m52b28 uzlabošana

Profila bilde
Odze
Ziņojumi: 237
Pievienojies: 25 Jūn 2012, 10:45
Braucu ar: e36 compact
Reputācija: 3
 

11 Aug 2016, 18:44

Attēls
Taisīts no is kolektoriem. Tiesa gan ar 3 gb knapi pietika :rolleyes:
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

11 Aug 2016, 18:51

Nu tas vismaz izskatās pēc kolektora, nevis tie visi pusotrskolektors = zirneklis
Profila bilde
Ričards Kočkers
Ziņojumi: 339
Pievienojies: 25 Jūn 2014, 16:29
Braucu ar: 窓の開放
Atrašanās vieta: OFFTOPIKISTAN
Reputācija: 1
 

11 Aug 2016, 18:55

Kāds var iemest kādu jēdzigu ebay link vai ko tādu jo es neatrodu neko zem 230
Attēls
DISRESPECT OEM
Profila bilde
TomSkarsts
Ziņojumi: 2595
Pievienojies: 18 Okt 2015, 22:19
Braucu ar: 36 328 + 46 328
Reputācija: 5
 

11 Aug 2016, 21:05

Vo, odzem labais ir :super: :super: :super: Ja metināmais pieejams, tad 3 IS kolektori tāpat lētāk kā kkāds TA
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Profila bilde
Odze
Ziņojumi: 237
Pievienojies: 25 Jūn 2012, 10:45
Braucu ar: e36 compact
Reputācija: 3
 

11 Aug 2016, 21:16

TomSkarsts rakstīja:Vo, odzem labais ir :super: :super: :super: Ja metināmais pieejams, tad 3 IS kolektori tāpat lētāk kā kkāds TA
Tas nav man. Es tikai sagriezu/saķēru/samēriju. Metināja čoms :bmw:
IS kolektors kā trubu izejmateriāls ir ok jo trubu diametrs ir 1:1 ar s50
Profila bilde
TomSkarsts
Ziņojumi: 2595
Pievienojies: 18 Okt 2015, 22:19
Braucu ar: 36 328 + 46 328
Reputācija: 5
 

11 Aug 2016, 21:41

Tā nowrapot ir tā vērts vispār? Tas wraps jau laikam nav dārgs? neatceros.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Profila bilde
Riks*
Ziņojumi: 2450
Pievienojies: 28 Aug 2014, 23:08
Braucu ar: 300+HP
Atrašanās vieta: Centrs

11 Aug 2016, 21:49

Cik vidēji maksā oem s50 kolektors? Kāds ir jaudas pieaugums?
Profila bilde
Linda
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 2798
Pievienojies: 23 Feb 2013, 22:23
Braucu ar: netīru 3.0
Atrašanās vieta: Lielvārde
Reputācija: 14
 

11 Aug 2016, 21:57

Ir redzēti pa 200 eur, ir redzēti arī par 600 eur. Par jaudas pieaugumu nez., tas jājautā kādam, kas ikdienā pārvietojas.
It's all about the win

bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām :gigigi:
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 

11 Aug 2016, 22:06

TomSkarsts rakstīja:Vo, odzem labais ir :super: :super: :super: Ja metināmais pieejams, tad 3 IS kolektori tāpat lētāk kā kkāds TA
Par to cik labs ir vēl jātaisa dyno tests vismaz, ar šādu un ar stock ;)
Profila bilde
Odze
Ziņojumi: 237
Pievienojies: 25 Jūn 2012, 10:45
Braucu ar: e36 compact
Reputācija: 3
 

11 Aug 2016, 22:07

-AF- rakstīja:
TomSkarsts rakstīja:Vo, odzem labais ir :super: :super: :super: Ja metināmais pieejams, tad 3 IS kolektori tāpat lētāk kā kkāds TA
Par to cik labs ir vēl jātaisa dyno tests vismaz, ar šādu un ar stock ;)
Sliktāk nepalika :hahaha:
Un kad turbočipā regulēja bija ļoti priecīgs kā auto iet ;)
stendu gribās bet pa priekšu vajag vēl šo to sadarīt
P.S. auto ar šo kolektoru ieguva 2. Vietu A grupā e36 atklāšanas dragā. ;)
Profila bilde
TomSkarsts
Ziņojumi: 2595
Pievienojies: 18 Okt 2015, 22:19
Braucu ar: 36 328 + 46 328
Reputācija: 5
 

