Apgriezieni

Profila bilde
Ernestsful
Ziņojumi: 111
Pievienojies: 05 Mai 2014, 18:10
Braucu ar: 325 kupeju
Atrašanās vieta: Kuldīga

12 Dec 2015, 16:24

Staigā apgriezieni, neatkarīgi silts vai auksts motors.
~no 900 - 1,5k RPM
Šodien samainīju, gaisa masas mērītāju (lietotu), bet bet izmaiņām, uz iepriekšējo auto, tas mērītājs itkā darbojās.
Neticu ka abi mērītāji beigti.
Kad noskrūve no mērītāja nost štepseli, tad ir normāli apgriezieni...
Zonde vainīga?
Ko iesakat, mājas apstākļos?
https://youtu.be/K6jjrrK-0aA
Profila bilde
Jānis.P
Ziņojumi: 1744
Pievienojies: 04 Mai 2012, 15:49
Braucu ar: 2.3 turbo
Atrašanās vieta: Ganību dambis.
Reputācija: 8
 

12 Dec 2015, 16:29

Liekas ka gaisu kkur piesūc, gofra vesela?
M52(MS41), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54) regulēšana, Ews delete, etc, M52 & M52TU & M54 swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Profila bilde
Ernestsful
Ziņojumi: 111
Pievienojies: 05 Mai 2014, 18:10
Braucu ar: 325 kupeju
Atrašanās vieta: Kuldīga

12 Dec 2015, 16:33

Jānis.P rakstīja:Liekas ka gaisu kkur piesūc, gofra vesela?
Gofra jā, vesela.
Cerams ka tikkai gaisu kkur sūc kur nevajag.
tas ka filtra kastītei bišķ sprauga, nekas?
VitjaKse
Ziņojumi: 31
Pievienojies: 17 Sep 2015, 02:24
Braucu ar: Montrealblau coupe

12 Dec 2015, 16:36

Kad dzinejs darbojas un noskruve nost to gmm stepseli, dzinejam janoslapst ja gmm ir ok.
Profila bilde
markskise
Ziņojumi: 406
Pievienojies: 14 Aug 2013, 16:02
Braucu ar: E36 m54b25 325Ti

12 Dec 2015, 16:46

VitjaKse rakstīja:Kad dzinejs darbojas un noskruve nost to gmm stepseli, dzinejam janoslapst ja gmm ir ok.
ne vienmēr!
Profila bilde
maartyd
Ziņojumi: 2354
Pievienojies: 20 Sep 2014, 00:59
Braucu ar: semaku un kabri
Atrašanās vieta: Berģi
Reputācija: 3
 

12 Dec 2015, 17:02

Manuprāt, būs vien jāmaina tev mērītājs.
Ja noņem veselu gmm, tad mašīna vai nu noslāpst vai nu gandrīz noslāpst (atkarībā no motora).
Gribi atkal atsevišķu e36 forumu? Ienāc e-36.lv

Moderi un admini - varat nedzēst parakstu. :super:
Profila bilde
Ernestsful
Ziņojumi: 111
Pievienojies: 05 Mai 2014, 18:10
Braucu ar: 325 kupeju
Atrašanās vieta: Kuldīga

12 Dec 2015, 17:24

maartyd rakstīja:Manuprāt, būs vien jāmaina tev mērītājs.
Ja noņem veselu gmm, tad mašīna vai nu noslāpst vai nu gandrīz noslāpst (atkarībā no motora).
Man gandrīz noslāpst
Profila bilde
maartyd
Ziņojumi: 2354
Pievienojies: 20 Sep 2014, 00:59
Braucu ar: semaku un kabri
Atrašanās vieta: Berģi
Reputācija: 3
 

12 Dec 2015, 17:30

Ernestsful rakstīja:
maartyd rakstīja:Manuprāt, būs vien jāmaina tev mērītājs.
Ja noņem veselu gmm, tad mašīna vai nu noslāpst vai nu gandrīz noslāpst (atkarībā no motora).
Man gandrīz noslāpst
Pēc video spriežot, nē. Tipiski beigtam gmm. Man ar M40 bija tieši šāda situācija.
Gribi atkal atsevišķu e36 forumu? Ienāc e-36.lv

Moderi un admini - varat nedzēst parakstu. :super:
Profila bilde
Ernestsful
Ziņojumi: 111
Pievienojies: 05 Mai 2014, 18:10
Braucu ar: 325 kupeju
Atrašanās vieta: Kuldīga

12 Dec 2015, 17:32

maartyd rakstīja:
Ernestsful rakstīja:
maartyd rakstīja:Manuprāt, būs vien jāmaina tev mērītājs.
Ja noņem veselu gmm, tad mašīna vai nu noslāpst vai nu gandrīz noslāpst (atkarībā no motora).
Man gandrīz noslāpst
Pēc video spriežot, nē. Tipiski beigtam gmm. Man ar M40 bija tieši šāda situācija.
Nopirku no viena forumieša gmm, un uz viņa donora esot strādājis
Profila bilde
maartyd
Ziņojumi: 2354
Pievienojies: 20 Sep 2014, 00:59
Braucu ar: semaku un kabri
Atrašanās vieta: Berģi
Reputācija: 3
 

