Par parastajiem un bloķējošajiem reduktoriem

Profila bilde
normāls čalis
Ziņojumi: 571
Pievienojies: 30 Mar 2013, 20:24
Braucu ar: e41 ;)
Atrašanās vieta: Rīga
KasparsG rakstīja:
24 Aug 2018, 22:26
3.15 LSD elementam iekš 3.07 reduktoru būs nepieciešams flancis?
t.i. Tev ir 3.07 open un gribi ielikt LSD elementu no 3.15?
Ja gribi saglabāt esošo 3.07 attiecību, nebūs iespējams ielikt.
Ja maini abus zobratus uz 3.15 - nav problēmu un nevajag flanci.

Nebūs iespējams, jo tieši no 3.07 uz 3.15 mainījās elementa "offset" (esmu uz 90% pārliecināts, ka 3.07 tas bija, ne 2.93). Rezultātā gredzenveida zobrats būs pārāk tuvu un nevarēs nemaz korpusā ielikt.
Attēls
Kalnz rakstīja:e36 bez bloķa ir alus bez grādiem / sieviete no gumijas / elektriskā cigarete u.tml
Mana māte - "ārprāts! Viņam tak riepas deg, viņam tas ir jāpasaka!" Runājot par apļa slīpētāju.
Attēls
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 2795
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Contact:
Reputācija: 43
 
2.56-3.07 ir savs elements, un sākot no 3.15 -..... ir savs elements. Takā taisnība vien ir.
Profila bilde
KasparsG
Ziņojumi: 469
Pievienojies: 27 Jūn 2014, 23:39
Tātad būs jātaisa flancis vai vienkārši nekā nederēs?
EDIT:
Tad sanāk, ka no E34 TDS reduktora, laikam 2.56, tam elementam vajadzētu derēt tajā 3.07?
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 2795
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Contact:
Reputācija: 43
 
Kā tu uztaisīsi flanci ja tev ofsets ir mazāks nekā korpuss atļauj?
Jā pēdējā doma tev pareiza.
kasiks
DIY pavēlnieks
Ziņojumi: 1777
Pievienojies: 19 Sep 2011, 21:46
Braucu ar: 328i e46
Atrašanās vieta: Teika
Reputācija: 10
 
Es pis 60lpp atrunātas par šo. Ja gribi īsāku attiecību liec pēdējo iespējamo 3.07 vai pārdos elementu un paņem no 3.14-4.xx. Biju līdzīgā situācijā man bij dīzeļa vajadzēja no benz, ar vienu Liepājnieku samainījām.
Profila bilde
KasparsG
Ziņojumi: 469
Pievienojies: 27 Jūn 2014, 23:39
-AF- rakstīja:
26 Aug 2018, 14:05
Kā tu uztaisīsi flanci ja tev ofsets ir mazāks nekā korpuss atļauj?
Jā pēdējā doma tev pareiza.
Skaidrs!
Paldies
Valts2.8
Ziņojumi: 1
Pievienojies: 27 Aug 2018, 20:24
Ir kadi kontaki kādam, kur var iegādā lsd diff??? :clap:
janjis313
Ziņojumi: 527
Pievienojies: 08 Mar 2017, 21:45
Reputācija: 3
 
Valts2.8 rakstīja:
27 Aug 2018, 20:30
Ir kadi kontaki kādam, kur var iegādā lsd diff??? :clap:
nesaki to nevienam, bet tepat foruma uzrodas
Profila bilde
RENIO
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 10778
Pievienojies: 15 Mar 2011, 17:30
Braucu ar: 2 BMW
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 18
 
Gaziks tagad tirgoja
Behaarijs
Ziņojumi: 1
Pievienojies: 17 Sep 2018, 20:20
Sveiki,

Vai te ir kāds, kam tirgošanā ir jau metināts reduktors priekš M50B20TU sedana, vēlams 3.45 vai arī kāds, kurš varētu labi sametināt esošo? :hahaha:
Profila bilde
Kalnz
Ziņojumi: 518
Pievienojies: 12 Aug 2011, 12:42
Braucu ar: M
Behaarijs rakstīja:
17 Sep 2018, 20:26
Sveiki,

