m52b28 uzlabošana

Profila bilde
Valtmeikers
Ziņojumi: 441
Pievienojies: 25 Sep 2014, 13:48

25 Jūn 2015, 01:12

tāds oftopiks, bet pafantazēt var. Nepiekrītu. Tas ir tāpat kā, kad tu ieslēdz tālās gaismas, motoram uzreiz paliek grūtāk, tahometrs pat nostaigā, kamēr brīvgaitas regulators nepabaro motoru vairāk, lai viņš varētu griezt ģeņģeri kurš nu jau sācis ražot vairāk watus
70cc
Ziņojumi: 682
Pievienojies: 10 Dec 2013, 22:23
Braucu ar: E36 & E46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 1
 

25 Jūn 2015, 01:57

m54 sadalenes abas var likt, labaks variants jau buutu no s52/s54, tik pie vinam tik ir diezgan gruti, ja kas man ir :hahaha: sprauslas ari esmu redzejis ka liek no m54 kolektora. zirnekli no is'a var pats uztaisit :lol:
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

25 Jūn 2015, 07:19

būtu labāk elektrisko eļļas sūkni uztaisījuši
Rihis
Ziņojumi: 29
Pievienojies: 15 Sep 2011, 12:16
Braucu ar: e36 tauring

25 Jūn 2015, 08:23

Sveiki
Kada ir kompresijas pakape m50b25 bezvanosam merot bar ? labam dzinejam ? :rolleyes:
Profila bilde
Valtmeikers
Ziņojumi: 441
Pievienojies: 25 Sep 2014, 13:48

26 Jūn 2015, 03:08

Rihis rakstīja:Sveiki
Kada ir kompresijas pakape m50b25 bezvanosam merot bar ? labam dzinejam ? :rolleyes:
cr ir 10.0:1
Profila bilde
Ģirts
Ziņojumi: 1592
Pievienojies: 04 Nov 2014, 21:19
Braucu ar: Mercedes-Benz
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 5
 

26 Jūn 2015, 10:58

Domāju,ka viņam interesēja kompresija bāros,pakāpei nav mērvienības.Uz haļavu sakot man m50b20 bija 13bar,tajos stobros,kuros bija kompresija :hahaha:
Profila bilde
Armando
Heineken
Ziņojumi: 6016
Pievienojies: 02 Mar 2011, 23:38
Braucu ar: e61
Atrašanās vieta: ireland
Reputācija: 72
 

27 Jūn 2015, 00:52

14 bar butu ideali
...
stivais
Ziņojumi: 81
Pievienojies: 21 Okt 2013, 21:53
Braucu ar: 325i

27 Jūn 2015, 01:40

m52B28 divu vanosam m54b30 sadalenes der?? ko vel vinam varetu sadarit?? :bmw:
Profila bilde
Riks*
Ziņojumi: 2450
Pievienojies: 28 Aug 2014, 23:08
Braucu ar: 300+HP
Atrašanās vieta: Centrs

27 Jūn 2015, 01:57

stivais rakstīja:m52B28 divu vanosam m54b30 sadalenes der?? ko vel vinam varetu sadarit?? :bmw:
Nelauz galvu, swapo iekšā s54! :D
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 

28 Jūn 2015, 19:39

stivais rakstīja:m52B28 divu vanosam m54b30 sadalenes der?? ko vel vinam varetu sadarit?? :bmw:
Der.
Pauls
Ziņojumi: 278
Pievienojies: 02 Dec 2014, 22:19

10 Jūl 2015, 13:47

Keramiku ikdienai toč labāk nelikt.
Profila bilde
krums
Ziņojumi: 185
Pievienojies: 29 Okt 2013, 14:26
Braucu ar: 328i
Atrašanās vieta: Rīga

09 Aug 2016, 18:28

:bye:
Kāds var pakonsūltēt un ieteikt kādus grādus un pacēlumu būtu viss labāk izvēlēties sūtot abas dbilas sadalenes priekš m52b28 dzinēja ?
Attēls
Profila bilde
funkyasshit
Ziņojumi: 1604
Pievienojies: 24 Nov 2014, 01:01
Braucu ar: 14/l100km pilsētā
Atrašanās vieta: BMWPower
Reputācija: 3
 