12 Dec 2015, 17:34

Ernestsful rakstīja: Nopirku no viena forumieša gmm, un uz viņa donora esot strādājis
Nu tad iesaku tomēr gofru pārbaudīt, kas ir PĒC mērītāja. Jebkura plaisa var traumēt to visu padarīšanu. Jo mazu plaisu redz tikai pavisam noņemot viņu nost.
Gribi atkal atsevišķu e36 forumu? Ienāc e-36.lv

Moderi un admini - varat nedzēst parakstu. :super:
Profila bilde
Ernestsful
Ziņojumi: 111
Pievienojies: 05 Mai 2014, 18:10
Braucu ar: 325 kupeju
Atrašanās vieta: Kuldīga

12 Dec 2015, 17:36

maartyd rakstīja:
Ernestsful rakstīja: Nopirku no viena forumieša gmm, un uz viņa donora esot strādājis
Nu tad iesaku tomēr gofru pārbaudīt, kas ir PĒC mērītāja. Jebkura plaisa var traumēt to visu padarīšanu. Jo mazu plaisu redz tikai pavisam noņemot viņu nost.
tas jau iz izdarīts, likās 0 problem ar gofru, bet labi - rī mēģināšu skatīties vēlreiz
Profila bilde
maartyd
Ziņojumi: 2354
Pievienojies: 20 Sep 2014, 00:59
Braucu ar: semaku un kabri
Atrašanās vieta: Berģi
Reputācija: 3
 

12 Dec 2015, 17:37

Ernestsful rakstīja:
maartyd rakstīja:
Ernestsful rakstīja: Nopirku no viena forumieša gmm, un uz viņa donora esot strādājis
Nu tad iesaku tomēr gofru pārbaudīt, kas ir PĒC mērītāja. Jebkura plaisa var traumēt to visu padarīšanu. Jo mazu plaisu redz tikai pavisam noņemot viņu nost.
tas jau iz izdarīts, likās 0 problem ar gofru, bet labi - rī mēģināšu skatīties vēlreiz
Bet tāpat iesaku pārbaudīt gmm. Pēc video spriežot, tam jābūt beigtam.
Gribi atkal atsevišķu e36 forumu? Ienāc e-36.lv

Moderi un admini - varat nedzēst parakstu. :super:
ivoka1981
Ziņojumi: 564
Pievienojies: 01 Apr 2013, 21:29
Braucu ar: SDN M43B18
Atrašanās vieta: Riga
Reputācija: 4
 

12 Dec 2015, 17:38

Atvienu tuksgaitas regulatoru un skaties uz cik palieksi RPM. Laukam uz 1300 ir japaliek.
Ernestsful rakstīja:Staigā apgriezieni, neatkarīgi silts vai auksts motors.
~no 900 - 1,5k RPM
Šodien samainīju, gaisa masas mērītāju (lietotu), bet bet izmaiņām, uz iepriekšējo auto, tas mērītājs itkā darbojās.
Neticu ka abi mērītāji beigti.
Kad noskrūve no mērītāja nost štepseli, tad ir normāli apgriezieni...
Zonde vainīga?
Ko iesakat, mājas apstākļos?
https://youtu.be/K6jjrrK-0aA
Profila bilde
Martinsoon
Ziņojumi: 1144
Pievienojies: 02 Dec 2012, 21:25
Braucu ar: Sauzemes lidmasinu
Atrašanās vieta: Riga purvciems/ziepniekkalns
Reputācija: 2
 

12 Dec 2015, 19:51

ivoka1981 rakstīja:Atvienu tuksgaitas regulatoru un skaties uz cik palieksi RPM. Laukam uz 1300 ir japaliek.
Ernestsful rakstīja:Staigā apgriezieni, neatkarīgi silts vai auksts motors.
~no 900 - 1,5k RPM
Šodien samainīju, gaisa masas mērītāju (lietotu), bet bet izmaiņām, uz iepriekšējo auto, tas mērītājs itkā darbojās.
Neticu ka abi mērītāji beigti.
Kad noskrūve no mērītāja nost štepseli, tad ir normāli apgriezieni...
Zonde vainīga?
Ko iesakat, mājas apstākļos?
https://youtu.be/K6jjrrK-0aA
1. kad tu no stradajosa motora atvieno gmm tad tu automatiski ieraksti kluudu. Nonem plusa klemmi un pieliec pie minusa ja vari aizsniegt.... vai vnk atvieno plusu un 15 min lai pastav atvienots tadaa veida tu nodzesisi kludu - un pirms vieno atpakal plusu sakuma pievieno savu jauno gmm.
Profila bilde
Martinsoon
Ziņojumi: 1144
Pievienojies: 02 Dec 2012, 21:25
Braucu ar: Sauzemes lidmasinu
Atrašanās vieta: Riga purvciems/ziepniekkalns
Reputācija: 2
 

