Viss par sēdinājumu un atsperēm

Kalnz
Ziņojumi: 730
Pievienojies: 12 Aug 2011, 12:42
Braucu ar: 328i Cabrio
Reputācija: 2
 
RENIO rakstīja: 13 Sep 2019, 14:03 Vai nevēlies likt koilas?
Neredzu tam jēgu!
Profila bilde
denn
Ziņojumi: 797
Pievienojies: 31 Jūl 2015, 20:32
Braucu ar: M52B32
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 1
 
Atsperu cietība nav cieši saistīta ar komfortu.
Piemēram man BC racing BR koilas ar 8kg atsperem ir 200% komfortablakas par TA Technix koilam, kuram ir ap 2-3kg cietas atsperes. Bet vēl pirms tam vienkarši sedinatas "sarkanas" atsperes bija vel sudigakas.

Ja jau gribi piesedinat priekšu, tad es ieteiktu ņemt sakarigas koilas, varesi saregulet ka patik.

Ja izdoma palikt pie atsperem, mekle 50/30mm komplektu ap 4+6kg, labi ja nelineāras. Amišus vnk jaunus sakarigus uzliec, tos pašus B4.
Pēdējais labojis denn - 13 Sep 2019, 14:35, kopā labots 1 reizi.
Profila bilde
robbie
Ziņojumi: 40
Pievienojies: 05 Mai 2016, 16:43
Braucu ar: 323ti
Eibach Pro-kit tev nederēs, būs tik pat augsts ka tavs m-tech vai pat augstāks, jo tavas atsperes jau ir sasēdušas pa 20gadiem.
Var mēģinat Sportline eibach atsperes, bet jāpiemeklē amortizātori kuri paredzēti sēdinātām atsperēm.
Eibach lapā viss smuki aprakstīts :)

Koilas, labs risinājums regulēt cik augstu grib, bet tikai ne lēto galu, bauda braukt pazūd.
BC koilu sets maksā +- tik pat cik salasīt Bilstein + Eibach
Kalnz
Ziņojumi: 730
Pievienojies: 12 Aug 2011, 12:42
Braucu ar: 328i Cabrio
Reputācija: 2
 
BC koilas būs komfortablas ikdienas lietošanā?
Cik +/- viņas maksā?
Profila bilde
TomSkarsts
Ziņojumi: 2595
Pievienojies: 18 Okt 2015, 22:19
Braucu ar: 36 328 + 46 328
Reputācija: 5
 
Kalnz rakstīja: 13 Sep 2019, 14:29 BC koilas būs komfortablas ikdienas lietošanā?
Cik +/- viņas maksā?
Labas koilas noteikti būs ērtākas/stabilākas/stingrākas par lētām koilām. Lētajām ir "crashy" efekts, nezinu pat kā latviski to nosaukt. Bet nu tur ir arī atšķirība. 800e un 200e :D

daily labāk jau laikam vienkārši svaigus amjus un citas atsperes.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Profila bilde
denn
Ziņojumi: 797
Pievienojies: 31 Jūl 2015, 20:32
Braucu ar: M52B32
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 1
 
Kalnz rakstīja: 13 Sep 2019, 14:29 BC koilas būs komfortablas ikdienas lietošanā?
Cik +/- viņas maksā?
BR serijas konkreti tiek pozicioneta ka daily komfortam. 770eur pie Kļaviņa.
Man pat ar unibola atbalstiem ir ērtāk neka TA technix ar gumijam, ja atstasi parastos gumijas atbalstus - bus super.
Kalnz
Ziņojumi: 730
Pievienojies: 12 Aug 2011, 12:42
Braucu ar: 328i Cabrio
Reputācija: 2
 
Kas ir ar HSD Mono Pro + ieliekot unibolā oem gumijas atbalstus?
Profila bilde
TomSkarsts
Ziņojumi: 2595
Pievienojies: 18 Okt 2015, 22:19
Braucu ar: 36 328 + 46 328
Reputācija: 5
 
Kalnz rakstīja: 13 Sep 2019, 15:03 Kas ir ar HSD Mono Pro + ieliekot unibolā oem gumijas atbalstus?
Pagooglē par mono tube shock absorbers. Rupji sakot tur būs LC amīšu un lēto/cieto koilu efekts. Īsāk - būs cietāk/stingrāk un visticamāk mazāks gājiens amītim. Vienīgi zbis uz dankrota celt. hidro 2x uzkačā un var ņemt ratu nost :hahaha:
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Kalnz
Ziņojumi: 730
Pievienojies: 12 Aug 2011, 12:42
Braucu ar: 328i Cabrio
Reputācija: 2
 
