Dažādas problēmas ar elektroniku

Profila bilde
kuzja
Ziņojumi: 125
Pievienojies: 16 Dec 2014, 10:14
Braucu ar: e36 un e46
Jautājums zinātājiem: angļu "provodku" ir iespējams pārkārtot bez "gatera" uz pareizo pusi, lai kompis ir savā vietā vai vieglāk ir meklēt eiropas "provodku" un samainīt?
motors - m52b25
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 
Pag, tu par ko runā? Dzinēja pravodku vai virsbūves?
Profila bilde
kuzja
Ziņojumi: 125
Pievienojies: 16 Dec 2014, 10:14
Braucu ar: e36 un e46
-AF- rakstīja: 22 Feb 2018, 16:08 Pag, tu par ko runā? Dzinēja pravodku vai virsbūves?
ui, neprecizēju.... :gigigi: domāju par DZINĒJA provodku motortelpā
Profila bilde
Nixon
Ziņojumi: 5884
Pievienojies: 13 Dec 2011, 20:59
Braucu ar: BECAUSE RACECAR
Atrašanās vieta: Valmiera, Mazsalaca
Reputācija: 22
 
Protams, ka vieglāk visu pravotku uzlikt eur versijas.
Attēls
Profila bilde
kuzja
Ziņojumi: 125
Pievienojies: 16 Dec 2014, 10:14
Braucu ar: e36 un e46
Nixon rakstīja: 22 Feb 2018, 17:23 Protams, ka vieglāk visu pravotku uzlikt eur versijas.
un tā provodka atšķiras m52 saimei b20, b25, b28?
Profila bilde
BUHARDI
Ziņojumi: 268
Pievienojies: 03 Mai 2013, 11:31
Reputācija: 4
 
Nē. E36 M52 provotkas visas vienādas. Atšķiras tikai EUR vs UK un automāts vs manuālis.
Profila bilde
Pacha
Ziņojumi: 2086
Pievienojies: 10 Jan 2012, 20:28
Braucu ar: ...
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 5
 
kuzja rakstīja: 22 Feb 2018, 15:32 Jautājums zinātājiem: angļu "provodku" ir iespējams pārkārtot bez "gatera" uz pareizo pusi, lai kompis ir savā vietā vai vieglāk ir meklēt eiropas "provodku" un samainīt?
motors - m52b25
Jā!!
Var visu smuki pārlikt!!
Rolix98
Ziņojumi: 16
Pievienojies: 21 Sep 2014, 22:35
Taisu swap m43b16 uz m50b20tu
Man m50 pravodkai ir nogriezti apaļie štekeri pie drošinātāj kastes. nezinu, vai bijis viens vai divi. (teica ka itka divi)
Ir plāns pieslēgt m43 štekeri, varbūt kāds var palīdzēt atrast diagrammas, vai katras vadu krāsas nozīmi?
Esmu vissu pārracis bet skaidrība neesmu ticis, jo neta varu atrast tikai m50 uz c101 (e30) štekeri.
To ka negraizitu pravodku var nopirkt pats zinu. :super:
Profila bilde
zurkae36
Ziņojumi: 2277
Pievienojies: 17 Mai 2015, 15:27
Reputācija: 3
 
4v uz zondes apsildi ir krietni par daudz?
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Profila bilde
BUHARDI
Ziņojumi: 268
Pievienojies: 03 Mai 2013, 11:31
Reputācija: 4
 
Rolix98 rakstīja: 28 Feb 2018, 02:17 Ir plāns pieslēgt m43 štekeri, varbūt kāds var palīdzēt atrast diagrammas, vai katras vadu krāsas nozīmi?
1957927_643372345728171_310865300_o.jpg
... tomēr labāk nopērc negraizītu
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Profila bilde
Nixon
Ziņojumi: 5884
Pievienojies: 13 Dec 2011, 20:59
Braucu ar: BECAUSE RACECAR
Atrašanās vieta: Valmiera, Mazsalaca
Reputācija: 22
 
Ir ieswapots M52B25 dzinējs no E39 iekš E36.
Dzinēja pravotka uzlikta no E36. Nezinu gan kā uzlikta, jo pats šo swapu neveicu. :gigigi:

Problēma sekojoša-nav reakcijas pagriežot aizdzedzi. Spidometrs pilnībā neieslēdzas, bet pečka un borta kompis ieslēdzas. EWS arī notikšķ.
Izņemot spidometru, mašīnu var pielaist, rūc un brauc. :D

Vai tik problēma nav jāmeklē pie ģeneratora vadiem, par cik, tur mazliet pravotka bija jāpārtaisa, ja liek uz E39 dzinēja?
Attēls
Profila bilde
Nixon
Ziņojumi: 5884
Pievienojies: 13 Dec 2011, 20:59
Braucu ar: BECAUSE RACECAR
Atrašanās vieta: Valmiera, Mazsalaca
Reputācija: 22
 
Vismaz kāds, kas ar elektrību draudzējas, var, lūdzu, virzienu pateikt, kur skatīties? :rolleyes:
Attēls
Profila bilde
-GM-
Ziņojumi: 25
Pievienojies: 12 Jan 2018, 12:31
Uz paneli jāpienāk 6 plusiem. Ņem testeri un mēri.