12 Dec 2015, 19:53

KM-Motors rakstīja:
ivoka1981 rakstīja:Atvienu tuksgaitas regulatoru un skaties uz cik palieksi RPM. Laukam uz 1300 ir japaliek.
Ernestsful rakstīja:Staigā apgriezieni, neatkarīgi silts vai auksts motors.
~no 900 - 1,5k RPM
Šodien samainīju, gaisa masas mērītāju (lietotu), bet bet izmaiņām, uz iepriekšējo auto, tas mērītājs itkā darbojās.
Neticu ka abi mērītāji beigti.
Kad noskrūve no mērītāja nost štepseli, tad ir normāli apgriezieni...
Zonde vainīga?
Ko iesakat, mājas apstākļos?
https://youtu.be/K6jjrrK-0aA
1. kad tu no stradajosa motora atvieno gmm tad tu automatiski ieraksti kluudu. Nonem plusa klemmi un pieliec pie minusa ja vari aizsniegt.... vai vnk atvieno plusu un 15 min lai pastav atvienots tadaa veida tu nodzesisi kludu - un pirms vieno atpakal plusu sakuma pievieno savu jauno gmm.
Noperc starta gazi (eteri) balonina - un papuut uz iepludes kolektora trubinaam utt ja kautkur suuks gaisu tad uzreiz dzirdesi ka palielinas apgriezieni!
Profila bilde
Kobreti
Ziņojumi: 1305
Pievienojies: 13 Mar 2011, 14:02
Braucu ar: 325
Reputācija: 9
 

19 Dec 2015, 16:35

Ernestsful rakstīja:Staigā apgriezieni, neatkarīgi silts vai auksts motors.
~no 900 - 1,5k RPM
Šodien samainīju, gaisa masas mērītāju (lietotu), bet bet izmaiņām, uz iepriekšējo auto, tas mērītājs itkā darbojās.
Neticu ka abi mērītāji beigti.
Kad noskrūve no mērītāja nost štepseli, tad ir normāli apgriezieni...
Zonde vainīga?
Ko iesakat, mājas apstākļos?
https://youtu.be/K6jjrrK-0aA
Lamda :clap:
Nomērīt viewtopic.php?f=21&t=441
Profila bilde
RONČIKS
Ziņojumi: 49
Pievienojies: 25 Okt 2015, 00:42

23 Dec 2015, 19:09

Atļaušos turpināt tēmu.
Motorīts: M50B20
Eļļa līmenī, dzesēšana arī :super:
Problēma tāda ka, nevienmēr, bet tukšgaitā mēdz lēkāt apgriezieni ap 1k.
Braucot mēdz aizrīties, pazūd jauda, galigi negrib celt apgriezienus. Drusku paburbuļo kačajot pedali ap 2k-3k apgriezieniem, un tad aiziet. Neatkarīgi no tā vai ir zem slodzes (ielikts pārnesumā) vai nav.
Mašīnīte vakar tikai iegādāta, teica ka mēdz zonde gļukot, bet vai var būt vēl kāds cits variants?
Aiz gaisa masas mērītāja truba izskatījās bez plaisām, interesē tas, kas varētu būt pie vainas, kapēc problēma nav vienmēr? Kas pie vainas, ka īslaicīgs defekts?. :bmw:
jondzjuks
Ziņojumi: 32
Pievienojies: 17 Jūl 2015, 11:37

23 Dec 2015, 19:15

RONČIKS rakstīja:Atļaušos turpināt tēmu.
Motorīts: M50B20
Eļļa līmenī, dzesēšana arī :super:
Problēma tāda ka, nevienmēr, bet tukšgaitā mēdz lēkāt apgriezieni ap 1k.
Braucot mēdz aizrīties, pazūd jauda, galigi negrib celt apgriezienus. Drusku paburbuļo kačajot pedali ap 2k-3k apgriezieniem, un tad aiziet. Neatkarīgi no tā vai ir zem slodzes (ielikts pārnesumā) vai nav.
Mašīnīte vakar tikai iegādāta, teica ka mēdz zonde gļukot, bet vai var būt vēl kāds cits variants?
Aiz gaisa masas mērītāja truba izskatījās bez plaisām, interesē tas, kas varētu būt pie vainas, kapēc problēma nav vienmēr? Kas pie vainas, ka īslaicīgs defekts?. :bmw:


Gan jau lambda, pamēģini atvienot, paskaties vai izmainās. varbūt kaut kur vakuums nav.
Profila bilde
RONČIKS
Ziņojumi: 49
Pievienojies: 25 Okt 2015, 00:42

23 Dec 2015, 19:30

jondzjuks rakstīja: Gan jau lambda, pamēģini atvienot, paskaties vai izmainās. varbūt kaut kur vakuums nav.
Būs jāizpīpē kas tur ar to lambdu. Paldies!
Profila bilde
coronabeats
Ziņojumi: 46
Pievienojies: 25 Feb 2015, 23:55
Braucu ar: 318i kūts

23 Dec 2015, 19:41

Man arī apgriezieni peldēja. Zonde bija vainīga.