m52b28 uzlabošana

Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

10 Aug 2016, 22:33

-413 jau itkā sen raksta ... ms41 arī ir dzirdēt, ka kaut ko jau dara.
-TA zirneklis maksā 100e, s50 ilgi meklējot var atrast arī pa 150-200. Tas ISa zirnekļa izvarojoms vispār būs tak nepareizs priekš esošā motora...
-m50 ieplūde rupji uz dyno dod ~15-20hp
-nah jāpisas ar to v8 droseles sūdu, kāds man beidzot parādīs reālu pierādījumus, ka viņa kaut ko dod tam motoram ar zem 300zs? a to labāk jau mašīnu nomazgāt, lai liekais svars dubļu izteiksmē nokrīt nost un ies labāk.

-par tiem kompresoriem: jau kuro reizi atkārtošos, ka jaudu nedod pūtiens(cik bar iepūš) bet gan gaisa plūsma caur motoru.
Profila bilde
funkyasshit
Ziņojumi: 1604
Pievienojies: 24 Nov 2014, 01:01
Braucu ar: 14/l100km pilsētā
Atrašanās vieta: BMWPower
Reputācija: 3
 

10 Aug 2016, 23:27

Runājot par sadalenēm - labs variants varētu būt uztaisīt iekš Dbilas Schrick sadaleņu kopiju.
Tik vēl ir jautājums, kā tas viss strādās pēc Dbilas pārslīpēšanas, vai ir nepieciešaas vēl kādas modifikācījas visā gāzu sadales mehānismā.

Pēc viņu mājaslapas spriežot uz M52 tas ir plug n play swaps, bet uz M50 ir vajadzīgi citi virzuļi, jo vārstiem nav vietas.

Intake - 264 degree, 11.2mm lift
Exhaust - 256 degree, 10.6mm lift

Būsim rēali, tie tomēr tāpat ir +/- 500E
Price/performance joprojām ir M54B30 un M50NV swaps.
Un galu galā price/performance vispār ir gliemezis, jo tā līkne pret iztērēto naudu un iegūto jaudu ir krietni iepriecinošāka.

Jā, par to pūtienu, citiem ir grūti saprast, ka tu ar 1 bar un dažādiem pūtējiem vari dabūt divus pilnīgi pretējus ciparus pat ar milzīgu jaudas atšķirību. :lol:
Profila bilde
Ričards Kočkers
Ziņojumi: 339
Pievienojies: 25 Jūn 2014, 16:29
Braucu ar: 窓の開放
Atrašanās vieta: OFFTOPIKISTAN
Reputācija: 1
 

11 Aug 2016, 05:00

Kādam ir pieredze ar TA technix zirnekli? kāda situācija ar tām 4 zondēm TUB'am?

kādi vēl ebay varianti ir? :D es to pašu TA ar šipingu uz lv sarēķināju 229 e
Attēls
DISRESPECT OEM
Profila bilde
Rottus
Ziņojumi: 149
Pievienojies: 25 Mai 2014, 12:26
Braucu ar: S14a
Atrašanās vieta: Riga

11 Aug 2016, 08:49

Ričards Kočkers rakstīja:Kādam ir pieredze ar TA technix zirnekli? kāda situācija ar tām 4 zondēm TUB'am?

kādi vēl ebay varianti ir? :D es to pašu TA ar šipingu uz lv sarēķināju 229 e
stance.lv piedāvā šitos it kā zirnekļus TA technics izpildījumā pa 199 eur
Profila bilde
Vladlen
Ziņojumi: 2862
Pievienojies: 23 Mai 2012, 17:14
Braucu ar: etanolu kanna
Atrašanās vieta: Mežciems
Reputācija: 21
 

11 Aug 2016, 08:57

Ričards Kočkers rakstīja:Kādam ir pieredze ar TA technix zirnekli? kāda situācija ar tām 4 zondēm TUB'am?

kādi vēl ebay varianti ir? :D es to pašu TA ar šipingu uz lv sarēķināju 229 e
Man bija, kvalitate labaka ne ka ebay.. Zirneklim ir 2 caurumi prieks zondes..
Profila bilde
markskise
Ziņojumi: 406
Pievienojies: 14 Aug 2013, 16:02
Braucu ar: E36 m54b25 325Ti

11 Aug 2016, 09:58

Valtmeikers rakstīja:m50 ieplūdnieks jau ir padomā.
Zirneklis - no kā, kur izrakt?
var taisīt leto variantu! pirmajiem 4.cyl 318is zirneklis, un pārējiem 2. cyl no vēl viena is/ti
Profila bilde
markskise
Ziņojumi: 406
Pievienojies: 14 Aug 2013, 16:02
Braucu ar: E36 m54b25 325Ti

11 Aug 2016, 10:05

šinī gadījumā m54b30 swaps būtu tieši laikā, un m52b28 sadaleņu epopejas izmaksas, būtu tādas pašas, je ne vairak kā b30. Vai arī m52b28TU (double vanos) un nočipo vadību uzliec nedaudz asāku reduktoru un būs, Bliez pa bliez :lol:
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

11 Aug 2016, 10:06

Uzliks to isa kolektora izvarojumu, un kas tad bus? Tad bus izpludes kolektors, kas tur, pie motora, atrodas nevis ar merki, ka viss ir sarekinats un atgazem ir labak japlust, bet gan tikai tapec, lai ipasnieks varetu pateikt: "yo, man ir ziiiirneklis"
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 

11 Aug 2016, 10:10

markskise rakstīja:
Valtmeikers rakstīja:m50 ieplūdnieks jau ir padomā.
Zirneklis - no kā, kur izrakt?
var taisīt leto variantu! pirmajiem 4.cyl 318is zirneklis, un pārējiem 2. cyl no vēl viena is/ti
Tak jau minēja ka tas ir totāls gateris!!!
Profila bilde
funkyasshit
Ziņojumi: 1604
Pievienojies: 24 Nov 2014, 01:01
Braucu ar: 14/l100km pilsētā
Atrašanās vieta: BMWPower
Reputācija: 3
 

11 Aug 2016, 11:25

Nu neaizmirsīsim, ka S52 ir M52 gan ieplūdes, gan izplūdes kolektori tādi paši, līdz ar to līdz 240hp viņi ir derīgi, pēc BMW inženieru domām. :lol:
Profila bilde
krums
Ziņojumi: 185
Pievienojies: 29 Okt 2013, 14:26
Braucu ar: 328i
Atrašanās vieta: Rīga

11 Aug 2016, 11:54

funkyasshit rakstīja:Nu neaizmirsīsim, ka S52 ir M52 gan ieplūdes, gan izplūdes kolektori tādi paši, līdz ar to līdz 240hp viņi ir derīgi, pēc BMW inženieru domām. :lol:
Drošs esi ka izpludes koletoru kanāli ir vienādi ?
Pict0064.JPG
m50 salīdzinājumā ar s52 Ja citos forumos nemelo :D
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Attēls
Profila bilde
funkyasshit
Ziņojumi: 1604
Pievienojies: 24 Nov 2014, 01:01
Braucu ar: 14/l100km pilsētā
Atrašanās vieta: BMWPower
Reputācija: 3
 

11 Aug 2016, 11:56

Part 11621744250 was found on the following E36 vehicles:

3' E36, M3, Convertible, S52, AUTO, USA, (BK03) : Exhaust manifold
3' E36, M3, Convertible, S52, MANUAL, USA, (BK93) : Exhaust manifold
3' E36, M3, Coupe, S52, MANUAL, USA, (BG93) : Exhaust manifold
3' E36, M3, Sedan, S52, AUTO, USA, (CD03) : Exhaust manifold
3' E36, M3, Sedan, S52, MANUAL, USA, (CD93) : Exhaust manifold

Virs S52 ir rinda ar visiem e36 sākot no 323i līdz 328, kam to izmanto.

Un tas bildē izskatās pēc S50 kolektora.
Un, ja mēs runājam par M50, tad viņš jau defaultā ir pārbarots ar gaisu. Sagaidiet seeingman, ja nebūs slinks, varbūt izskaidros, kāpēc 2.0 galva uz tā motora (ko taisīja Ģirtam, ja pareizi atceros) strādāja.
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

11 Aug 2016, 12:10

Da nu nah, jega kaut ko kaut kam stastit, ja te, foruma, tapat 2bl5 galva bus uber alles un viss, pat uz 2.0apaksas...
Profila bilde
Rottus
Ziņojumi: 149
Pievienojies: 25 Mai 2014, 12:26
Braucu ar: S14a
Atrašanās vieta: Riga