Foto pielikumā.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
DIGarage
Ziņojumi: 19
Pievienojies: 12 Sep 2017, 21:14
Dzinējs M50B25 nelec
Pagriežot aizdedzi sūknis neieslēdzas, sūkni saslēdzot pa taisno rūc un spiedienu sistēmā sadzen, darbinot nav nekādas reakcijas, sprauslas degvielu nešpricē, sveces dzirksteli nedod, vadības bloks tika ielikts citā mašīnā un viņa pielēca, cits vadības bloks tika ielikts man, bet nekas nemainijās, tika pielikta papildus masa uz dzinēju, nekas nemainās, panelī visas lampiņas iedegās kam vajag, tika mainīti releji uz sūkni un vadības bloku nekā, ar starta gāzi arī nelec no izpūtēja nāk ētera smarža, tātad degkamerā viņš nonāk, ir beigušies varianti kas par vainu, varbūt kāds var ko ieteikt.
Profila bilde
Nixon
Ziņojumi: 5884
Pievienojies: 13 Dec 2011, 20:59
Braucu ar: BECAUSE RACECAR
Atrašanās vieta: Valmiera, Mazsalaca
Reputācija: 22
 
Kloķenes devējs?
Attēls
DIGarage
Ziņojumi: 19
Pievienojies: 12 Sep 2017, 21:14
Nixon rakstīja: 07 Mar 2018, 18:49 Kloķenes devējs?
Bet vai deļ tā neslēgtos iekšā sūknis, sprauslas vai spoles ?
Profila bilde
Lavriks
Ziņojumi: 648
Pievienojies: 22 Okt 2014, 16:36
Braucu ar: M50
Atrašanās vieta: Rīga
DIGarage rakstīja: 07 Mar 2018, 19:00
Nixon rakstīja: 07 Mar 2018, 18:49 Kloķenes devējs?
Bet vai deļ tā neslēgtos iekšā sūknis, sprauslas vai spoles ?
jā tikai klokenes devējs,man nesen bija tā, samainīju devēju un no pusapgrieziena pieleca.
motors m50b25nv
:lol:
Profila bilde
Nixon
Ziņojumi: 5884
Pievienojies: 13 Dec 2011, 20:59
Braucu ar: BECAUSE RACECAR
Atrašanās vieta: Valmiera, Mazsalaca
Reputācija: 22
 
Nixon rakstīja: 06 Mar 2018, 17:40 Ir ieswapots M52B25 dzinējs no E39 iekš E36.
Dzinēja pravotka uzlikta no E36. Nezinu gan kā uzlikta, jo pats šo swapu neveicu. :gigigi:

Problēma sekojoša-nav reakcijas pagriežot aizdzedzi. Spidometrs pilnībā neieslēdzas, bet pečka un borta kompis ieslēdzas. EWS arī notikšķ.
Izņemot spidometru, mašīnu var pielaist, rūc un brauc. :D

Vai tik problēma nav jāmeklē pie ģeneratora vadiem, par cik, tur mazliet pravotka bija jāpārtaisa, ja liek uz E39 dzinēja?
-GM- rakstīja: 07 Mar 2018, 09:37 Uz paneli jāpienāk 6 plusiem. Ņem testeri un mēri.

Foto pielikumā.
Uz baltā štekera 2. pinu nepienāk strāva.

Vēl dīvaini ir tas, ka tas auto startējas tikai ar noņemtu diagnostikas štekera vāciņu. Ar uzliktu, arī bez spidometra nestartējas. Mistika :lol:

Saprotu, ka ar dzinēja pravotku tas īsti saistīts nav, jo arī atvienojot X20 štekeri, spidometrs neieslēdzas, pat degvielas patēriņu nerāda.

Problēma esot parādijusies pēkšņi pēc nedēļas dīkstāves autiņam.
Attēls
Profila bilde
Nixon
Ziņojumi: 5884
Pievienojies: 13 Dec 2011, 20:59
Braucu ar: BECAUSE RACECAR
Atrašanās vieta: Valmiera, Mazsalaca
Reputācija: 22
 
Mistērija turpinās. No baltā štekera 2. pina strāvu arī sadabūju, izrādījās tas ir paneļa apgaismojuma +. :gigigi:
https://youtu.be/x2tdYhBodsI

Zem paklāja šofera pusē ar vadiem viss ok.
Beigās uzgāju, kā var neizņemot spidometru arī piešķilt... Ieslēdzot logu tīrītājus uz max režīmu. :lol: :lol: :lol:
https://youtu.be/9kqeWnimszM
Uzliekot diagnostikas vāciņu, atkal nestartējas arī ar šo metodi. :rolleyes:

Kontaktgrupu mēģināju citu, spidometru arī, logu tīrītāju moduli arī. Kas tas par gļuku? :lol: Ar doGMu arī sazvanījos, arī palika uz pauzes. :hahaha:
Attēls
he9600
Ziņojumi: 2050
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 
Pārbaudām visus + un - kas saistīts ar spido un auto palaišanu (ews signāla pastipreklis, kontaktgrupa utt). Pietam baudam nevis ar multimetru vai kontroļku, bet, piemēram, kaut vai ar kādu h7 lampiņu (ideāli kvēlene, bet nav īpaši droši :D )
Smagas aizdomas, ka kaut kur būs vāja māsa vai sapuvuši vadi.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.