Bosch 403 vs Siemens ms41

Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 

27 Sep 2019, 11:39

mattar rakstīja: 27 Sep 2019, 10:35 Soms regulē pamata degvielas karti ar stock lambdas palīdzību, bet tad enrichmentu vajadzīgajam AFR izrēķina ar kalkulātora palīdzību. Detonāciju arī stock devēji ar attiecīgo softu labi parāda. Protams, ar AFR un EGT devēju to visu var izdarīt precīzāk un dabūt bišķ lielākus jaudas ciparus, kur nu vēl uz stenda.
Uz priekšu! Karogu rokās.

P.s stock devēji noķer detonāciju, bet tev ir jādzird detonācijas priekšspēli , jo kad detonē tas jau var izrādīties letāli. Takā veiksmi jums , gribu redzēt rezultātu nevis runas
Profila bilde
Valtmeikers
Ziņojumi: 441
Pievienojies: 25 Sep 2014, 13:48

27 Sep 2019, 14:16

-AF- rakstīja: 27 Sep 2019, 11:39
mattar rakstīja: 27 Sep 2019, 10:35 Soms regulē pamata degvielas karti ar stock lambdas palīdzību, bet tad enrichmentu vajadzīgajam AFR izrēķina ar kalkulātora palīdzību. Detonāciju arī stock devēji ar attiecīgo softu labi parāda. Protams, ar AFR un EGT devēju to visu var izdarīt precīzāk un dabūt bišķ lielākus jaudas ciparus, kur nu vēl uz stenda.
Uz priekšu! Karogu rokās.

P.s stock devēji noķer detonāciju, bet tev ir jādzird detonācijas priekšspēli , jo kad detonē tas jau var izrādīties letāli. Takā veiksmi jums , gribu redzēt rezultātu nevis runas
Ja softs rāda detonācijas adaptāciju uz kādu -1°, to pat var atstāt. Tur arī ir tā detonācijas priekšspēle . Viņiem ir ļoti jūtīgi knocksensori.
Atmosfēriskam dzinējam nav diži ko darīt degvielas kartēs, enrichment var nedaudz pacelt
Profila bilde
Valtmeikers
Ziņojumi: 441
Pievienojies: 25 Sep 2014, 13:48

27 Sep 2019, 14:24

BUHARDI rakstīja: 27 Sep 2019, 09:44
Valtmeikers rakstīja: 26 Sep 2019, 16:30 Var siemenu regulēt bez platjoslenes un bez stenda. Ja darbina ar turbo tad vajag platjosleni, un stendu tad ja ar e85
Kas tad E85 tik savādāks lai viņam vajadzētu stendu, bet E98 nē?
Benzīnu var regulēt pēc knocksensoriem, toties spirtu nevar - jo knocksensori būs mierā pie jebkuras apsteidzes (spirts nedetonē).
Profila bilde
mattar
Ziņojumi: 48
Pievienojies: 23 Okt 2015, 02:36
Braucu ar: 318ti

27 Sep 2019, 14:35

-AF- rakstīja: 27 Sep 2019, 11:39
mattar rakstīja: 27 Sep 2019, 10:35 Soms regulē pamata degvielas karti ar stock lambdas palīdzību, bet tad enrichmentu vajadzīgajam AFR izrēķina ar kalkulātora palīdzību. Detonāciju arī stock devēji ar attiecīgo softu labi parāda. Protams, ar AFR un EGT devēju to visu var izdarīt precīzāk un dabūt bišķ lielākus jaudas ciparus, kur nu vēl uz stenda.
Uz priekšu! Karogu rokās.

P.s stock devēji noķer detonāciju, bet tev ir jādzird detonācijas priekšspēli , jo kad detonē tas jau var izrādīties letāli. Takā veiksmi jums , gribu redzēt rezultātu nevis runas
Atmosfēriskajam motoram, it īpaši uz E85, pofig uz to detonāciju, tās tur nebūs.
Protams, turbo variantā, pat uz E85, tas ir daudz svarīgāks, un tad jau ir jautājums cik agresīvi vispār vajag to motoru iestatīt, tu jau pats zini, kā tas viss atšķirās. Un tas info par detonāciju un stock devējiem nevienam neliedz uzlikt knock monitoru un iestatīt ar to.
Paldies par veiksmes novēlējumu, varbūt arī kādreiz parādīsies finanses un roka pacelsies kko uzbūvēt.
Profila bilde
BUHARDI
Ziņojumi: 268
Pievienojies: 03 Mai 2013, 11:31
Reputācija: 4
 

