Spararati

Profila bilde
Armando
Heineken
Ziņojumi: 6016
Pievienojies: 02 Mar 2011, 23:38
Braucu ar: e61
Atrašanās vieta: ireland
Reputācija: 72
 

05 Okt 2015, 22:34

Maari, Evo izspiedejs ir pa 8mm garaks kautvai piemetina galam klat matrealu.
Izspiedeju gultni garaku ari var dabuut kautvai esoshajam uztaisa sliivu
Un par to daksas purcikji, vins ir nailona tor problemu ari nau to garaku uztaisit. Tam nau jabut identiskas formas kaa oem.
...
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 

05 Okt 2015, 23:59

Nerunāju par to, ka nav izdarāms, bet gan par to, ka tas ir sarežģītāk un nepieciešamas zināšanas, lai viss strādātu kā nākas. Ir arī iets tam cauri, nevar salīdzināt ar M20 swapu :)
Profila bilde
normāls čalis
Ziņojumi: 582
Pievienojies: 30 Mar 2013, 20:24
Braucu ar: e41 ;)
Atrašanās vieta: Rīga

06 Okt 2015, 10:58

dogMa rakstīja:Nerunāju par to, ka nav izdarāms, bet gan par to, ka tas ir sarežģītāk un nepieciešamas zināšanas, lai viss strādātu kā nākas. Ir arī iets tam cauri, nevar salīdzināt ar M20 swapu :)
Paldies jums par info!
Kā īsti ir ar M20 swapu? Tad nav arī starteris jāņem vai vainags jāpārpresē? Cik grūti atrast ir izspiedējgultni un kas īsti jāmeklē? Ieinteresēja šāda iespēja.
Kalnz rakstīja:e36 bez bloķa ir alus bez grādiem / sieviete no gumijas / elektriskā cigarete u.tml
Mana māte - "ārprāts! Viņam tak riepas deg, viņam tas ir jāpasaka!" Runājot par apļa slīpētāju.
Attēls
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 

06 Okt 2015, 14:22

Ņemam M20B20 spararatu, apvirpojam, lai neķeras pret kloķenes skrūvēm (dažreiz nevajag), izvirpojam 240mm virsmu, liekam M20 sajūga disku, M20 kurvi, E21 323i izspiedējgultni (par 0,9cm garāks), pārliekam spararatam vainagu uz M50 un viss.
Cibulis
Ziņojumi: 102
Pievienojies: 12 Jan 2012, 23:52

06 Okt 2015, 15:00

dogMa rakstīja:Ņemam M20B20 spararatu, apvirpojam, lai neķeras pret kloķenes skrūvēm (dažreiz nevajag), izvirpojam 240mm virsmu, liekam M20 sajūga disku, M20 kurvi, E21 323i izspiedējgultni (par 0,9cm garāks), pārliekam spararatam vainagu uz M50 un viss.

Vai m20 starteri liek.
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 

06 Okt 2015, 21:22

Uz M52TU vai tad var uzlikt?
Profila bilde
Armando
Heineken
Ziņojumi: 6016
Pievienojies: 02 Mar 2011, 23:38
Braucu ar: e61
Atrašanās vieta: ireland
Reputācija: 72
 

07 Okt 2015, 00:27

ja izvelas m20 celju tad labak darit taa
m20 spararats, novirpots uz 240mm
m30 sajuga disks, 240mm ar acperem
m57 kurvis
un e21 323 izspiedejs ;)
...
Profila bilde
Ruu
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 4667
Pievienojies: 23 Feb 2011, 18:55
Atrašanās vieta: Cēsis
Reputācija: 6
 

07 Okt 2015, 09:46

Kāpēc M30 sajūga disks? Kāpēc M57 kurvis? :rolleyes:
Profila bilde
Vladlen
Ziņojumi: 2862
Pievienojies: 23 Mai 2012, 17:14
Braucu ar: etanolu kanna
Atrašanās vieta: Mežciems
Reputācija: 21
 

07 Okt 2015, 10:40

Ruu rakstīja:Kāpēc M30 sajūga disks? Kāpēc M57 kurvis? :rolleyes:

M57 kurvis spiez vairak ne ka m50,52
Profila bilde
Armando
Heineken
Ziņojumi: 6016
Pievienojies: 02 Mar 2011, 23:38
Braucu ar: e61
Atrašanās vieta: ireland
Reputācija: 72
 

