Strokeri

Profila bilde
Ercix
Ziņojumi: 202
Pievienojies: 03 Dec 2011, 00:12
Reputācija: 2
 

15 Sep 2016, 13:27

Vladlen rakstīja:Pamatsales vienadas, pat vari no 4cil panemt 2 komplektus
No e34 2.5TDS kloķene taču derēs ?
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

15 Sep 2016, 13:31

Profila bilde
Ercix
Ziņojumi: 202
Pievienojies: 03 Dec 2011, 00:12
Reputācija: 2
 

19 Sep 2016, 22:31

seeingman rakstīja:
A kā vispār ir ar jaudas pieaugumu 2.0->2.5 strokerim.
Tilpums palielinās, bet kā ir ar jaudu ? Neticas, ka tiešām pieaugtu līdz 2.5 definētajiem 190hp
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 

19 Sep 2016, 22:42

Ja cc, CR, gaisa caurplūde un vadība ir vienāda tad kāpēc nē?

P.s labāk ir īsāks stroke un lielāks diametrs nekā otrādi ;) tā kā huj tur a ne 190hp gan jau ;) , nezinu tieši bet esmu skeptisks
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

19 Sep 2016, 23:11

Tad jau 3.0 ir gavno- 89.6 stroke 84 bore
2.5 strokerim sanak 82.8 stroke 80 bore
Standarta 2.5 ir 75 stroke un 84 bore
Standarte 2.8 ir 84 stroke un 84 bore

Ja 2.5 strokerim bus lielaka berze neka standarta 2.5, bet grieze pie zemajiem un videjiem bus augstaka grieze, karochi katram motora tipam savi plusi un savi minusi.
Profila bilde
Bucis
Ziņojumi: 171
Pievienojies: 23 Mai 2013, 20:11
Braucu ar: 325iT
Atrašanās vieta: Kuldīga
Reputācija: 2
 

26 Sep 2016, 17:12

Aptuveni, cik CR sanāk uz M50B25 (NV) ar M51D25 kloķeni un M50B25TU virzuļiem?
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

26 Sep 2016, 17:14

kaut kas ap 10:1
Profila bilde
Bucis
Ziņojumi: 171
Pievienojies: 23 Mai 2013, 20:11
Braucu ar: 325iT
Atrašanās vieta: Kuldīga
Reputācija: 2
 

26 Sep 2016, 17:28

seeingman rakstīja:kaut kas ap 10:1
Tad jau itkā tik pat cik standarta M50B25 (NV)?
Vajag strokeri un CR uz 9.0:1, vai zemāk, ko darīt? :rolleyes:
Bmw_e36
Ziņojumi: 73
Pievienojies: 12 Nov 2015, 13:12
Braucu ar: e36 sedanu

26 Sep 2016, 17:47

var m50b20 vanos virzuļus aizstāt ar m52b20 virzuļiem? :rolleyes:
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

26 Sep 2016, 18:05

Bmw_e36 rakstīja:var m50b20 vanos virzuļus aizstāt ar m52b20 virzuļiem? :rolleyes:
jā var tikai turbo pa virsu tādiem nav vēlams pūst, pie pat minimālas detonācijas salūzīs.
Bucis rakstīja:
seeingman rakstīja:kaut kas ap 10:1
Tad jau itkā tik pat cik standarta M50B25 (NV)?
Vajag strokeri un CR uz 9.0:1, vai zemāk, ko darīt? :rolleyes:
3.0 virzuļus un sanāks pat laikam zemāk
2.8 virzuļiem vēl var paņemt biški novrpot augšu nost, tā lai nepaliek par plānu vidū + 2.05 galvas blīve
ar nemodificētiem virzuļiem+2.05 blīvi+2.5 galvu vajadzētu sanākt kaut kam ap 9.2:1

EDIT: Tak uztaisīju jau jums xls kalkulatoru tām visām kompresijas pakāpes štellēm, nav jālauž galva ar aprēķiniem
https://e36.lv/forums/viewtopic.php?f=6&t=4569
Pēdējais labojis Liss - 26 Sep 2016, 18:12, kopā labots 4 reizes.
Profila bilde
Vladlen
Ziņojumi: 2862
Pievienojies: 23 Mai 2012, 17:14
Braucu ar: etanolu kanna
Atrašanās vieta: Mežciems
Reputācija: 21
 

