Kloķvārpstas devējs nereaģē E36 328i
Atbilde saņemta: 28 Aug 2018, 21:38
Sveiki.
Lieta sekojoša - Nopirku e36 328i ar M52B28 1998/10, kuram ir problēmas ar kloķvārpstas devēju.
INPA uzrāda kļūdu.
Devējs ir bloka aizmugurē.
Mēdza noslāpt pie zemiem apgriezieniem, pazust jauda un ik pa laikam ilgi jāgriež ar raustīšanos. Pēc devēja atvienošanas slāpšana pazūd, bet katru reizi jāgriež vismaz piecas sekundes.
Kāds no iepriekšējiem īpašniekiem bija ''remontējis'' devēja vadu (laikam un nolauzis štekeri un pielodējis vadus pa taisno un pie reizes nolauzis skrūvi un pieskrūvējis ar pašgriezošo skrūvi.
Tā nu es nojaucu kolektoru un izborēju un iegriezu vītni, un devēju nopirku no e46 m54 (pēc realoem tāds pats), un štekeri arī paņēmu no tā paša auto.
Varbūt kāds zin kā tagad rīkoties, kā savienot vadus un vai šim devējam nav 12V, 5V vietā. Jo realoem parādās, ka man būtu jānāk vadu pārejai ar detaļas kodu - 12514592703, bet man šādas pārejas nav un vanos solenoīda vads ieiet pa taisno pie sprauslu vadiem, kā arī kloķvārpstas devējs bij aizvilkts pa taisno.
Lieta sekojoša - Nopirku e36 328i ar M52B28 1998/10, kuram ir problēmas ar kloķvārpstas devēju.
INPA uzrāda kļūdu.
Devējs ir bloka aizmugurē.
Mēdza noslāpt pie zemiem apgriezieniem, pazust jauda un ik pa laikam ilgi jāgriež ar raustīšanos. Pēc devēja atvienošanas slāpšana pazūd, bet katru reizi jāgriež vismaz piecas sekundes.
Kāds no iepriekšējiem īpašniekiem bija ''remontējis'' devēja vadu (laikam un nolauzis štekeri un pielodējis vadus pa taisno un pie reizes nolauzis skrūvi un pieskrūvējis ar pašgriezošo skrūvi.
Tā nu es nojaucu kolektoru un izborēju un iegriezu vītni, un devēju nopirku no e46 m54 (pēc realoem tāds pats), un štekeri arī paņēmu no tā paša auto.
Varbūt kāds zin kā tagad rīkoties, kā savienot vadus un vai šim devējam nav 12V, 5V vietā. Jo realoem parādās, ka man būtu jānāk vadu pārejai ar detaļas kodu - 12514592703, bet man šādas pārejas nav un vanos solenoīda vads ieiet pa taisno pie sprauslu vadiem, kā arī kloķvārpstas devējs bij aizvilkts pa taisno.