Lapa 1 no 35

TURBO

Atbilde saņemta: 14 Dec 2011, 03:00
no Armando
saveiki, jau krietnu laiku apsveru domu par sada komplekta tipa iegadi http://www.ebay.ie/itm/92-99-BMW-E36-32 ... 5d2f95cd48 ( tas ir tiri uzskatamam piemeram)
par tadu naudu varu ari iegadaties m3 3.0l dzineju, bet tie dzineji jau reali bus ta notriekti ka nekas labs vel bez pamatigiem ieguldijumiem nebus gaidams (m3 evo dzinejs ar karbu plus vel parejas lietas sastaditu kopejas izmaksas uz kadiem 1500 eiro tapec par to sobrid nedomaju)
vienkarsi gribetu dzirdet citus viedoklus, ipasi no cilvekiem kuri ir likusi turbinas 2.5l dzinejiem. cik ta turbina reali boja/neboja dzineju. par jaudas pieaugumu neiet runa, trase ari auto netiks triekts, reali ikdienas/ gimenes brauksanai.
busu pateicigs par viedokliem.

Re: turbinas plusi un minusi

Atbilde saņemta: 14 Dec 2011, 07:08
no Vitalx325
Reali tam komplektam vel japieskaita individuali veidots izpludes kolektors un EVB parprogrammeshana, bet vai reali ikdienas braukashanai tas ir vajadzigs? Bavariana viens 325am saremonteja vanosu, ielika sporta sadalenes un izpludes zirnekli - esot apmierinats( visvairak ietekmeja vanos un sporta izpludes kolektors).

Re: turbinas plusi un minusi

Atbilde saņemta: 14 Dec 2011, 12:46
no Armando
isti nezinu, vai ir vajadzigs vai nau, bet gribas kaukadu jaudas projektinju uztaisit, par programesanu, jau rekinos, zinu ka tas ari bus dargs prieks.
ritigi svarstos starp m3 3.0 dzineju vai turbinu preks mana auto

Re: turbinas plusi un minusi

Atbilde saņemta: 14 Dec 2011, 17:35
no Vitalx325
pats jau teici ka bus loti gruti tadu dzineju atrast, pilns swaps ari smuki maksa.

Re: turbinas plusi un minusi

Atbilde saņemta: 14 Dec 2011, 22:05
no Armando
jaa tur jau ta lieta, ka tos dzinejus nebutu tik viegli labus dabut. nez nez, laikam ka vel kadu laiku japadoma, ko es isti labak gribetu :rolleyes: vai tad tiesam neviens nau licis turbinu 325i, kurs varetu padalities pieredzee!

Re: turbinas plusi un minusi

Atbilde saņemta: 14 Dec 2011, 22:26
no dogMa
Aprunājies ar lietotāju siikais. Kādu laiku braukāja ar 2.8+ļurba.

Re: turbinas plusi un minusi

Atbilde saņemta: 14 Dec 2011, 23:06
no Kobreti
Armando rakstīja:jaa tur jau ta lieta, ka tos dzinejus nebutu tik viegli labus dabut. nez nez, laikam ka vel kadu laiku japadoma, ko es isti labak gribetu :rolleyes: vai tad tiesam neviens nau licis turbinu 325i, kurs varetu padalities pieredzee!
liec tik virsū ;) tikai rēķinies,ka baigo spiedienu nevaresi griezt,jo blīvi pūtīs arā :supeer:
Lietotajam Megatrons arī bija 325 turbo,arī ar šadu ķīnas turbokitu stelēts... prasi viņam,kas ir kas ;)
un vēl kas tur nav tās ir turbo degvielas sprauslas :pupi: ar orģinālajam tur pie kartīga pūtniena viss izskusīs nafig :D

Re: turbinas plusi un minusi

Atbilde saņemta: 14 Dec 2011, 23:08
no uteo
Viens paziņa uzlika savam 2.5 scania turbīnu un uztaisīja vēl 4wd :gigigi: švilpoja smuki un gāja arī, bet tad izbeidzās... kkas er eļļas spiedienu nebija labi laikam.

Re: turbinas plusi un minusi

Atbilde saņemta: 15 Dec 2011, 22:30
no Armando
Kobreti rakstīja:
Armando rakstīja:jaa tur jau ta lieta, ka tos dzinejus nebutu tik viegli labus dabut. nez nez, laikam ka vel kadu laiku japadoma, ko es isti labak gribetu :rolleyes: vai tad tiesam neviens nau licis turbinu 325i, kurs varetu padalities pieredzee!
liec tik virsū ;) tikai rēķinies,ka baigo spiedienu nevaresi griezt,jo blīvi pūtīs arā :supeer:
Lietotajam Megatrons arī bija 325 turbo,arī ar šadu ķīnas turbokitu stelēts... prasi viņam,kas ir kas ;)
un vēl kas tur nav tās ir turbo degvielas sprauslas :pupi: ar orģinālajam tur pie kartīga pūtniena viss izskusīs nafig :D
ar to blivi tiesam bus jamegina kauko izdomat, ja liksu, jo mainit to vislaik negribeshu

Re: turbinas plusi un minusi

Atbilde saņemta: 15 Dec 2011, 23:12
no Vitalx325
jaliek dzelzs blive :super:

Re: turbinas plusi un minusi

Atbilde saņemta: 16 Dec 2011, 09:13
no Ruu
Kā man teica - teflona blīve..