26 Sep 2016, 18:06

Bucis rakstīja:
seeingman rakstīja:kaut kas ap 10:1
Tad jau itkā tik pat cik standarta M50B25 (NV)?
Vajag strokeri un CR uz 9.0:1, vai zemāk, ko darīt? :rolleyes:
m51 klokene, 2.8 virzuli m50 bezvanos klani

m52b28 klokene, 3.0 virzuli, m50 bezvanos klani
Profila bilde
Bucis
Ziņojumi: 171
Pievienojies: 23 Mai 2013, 20:11
Braucu ar: 325iT
Atrašanās vieta: Kuldīga
Reputācija: 2
 

19 Nov 2016, 23:54

Padalamies ar kloķeņu svariem?
M50B25/TU - 19 kg
M52B28 - ?
M54B30 - 23.5 kg
M51D25 - ?
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 

20 Nov 2016, 00:08

Čugunieces smagākas, tēraudnieces vieglākas, ja tu liec turbo , tikai tērauda ;) vladlens jau visu tev uz paplātes izlika ;)
Profila bilde
Bucis
Ziņojumi: 171
Pievienojies: 23 Mai 2013, 20:11
Braucu ar: 325iT
Atrašanās vieta: Kuldīga
Reputācija: 2
 

20 Nov 2016, 00:43

-AF- rakstīja:Čugunieces smagākas, tēraudnieces vieglākas, ja tu liec turbo , tikai tērauda ;) vladlens jau visu tev uz paplātes izlika ;)
Emm, kuras tad ir kuras? Domāju likt M51 kloķi + B28 virzuļus priekš turbo
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

20 Nov 2016, 00:56

m51 m52b28 ir no vienas sagataves, b30 vroģi arī. Tērauds, rūdīts, kalts sauc kā gribi.

M51 kloķis + b28 virzuļi būs par īsu normālam turbo cr ar 2.5 galvu sanāks kkur ap 9.5:1.
+ ja to visu liks čuguna blokā ar standarta izmēru, tad motors silts ķīlēs (skat liet. kapteinis jebonātu)
Profila bilde
Bucis
Ziņojumi: 171
Pievienojies: 23 Mai 2013, 20:11
Braucu ar: 325iT
Atrašanās vieta: Kuldīga
Reputācija: 2
 

20 Nov 2016, 01:05

seeingman rakstīja:m51 m52b28 ir no vienas sagataves, b30 vroģi arī. Tērauds, rūdīts, kalts sauc kā gribi.

M51 kloķis + b28 virzuļi būs par īsu normālam turbo cr ar 2.5 galvu sanāks kkur ap 9.5:1.
+ ja to visu liks čuguna blokā ar standarta izmēru, tad motors silts ķīlēs (skat liet. kapteinis jebonātu)
Cik es rēķināju, ņemot vēra ja stock B25 NV CR ir 10:1, ar M51 + B28 sanāca 8.8:1 (izmantoju tavu kalkulātoru)
Tagad ar stock M50B25 NV uz 0.7 bar neko neķīlē..
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

20 Nov 2016, 01:29

Jāņem vērā ir nevis iedomātā kompresijas pakāpe, bet reāli izmēri, tad arī sanāks īstu cr aprēķināt.
stock 2.5 protams, ka neķīlē, a 2.8 virzuļi ir domāti alūmīnija blokam ar savu izplešanās koeficientu.
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 

20 Nov 2016, 10:14

B30 ir čuguna ;)
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 

20 Nov 2016, 10:16

Bucis rakstīja:
seeingman rakstīja:m51 m52b28 ir no vienas sagataves, b30 vroģi arī. Tērauds, rūdīts, kalts sauc kā gribi.

M51 kloķis + b28 virzuļi būs par īsu normālam turbo cr ar 2.5 galvu sanāks kkur ap 9.5:1.
+ ja to visu liks čuguna blokā ar standarta izmēru, tad motors silts ķīlēs (skat liet. kapteinis jebonātu)
Cik es rēķināju, ņemot vēra ja stock B25 NV CR ir 10:1, ar M51 + B28 sanāca 8.8:1 (izmantoju tavu kalkulātoru)
Tagad ar stock M50B25 NV uz 0.7 bar neko neķīlē..
Kaut kas tev nepareizi aprēkinos, m51+b28 reālk ap 9,5/9,4:1 ;)
Profila bilde
Linc
Ziņojumi: 35
Pievienojies: 26 Apr 2015, 17:35
Braucu ar: C4
Atrašanās vieta: Rīga

04 Dec 2016, 22:38

3.121 -> 3.0 klokene, 135mm klani, virzuli 86mm (m3, toyota, opel utt)

Kāds reāli dzīvē zin vai šajā kombinācijā pie apakšējā maiņas punkta nesatiekas virzulis ar klokeni?
Ja tiek nemti tie 2jz virzuļi.(tie kas tiek ņenti šajā video : https://www.youtube.com/watch?v=MPwteuw5nKk