07 Okt 2015, 11:14

Ruu rakstīja:Kāpēc M30 sajūga disks? Kāpēc M57 kurvis? :rolleyes:
m30 sajuga disks jo tas ir 240mm disks ar acperem/dempferiem, tomer bus komfortablak
m57 kurvis jo tas tur lidz 40% vairak griezi nekaa m52 kurvis, kautgan plikam m52b28 tas nau vajadzigs un var iztikt ar m52 kurvi
...
Profila bilde
Ruu
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 4667
Pievienojies: 23 Feb 2011, 18:55
Atrašanās vieta: Cēsis
Reputācija: 6
 

07 Okt 2015, 12:08

Paldies! Es jau tik tā - informācijas ievākšanai, rakstīšu grāmatu. :lol: :hahaha:
Profila bilde
normāls čalis
Ziņojumi: 582
Pievienojies: 30 Mar 2013, 20:24
Braucu ar: e41 ;)
Atrašanās vieta: Rīga

07 Okt 2015, 18:28

Oho! Lūk tā ir noderīga info! Lielu lielais paldies jums!

Es nevaru likties mierā. Prātā ienāca arī ideja par keramisko sajūga disku. Vai tādā gadījumā nekas nemainās (nu ja ņem ar asperēm) starp keramiku - nekeramiku?

Kā arī - tur nav atšķirības šim variantam, ka tas ir M52TU dzinējs?
(m20 spararats, novirpots uz 240mm
m30 sajuga disks, 240mm ar acperem
m57 kurvis
un e21 323 izspiedejs)


Vēlreiz liels jums paldies! :bmw:
Kalnz rakstīja:e36 bez bloķa ir alus bez grādiem / sieviete no gumijas / elektriskā cigarete u.tml
Mana māte - "ārprāts! Viņam tak riepas deg, viņam tas ir jāpasaka!" Runājot par apļa slīpētāju.
Attēls
Profila bilde
EJANSONS
Ziņojumi: 1035
Pievienojies: 19 Mar 2013, 23:05
Reputācija: 4
 

08 Okt 2015, 08:52

ja tev tur nav turbo, tad nav vērts. braukt ikdienā ar keramiku ir riebīgi, kamēr neesi braucis, nezini kā tas ir.

man uz m52b28 stāv m20 spararats(228mm), un jauns standarta sajūga komplekts. tiek gan spārdīts pa sajūgu, gan braukts vienkārši, gan dots meitenei braukāt. jau sezonu tur un ne reizi nav izslīdējis
Profila bilde
normāls čalis
Ziņojumi: 582
Pievienojies: 30 Mar 2013, 20:24
Braucu ar: e41 ;)
Atrašanās vieta: Rīga

08 Okt 2015, 15:02

EJANSONS rakstīja:ja tev tur nav turbo, tad nav vērts. braukt ikdienā ar keramiku ir riebīgi, kamēr neesi braucis, nezini kā tas ir.

man uz m52b28 stāv m20 spararats(228mm), un jauns standarta sajūga komplekts. tiek gan spārdīts pa sajūgu, gan braukts vienkārši, gan dots meitenei braukāt. jau sezonu tur un ne reizi nav izslīdējis
Paldies, nomierinājos. :) :bmw:
Kalnz rakstīja:e36 bez bloķa ir alus bez grādiem / sieviete no gumijas / elektriskā cigarete u.tml
Mana māte - "ārprāts! Viņam tak riepas deg, viņam tas ir jāpasaka!" Runājot par apļa slīpētāju.
Attēls
Profila bilde
kaliks
Ziņojumi: 574
Pievienojies: 13 Sep 2011, 16:56
Braucu ar: 328
Reputācija: 2
 

08 Okt 2015, 15:39

normāls čalis rakstīja:Oho! Lūk tā ir noderīga info! Lielu lielais paldies jums!

Es nevaru likties mierā. Prātā ienāca arī ideja par keramisko sajūga disku. Vai tādā gadījumā nekas nemainās (nu ja ņem ar asperēm) starp keramiku - nekeramiku?

Kā arī - tur nav atšķirības šim variantam, ka tas ir M52TU dzinējs?
(m20 spararats, novirpots uz 240mm
m30 sajuga disks, 240mm ar acperem
m57 kurvis
un e21 323 izspiedejs)

Vēlreiz liels jums paldies! :bmw:
M57 kurvis ir mēsls, ja spararats savienots uz 240mm, tad labāks variants ir M30B35 kurvis (pēc oem koda nāk arī un 3.0M3 un arī opel frontera 2.3td) un maksā salīdzinoši smieklīgu naudu ja meklē priekš opel
zenins
Ziņojumi: 95
Pievienojies: 24 Nov 2013, 23:18

09 Feb 2016, 15:05

kaliks rakstīja:
normāls čalis rakstīja:Oho! Lūk tā ir noderīga info! Lielu lielais paldies jums!

Es nevaru likties mierā. Prātā ienāca arī ideja par keramisko sajūga disku. Vai tādā gadījumā nekas nemainās (nu ja ņem ar asperēm) starp keramiku - nekeramiku?

Kā arī - tur nav atšķirības šim variantam, ka tas ir M52TU dzinējs?
(m20 spararats, novirpots uz 240mm
m30 sajuga disks, 240mm ar acperem
m57 kurvis
un e21 323 izspiedejs)

Vēlreiz liels jums paldies! :bmw:
M57 kurvis ir mēsls, ja spararats savienots uz 240mm, tad labāks variants ir M30B35 kurvis (pēc oem koda nāk arī un 3.0M3 un arī opel frontera 2.3td) un maksā salīdzinoši smieklīgu naudu ja meklē priekš opel
Ir kādam zināms kādi piespiešanas spēki ir katram no šiem kurvjiem..? Kaut kā nevarēju nekur info atrast...
Profila bilde
Kapteinis
Ziņojumi: 404
Pievienojies: 28 Jūn 2014, 05:01
Braucu ar: 4.44
Atrašanās vieta: Ogre

09 Feb 2016, 17:09

kaliks rakstīja:
normāls čalis rakstīja:Oho! Lūk tā ir noderīga info! Lielu lielais paldies jums!

Es nevaru likties mierā. Prātā ienāca arī ideja par keramisko sajūga disku. Vai tādā gadījumā nekas nemainās (nu ja ņem ar asperēm) starp keramiku - nekeramiku?

Kā arī - tur nav atšķirības šim variantam, ka tas ir M52TU dzinējs?
(m20 spararats, novirpots uz 240mm
m30 sajuga disks, 240mm ar acperem
m57 kurvis
un e21 323 izspiedejs)

Vēlreiz liels jums paldies! :bmw:
M57 kurvis ir mēsls, ja spararats savienots uz 240mm, tad labāks variants ir M30B35 kurvis (pēc oem koda nāk arī un 3.0M3 un arī opel frontera 2.3td) un maksā salīdzinoši smieklīgu naudu ja meklē priekš opel
M30b35 kurvja skrūvju vietas sapas ar m20 sparata vietām? Liekot to kurvi, tāpat ir vajadzīgs e21 323 izspiedējgultnis?
nuugjis
Ziņojumi: 378
Pievienojies: 09 Jūn 2012, 19:05

09 Feb 2016, 21:19

Ja lieku m20 spararatu, izspiedejs jaliek no e21 323 ja? Deres vins ta so so vai taka jabut normali? Cik liela atstarpe tur veidojas ja liek m50 izspiedeju uz m20 komplekta?

Sent from my LG-P710 using Tapatalk
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 

09 Feb 2016, 23:45

Veidojas 9mm atstarpe, līdz ar to, standarta izspiedējs nomirst ļoti ātri. Ja liek e21 323i izspiedējgulti, tad viss ir kā vajag.
Profila bilde
Kapteinis
Ziņojumi: 404
Pievienojies: 28 Jūn 2014, 05:01
Braucu ar: 4.44
Atrašanās vieta: Ogre

10 Feb 2016, 02:36

normāls čalis rakstīja:Oho! Lūk tā ir noderīga info! Lielu lielais paldies jums!

Es nevaru likties mierā. Prātā ienāca arī ideja par keramisko sajūga disku. Vai tādā gadījumā nekas nemainās (nu ja ņem ar asperēm) starp keramiku - nekeramiku?

Kā arī - tur nav atšķirības šim variantam, ka tas ir M52TU dzinējs?
(m20 spararats, novirpots uz 240mm
m30 sajuga disks, 240mm ar acperem
m57 kurvis
un e21 323 izspiedejs)


Vēlreiz liels jums paldies! :bmw:
Papētīju to m20 spararatu.. kā var viņu novirpot uz 240? :lol: kaut kas ap 235 mm un tālāk sākas urbumi.