Kapec tikšķ jauni kompensatori?

Profila bilde
denn
Ziņojumi: 797
Pievienojies: 31 Jūl 2015, 20:32
Braucu ar: M52B32
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 1
 
Nopirku "nesen kapitali remontetu" dzineju, 2k neesmu nobraucis, šīs jau viss nosulojies 3 vietās un tiķšķ kompensatori. :doh:
Savadi ir tas, ka kompensatori ir JAUNI, 5-6tkm braukti.
Nav skaļi, un skān vairak uz pēdejo cilindru pūsi, tuvak pie laba rata.
Ieleju jaunu eļļu, Castrol GTX 10w40, nekas nemainijas.
Tiksķ gan uz silto, gan auksto.
Pats dzinējs strāda ok.
Kāpēc tas ta varētu būt? Ko varetu darīt lietas laba? :supeer: :rolleyes:
Ir verts meģinat 5w40?
Video nav mans, bet attēlo tieši tadu pašu situaciju kā man.
https://www.youtube.com/watch?v=z8JhT50H5vs
Pēdējais labojis denn - 07 Okt 2016, 10:47, kopā labots 1 reizi.
Profila bilde
ikey07
Ziņojumi: 4212
Pievienojies: 26 Mar 2013, 14:44
Braucu ar: '99 Cabrio
Atrašanās vieta: Mārupe
Reputācija: 9
 
Varbūt valve lifteri jānoregulē ?
- ikey07
Profila bilde
Riks*
Ziņojumi: 2450
Pievienojies: 28 Aug 2014, 23:08
Braucu ar: 300+HP
Atrašanās vieta: Centrs
Domāju, ka kantorim ir jādod kāda garantija uz motoru
Profila bilde
tataars
Ziņojumi: 395
Pievienojies: 24 Feb 2015, 00:40
Braucu ar: kuci
Tapat kaa tavam ex motoram kuru savacu no viniem karbas skruves ir nolauztas :D
Profila bilde
funkyasshit
Ziņojumi: 1604
Pievienojies: 24 Nov 2014, 01:01
Braucu ar: 14/l100km pilsētā
Atrašanās vieta: BMWPower
Reputācija: 3
 
A man motors tieši tāpat skan. Man vairāk liekas, ka tā ir normāla darbojoša motora skaņa (varbūt arī nav, bet mani šitais vēl nav uztraucis)
Kompensatori tā netikšķ.
Profila bilde
denn
Ziņojumi: 797
Pievienojies: 31 Jūl 2015, 20:32
Braucu ar: M52B32
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 1
 
funkyasshit rakstīja:A man motors tieši tāpat skan. Man vairāk liekas, ka tā ir normāla darbojoša motora skaņa (varbūt arī nav, bet mani šitais vēl nav uztraucis)
Kompensatori tā netikšķ.
Bet nu mans vecais divlitritis ta nav uzvedies!
Profila bilde
Linda
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 2798
Pievienojies: 23 Feb 2013, 22:23
Braucu ar: netīru 3.0
Atrašanās vieta: Lielvārde
Reputācija: 14
 
Motors pēc kapitālā nesulojas 3 vietās... Jā, var gadīties, ka pilnīgai nullītei, kaut kas izlien, jo nav pamanīts, bet ja ņēmi piebrauktu, piemēram, 1k motoru tam tā nevajadzētu būt.
Ps. Vismaz man pārlasīts motors piegrab tik ilgi līdz sasniedz darba temp., bet tas cik man zināms, jo virzuļi izplešās.
Kas par dzinēju vispār, cik dzirdēts m50 biežāk saskaras ar šo situāciju.
It's all about the win

bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām :gigigi:
Profila bilde
funkyasshit
Ziņojumi: 1604
Pievienojies: 24 Nov 2014, 01:01
Braucu ar: 14/l100km pilsētā
Atrašanās vieta: BMWPower
Reputācija: 3
 
Nu man ir M50 un viņš skan identiski kā video. Varbūt pat vēl skaļāk. Man vairāk bija minējums uz to, ka vārsti to skaņu taisa, bet es īpaši neiedziļinos, kā jau teicu.
Profila bilde
denn
Ziņojumi: 797
Pievienojies: 31 Jūl 2015, 20:32
Braucu ar: M52B32
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 1
 
Linda rakstīja:Motors pēc kapitālā nesulojas 3 vietās... Jā, var gadīties, ka pilnīgai nullītei, kaut kas izlien, jo nav pamanīts, bet ja ņēmi piebrauktu, piemēram, 1k motoru tam tā nevajadzētu būt.
Ps. Vismaz man pārlasīts motors piegrab tik ilgi līdz sasniedz darba temp., bet tas cik man zināms, jo virzuļi izplešās.
Kas par dzinēju vispār, cik dzirdēts m50 biežāk saskaras ar šo situāciju.
M52B28
Piebraukts bija pirms manim, 5-6tkm nobraucis kopš "restauracijas". Pirms es to nopirku kadu pusgadu -gadu bija stavejis.
Profila bilde
I'm_Infinite
Ziņojumi: 488
Pievienojies: 16 Aug 2011, 17:28
Braucu ar: M54B30 -e46
https://www.youtube.com/watch?v=wHYUJyn3Zyg
Ir redzēts, ka svece nav pievilkta un tā skan. :emo:
Bet tam vajadzētu būt daudz skaļāk.
Profila bilde
Inferno
Ziņojumi: 2823
Pievienojies: 10 Okt 2014, 00:24
Braucu ar: Mercedes-Benz
Atrašanās vieta: Kapitolija
Reputācija: 7
 
Es nedomāju, ka tie ir kompensatori, jo tad parasti motors tikšķ daudz skaļāk. Vienmēr to esmu uzskatījis par normālu motora skaņu, kad sadalenes atspiež vārstus, darbojas atspere utt. Nevar tas viss notikt klusumā. Man M52 skan identiski, M50 ir vēl skaļāks un nekāda vaina.

Par puņķošanos runājot - motoriem nepatīk ilgi stāvēt nerūcinātiem, un blīves parasti tad cieš pirmās, tapēc tas ir tikai normāli, ka pēc ilgākas stāvēšanas kaut kas motoram sāk sulot.
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 
Visi motori veci ir jāliek kopā pieliekot klāt silikonu :D iepretīm sulos visos galos ;).


Kompensātori grab jo vai nu sadalene sadilusi
Vai tie nav mainīti
Vai tie ir lētākie
Vai brākis

Skańa ekš video nav no kompensātoriem, tā ir łoti raksturīga skańa ir atperu tasītēm . Vai vnk kladz vārsti.
Jebkurā gadījuma neizklausās pēc hidrīša
Pēdējais labojis -AF- - 07 Okt 2016, 09:37, kopā labots 1 reizi.
Profila bilde
edzis
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 2170
Pievienojies: 12 Apr 2014, 10:25
Reputācija: 3
 
-AF- rakstīja:Visi motori veci ir jāliek kopā pieliekot klāt silikonu :D iepretīm sulos visos galos ;).


Kompensātori grab jo vai nu sadalene sadilusi
Vai tie nav mainīti
Vai tie ir lētākie
Vai brākis
Vai nav eļļas spiediena :giggle:
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 
Nu to viegli izmērīt
Profila bilde
denn
Ziņojumi: 797
Pievienojies: 31 Jūl 2015, 20:32
Braucu ar: M52B32
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 1
 
-AF- rakstīja:Visi motori veci ir jāliek kopā pieliekot klāt silikonu :D iepretīm sulos visos galos ;).


Kompensātori grab jo vai nu sadalene sadilusi
Vai tie nav mainīti
Vai tie ir lētākie
Vai brākis

Skańa ekš video nav no kompensātoriem, tā ir łoti raksturīga skańa ir atperu tasītēm . Vai vnk kladz vārsti.
Jebkurā gadījuma neizklausās pēc hidrīša
Un tas ir normali?
Un vai ir jega meģinat citu eļļu?
Profila bilde
Lawwr
Ziņojumi: 1982
Pievienojies: 17 Mar 2012, 21:16
Braucu ar: 323i
Reputācija: 7
 
dod tik dirsās, ja uztraukties par visiem tiem entajiem trokšņiem ko izdod m50/m52, sirms un nabags paliksi. :lol:
btw. čoms arī, visas jaunās blīves liek uz victor reinz silikonu, nekas nesulo viss čotka! ;)
Pēdējais labojis Lawwr - 07 Okt 2016, 17:34, kopā labots 1 reizi.
kasp1js
Ziņojumi: 779
Pievienojies: 09 Dec 2014, 17:36
Braucu ar: pieciem cilindriem
Reputācija: 13
 
Protams ka labāk uzlikt uz silikona un būt 100% drošam ka netecēs, nekā paļauties uz jaunu blīvi un bolīt acis kad sāk kkas sūkties :lol:
Profila bilde
BMW-Valcha
Ziņojumi: 599
Pievienojies: 18 Feb 2012, 20:12
Braucu ar: M54B25 LPG
Atrašanās vieta: Katlakalns
Reputācija: 2
 
sāc ar eļļas spiedienu :lol:
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 
Riks* rakstīja:Domāju, ka kantorim ir jādod kāda garantija uz motoru
Ja privāta persona skaitās kantoris, esmu zirgs [emoji38]
ikey07 rakstīja:Varbūt valve lifteri jānoregulē ?
Es sliecos domāt uz to, ka jāsāk ar eļļas spiedienu. Otrs variants, ka lifteri nav mega kvalitātes, jo, kad savam M52 uzliku jaunus, skaņa palika kā ar vecajiem.. Vēl variants, ka vārsti ir mazliet sasēdušies un kompensators nespēj piepumpēties līdz darba tilpumam.
Profila bilde
Madyboy
Ziņojumi: 172
Pievienojies: 13 Jūl 2016, 10:28
Braucu ar: 316i Coupe, VW
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 3
 
Man bij tā, ka pēc metināšanas(izjaukšanas, salikšanas) sāka kaut kas motortelpā tikšķēt, īsti gan nepievērsu tam uzmanību, un pēc apmēram 300km viss apklusa, nezinu vai uz labu, vai nē, bet nu neks vismasz netikšķ lieki :gigigi: :gigigi: :gigigi: