Lapa 1 no 1

M44B19 vadība

Atbilde saņemta: 07 Nov 2018, 18:13
no arniks8
Varbūt kāds varētu padalīties kur es varētu dabūt kādu shēmu priekš m44b19 ecu? Ir doma likt to vadību uz vag motora, bet nesanāk atrast shēmu. Varbūt ir kāda programma kur kāda shēma būtu pieejama? Pa gadiem atšķiras kaut kas vadībā vai arī visiem m44b19 ir viens un tas pats motronic 5.2 kompis?

Re: M44B19 vadība

Atbilde saņemta: 07 Nov 2018, 20:15
no he9600
Whoo, kāpēc kaut kas tāds būtu jādara?
Kas pa VAG dzinēju? Ja kāds vecais 8v kleperis, tad tam pašam digifantam nav ne vainas, pietam uzlikt būs tik cik vadus, devējus samainīt.
M5.2 tak ar nav nekāda medus maize, pietiek niķu un stiķu. Tas ne tuvu nav ar cirvi iztēstais m1.7.
Vai tiešām tev ir vajadzīga tā 60/2 zobvainaga utt piedzīšana konkrētajam bīdeklim, imho, nav vērts.
Daudz ātrāk, vienkāršāk (un, imho, lētāk) būs uzkraut kaut vai vems vai vismaz ms3.

P.s.
Autodata
Tolerance dara
Vivid works
E36 etm

Re: M44B19 vadība

Atbilde saņemta: 07 Nov 2018, 22:48
no -AF-
Vems ir nesamērīgi dārgs, ms3 nav labs.

Re: M44B19 vadība

Atbilde saņemta: 08 Nov 2018, 21:26
no arniks8
he9600 rakstīja: 07 Nov 2018, 20:15 Whoo, kāpēc kaut kas tāds būtu jādara?
Kas pa VAG dzinēju? Ja kāds vecais 8v kleperis, tad tam pašam digifantam nav ne vainas, pietam uzlikt būs tik cik vadus, devējus samainīt.
M5.2 tak ar nav nekāda medus maize, pietiek niķu un stiķu. Tas ne tuvu nav ar cirvi iztēstais m1.7.
Vai tiešām tev ir vajadzīga tā 60/2 zobvainaga utt piedzīšana konkrētajam bīdeklim, imho, nav vērts.
Daudz ātrāk, vienkāršāk (un, imho, lētāk) būs uzkraut kaut vai vems vai vismaz ms3.

P.s.
Autodata
Tolerance dara
Vivid works
E36 etm
Būs vai nu KR vai 9A(16v), ja būtu 8v tad problēmu nebūtu, gribu uzlikt kko tādu, lai nav jāregulē, kā jau minētajam vems un ms. Par M5.2 stiķiem neko nezinu, gan jau ka būs ar gmm prikoli, kas vel?

Re: M44B19 vadība

Atbilde saņemta: 08 Nov 2018, 22:09
no Sancix
-AF- rakstīja: 07 Nov 2018, 22:48 Vems ir nesamērīgi dārgs, ms3 nav labs.
Vai vari minēt 5 iemeslus ms sliktumam ? ;) Tādam, kurš tiek rūpnieciski ražots, nevis uzlodēts pagrabā.

Re: M44B19 vadība

Atbilde saņemta: 08 Nov 2018, 22:35
no skaidra_nauda
Noperc Abf vai ieliec 1.8t no Vag.... :hahaha:

https://www.ss.com/msg/lv/entertainment ... mlhxj.html

Re: M44B19 vadība

Atbilde saņemta: 09 Nov 2018, 10:15
no -AF-
Sancix rakstīja: 08 Nov 2018, 22:09
-AF- rakstīja: 07 Nov 2018, 22:48 Vems ir nesamērīgi dārgs, ms3 nav labs.
Vai vari minēt 5 iemeslus ms sliktumam ? ;) Tādam, kurš tiek rūpnieciski ražots, nevis uzlodēts pagrabā.
vienkārši ar laiku pišās, tapēc gandrīz visi esošie meistari vairs ar to neņemās.
Jāatzīmē kā MS3 nav tik izteikti, varētu teikt ka nav nozīmīgi salīdzinājumā ar ms un ms2
bet MS3 nokomplektētā cena :o :o

Re: M44B19 vadība

Atbilde saņemta: 09 Nov 2018, 10:28
no janjis313
kuri tad ir labākie standalone? Haltech? :hahaha:

Re: M44B19 vadība

Atbilde saņemta: 09 Nov 2018, 10:48
no -AF-
es braucu ar Korvet, nesūdzos, cik autosportā brauc arī nesūdzās, konkrēti problēmu ar darbību nav jo viss ecu ir bosch komponentu, vienīgi sarežģīti regulējama jo paredzēta plaša spektra dzinējiem un transportiem, ne tikai automobīļiem.

