m44b19 nelec

Profila bilde
Tobacco
Ziņojumi: 113
Pievienojies: 31 Aug 2012, 22:31

05 Jan 2017, 14:04

Problēmas pielaist m44b19 aukstumā, ir veikta arī elektronikas diagnostika un nekādas problēmas neuzrādīja!

Simptomi:
1) No rītiem nelec ( griežu 10-15 sekundes) vairākas reizes līdz pielec
2) pirmās reizes dzinējs vispār nereaģē (instrumentu panelī ar nekādas kustības)
3) Beigu beigās knapi knapi kaut kas sāk parādīties un ar gāzes pedāli grīdā un griežot atslēgu dabū pie dzīvības.
4) Pielecot dzinējs nedaudz patrīc kādas 1-2 min un tad atkal sāk strādāt kā nākas
5) Silts dzinējs lec kā nākas!

Varbūt kāds ir saskāries ar kaut ko līdzīgu? Kur varētu būt problēma ?
Profila bilde
bestbmw
Ziņojumi: 1984
Pievienojies: 21 Apr 2013, 17:24
Braucu ar: Komatu
Atrašanās vieta: Jelgava,Norway
Reputācija: 1
 

05 Jan 2017, 14:06

Degvielas filtrs mainits? mosk ciet.
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
Profila bilde
Tobacco
Ziņojumi: 113
Pievienojies: 31 Aug 2012, 22:31

05 Jan 2017, 14:09

nav tā ka būtu mainīts nesen, kaut kādi 3k - 4k nobraukti!
he9600
Ziņojumi: 2050
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 

05 Jan 2017, 14:14

Parādījās līdz ar mīnusiem vai siltā laikā taspats?

Sent from my MotoG3 using Tapatalk
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Profila bilde
Tobacco
Ziņojumi: 113
Pievienojies: 31 Aug 2012, 22:31

05 Jan 2017, 14:39

siltā laikā lec normāli, kā uznāk aukstāks laiks tā nelec
bugs84
Ziņojumi: 106
Pievienojies: 07 Okt 2015, 00:03
Braucu ar: 318is

05 Jan 2017, 16:47

man bij līdzīgi,benzin suknis,pārbaudi viņu....
Profila bilde
Agrais
Ziņojumi: 288
Pievienojies: 21 Nov 2011, 23:37
Braucu ar: e36 kuutinju
Atrašanās vieta: Sigulda
Reputācija: 2
 

05 Jan 2017, 18:22

jā ir vēl kādam tas pats :doh: ...kad man bija m44b19 bija tieši tā pati problēma. kad parādās mīnusi pielaist var kā pussprāgušu dīzeli, bet kad paliek siltāks problēma pazūd...
nesaprotamā kārtā diagnostika neko neuzrādija.
lūk detaļu saraksts kuras vari nemainīt jo tas NEPALĪDZĒS
degvielas filtrs, sveces, svečvadi, brīvgaitas regulators, disa vārsts, indukcijas spoļu bloks, sprauslas, spiediena regulators, dzinēja gaisa temp. devējs, gaisa masas mērītājs, degvielas sūknis. visas šīs lietas es biju nomainījis, bet tāpat neleca, takā vari lieki neizmest naudu visu šo mainot. ;)
vēl gribēju pamēģināt kloķenes devēju, bet ārā palika siltāks un problēma pazuda...
pavisam problēma pazuda kad pārdevu to mašīnu :hahaha: :hahaha: tā arī netiku skaidrībā kāpēc šie dzinēji tā dara :rolleyes:
he9600
Ziņojumi: 2050
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 

05 Jan 2017, 18:41

Ja auto sākumā pielec un momentāli noslāpst/gandrīz pielec un tālāk griež pa tukšo (kā bez kompresijas), tad mēram eļļas spiedienu, tb skatamies vai eļļas sūkņa vārsts nav ieķīlējis.

Sent from my MotoG3 using Tapatalk
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

05 Jan 2017, 18:58

kā eļļas sūknis ietekmē kompresiju cilindros?
he9600
Ziņojumi: 2050
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 

05 Jan 2017, 19:06

To seeingman
Eļļas spiediens starta brīdī uz max, eļļa auksta/bieza, kompiņi sapildas pilni un nespēj izspiest eļļu - vārsti netiek pilnīgi aizvērti. Tālāk jau griežam līdz sašķidrinam eļļu, sūkņa vārsts nostrādā, kompiņi izspiež lieko eļļu un auto pielec.
Pats pagājušajā ziemā ilgi cīnījos ar n42, līdz atradu cēloni. Līdz -10 viss ok, pēcāk brīnumi, jo vēsāks, jo grūtāk piešķilt. Vainīgi ir birstošie, trauslie mierinātāji, to sīkās lauskas tiek sūknī un sākas brīnumi.

Sent from my MotoG3 using Tapatalk
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Profila bilde
Ginekologs
Ziņojumi: 628
Pievienojies: 27 Dec 2011, 03:02
Braucu ar: F31 LCI

05 Jan 2017, 23:39

Bija man m44, leca perfekti jebkurā laikā. :rolleyes:
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 

06 Jan 2017, 08:25

he9600 rakstīja:To seeingman
Eļļas spiediens starta brīdī uz max, eļļa auksta/bieza, kompiņi sapildas pilni un nespēj izspiest eļļu - vārsti netiek pilnīgi aizvērti. Tālāk jau griežam līdz sašķidrinam eļļu, sūkņa vārsts nostrādā, kompiņi izspiež lieko eļļu un auto pielec.
Pats pagājušajā ziemā ilgi cīnījos ar n42, līdz atradu cēloni. Līdz -10 viss ok, pēcāk brīnumi, jo vēsāks, jo grūtāk piešķilt. Vainīgi ir birstošie, trauslie mierinātāji, to sīkās lauskas tiek sūknī un sākas brīnumi.

Sent from my MotoG3 using Tapatalk
Nu ja tew ieliets 75w140 motorā tad var būt,
Degvielas filtrs netīrs
Siets bākā
Sūknis bākā
Vai kāds no stāvokła devējiem - te viegli paskatīties, norauj štekeru, ja iekšā plugs ellains, maini- tāpat pizdos
he9600
Ziņojumi: 2050
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 

06 Jan 2017, 09:39

Kāds vēl 75w140. Lasi uzmanīgi visu tekstu, atslēgvārds ir nepareizs eļļas spiediens, dēļ ķīlējoša vārsta sūknī, ne eļļas viskozitātes. Gan ar 0w40, gan 10w40 rezultāts būs tāds pats.
Btw, tieši n42 izplatīta parādība (nolādētais vājais ķēdes spriegotājs un tā sekas)
http://www.bimmerfest.com/forums/showth ... p?t=598061
Čomam ar m42 bija tas pats, ņemot vērā, ka m44 nav diži labāka spriegotāja/mierinātāja uzbūve, ļoti pieļauju ka var būt tas pats liktenis, pamērīt spiedienu šķiļot noteikti nenāks par ļaunu


Sent from my MotoG3 using Tapatalk
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Profila bilde
vilks25
Ziņojumi: 436
Pievienojies: 21 Apr 2011, 19:22
Braucu ar: e36 328
Atrašanās vieta: jekabpils
Reputācija: 2
 

06 Jan 2017, 11:03

he9600 rakstīja:To seeingman
Eļļas spiediens starta brīdī uz max, eļļa auksta/bieza, kompiņi sapildas pilni un nespēj izspiest eļļu - vārsti netiek pilnīgi aizvērti. Tālāk jau griežam līdz sašķidrinam eļļu, sūkņa vārsts nostrādā, kompiņi izspiež lieko eļļu un auto pielec.
Pats pagājušajā ziemā ilgi cīnījos ar n42, līdz atradu cēloni. Līdz -10 viss ok, pēcāk brīnumi, jo vēsāks, jo grūtāk piešķilt. Vainīgi ir birstošie, trauslie mierinātāji, to sīkās lauskas tiek sūknī un sākas brīnumi.

Sent from my MotoG3 using Tapatalk
Zināmam piparam servisā nomainīja motoru tàda iemesla pèc.pēkšņi pazuda kompresija :lol:
Profila bilde
archey88
Ziņojumi: 37
Pievienojies: 28 Aug 2013, 20:26
Braucu ar: E36
Atrašanās vieta: Jelgava

06 Jan 2017, 12:07

es savu laik nopirku m50b25 pa mega kapeikam ar tadu vainu ka visi varsti nolocīti esot. startējot motors grieza it ka varsti vaļā būtu. atvilku mājās un pazistams teica ka vinam ta arī esot bijis. bet vaina kompensatoros. un auto vajag pavilkt. Neardišu jau arā ja var pamēģināt pavilkt jo neticas ka var visos cilindros nolocīt varstus.
pavilku un aizgaja. Secinajums ka laikam kompensatoros ella sabiezē un vārsti neaizverās lidz galam ciet, bet ja godīgi nezinu kas tur notiek.
Mitsubishi vienam arī tas pats paradas ik palaikam. 2.5v6 dzinejam no rita griež ka bez kompresijas un jastarte tik ilgi kamēr parādāss kompresija un pielec.
316i 2000.gada sedans ~104zs (Ekomopedka, dibenbīdis)
318is 1994.gada kupeja ~140zs m42b18--->m50b25
325is 1998.gada sedans (konstruktors(ņem divus uztaisi vienu)) ~193zs
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 

06 Jan 2017, 12:57

he9600 rakstīja:Kāds vēl 75w140. Lasi uzmanīgi visu tekstu, atslēgvārds ir nepareizs eļļas spiediens, dēļ ķīlējoša vārsta sūknī, ne eļļas viskozitātes. Gan ar 0w40, gan 10w40 rezultāts būs tāds pats.
Btw, tieši n42 izplatīta parādība (nolādētais vājais ķēdes spriegotājs un tā sekas)
http://www.bimmerfest.com/forums/showth ... p?t=598061
Čomam ar m42 bija tas pats, ņemot vērā, ka m44 nav diži labāka spriegotāja/mierinātāja uzbūve, ļoti pieļauju ka var būt tas pats liktenis, pamērīt spiedienu šķiļot noteikti nenāks par ļaunu


Sent from my MotoG3 using Tapatalk
Bet motoram tāpat ellas spiediens nekā neietekmē vińa darbību tukšgaitā vai startējot, kāds sakars? Kāds sakars kedes spriegotajam ar piedarbināšanu, var būt es klūdos, bet pastāsti.
Profila bilde
Canibal
Ziņojumi: 282
Pievienojies: 15 Sep 2014, 20:44
Braucu ar: Flinstonu vāģi
Reputācija: 3
 

06 Jan 2017, 13:24

Man kkas līdzigs ir ar m44. Šķiļot griež, bet sajuta tada ka nevar fiziski iegriezt starteri, itka lime butu iepildita, skaņa ka tāda īdēšana. Ik pa paikam itka noraustās, nopukšķ un viss, tagad kad bija vakar auksts burtiski 5 minutes griezu kamer aizgaja. Kad aiziet tad minuti kratas ka maz neliekas, sajuta ka uz 2 cilindriem iet, bet pe tam okej. Bet ir
Minimala kratīßanas tukšgaita, vienalga kāds gadalaiks un siltums
Esmu mainijis sveces, spoles, eļļu, kompresiju merījis, sūkni nomainījis, filtrus, sadalenes saregulējis un nospriegojis ķedi ar gatera variantu :lol: (šaibu paliku). Kompim pieslēdzot rādīja sadalenes devēja vainu, mēģināju likt ķīnieti,lol nau verc, vispar negaja. Nopirku lietotu oem, nekas nemainījas. Stāsta morāle-rataa tos m44b19. Bet pa lielam
Ir verts pačekot devēju sadalenes.
Profila bilde
BMW-Valcha
Ziņojumi: 599
Pievienojies: 18 Feb 2012, 20:12
Braucu ar: M54B25 LPG
Atrašanās vieta: Katlakalns
Reputācija: 2
 

06 Jan 2017, 13:27

un kas ar adaptācijām?
Profila bilde
vilks25
Ziņojumi: 436
Pievienojies: 21 Apr 2011, 19:22
Braucu ar: e36 328
Atrašanās vieta: jekabpils
Reputācija: 2
 

06 Jan 2017, 13:32

-AF- rakstīja:
he9600 rakstīja:Kāds vēl 75w140. Lasi uzmanīgi visu tekstu, atslēgvārds ir nepareizs eļļas spiediens, dēļ ķīlējoša vārsta sūknī, ne eļļas viskozitātes. Gan ar 0w40, gan 10w40 rezultāts būs tāds pats.
Btw, tieši n42 izplatīta parādība (nolādētais vājais ķēdes spriegotājs un tā sekas)
http://www.bimmerfest.com/forums/showth ... p?t=598061
Čomam ar m42 bija tas pats, ņemot vērā, ka m44 nav diži labāka spriegotāja/mierinātāja uzbūve, ļoti pieļauju ka var būt tas pats liktenis, pamērīt spiedienu šķiļot noteikti nenāks par ļaunu


Sent from my MotoG3 using Tapatalk
Bet motoram tāpat ellas spiediens nekā neietekmē vińa darbību tukšgaitā vai startējot, kāds sakars? Kāds sakars kedes spriegotajam ar piedarbināšanu, var būt es klūdos, bet pastāsti.
Nu tak viņš paskaidroja.pārpumpè kompensatorus un vārsts neaizveras.vinu rudeni tā notika trijiem e39 vienlaicīgi.ir drošības vārsts jeb spiediena regulators kas neļauj pārsniegt noteiktu spiedienu.viņš ieķīlē pie starta un oārpumpē kompensatorus.
Profila bilde
vilks25
Ziņojumi: 436
Pievienojies: 21 Apr 2011, 19:22
Braucu ar: e36 328
Atrašanās vieta: jekabpils
Reputācija: 2
 

06 Jan 2017, 13:35

Pirmais e39tais nomainīja dzinēju,servisā piparam pateica ka visiem vārstiem pipec, savu es pavilku 1km un atkal parādījās kompresija, trešais bija automāts.ar to pacīnījāmies ilgāk.