11 Aug 2016, 13:58

-AF- rakstīja:
markskise rakstīja:
Valtmeikers rakstīja:m50 ieplūdnieks jau ir padomā.
Zirneklis - no kā, kur izrakt?
var taisīt leto variantu! pirmajiem 4.cyl 318is zirneklis, un pārējiem 2. cyl no vēl viena is/ti
Tak jau minēja ka tas ir totāls gateris!!!
bet kapēc šis gateris darbojas-kaut kādu funkciju pilda? vai tas tikai man tā ir, kad uzliekot viņu
atšķirība ir jūtama un uz labo pusi?
meistarojām uz izcelta motora to gateri un pat izurbām visus caurumus, lai var korkekti pievilkt pie bloka.
Jo redzēti ir kādi 2 vēl šādi gateri un tur cilvēki liek klāt pie motora ar neizurbtiem caurumiem un brīnās,
ka pūš garām blīvēm.
es nevienā mirklī neapšabu, ka m3 zirneklis ir best choise un labākais, ko var likt virsū.

Ja mēs globāli pieejam pie lietām tad m54b30 + m50b25 sadaleņu swaps arī ir gateris, var tak likt ar 256 +++ grādiem un agresīvāku liftu, pēc būtības bosch 413 vadība arī ir gateris - tas nav nekāds VEMS, vienkārši haļava, ka to bosch vadību var tik lieliski programēt - ne velti arī audi izvēlējās šo vadību saviem spridzekļiem.

Secinājums : jeb kura veida modifikācija, ko dara mirstīgi cilvēki ar ne visai platiem makiem ir gateris, gateris nav, tad ja cilvēks var atļauties PRO AM līmenī būvēt auto
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

11 Aug 2016, 14:03

isa zirneklis ir taisīts priekš 4cyl motora, trubu secība n shit, tagad uzliekot tādux1.5 uz 6 cyl motora, kāda ir cerība, ka visos cilindros notiek vienāds gāzu apmaiņas process?
Profila bilde
TomSkarsts
Ziņojumi: 2595
Pievienojies: 18 Okt 2015, 22:19
Braucu ar: 36 328 + 46 328
Reputācija: 5
 

11 Aug 2016, 16:27

-AF- rakstīja:1'8 is kolektoru mes nemam un brutāli izsvītrojam, beidaz te tupas iluzijas realizēt, neviens vēl sakarīgi pie tā kolektora nepiemetināja divus kanālus.
Kāpēc nevar izmantot 2 IS kolektorus, un katram nahrenizēt 1 trubu un ja vajag, tad galu/flanci pielabot? Rezultātā iegūtu divus equal length kolektorus un var turpināt ar 2 trubu izplūdi kā stock, nevis pie viena kolektora metināt vēl 2 trubas klāt, kuras visticamāk nebūs vairs equal length + tālāk izplūdei sanāk laist 1 trubu. Varbūt neko nesaprotu, tāpēc jautāju šeit.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Profila bilde
funkyasshit
Ziņojumi: 1604
Pievienojies: 24 Nov 2014, 01:01
Braucu ar: 14/l100km pilsētā
Atrašanās vieta: BMWPower
Reputācija: 3
 

11 Aug 2016, 16:40

Taisot zirnekli, ir svarīgs caurules diametrs, garums un cilindru firing order. Vēl ir svarīgs, kā tu savieno kolektoru, jo arī tas izmaina daudz ko. Piemēram 4-2-1 vai 4-1 zirneklis uz 4 podiem. Ņemot ISa zirnekli, tur viss ir pilnīgā dirsā un nepareizi jau no sākta gala.
Profila bilde
Riks*
Ziņojumi: 2450
Pievienojies: 28 Aug 2014, 23:08
Braucu ar: 300+HP
Atrašanās vieta: Centrs

11 Aug 2016, 16:43

Da labi, TA zirneklis uz 6cyl maksā tikai 100e?
Profila bilde
Kikaps
Ziņojumi: 1899
Pievienojies: 19 Feb 2014, 00:46
Braucu ar: īsu div-bļ*-astoņ'
Atrašanās vieta: Galvaspilsētas
Reputācija: 5
 

11 Aug 2016, 16:44

Riks* rakstīja:Da labi, TA zirneklis uz 6cyl maksā tikai 100e?
Kurā vietā!? :hahaha:
Credit Cards? Drug smuggling? Selling your body for cheap?

It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

11 Aug 2016, 18:25

ebaya kādu laiciņu atpakaļ skatījos tos sūdus, vroģi TA vroģi līdzīgs hvz.