Re: turbinas plusi un minusi

Atbilde saņemta: 16 Dec 2011, 09:28
no megatrons
Armando rakstīja:
Kobreti rakstīja:
Armando rakstīja:jaa tur jau ta lieta, ka tos dzinejus nebutu tik viegli labus dabut. nez nez, laikam ka vel kadu laiku japadoma, ko es isti labak gribetu :rolleyes: vai tad tiesam neviens nau licis turbinu 325i, kurs varetu padalities pieredzee!
liec tik virsū ;) tikai rēķinies,ka baigo spiedienu nevaresi griezt,jo blīvi pūtīs arā :supeer:
Lietotajam Megatrons arī bija 325 turbo,arī ar šadu ķīnas turbokitu stelēts... prasi viņam,kas ir kas ;)
un vēl kas tur nav tās ir turbo degvielas sprauslas :pupi: ar orģinālajam tur pie kartīga pūtniena viss izskusīs nafig :D
ar to blivi tiesam bus jamegina kauko izdomat, ja liksu, jo mainit to vislaik negribeshu
ja ir vēlēšanās taisīt turbo bembi tad nekādā gadījumā nevaig pirkt tos turbo kitus,labāk komplektēt pašam pa daļām. man tagat mājās mētājās nopista turbīna un saplaisājis izplūdes kolektors( turbīna ļoti ātri izdila, stok eļas sūknis nevar nodrošināt eļas spiedienu cik turbo motoram vajadzīks) izplūdes kolektors ir nepareizi uztaisīts ( turbīna ir novietota apakšā nevis aukšā)

Re: turbinas plusi un minusi

Atbilde saņemta: 16 Dec 2011, 09:32
no megatrons
Vitalx325 rakstīja:jaliek dzelzs blive :super:
tiši tā jo original blīve man izturēja tikai līdz 0,8bar turbo spiediena
man galvas blīve izmaksāja 240ls (blīve + sūtīšana+ muita=240ls) ņēmu pašu biezāko

Re: turbinas plusi un minusi

Atbilde saņemta: 16 Dec 2011, 09:44
no Ruu
Nu jā, jāņem arī bieza, tādā veidā var samazināt kompresiju, kas nopietnam turbo motoram ir nepieciešams.


Bet megatron - ar 0,8 bar ikdienai pietiktu, vai tas tomēr ir "nekas"? :rolleyes:

Re: turbinas plusi un minusi

Atbilde saņemta: 16 Dec 2011, 10:19
no megatrons
ar 0.8bar pietiek, bet vaig mazāku turbīnu lai sāk celt o mazākim abgriezieniem, man sāka celt tikai no 4200rpm, bikiņ pa vēlu. ( turbīne bij paredzēta līdz 450hp) ja negrib iegrūst daudz finansus tad labāk likt turbo no kāda standart auto, kā to bija izdarījis litotājs siikais. tad vismaz turbo sākums būs no apmēram no 2500rpm.

Re: turbinas plusi un minusi

Atbilde saņemta: 18 Dec 2011, 21:21
no Armando
labi, paldies. jamegina sazinaties ar siikais. :super:

TURBO

Atbilde saņemta: 15 Jan 2012, 20:27
no Freeks
Labs vakars -Varbut kads ir saskaries ar m52b28 turbinizaciju!! Cik zinu esot diezgan slikti jo ir aluminija bloks.kas butu primarais ar ko vaidzetu sakt pirms kramet turbo un vai tas vispar atmaksatos?

Re: TURBO

Atbilde saņemta: 15 Jan 2012, 20:37
no Ruu
Atmaksātos? :o Kā Tu domā ar to Turbo iepelnīt/ietaupīt?

Re: TURBO

Atbilde saņemta: 15 Jan 2012, 21:11
no Armando
Freeks rakstīja:Labs vakars -Varbut kads ir saskaries ar m52b28 turbinizaciju!! Cik zinu esot diezgan slikti jo ir aluminija bloks.kas butu primarais ar ko vaidzetu sakt pirms kramet turbo un vai tas vispar atmaksatos?
sada tema jau bik bik zemak sij pasa sadalaa ir, pats intresejos,palasi tur

Re: TURBO

Atbilde saņemta: 15 Jan 2012, 21:27
no Freeks
Ruu rakstīja:Atmaksātos? :o Kā Tu domā ar to Turbo iepelnīt/ietaupīt?
Judas zina vai atmasajas ko tadu darit