Vēl labas atsauksmes dzirdu par ECU masters, pagaidām neko sliktu par to arī nevaru teikt.
Protams kam ir nauda brauc ar LINK, AEM, HALTEK

Bet vienmēr ir jāizvēlas ECU kuru tev šajos platuma grādos noregulēs
pietam, saknē vienalga kāda brenda ECU, ja viņš atbilst auto kritērijiem, tad nav svarīgi kāds tam ir nosaukums, svarīgi ir tā ECU uzticamība, pieejamība un atbalsts.
LV populārs ir VEMS
Tam pašam Abit Korvet ir izplatītājs kurš var arī to salabot vai uzlabot ja vajag.
Par pārējiem nemāku spriest.

Re: M44B19 vadība

Atbilde saņemta: 09 Nov 2018, 11:38
no BUHARDI
-AF- rakstīja: 09 Nov 2018, 10:15 vienkārši ar laiku pišās
To pašu jau par VEMS arī runā(ja) :rolleyes:

Re: M44B19 vadība

Atbilde saņemta: 09 Nov 2018, 14:37
no Liss
janjis313 rakstīja: 09 Nov 2018, 10:28 kuri tad ir labākie standalone? Haltech? :hahaha:
Lielaja sporta brauc ar MoTeC

Re: M44B19 vadība

Atbilde saņemta: 09 Nov 2018, 14:42
no -AF-
BUHARDI rakstīja: 09 Nov 2018, 11:38
-AF- rakstīja: 09 Nov 2018, 10:15 vienkārši ar laiku pišās
To pašu jau par VEMS arī runā(ja) :rolleyes:
Diemžēl joprojām tā ir, tik tagad lv ir iemācījušies tos arī salabot.

Re: M44B19 vadība

Atbilde saņemta: 09 Nov 2018, 22:23
no Sancix
Lielākais vairums Skandināvijā brauc ar ms, tepat kaimiņos to "ciena", manuprāt price&perfomance ir ļoti ok.
P.s neko sliktu nesaku par korveti....
Personīgā pieredze 0, drīz varēšu nokomentēt ms3 :sarunats:

Re: M44B19 vadība

Atbilde saņemta: 10 Nov 2018, 14:39
no he9600
Čoms jau ntos gadus brauc ar vems uz m50 strokera, nav bijušas problēmas. :rolleyes:
Komplektēja kopā un regulēja Gints. Varbūt tiem, kam ir nebeidzamas problēmas, vaina ir komplektētājos :aukstie lodējumi, nenomazgāts flux utt:, tas tāds, mans minējums.


Topika autoram.
Atmet to domu par m5.2 uz vaga. Bez spēcīgas iejaukšanās "programmā" tas auto nerūks.
Kā jau te minēja daudz prātīgāk būs meklēt uzreiz abf. Atkritīs daudzas problēmas.

Re: M44B19 vadība

Atbilde saņemta: 10 Nov 2018, 15:28
no -AF-
Sancix rakstīja: 09 Nov 2018, 22:23 Lielākais vairums Skandināvijā brauc ar ms, tepat kaimiņos to "ciena", manuprāt price&perfomance ir ļoti ok.
P.s neko sliktu nesaku par korveti....
Personīgā pieredze 0, drīz varēšu nokomentēt ms3 :sarunats:
Konkrēti korvet nereklameju, jo parastām mirstīgajam ar to būs grūti, pirmkārt viss info ir tikai krievu tehniskajā terminoloģijā kura pat man liek spalvai uz dirsas iztaisnoties.
+ Regulēšana ir samērā maz pieejama jo atslēga tam ir tikai diviem cilvēkiem LV