11 Aug 2016, 23:23

-AF- rakstīja:
TomSkarsts rakstīja:Vo, odzem labais ir :super: :super: :super: Ja metināmais pieejams, tad 3 IS kolektori tāpat lētāk kā kkāds TA
Par to cik labs ir vēl jātaisa dyno tests vismaz, ar šādu un ar stock ;)
Neesmu eksperts, bet man likās, ka nevar būt nekas sliktāks par tiem stock kolektoriem.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Profila bilde
Armando
Heineken
Ziņojumi: 6016
Pievienojies: 02 Mar 2011, 23:38
Braucu ar: e61
Atrašanās vieta: ireland
Reputācija: 72
 

11 Aug 2016, 23:42

Par s50 kolektoru runajot, nekads uber jaudas pieaugums enak klat no plika kolektora, bet gan dzinejam vieglak elpot paliek, tapec visi parejie uzlabojumi IR vairak jutami.
Bet s50 kolektoram I Ari savi minusi, trubu garums ne tuvu nav vienads, pats esmu lejis ideni ieksaa un parbaudijis, lidzarto tas nav ideals kolektors
Bet idealu kolektoru atlauties var ne kurs katrs. Katra zinu s50 kolektors pietiks da jbkadam b28
...
Profila bilde
funkyasshit
Ziņojumi: 1604
Pievienojies: 24 Nov 2014, 01:01
Braucu ar: 14/l100km pilsētā
Atrašanās vieta: BMWPower
Reputācija: 3
 

12 Aug 2016, 00:12

S50 kolektoru var arī sev iestumt ānītī, ja nedari neko citu. Kombinēt vari, darīt var da jebko, bet vīlēt atmo BMW, cerot uz uber jaudu, vairumā gadijumu jāņem ir detaļas no M motoriem. Nu jēga kāda? Labāk pussprādzis S50, kuru vēlāk pārlasīt. Izmaksas tuvu 1:1 nostāsies. Ja grib mēmo jaudu, jāņem turbo projekts jābīda, ar atmo tāda dārga bakstīsanās vien ir
Profila bilde
TomSkarsts
Ziņojumi: 2595
Pievienojies: 18 Okt 2015, 22:19
Braucu ar: 36 328 + 46 328
Reputācija: 5
 

12 Aug 2016, 00:21

funkyasshit rakstīja:S50 kolektoru var arī sev iestumt ānītī, ja nedari neko citu. Kombinēt vari, darīt var da jebko, bet vīlēt atmo BMW, cerot uz uber jaudu, vairumā gadijumu jāņem ir detaļas no M motoriem. Nu jēga kāda? Labāk pussprādzis S50, kuru vēlāk pārlasīt. Izmaksas tuvu 1:1 nostāsies. Ja grib mēmo jaudu, jāņem turbo projekts jābīda, ar atmo tāda dārga bakstīsanās vien ir
Tūlīt tevi nories, ka cirvis un turbo nedrīkst budget būvēt un visam jābūt top zustand pa hz cik štukām un uzreiz iet runas par 500hp. Nez kapēc par NA neviens par budget neko nesaka un 500hp nepiemin arī :hahaha:
Ja mērķis 300hp, tad es arī krietni labprātāk uz 2.5 mestu gliemezīti, nevis mēģinātu no NA mistiski to izspiest.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 