09 Aug 2016, 18:51

krums rakstīja::bye:
Kāds var pakonsūltēt un ieteikt kādus grādus un pacēlumu būtu viss labāk izvēlēties sūtot abas dbilas sadalenes priekš m52b28 dzinēja ?
Nu atkarīgs no pielietojuma. Laikam vislabāk būtu S50B32 kopija. Var jau iziet uz vēl agresīvākām, bet tad ir jadomā, ko darīs ar motoru. Kaut kādu E46 CSL profilu var apskatīties. Tas man liekas, ka ir pats, pats agresīvākais,kas nāca.

Edit: Šitādas ir CSL - 288/280 un 11.6mm abām lifts.
Bet jāpēta vai tādu liftu var atļauties, jo OEM ir 9.7mm.
Profila bilde
krums
Ziņojumi: 185
Pievienojies: 29 Okt 2013, 14:26
Braucu ar: 328i
Atrašanās vieta: Rīga

09 Aug 2016, 19:28

Jap, pa šito laiku arī dzirdēju ka var mēģināt vadīties pēc s50/s52 sadaleņu parametriem, protams, nevar jau zināt ko nākotnē ar motoru darīs pagaidām ir 2.8 ar visādiem sīkumiem un ir plānā uzlikt abas dbilas sadalenes un bosch vadību.
Manuprāt, 288/280 būtu pa traku (manā gadījumā) :D
Attēls
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 

09 Aug 2016, 19:35

Man vislabāk interesē, kā šeit gudrinieki grasās uzlikt s50 vai s54 sadalenes uz parastās m52/m50 galvas - parādiet kā!!!!! Reāli pašam interesē.
Profila bilde
funkyasshit
Ziņojumi: 1604
Pievienojies: 24 Nov 2014, 01:01
Braucu ar: 14/l100km pilsētā
Atrašanās vieta: BMWPower
Reputācija: 3
 

09 Aug 2016, 19:45

Tu neiebrauc bazarā -AF-. Dbilas ir kantoris, kas pārfrēzē sadalenes. Aizsūti savas sadalenes, safrēzēs kādu profilu vien gribās. Loģiski, ka S50/54 sadalenes neder, jo viņām kakliņu vietas atšķiras. :D
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

09 Aug 2016, 20:38

Nevis freze bet slipe.
Otrkart, kads vel profils ka gribas, kads no jums ir padomajis ka notiek paceluma palielinasana un ka gradus ari nevar da max piegriezt klat, viss atkarigs no jau esosa profila.
Pacelums - par cik mm palielina pacelumu, par tik biezaku prasas kompensatoru, lai saglabatu kompensatoru ta darbibas diapazona.

Ne nu var jau but es kludos un dbilas kause virsu materialu un tad slipe formu... bet tada gadijuma tik zema cena?
Profila bilde
krums
Ziņojumi: 185
Pievienojies: 29 Okt 2013, 14:26
Braucu ar: 328i
Atrašanās vieta: Rīga

09 Aug 2016, 21:13

-AF- rakstīja:Man vislabāk interesē, kā šeit gudrinieki grasās uzlikt s50 vai s54 sadalenes uz parastās m52/m50 galvas - parādiet kā!!!!! Reāli pašam interesē.
Izlasi kārtīgi par ko tiek runāts ;) :sarunats:
Attēls
hrusts
Ziņojumi: 160
Pievienojies: 02 Feb 2015, 21:21
Braucu ar: 328 kabrio

09 Aug 2016, 21:27

visi tik gudri, tik gudri, bet reālas atbildes nevienas :lol:
Profila bilde
ValtersZ
Ziņojumi: 4697
Pievienojies: 15 Jūn 2011, 12:18
Braucu ar: Skaties pats.
Atrašanās vieta: Oslo
Reputācija: 3
 

09 Aug 2016, 23:20

Laipni lūdzam internetā.Teorija ir stipra - prakse nekāda.
Jaucu E46 automobiļus detaļās !