M57 swap

RihisE36
Ziņojumi: 234
Pievienojies: 20 Nov 2014, 15:49
Braucu ar: E36 3.0d kvēps

03 Jan 2023, 03:56

Valča rakstīja: 02 Jan 2023, 21:53 Man ir pie kloķenes sensora pielikts.
Tie vai tad nebus tad rpm ? Es jau runaju par to lai vadiba redz ar kadu atruma brauc auto jo shim ir divas kartes tukshgaitas un braucama
Valča
Ziņojumi: 11
Pievienojies: 15 Apr 2014, 22:51

10 Jan 2023, 21:38

Nu ja. Speed signal man ir pielikts pie kloķenes.
RPM ir cita opera.
RihisE36
Ziņojumi: 234
Pievienojies: 20 Nov 2014, 15:49
Braucu ar: E36 3.0d kvēps

21 Feb 2023, 20:29

Valča rakstīja: 10 Jan 2023, 21:38 Nu ja. Speed signal man ir pielikts pie kloķenes.
RPM ir cita opera.
Kaut kā dīvaini izsklausas vehicle speed signal , kuru lasa no aizmugurējā kreisā riteņa tu pievienoji pie kloķenes 🤣
Profila bilde
Ints
Ziņojumi: 15
Pievienojies: 27 Mai 2014, 21:49
Braucu ar: Family Wagon
Atrašanās vieta: Valmiera

22 Sep 2023, 10:17

kamis rakstīja: 23 Dec 2021, 10:00 Liku m57 dīzeli E46 benzīna bundžā.
300 eur par apkari, bet bija pašam jālasa nost no noklapējuša motora.
300 eur bloks kopā ar galvu.
250 eur Jauns spararats, jo bija automāts.
300 eur performances kurvis.
150 eur keramiskais sajūga disks.
120 eur ZF kārba.
70 eur refuktora pārbūve (no 3.0 dīzeļa kārbas, lai savienotos ar 2.0 dīzeli)
150 eur savilka vadus.
300 eur Eļļas, blīves un citi sīkumi.
70 eur Downpipe
150 eur regulācija.
Noteikti ir vēl kas ko esmu aizmirsis.

Papildus ir uzlikts 3.5 sprauslas, portēta galva, vārstu atsperes un E90 turbīna. Rezultātā 310 zs un 750 grieze.

E46 bundžā šī skaitijās vienkāršota pārbūve, līdz ar to CSDD bija tikai jāpiereģistrē pa jaunam.
Šobrīd ir metināts 2.0d reduktors un 2.8 pusasis. Divu gadu laikā transmisijā nekas nav norauts, vai izbeidzies.
Labs info! 👍🏼
Tik vēlējos uzzināt ir kādi kontakti kurš varētu savienot vadus pareizi? iekš e36 tds kramēšu m57 no e39 no tās pravotkas jaw domājot galva iesāpas! 😂