Vai te ir kāds, kam tirgošanā ir jau metināts reduktors priekš M50B20TU sedana, vēlams 3.45 vai arī kāds, kurš varētu labi sametināt esošo? :hahaha:
aizbrauc uz jebkuru servisu, cik tur tā darba... tas būs vienkāršāk kā nomainīt reduktoru!
Profila bilde
A bit
Ziņojumi: 182
Pievienojies: 31 Okt 2016, 17:28
Braucu ar: ēTrīmdesmit M20B30
Contact:
Reputācija: 1
 
ir jēga, jeb ko ieteiktu modificēt primāri, lsd elementam?
pielietojums sprinti (mix segums), grunts dopi, kādas ziemas gonkas, kāds Biķernieku aplis...respektīvi viss :lol:

piem, mētājas vairāki +- labu šaibu pāri, startam ir jēga ielikt vnk 3. pāri? jeb tad labāk zureiz slīpēt vāku un likt 4?
tos krustu lenķus pagaidām nav doma aiztikt.

bāigi aso to reduktoru arī negribētos, lai nav tā ka pie mazākās gāzes ir 100% :rolleyes:

edit: hmm, vispār tai apakšējajai plāksnei ko būtu jāņem ārā biezums ir 3mm, bet 2 šaibu biezums ir 4mm :rolleyes:
Pēdējais labojis A bit - 18 Sep 2018, 20:44, kopā labots 1 reizi.
M Power or no power..
he9600
Ziņojumi: 1791
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 36
 
Ja nu tomēr izdomā pārgriezt leņķus, tad padod ziņu kur un pa cik. Pirms pāris gadi, kad meklēju kas var, tad uzzinot par termisko apstrādi rubīja tādas kosmiskās cenas, ka no de sūtīt gatavu produktu bija krietni lētāk

Par tēmu, es sākumā vienk sakoptu esošo LSD. Visa infa apkopei no a-z ir '"rukovodstvo po remontu BMW e30". Lai cik dīvaini nebūtu, ir atrodama bibliotēkās, vismaz manā miestā ir. :Shura: :naac:
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 2795
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Contact:
Reputācija: 43
 
A bit rakstīja:
18 Sep 2018, 18:06
ir jēga, jeb ko ieteiktu modificēt primāri, lsd elementam?
pielietojums sprinti (mix segums), grunts dopi, kādas ziemas gonkas, kāds Biķernieku aplis...respektīvi viss :lol:

piem, mētājas vairāki +- labu šaibu pāri, startam ir jēga ielikt vnk 3. pāri? jeb tad labāk zureiz slīpēt vāku un likt 4?
tos krustu lenķus pagaidām nav doma aiztikt.

bāigi aso to reduktoru arī negribētos, lai nav tā ka pie mazākās gāzes ir 100% :rolleyes:

edit: hmm, vispār tai apakšējajai plāksnei ko būtu jāņem ārā biezums ir 3mm, bet 2 šaibu biezums ir 4mm :rolleyes:
Ielikt 3 ir totāls stulbums, gateris un lauki, jo tad tev vienai pusei ir daudz lielāka clutch virsma (kopēji)

Likt 4 plāksnes - ok, vairāk frikcijas virsmas, ilgāk kalpos - uz saķersanu tas nestrādā, tieši pretēji, aizņems ilgāku laiku līdz notiks pilnīgs clutch in. Izslipet platakus leņķus - jā būs spēcīgāks clutch Ina, bet tad liela iespēja ka tā jau švakais korpuss atvērsies. Pietam trases vajadzībām tev tāds būtu teorētiski aūdīgāk jo tad pat lielos un garos pagriezienos bloķes ratus.

Es uzskatu ka tavām vajadzībām būtu perfekti OEM parametru LSD ar atjaunotām virsmām, attiecīgi pareizi izvirpota kompensācijas plate, ar cementētām virsmām un ļoti labu eļļu .
Atbildēt