var reāli arī pamatot kādēļ m50b25 ieplūdes kolektors pēc pieredzes reāli izmaiņu nav varbūt ļoti ļoti minimāla...
Lielāki kanāli ar mazu uzkrājēja tilpumu dod labāku plūsmu pie lieliem rpm. Bet zaudē pie maziem. Tur ir loti laba teorijampar šo, bet tagad to necitēšu, tā vai tā nav vērts.
Profila bilde
Rottus
Ziņojumi: 149
Pievienojies: 25 Mai 2014, 12:26
Braucu ar: S14a
Atrašanās vieta: Riga

10 Aug 2016, 21:54

-AF- rakstīja:1'8 is kolektoru mes nemam un brutāli izsvītrojam, beidaz te tupas iluzijas realizēt, neviens vēl sakarīgi pie tā kolektora nepiemetināja divus kanālus.
Tā vietā rakstam s50 kolektoru pa 300+e

Tu tajā aprēkinā nerēkināji vēl loti daudz sīku sūdu kuri beigās nostājas lielā naudā ;)
jap nav piemestas cenas eļļām, filtriem, vanosa remkomplekts, blīves utt,
bet Tu jau atkal aizej uz dārgo galu - S50 kolektors iet pa 350 eur tagad,
tad jau ar jāmet klāt m3 ieplūdes droseles, lai būtu kaut kāda jēga no šī pasākuma un ja grib pa visam pa fenšuj,
tad jau arī aizmugurē jāliek M3 tilts lai var 210mm reduktoru uzstūķēt... un tā var skaitīt jau pilnīgi savādākus ciparus,
izmaksas utt...

bet atgriežoties pie mana jautājuma - cik saprotu siemens MS41 LV nav vēl pieejams uz pārprogramēšanu gluži kā 413 bosch ...