12 Aug 2016, 01:02

Armando rakstīja:Par s50 kolektoru runajot, nekads uber jaudas pieaugums enak klat no plika kolektora, bet gan dzinejam vieglak elpot paliek, tapec visi parejie uzlabojumi IR vairak jutami.
Bet s50 kolektoram I Ari savi minusi, trubu garums ne tuvu nav vienads, pats esmu lejis ideni ieksaa un parbaudijis, lidzarto tas nav ideals kolektors
Bet idealu kolektoru atlauties var ne kurs katrs. Katra zinu s50 kolektors pietiks da jbkadam b28
Jautājums, tad kurš cilindrs bija tilpuma visīsākais? 6ais? Ja jā tad tas nav nekas traks, bet gan pareizi
Profila bilde
Rottus
Ziņojumi: 149
Pievienojies: 25 Mai 2014, 12:26
Braucu ar: S14a
Atrašanās vieta: Riga

12 Aug 2016, 10:59

karoč ja gribi īsto un pareizo zirnekli vajag kaut ko šitādu:
Attēls
(bildē 1.8is motoram veidots kolektors)
izmaksas - 600-900 eur atkarībā no motora cilindru skaita :pupi:
Profila bilde
Riks*
Ziņojumi: 2450
Pievienojies: 28 Aug 2014, 23:08
Braucu ar: 300+HP
Atrašanās vieta: Centrs

12 Aug 2016, 11:04

Starp TA un OEM M3 zirnekli ir kāda starpība? Iekšējie diametri atšķiras?
Profila bilde
TomSkarsts
Ziņojumi: 2595
Pievienojies: 18 Okt 2015, 22:19
Braucu ar: 36 328 + 46 328
Reputācija: 5
 

12 Aug 2016, 11:30

Rottus, kāda jēga no tik liela? Es cik esmu interesējies par IS būvēšanu, lasot tajos 318ti un 318is forumos US/UK, visi saka, ka zirneklis M42 ir mazākā problēma un pat ar dārgiem aftermarket attiecībā pret oriģinālo īsti daudz iegūt nevar, jo viņš jau ir equal length un tur viss ir kārtībā. Protams, ja viss stainless steel, skaņa patīkamāka un svars mazāks, bet nedomāju ka performance ietekmē.

Rekur piemēram B18C dzinēja, kurš ir līdzīgs (B18B1 līdzīgs M42B18) tikai krietni agresīvāks, un ne tuvu netaisa tik resnus ar visiem 200hp.
Attēls
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Profila bilde
K.F.
Ziņojumi: 583
Pievienojies: 24 Feb 2015, 19:40
Braucu ar: Opeli
Atrašanās vieta: Rīga/Ādaži/Kadaga
Reputācija: 1
 

12 Aug 2016, 16:29

TomSkarsts rakstīja:Rottus, kāda jēga no tik liela? Es cik esmu interesējies par IS būvēšanu, lasot tajos 318ti un 318is forumos US/UK, visi saka, ka zirneklis M42 ir mazākā problēma un pat ar dārgiem aftermarket attiecībā pret oriģinālo īsti daudz iegūt nevar, jo viņš jau ir equal length un tur viss ir kārtībā. Protams, ja viss stainless steel, skaņa patīkamāka un svars mazāks, bet nedomāju ka performance ietekmē.

Rekur piemēram B18C dzinēja, kurš ir līdzīgs (B18B1 līdzīgs M42B18) tikai krietni agresīvāks, un ne tuvu netaisa tik resnus ar visiem 200hp.
Attēls
lieta tāda ka tev ie e36 un ahujennie plāni bet tāpat nekas nesaies, bet idejas tev labas
Profila bilde
TomSkarsts
Ziņojumi: 2595
Pievienojies: 18 Okt 2015, 22:19
Braucu ar: 36 328 + 46 328
Reputācija: 5
 

12 Aug 2016, 19:55

K.F. rakstīja:lieta tāda ka tev ie e36 un ahujennie plāni bet tāpat nekas nesaies, bet idejas tev labas
Lieta tāda, ka tev smadzenes apasiņo sūdīgāk nekā metamo. Klubā labi, bet dzīvē nesaies.
Being second is being the first of the losers. /Senna/