TomSkarsts rakstīja: 13 Sep 2019, 15:13
Kalnz rakstīja: 13 Sep 2019, 15:03 Kas ir ar HSD Mono Pro + ieliekot unibolā oem gumijas atbalstus?
Pagooglē par mono tube shock absorbers. Rupji sakot tur būs LC amīšu un lēto/cieto koilu efekts. Īsāk - būs cietāk/stingrāk un visticamāk mazāks gājiens amītim. Vienīgi zbis uz dankrota celt. hidro 2x uzkačā un var ņemt ratu nost :hahaha:
Tas HSD Mono Pro tā? tad jau garām...

Jāliek Bilsteini + pareizas atsperes? Kādas?
Profila bilde
A bit
Ziņojumi: 446
Pievienojies: 31 Okt 2016, 17:28
Braucu ar: ēTrīmdesmit M20B30
Reputācija: 4
 
TomSkarsts rakstīja: 13 Sep 2019, 15:13
Kalnz rakstīja: 13 Sep 2019, 15:03 Kas ir ar HSD Mono Pro + ieliekot unibolā oem gumijas atbalstus?
Pagooglē par mono tube shock absorbers. Rupji sakot tur būs LC amīšu un lēto/cieto koilu efekts. Īsāk - būs cietāk/stingrāk un visticamāk mazāks gājiens amītim. Vienīgi zbis uz dankrota celt. hidro 2x uzkačā un var ņemt ratu nost :hahaha:
mono tube vai twin tube ir tikai amortizatora konstruktīvā uzbūve, tas tiešā sakarā nekādi neatsaucas ne uz amortizatora cietību, ne gājiena garumu :rolleyes:
Pēdējais labojis A bit - 13 Sep 2019, 15:35, kopā labots 1 reizi.
M Power or no power..
Profila bilde
A bit
Ziņojumi: 446
Pievienojies: 31 Okt 2016, 17:28
Braucu ar: ēTrīmdesmit M20B30
Reputācija: 4
 
.
M Power or no power..
Profila bilde
denn
Ziņojumi: 797
Pievienojies: 31 Jūl 2015, 20:32
Braucu ar: M52B32
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 1
 
Komforta ziņa BC BR ir labaki par HSD Mono.
https://forums.m3cutters.co.uk/threads/ ... ro.161632/

Bilstein + Eibach skaitas laba kombinacija.
Es biju izvelejies starp BC Racing BR un Eibach Sportline 50/30mm + Bilstein b4.
Paliku pie BC BR, jo var regulet.
*M Sport sedinajums ir 25-30mm pa apli.
arturscab
Ziņojumi: 14
Pievienojies: 14 Sep 2019, 14:04
Gatavoju auto, lai gāztu ziemā. Kosmosu tērēt neplānoju, tāpēc lūdzu iesakiet kādus amīšu variantus būtu vērts iegādāties.
arturscab
Ziņojumi: 14
Pievienojies: 14 Sep 2019, 14:04
arturscab rakstīja: 18 Sep 2019, 16:59 Gatavoju auto, lai gāztu ziemā. Kosmosu tērēt neplānoju, tāpēc lūdzu iesakiet kādus amīšu variantus būtu vērts iegādāties.
Ir parādījušies varianti. Pieredze un zināšanas ir maz, tapēc varbūt pierakstiet kādu variantu kuru esmu piemirsis vai būtu vērts izskatīt. Kuru izvēlētos paši un kapēc?

Sākot no lētākā uz dārgāko. Priekšā/Aizmugurē
1.)TA/MSR koili
2.)TA/MSR priekša, LC aizmugure
3.)Cobra koili
4.)KYB koili
5.)H&R atsperes + Koni amji, jeb pilns Koni komplekts
6.)Plaza
7.)XYZ
8.)Bilstein
9.)BC jeb HSD koili
gutta
Ziņojumi: 221
Pievienojies: 12 Apr 2013, 00:09
Atrašanās vieta: Olaine/Drammen
Reputācija: 1
 
arturscab rakstīja: 18 Sep 2019, 21:02
arturscab rakstīja: 18 Sep 2019, 16:59 Gatavoju auto, lai gāztu ziemā. Kosmosu tērēt neplānoju, tāpēc lūdzu iesakiet kādus amīšu variantus būtu vērts iegādāties.
Ir parādījušies varianti. Pieredze un zināšanas ir maz, tapēc varbūt pierakstiet kādu variantu kuru esmu piemirsis vai būtu vērts izskatīt. Kuru izvēlētos paši un kapēc?

Sākot no lētākā uz dārgāko. Priekšā/Aizmugurē
1.)TA/MSR koili
2.)TA/MSR priekša, LC aizmugure
3.)Cobra koili
4.)KYB koili
5.)H&R atsperes + Koni amji, jeb pilns Koni komplekts
6.)Plaza
7.)XYZ
8.)Bilstein
9.)BC jeb HSD koili
5) koni sport ar regulejmu, labakais variants prieks ziemas gonkam
Kalnz
Ziņojumi: 730
Pievienojies: 12 Aug 2011, 12:42
Braucu ar: 328i Cabrio
Reputācija: 2
 
Ar ko īsti atšķiras Bilstein amortizātori? B6, B8 utt

https://www.bilstein.com/us/en/products-and-services/
Profila bilde
A bit
Ziņojumi: 446
Pievienojies: 31 Okt 2016, 17:28
Braucu ar: ēTrīmdesmit M20B30
Reputācija: 4
 
Kalnz rakstīja: 04 Okt 2019, 21:22 Ar ko īsti atšķiras Bilstein amortizātori? B6, B8 utt

https://www.bilstein.com/us/en/products-and-services/
abi skaitās jau sportiskai braukšnai, b8 vnk ir ar saīsinātu štoka garumu, mašīnām kam uzstādītas sēdinātās atsperes.
M Power or no power..
Kalnz
Ziņojumi: 730
Pievienojies: 12 Aug 2011, 12:42
Braucu ar: 328i Cabrio
Reputācija: 2
 
A bit rakstīja: 04 Okt 2019, 21:34
Kalnz rakstīja: 04 Okt 2019, 21:22 Ar ko īsti atšķiras Bilstein amortizātori? B6, B8 utt

https://www.bilstein.com/us/en/products-and-services/
abi skaitās jau sportiskai braukšnai, b8 vnk ir ar saīsinātu štoka garumu, mašīnām kam uzstādītas sēdinātās atsperes.
B4, B12, B14, B16 utttttt ?

B6 un B8 tikai ar štoka garumu? Pa cik tad ir īsāks B8? Ko nozīmē "sportiskai" braukšanai? Viņi ir cietāki/stingrāki vai kas?
Profila bilde
A bit
Ziņojumi: 446
Pievienojies: 31 Okt 2016, 17:28
Braucu ar: ēTrīmdesmit M20B30
Reputācija: 4
 
.
Pēdējais labojis A bit - 05 Okt 2019, 00:25, kopā labots 1 reizi.
M Power or no power..
Profila bilde
A bit
Ziņojumi: 446
Pievienojies: 31 Okt 2016, 17:28
Braucu ar: ēTrīmdesmit M20B30
Reputācija: 4
 
Kalnz rakstīja: 04 Okt 2019, 21:38
A bit rakstīja: 04 Okt 2019, 21:34
Kalnz rakstīja: 04 Okt 2019, 21:22 Ar ko īsti atšķiras Bilstein amortizātori? B6, B8 utt

https://www.bilstein.com/us/en/products-and-services/
abi skaitās jau sportiskai braukšnai, b8 vnk ir ar saīsinātu štoka garumu, mašīnām kam uzstādītas sēdinātās atsperes.
B4, B12, B14, B16 utttttt ?

B6 un B8 tikai ar štoka garumu? Pa cik tad ir īsāks B8? Ko nozīmē "sportiskai" braukšanai? Viņi ir cietāki/stingrāki vai kas?

b4 ir parasts oem replacement, tāpat kā visi kyb, monroe utttt
b12 utt, tie man liekas jau aiziet visādas koiloveru sērijas utt, tos nepārzinu.

cik zinu un esmu pētījis, tad mūsu platuma grādos jā, tikai štoka garums, amerikā viņiem vēl ir kantoros pieejamas opcijas kā custom valvings, kad to pašu b6 var sataisīt kādu vien vēlies.
b8/b6 būs stingrāki, bet ne ''cieti''. nu ražotājs tā arī apgalvo, apvienots sports ar komfortu :hahaha:
M Power or no power..