27 Sep 2019, 14:42

Spirts nedetonē, visas pasaules problēmas ir atrisinātas :hahaha: Izskatās ka arī visi jūsu dzinēji ir knock limited, kas principā nozīmē infinite powaaa
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 

27 Sep 2019, 14:48

Spirts nedetonē , afr atmo pie dirsas :lol: :clap: :rullz:
Profila bilde
Valtmeikers
Ziņojumi: 441
Pievienojies: 25 Sep 2014, 13:48

27 Sep 2019, 15:02

Dzinèjam ar e85 var uzgriezt aizdedzi tā, ka augstākais spiediena punkts būs pirms virzuļa augstākā punkta un knock sensors klusēs. Tā lūk.
Nesaku, ka AFR pie dirsas, bet atmo motoram vinš ir stabils un nav nekādu trako boosta mirkļu kad vinš tiek izbojāts.
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 

27 Sep 2019, 15:07

Valtmeikers rakstīja: 27 Sep 2019, 15:02 Dzinèjam ar e85 var uzgriezt aizdedzi tā, ka augstākais spiediena punkts būs pirms virzuļa augstākā punkta un knock sensors klusēs. Tā lūk.
Nesaku, ka AFR pie dirsas, bet atmo motoram vinš ir stabils un nav nekādu trako boosta mirkļu kad vinš tiek izbojāts.
:kiki: :D
Profila bilde
BUHARDI
Ziņojumi: 268
Pievienojies: 03 Mai 2013, 11:31
Reputācija: 4
 

27 Sep 2019, 15:07

Es pis :D Atsūti fotku ar klani pēc tam :D

Lūdzu turpini stāstīt :drink:
Profila bilde
Valtmeikers
Ziņojumi: 441
Pievienojies: 25 Sep 2014, 13:48

27 Sep 2019, 15:13

Ko Tu gribi dzirdēt vēl, es nesaprotu. Motoru uz benzīna var saregulēt pēc knock sensoriem un uz spirta nevar. Tā nav???
Vai Jums pirmā dzirdēšana ka dara arī tā? :rolleyes:
Profila bilde
BUHARDI
Ziņojumi: 268
Pievienojies: 03 Mai 2013, 11:31
Reputācija: 4
 

27 Sep 2019, 15:38

Tu esi labākais! :super:
Profila bilde
Valtmeikers
Ziņojumi: 441
Pievienojies: 25 Sep 2014, 13:48

27 Sep 2019, 15:39

HaHaa :D
Profila bilde
Sancix
Ziņojumi: 1129
Pievienojies: 23 Aug 2012, 09:12
Braucu ar: ti
Atrašanās vieta: Cēsis
Reputācija: 14
 

28 Sep 2019, 20:35

Kā tas ir regulēt pēc knock ? Tip gaidi kad iezvanīs ? a kas ar afr ? :gigigi:
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 

28 Sep 2019, 21:27

Pohuj tak, atmosfērai pie dirsas , liesāks- jaudīgāks- ekonomiskāks. Treknāks- popkornu šauj, arī zaebisj.
Profila bilde
BUHARDI
Ziņojumi: 268
Pievienojies: 03 Mai 2013, 11:31
Reputācija: 4
 

29 Sep 2019, 11:53

Sancix rakstīja: 28 Sep 2019, 20:35 Kā tas ir regulēt pēc knock ? Tip gaidi kad iezvanīs ?
Valtmeikers rakstīja: 27 Sep 2019, 14:16 Ja softs rāda detonācijas adaptāciju uz kādu -1°, to pat var atstāt
#galvenaisnemīzt
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

29 Sep 2019, 13:25

Jaa, mums dzeks, kas regule rallija masinas, izradas ir lashara un pa velti sapircis visu dargo aparaturu, un vispar ko vins tur var nemties uz praktiski visu dienu regulet. Motec vadiba pa 3+ k ari nafig vajadziga bija... :gigigi: